abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 juli 2022 @ 12:40:56 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_205480060
En wat een strikte regelgeving joh. Hier krijgen ze gewoon de cakejes en koekjes meteen. Denk ook niet dat mijn dreumes het zou accepteren als hij die niet krijgt. Hij is nogal emotioneel betrokken bij voedsel. :')

Heb wel eens snoepjes gekregen maar die gaan idd in de tas. Mijn oudste kijkt elke dag even in de kdv tas of er iets te scoren valt :')
disclaimer
  donderdag 28 juli 2022 @ 15:36:46 #52
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205481656
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 12:29 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Daarom schrijf ik ook stokje, en niet een prikker. :! Overigens kunnen de leidsters ook prima de prikkers met fruit presenteren en het daarna per kind eraf schuiven en op een bordje leggen voor het kind.
Ik weet overigens niet waarom je reageert op mijn suggesties voor Sunshine1982. Deze opties hebben geen betrekking op de regels bij jouw opvang. Het lijkt me evident dat je kijkt naar wat mag en handig is bij je opvang. ;)
Het was bedoeld als tip voor Sunshine om even te checken wat er wel en niet mag. Sorry hoor dat dat voor jou evident is, maar ik had bij de oudste echt niet bedacht dat prikkertjes niet of wel zouden kunnen mogen.

@SQ: ik vind dat juist wel fijn. Onze jongste heeft koemelkallergie en zou dan dus regelmatig buiten de boot vallen omdat andere kindjes dan fancy koekjes en cakejes krijgen en hij het moet doen met een koemelkvrij biscuitje of cracker. Bovendien trakteren er soms wel drie kindjes op een dag of geven ouders idiote hoeveelheden koek mee.

De kindjes zien volgens mij die hele traktatie ook niet eens, iig niet bij de baby's. Ze vieren het met een kroon en een liedje en een cadeautje en die traktaties gaan rchtstreeks in de tassen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205482304
We gaan vanavond even naar de Ikea voor de aapjes. Volgens vriend kunnen donkere kindjes uit de groep of de ouders hier aanstoot aan geven. Aan de traktatie op zich dus. Ik twijfel weer. Wat vinden jullie?
pi_205482576
Hier heb ik meerdere keren op het kdv één bellenblaastaart gemaakt. Gewoon bellenblaas in een rondje zetten, en twee laagjes bellenblaas erop. Lintje eromheen en in de taart iets voor de juffen.
  donderdag 28 juli 2022 @ 17:30:51 #55
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_205482583
nemen of geven? (die aanstoot). Lijkt me sterk als iedereen zo'n aapje krijgt, trouwens.

Ik vind het wel een tikkeltje overdreven, zo'n heel poppetje erbij. (en ook wel van de categorie 'waar moeten we dat allemaal weer laten, en goedkoop geproduceerd (wie is daarvoor uitgebuit?)'). Maar ik mag eigenlijk niks zeggen, heb me vroeger vaak genoeg tamelijk extreem uitgesloofd om er iets leuks van te maken. ;)
in de haak.
pi_205482709
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:30 schreef trui het volgende:
nemen of geven? (die aanstoot). Lijkt me sterk als iedereen zo'n aapje krijgt, trouwens.

Ik vind het wel een tikkeltje overdreven, zo'n heel poppetje erbij. (en ook wel van de categorie 'waar moeten we dat allemaal weer laten, en goedkoop geproduceerd (wie is daarvoor uitgebuit?)'). Maar ik mag eigenlijk niks zeggen, heb me vroeger vaak genoeg tamelijk extreem uitgesloofd om er iets leuks van te maken. ;)
Uitsloven en traktaties is een combinatie dat niet bij me past vrees ik.
Ik ben eruit, ik ga dit maken. Ook makkelijk :P

pi_205485010
Hier een keer zakjes knijpfruit getrakteerd met een op gekleurd papier uitgeprint dier er op. Was ook snel safe en simpel. En ik denk dat ie zonder dat dier net zo leuk was.. maar ja het gevoel er toch iets van/bij te moeten maken toen
pi_205485079
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:49 schreef hilliebillie het volgende:
Hier een keer zakjes knijpfruit getrakteerd met een op gekleurd papier uitgeprint dier er op. Was ook snel safe en simpel. En ik denk dat ie zonder dat dier net zo leuk was.. maar ja het gevoel er toch iets van/bij te moeten maken toen
Bij A. in de groep heb ik geen idee wie welk kind is, en al helemaal niet wie de ouders zijn. En dat zullen ze ook vast bij A en mij hebben. Dus de druk om wat meer te doen voel ik niet echt.
pi_205519549
N. gaat voor het laatst naar het kdv, daarna heb ik ze allebei op school zitten ( :o :'( O+ ). De 'afscheids' traktaties voor de kindjes heb ik al, maar heeft iemand ideeën wat ik de leidsters van het kinderdagverblijf kan geven? Ik vind het best lastig. Ideeën meer dan welkom!

En geef ik alle leidsters iets of alleen de leidsters van de groep waar ze zit?
Ter illustratie bij ons kdv hebben ze een babygroep, totaal 5 leidsters. 2 werken er al heel lang en die hebben ook mijn oudste dochter nog op de groep gehad, dus die twee wil ik sowieso uitgebreid bedanken O+. De andere 3 op de babygroep zijn nieuw en ken ik niet (temeer omdat mijn dochter sowieso dus niet op die groep zit).

Op de eigen groep van mijn dochter zitten momenteel 3 leidsters, 2 daarvan is ze heel gek mee en 1 is net gestart geloof ik en ken ik dus ook niet.

Ik wil dus eigenlijk een viertal leidsters sowieso een afscheidskado geven met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Vraag is een beetje wat doe ik met de rest, kan ik daar een kleinigheidje voor achterlaten? Of is het raar als ik daar onderscheid in maak?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 1 augustus 2022 @ 10:38:57 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_205520148
Ik zou voor een boek voor op de groep gaan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 1 augustus 2022 @ 10:49:59 #61
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205520210
Wij hebben op het oude kdv een boek gegeven (wat ze nog niet hadden, wel even gecheckt) en een doos met allerlei lekkere smaakjes thee. De pm'ers drinken veel thee daar en waren er erg blij mee, vooral ook omdat het op gaat.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205524129
Oh ja iets voor op de groep is ook leuk natuurlijk! Niet aan gedacht, thnx voor de tip. Ik heb nu iig een leuke drinkfles voor elke leidster weten te scoren (winkel had flinke sale hiero) en die ga ik lekker cliché met dropjes vullen onder het mom van 'het zit d'rop' ;). Vond het wel fijn om iets 'nuttigs' / (her)bruikbaars te geven.
pi_211119024
Normaal ben ik niet zo van de tierelantijntjes bij een traktatie, maar van de week had mijn oudste bij een traktatie een keycord met haar naam erop gekregen. Vind dat wel goed bedacht en handig!
  zondag 29 oktober 2023 @ 13:15:14 #64
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_211121197
quote:
0s.gif Op zondag 29 oktober 2023 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Normaal ben ik niet zo van de tierelantijntjes bij een traktatie, maar van de week had mijn oudste bij een traktatie een keycord met haar naam erop gekregen. Vind dat wel goed bedacht en handig!
Ik heb wel eens klaparmbandjes getrakteerd met naam erop. Werd ook gewaardeerd :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')