abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 april 2024 @ 22:16:27 #1
370431 drakin
vurig typje
pi_213307640
Welkom bij de FOK! Moestuin-topic reeks!
Discussieer hier over de groenten, fruit en kruiden die je in je eigen tuin teelt.
Ook kun je hier terecht met vragen over bemesting, ziekten en plagen en alle andere moestuingerelateerde onderwerpen.

Handige sites met veel tips:
Sjefs Tuintips
Mooie moestuin
Makkelijke moestuin (vierkantemetertuin)
Diana's mooie moestuin
Charles Dowding
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 24 april 2024 @ 08:58:24 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_213309585
Afgelopen nacht geen vorst gehad hier gelukkig dus uiteindelijk viel het enorm mee *O*
Als het goed is heeft de bloesem het overleefd en nu komt de lente eindelijk terug vanaf het weekend O+

Moestuin tijd kan nu echt weer beginnen!
pi_213310628
https://www.moestuinforum.nl/ is ook een leuke en handige site.
Children of the night. What music they make.
  Moderator woensdag 24 april 2024 @ 10:32:01 #4
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_213310635
Hier gaat het ook lekker! Inmiddels druk met voorzaaien en dat is inmiddels behoorlijk uitgebreid :D Het begon zo:





En is nu zo:





Ik bedenk nu dat dit inmiddels ook alweer uitgebreid is :D Er staat nu: 3 soorten tomaat, basilicum, doperwt, regenboogmais, bleekselderij, komkommer, edemame en snijboon. Ook staan er nu 2 potten met dahlia's, een tomatenplant en een komkommerplant.

Ook buiten gaat het goed. De aardappeltjes doen het goed, die heb ik even extra aangeaard vanwege de nachtvorst. Ook de boompjes hebben nu lekker veel blad. Zie hier de appelboom en de pruimenboom. Zal nog een paar jaar duren voor er fruit aan komt :)





En nog een bijzondere vermelding voor mijn bleekselderij, ik hou van leuke projectjes O+

3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')