abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 16 april 2018 @ 22:33:22 #1
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_178566252


Hier verder met alle scriptiefrustratie -O- en natuurlijk alle successen en mooie cijfers *O* .

(8> Handige links:

http://scholar.google.com
http://www.jstor.org
http://muse.jhu.edu/

Daarnaast heeft bijna elke opleiding wel een (al dan niet online) scriptiedatabase om eventueel wat inspiratie uit te putten.
pi_178566593
Fipo. Vandaag weer aan dat stomme ding gezeten, verder aan het werk dus van het weekend maar weer eens verder.
pi_178581030
Tijdens het afstuderen solliciteer ik gewoon. Voor mijn richting is veelal werkervaring van 5 jaar of meer vereist. Na wikken en wegen besloten om een paar niveau's lager te solliciteren, om dan in ieder geval werkervaring op te doen en een inkomen te hebben voor de komende jaren, ben ik afgewezen omdat... te weinig werkervaring. Terwijl voor die functie alleen interesse in het vakgebied nodig was, waar ik dus op afstudeer _O-
  PR en moderator dinsdag 17 april 2018 @ 16:52:41 #4
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_178581413
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:33 schreef sneakydesert het volgende:
Tijdens het afstuderen solliciteer ik gewoon. Voor mijn richting is veelal werkervaring van 5 jaar of meer vereist. Na wikken en wegen besloten om een paar niveau's lager te solliciteren, om dan in ieder geval werkervaring op te doen en een inkomen te hebben voor de komende jaren, ben ik afgewezen omdat... te weinig werkervaring. Terwijl voor die functie alleen interesse in het vakgebied nodig was, waar ik dus op afstudeer _O-
Jezus :')

Ik ben ook al een beetje rond aan het kijken. Paar klasgenoten hebben inmiddels werk als woonbegeleider (zwaar onder hun niveau en ook niet hun vak, maar in de hoop om door te groeien binnen de GGZ).
Maar ik wil na m'n diploma verhuizen, en werk zoeken in een stad waar je niet woont (tegelijk op huizenjacht dus) is wel extra lastig ;(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_178582096
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2018 22:46 schreef DoubleDip het volgende:
Fipo. Vandaag weer aan dat stomme ding gezeten, verder aan het werk dus van het weekend maar weer eens verder.
Schiet niet op zo, is er nog een afspraak gemaakt met je werkgever dat je weg moet voor een bepaalde datum als je geen diploma hebt?
pi_178593070
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 april 2018 17:29 schreef MCH het volgende:

[..]

Schiet niet op zo, is er nog een afspraak gemaakt met je werkgever dat je weg moet voor een bepaalde datum als je geen diploma hebt?
Nee ik moet gewoon afstuderen.
pi_178596868
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2018 16:52 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jezus :')

Ik ben ook al een beetje rond aan het kijken. Paar klasgenoten hebben inmiddels werk als woonbegeleider (zwaar onder hun niveau en ook niet hun vak, maar in de hoop om door te groeien binnen de GGZ).
Maar ik wil na m'n diploma verhuizen, en werk zoeken in een stad waar je niet woont (tegelijk op huizenjacht dus) is wel extra lastig ;(
Gelukkig kan ik met mn studie mooi rond Eindhoven blijven hangen.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 17:25:32 #8
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_178869316
Maandje terug toch maar een stok achter de deur gezet en deze zondag afgesproken als deadline. Heb na wat uitstelgedrag de afgelopen dagen ineens harder gewerkt dan ooit, maar er moeten nog wel ff flink wat koppen koffie in wil ik het op tijd af hebben.
Vreemd wel dat mijn begeleider mijn haast voelt en begrijpt, maar toch drie weken neemt om een klein mailtje te beantwoorden. Dit hoor ik over meerdere begeleiders, vraag me af of ze wel echt snappen hoe frustrerend het is om weken te wachten op groen licht...
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_179472661
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 17:25 schreef Anosmos het volgende:
Maandje terug toch maar een stok achter de deur gezet en deze zondag afgesproken als deadline. Heb na wat uitstelgedrag de afgelopen dagen ineens harder gewerkt dan ooit, maar er moeten nog wel ff flink wat koppen koffie in wil ik het op tijd af hebben.
Vreemd wel dat mijn begeleider mijn haast voelt en begrijpt, maar toch drie weken neemt om een klein mailtje te beantwoorden. Dit hoor ik over meerdere begeleiders, vraag me af of ze wel echt snappen hoe frustrerend het is om weken te wachten op groen licht...
Succes! Als je er eenmaal goed aan begint, gaat het vaak wel lekker. Heb je je deadline gehaald? En ja, hoor je inderdaad echt vaak over begeleiders.
Vaak komt dat denk ik ook omdat begeleiders echt geen idee hebben van de planning van een student. Mijn thesisbegeleider heeft/had ook echt geen benul van al die deadlines. Het boeide hem ook niet zo veel. Een week later inleveren mocht gewoon. Is aan de ene kant wel chill, maar aan de andere kant ook weer niet. Wilde de planning namelijk gewoon aanhouden, omdat ik nog moet leren voor een aantal tentamens. Maar goed, heb mijn thesis inmiddels ingeleverd en mag op zitting na de tentamens :D
  woensdag 30 mei 2018 @ 09:06:28 #10
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_179484990
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:20 schreef -WildRose- het volgende:

[..]

Succes! Als je er eenmaal goed aan begint, gaat het vaak wel lekker. Heb je je deadline gehaald? En ja, hoor je inderdaad echt vaak over begeleiders.
Vaak komt dat denk ik ook omdat begeleiders echt geen idee hebben van de planning van een student. Mijn thesisbegeleider heeft/had ook echt geen benul van al die deadlines. Het boeide hem ook niet zo veel. Een week later inleveren mocht gewoon. Is aan de ene kant wel chill, maar aan de andere kant ook weer niet. Wilde de planning namelijk gewoon aanhouden, omdat ik nog moet leren voor een aantal tentamens. Maar goed, heb mijn thesis inmiddels ingeleverd en mag op zitting na de tentamens :D
Het erge is nog dat jij als student zijnde de kosten betaalt voor eventuele uitloop. Veroorzaakt door een trage begeleider in zo’n geval...
  donderdag 31 mei 2018 @ 18:57:30 #11
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_179518309
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2018 18:20 schreef -WildRose- het volgende:

[..]

Succes! Als je er eenmaal goed aan begint, gaat het vaak wel lekker. Heb je je deadline gehaald? En ja, hoor je inderdaad echt vaak over begeleiders.
Vaak komt dat denk ik ook omdat begeleiders echt geen idee hebben van de planning van een student. Mijn thesisbegeleider heeft/had ook echt geen benul van al die deadlines. Het boeide hem ook niet zo veel. Een week later inleveren mocht gewoon. Is aan de ene kant wel chill, maar aan de andere kant ook weer niet. Wilde de planning namelijk gewoon aanhouden, omdat ik nog moet leren voor een aantal tentamens. Maar goed, heb mijn thesis inmiddels ingeleverd en mag op zitting na de tentamens :D
Deadline gehaald, scriptie ingeleverd. Wat een heerlijk gevoel is dat zeg O+
Er zat WEL genoeg koriander in.
pi_179519706
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 18:57 schreef Anosmos het volgende:

[..]

Deadline gehaald, scriptie ingeleverd. Wat een heerlijk gevoel is dat zeg O+
Ahhh, gefeliciteerd! I know the feeling hihi
pi_179520765
quote:
1s.gif Op woensdag 18 april 2018 08:18 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nee ik moet gewoon afstuderen.
Al klaar?
pi_180107217
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 17:25 schreef Anosmos het volgende:
Maandje terug toch maar een stok achter de deur gezet en deze zondag afgesproken als deadline. Heb na wat uitstelgedrag de afgelopen dagen ineens harder gewerkt dan ooit, maar er moeten nog wel ff flink wat koppen koffie in wil ik het op tijd af hebben.
Vreemd wel dat mijn begeleider mijn haast voelt en begrijpt, maar toch drie weken neemt om een klein mailtje te beantwoorden. Dit hoor ik over meerdere begeleiders, vraag me af of ze wel echt snappen hoe frustrerend het is om weken te wachten op groen licht...
Scriptie valt of staat met de begeleider vaak. Eerste keer met mijn bachelor scriptie werd even dood leuk verteld dat meneer PhD aan het afronden was en ik dus 4 weken kon rekenen op feedback, de overige 8 weken waren voor mijzelf.

Nu bezig met mijn master thesis. Traject van januari tot en met half augustus, maar gaat voor geen meter. Begeleider gaat begin Augustus werken voor een andere universiteit, moest halverwege april veranderen van onderwerp omdat geleverde data door de faculteit niet geschikt was voor mijn onderwerp. Begeleider nu op een 4 weekse vakantie en morgen deadline voor eerste draft... ben net over de helft.

Ben er al weer helemaal klaar mee. Gelukkig halverwege mei al wel alle courses afgerond.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  PR en moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 20:46:11 #15
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180219372
Ik heb hem eindelijk ingeleverd _O_

Was te laat met dataverzamelen dus via examencommissie 2 weken uitstel op de deadline gefixt, werd 1 juli.

Bleek alleen dat ik toch nog wat meer tijd nodig had om wat losse eindjes aan elkaar te knopen, dus sinds zaterdagochtend nog ff als een malle non-stop gas erop gezet om 'm uiteindelijk gisteravond laat pas in te leveren _O-
Hoop dat ze er niet moeilijk over gaan doen :')

Mijn scriptiebegeleidster was de afgelopen week ook weg dus heb maar op een klein deel feedback kunnen krijgen. Ben benieuwd of ik 'm terug ga krijgen :X Kan dat ding echt niet meer aan zien.

Weet nu ook echt niet wat ik met mezelf aan moet :') Als je aan het uitstellen bent is alles leuk en interessant om te doen, maar als je juist ineens alle vrijheid hebt om te doen wat je leuk vindt zijn dingen al een stuk minder boeiend _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 3 juli 2018 @ 20:52:28 #16
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180219563
Overigens is een klasgenoot van mij echt flink genaaid.
Officieel was de deadline voor de eerste kans 12 mei ofzo, dan hadden beoordelaars 15 werkdagen (dus 3 weken) de tijd om na te kijken, zou je nog minimaal een week hebben om bij te stellen en dan 15 juni de deadline voor de 2e kans.

Vriendin had 'm dus voor de eerste kans ingeleverd en kreeg hem telkens maar niet terug. Anderen hadden 'm wel al terug en zelfs al voor de 2e kans ingeleverd en beoordeeld gekregen.
Krijgt ze een mailtje terug "oh ja oeps sorry het is zo druk met alle scripties dat we over jouw mailtje heen hebben gelezen" :|W
Heeft 'm uiteindelijk dus onvoldoende teruggekregen maar zit dankzij die prutsers nu met d'r eigen vakantie/werkplanning in de knoop. Anders had ze 'm al lang weer aangepast en ingeleverd :X
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator maandag 9 juli 2018 @ 00:11:16 #17
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180344547
Holy fucking shit, ik heb er gewoon een 9,4 op gekregen _O-
Hoe dan :D _O-

Mag donderdag al verdedigen dus hoef niet tot eind augustus te wachten *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 9 juli 2018 @ 02:03:17 #18
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180345876
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:11 schreef Moira. het volgende:
Holy fucking shit, ik heb er gewoon een 9,4 op gekregen _O-
Hoe dan :D _O-

Mag donderdag al verdedigen dus hoef niet tot eind augustus te wachten *O*
Gefeliciteerd! *O* Waar ging je scriptie over?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  PR en moderator maandag 9 juli 2018 @ 07:31:55 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180347830
quote:
99s.gif Op maandag 9 juli 2018 02:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* Waar ging je scriptie over?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bohh :9~
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  maandag 9 juli 2018 @ 13:40:17 #20
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_180353287
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 07:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

Bohh :9~
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geil onderwerp, meis. :9
pi_180353515
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:40 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Geil onderwerp, meis. :9
:')
pi_180360315
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:11 schreef Moira. het volgende:
Holy fucking shit, ik heb er gewoon een 9,4 op gekregen _O-
Hoe dan :D _O-

Mag donderdag al verdedigen dus hoef niet tot eind augustus te wachten *O*
Wauw, gefeliciteerd!
  PR en moderator donderdag 12 juli 2018 @ 18:54:28 #23
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180429249
Holy shitballs :')
Vanmiddag een 9,8 gekregen op de verdediging (30% van je eindcijfer), dus ik studeer af met een 9,5 8)7
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_180455870
quote:
11s.gif Op donderdag 12 juli 2018 18:54 schreef Moira. het volgende:
Holy shitballs :')
Vanmiddag een 9,8 gekregen op de verdediging (30% van je eindcijfer), dus ik studeer af met een 9,5 8)7
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 18:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Wauw, gefeliciteerd!
  PR en moderator vrijdag 13 juli 2018 @ 22:04:39 #25
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_180456806
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 21:31 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

[..]

:D Thanks O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')