abonnement Unibet Coolblue
pi_213154559
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 april 2024 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Door de lichtval (al heb ik mn mobiel donkerder staan) op het haar van de ‘knappe’ zoon lijkt hij net Mister Sheffield, :') :D.
Haha, heb mijn mobiel weer donkerder gezet en nu zie ik het ook! :D
pi_213154958
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:42 schreef Leandra het volgende:

Wacht, we komen nu op het punt dat ik me moet verantwoorden waarom ik ergens niet iets van gezegd heb?
Als je dan toch zo goed gecontroleerd hebt of ik toen mijn mening wel geuit heb (tegen die ene troll-user die er echt naar over doet), dan had je ook gezien dat ik 6 dagen later pas in dit topic gepost had, toen het over Kelly Osbourne ging.

Maar jij bepaalt dus even voor mij dat ik niets over dat gendergezeik mag posten omdat ik toen ik wel weer in het topic postte niet nog even 6 dagen oude posts ging quoten om daar wat van te zeggen.

Wow, gewoon wow. Je moet wel compleet de weg kwijt zijn als je denkt dat je iemand moet gaan verwijten ergens niets van te hebben gezegd toen die user niet eens in het topic was.
Ik heb van 9 juli 2023 tot 27 oktober 2023 niet in dit topic gepost en nu mag ik geen mening over dat gendergezeik hebbeb omdat ik 21 oktober 2023 een troll niet gevoerd heb? :')

Oh en FYI: ik had 19 oktober een operatie, dat zou er zomaar iets mee te maken kunnen hebben.
Maar zal ik je de volgende keer eerst een DM sturen om te vragen of ik mijn mening mag posten, of hangt het dan ook nog af van mijn mening?
Het gaat niet om jou, niemand hier heeft iemand aangesproken op zijn of haar eerder genoemde imo ongepaste gedrag, want SHO.

Je hebt het over "gendergezeik" en een "expert opinion" terwijl het niet meer betrof dan een algemene vriendelijk geformuleerde opmerking, geen gezeik, geen oordeel.

Ik hoop dat je goed hersteld bent!💐
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 10 april 2024 @ 16:08:29 #278
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213160014
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2024 00:02 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Haha, heb mijn mobiel weer donkerder gezet en nu zie ik het ook! :D
:D _O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 10 april 2024 @ 16:11:28 #279
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213160038
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 18:49 schreef potjecreme het volgende:
Ik wil kinderen zien |:)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')