abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 juni 2023 @ 20:57:08 #276
504002 Wendela88
Een twee in de maat
pi_209684527
Ja hallo ik ben wendela en kom es even kijken. Zien of ik wat minuutjes op ne dag hier spenderen kan se.

Is wel een groot forum amai heb geen idee waar te beginnen. Hebben jullie maar misschiem wa tips voor?
Bij gebrek aan beter is mijn tangaslip een veter
pi_209778470
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2023 20:57 schreef Wendela88 het volgende:
Ja hallo ik ben wendela en kom es even kijken. Zien of ik wat minuutjes op ne dag hier spenderen kan se.

Is wel een groot forum amai heb geen idee waar te beginnen. Hebben jullie maar misschiem wa tips voor?
Hallo, welkom!
Veel leuke topics hier, wat vindt je normaliter interessant?
I want to believe...
pi_209779668
quote:
Op woensdag 5 juli 2023 21:56 schreef NoFoksGiven het volgende:

Hallo, welkom!
Veel leuke topics hier, wat vind je normaliter interessant?
Wendela88. *O*
pi_210394166
Hallo ik ben Valeria en 23 jaar oud. Door google kwam ik hier, ik zocht een call of duty topic :D
Maar veel interessante topics
pi_210465129
ik ben Tess en ik ben hier lang geleden al een geweest voor "de kelder" of "het keldertje."

Mocht ik niet in, maar geeft niks. :{w

Ik ben te laat met voorstellen.

Ik hoop dat mensen begrijpen dat ik in sommige plaatsen zoals in "de klaagbaak"niet serieus ben.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_210555521
Welkom @Valeria_Garza en welkom @tesssssssss *O*
I want to believe...
pi_211179671
pi_211548833
Wanneer wordt de topic Big Brother 2024 terug opgestart. Het is nog maar enkele weke, daarom...
pi_211974422
Test
pi_211974426
Okee, top dat doet t weer
pi_212102137
Hallo, Mike hier. 27, vrijgezel. Heb een bedrijfje in het maken van Wordpress websites maar ook customised interactieve platforms. Ik drink graag een biertje en ben dan ook geregeld in de kroeg te vinden in de weekenden. Verder klus ik graag een beetje in mijn loods en heb ik een kleine verzameltik met oude scooters en bromfietsen :D
pi_212271198
Ik ben nieuw op Fok, dus ik zal me dan ook maar even voorstellen. Ik ben man, 54 jaar, ik woon in Den Haag, ik ben nooit gehuwd geweest, ik heb geen kinderen. Ik was de laatste jaren op andere fora actief, maar daar beviel het me op een gegeven moment niet meer, en zodoende ben ik hier terechtgekomen.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 19:03:01 #288
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_212279465
:W :)

Hallo, ik ben MisterFox. Bijna 30 en woon in Nederland.
Ever seen a coding fox? 🦊
pi_212279699
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 12:17 schreef Strontvlek het volgende:
Hallo, Mike hier. 27, vrijgezel. Heb een bedrijfje in het maken van Wordpress websites maar ook customised interactieve platforms. Ik drink graag een biertje en ben dan ook geregeld in de kroeg te vinden in de weekenden. Verder klus ik graag een beetje in mijn loods en heb ik een kleine verzameltik met oude scooters en bromfietsen :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 03:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben nieuw op Fok, dus ik zal me dan ook maar even voorstellen. Ik ben man, 54 jaar, ik woon in Den Haag, ik ben nooit gehuwd geweest, ik heb geen kinderen. Ik was de laatste jaren op andere fora actief, maar daar beviel het me op een gegeven moment niet meer, en zodoende ben ik hier terechtgekomen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 19:03 schreef MisterFox het volgende:
:W :)

Hallo, ik ben MisterFox. Bijna 30 en woon in Nederland.

Hoi leuk dat jullie hier zijn :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_212751475
Goedemorgen!

Na een jaar of 10 lurken vond ik het tijd om me eens in te schrijven voor de bekendste forumsite van Nederland.

Mijn Alias is DobBylan, niet omdat ik nou de grootste Bob Dylan fan ben, wel omdat ik ontzettend van muziek hou.

Naast muziek heb ik nog een aantal grote liefdes, allereerst mijn vriendin, maar ook wijn, goed eten en de natuur.

Ik ben ontzetten druk, spring van de hak op de tak en vind eigenlijk alles wel interessant.

Op Fok hoop ik lekker mee te praten over onderwerpen die ik leuk vind en wellicht wat nieuwe contacten op te doen. Tot snel!
pi_212751502
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 09:51 schreef DobBylan het volgende:
Goedemorgen!

Na een jaar of 10 lurken vond ik het tijd om me eens in te schrijven voor de bekendste forumsite van Nederland.

Mijn Alias is DobBylan, niet omdat ik nou de grootste Bob Dylan fan ben, wel omdat ik ontzettend van muziek hou.

Naast muziek heb ik nog een aantal grote liefdes, allereerst mijn vriendin, maar ook wijn, goed eten en de natuur.

Ik ben ontzetten druk, spring van de hak op de tak en vind eigenlijk alles wel interessant.

Op Fok hoop ik lekker mee te praten over onderwerpen die ik leuk vind en wellicht wat nieuwe contacten op te doen. Tot snel!
Cool! Welkom.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')