abonnement Unibet Coolblue
pi_96495094
Ik mis de streamverslagen zo! :'(. Is er een reden voor waarom die niet meer worden gemaakt?
  maandag 9 mei 2011 @ 23:46:18 #227
342852 Ceedeetje
Leef en laat leven!
pi_96578858
Ik ook
  woensdag 11 mei 2011 @ 22:13:32 #228
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96673760
De streams staan op zwart, morgen nog een finale streamverslag en dan is het SST gebeuren voor goed afgelopen, het was niet het succsses wat ze er van hadden verwacht, helaas zal er de eerste jaren geen RLS meer komen als ik het zo her en der lees, want geen 1 zender zal zijn vingers er nog aan branden, het project heeft een miljoen gekost, ze hebben niet verloren maar ook geen winst gemaakt denk ik.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96679769
bedankt voor het posten en updaten, ik heb het graag gelezen aangezien ik niet alle tijd had om tv te kijken, en al zeker niet om de streams te volgen :P
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:43:15 #230
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96711099
Dailey.................. 12 mei deel 1
Bart kom er maar in!!!!!!

En we gaan beginnen................Inmiddels weten we dat vanmorgen de allerlaatste 4 bewoners op Schiphol zijn geland....................Joanna,Sharon,Flip en Karim zijn toen naar de studio gegaan om de generale repetitie te oefenen. even bijkomen, een beetje aanwijzingen want het moet natuurlijk wel een spetterende finale worden...................Wie oh Wie gaat er met de hoofdprijs van 100.000 euro vandoor.

De dailey is begonnen, we krijgen de laaste 2 dagen van de bewoners ion het huis te zien.
Ze hebben promotie filmpjes gemaakt van zich zelf en hebben elkaar geimiteerd.

Monique in de studio bij Bart, Mo was gelijk al de volgende dag naar Maik gegaan, heeft kennis gemaakt, ze heeft leuke reactie`s gekregen en met veel mensen op de foto geweest.

Terugblik filmpje Monique en Flip, al is Flip verliefd op Beppie, hij brengt de meeste tijd met Monique door, ook heeft Monique het geheim van Flip geraden zien we weer.
Bart zegt tegen Monique, hij was er voor je steunde je door dik en dun, Monique beaamt dat al is Flip dol op Joanna zegt Monique.
Flip nam het als een man als hij werd genomineerd, Monique doet een oproep aan de mensen om op Flip te stemmen. Monique noemt Flip nu Pannekoek en dat hij erin moet blijven.

Met Maik gaat het lekker, gaat heel goed, vertelt Monique als laatst.

Nu terugblik filmpje van Sharon.

Dan Joanna en Flip samen, Joanna voelde zich gelukkig in het huis een nieuwe start voor haar in het huis.

Nu weer Bart in beeld, dat de bewoners een stelling krijgen,
Winnen is belangrijker dan meedoen zegt de Stem............

Joanna vond het al een overwinning toen ze het huis in stapte,zegt ze, Flip zegt jij ( joanna) jij wilde naar de finale anders zag je het niet als een overwinning.
Dan over wat een echte man is, over huilen en dat mannen hun emotie`s mogen laten zien.
De stem gaat mij te snel pppfftttttttttttttttt
De stem.......relatie in dit huis zijn genoemd te mislukken dan buiten het huis.

de tussenstand.......
23 % Karim 24 % Flip Joanna 26 % en Sharon 27%
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:08:22 #231
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96712685
Dailey.................. 12 mei deel 2
Bart kom er maar weer in!!!!!!

We krijgen Gerard straks in de studio.

En daar is gerard, zonnebankbruin en met 5 potten gel in zijn haren gesmeerd.
Karim heeft de laatste weken wat trekjes van Gerard over genomen zegt Bart, Gerard vind van niet maar vind het een goede eigenschap.
Nu terugblik Filmpje van Gerard en Karim.
Gerard vertelt, karim is een goede vriend van hem geworden, Gerard zijn vrienden zijn op 1 hand te tellen, en daar hoort karim nu ook bij dus.

Karim heeft Gerard gemist de afgelopen weken, Gerard zegt wederzijds en vanavond zien we elkaar weer.
Gerard doet nu een oproep waarom karim moet winnen vanavond. Karim is bescheiden, onbevooroordeeld,hart van goud, Gerard vind Karim echt een voorbeeld.

Dan een reklame filmpje van de bewoners, die ze zelf mochten maken om zich zelf te verkopen.
Flip nu in beeld, dat ze een promotiefilmpje mogen maken, ze hebben allemaal een uur de tijd en de brief wenst ze succsses.
Dan overleggen ze hoe ze het aan moeten pakken, Flip maakt nu filmpje van karim, karim neemt er dus de tijd voor zei Bart eerder.

Inderdaad Karim neemt er de tijd dus voor, dan Sharon, dat ze erg onzeker is hoe ze eruit ziet,dat vertelt ze dus zelf in de camera en meer bla bla bla :r :r walgelijk dit sorry.....................

Dan Joanna met een rood pakje aan die half om haar tieten sluit..ze is dankbaar en meer van dat gezever. ( oh ik zie ze heeft de nederlandse vlag om geslagen.

Dan Flip in het zwembad, Karim filmt Flip.............

Dan Joanna en Sharon met een tandenborstel half in de mond die een eigen gemaakt refreintje blerren.

Dan klinkt de stem, ze moeten de camera`s in het Labyrinth terug leggen, als je de filmpjes in zijn geheel wil terug zien naar de SST site van net5

Dan laura in beeld die bij Bart zit, Laura doet een oproep voor Sharon, Laura ziet in Sharon een hele goede vriendin en dan terugblik filmpje van Laura en Sharon.

Laura doet nu een oproep in de camera, Sharon moet winnen en ze is een topwijf en dat Sharon heel goed gaat doen met het geld.

Dan weer Bart dat de bewoners erg zenuwachtig zijn ( nog in het huis in portugal)
En we zien weer een filmpje van Sharon en Joanna die raar doen in de spiegel en dubbel liggen van het lachen.
Dan dat Sharon haar levensgrote foto spuuglelijk vind, ze is erg onzeker over haar uiterlijk en Sharon kraakt zich zelf behoorlijk af, Joanna roept een paar keer de naar Sharon Sharon 8)7 8)7 8)7

de aller laatste missie is dat de bewoners elkaar moeten gaan immiteren.
Nou dat kunnen jullie wel ergens terug zien in 1 van de filmpjes van Flashbox ^O^

Sharon was de beste imitator en won er een twitterbericht mee.
Het wordt nu verstuurd zegt Bart, dus hou je Twitter in de gaten zegt hij dwingend })

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 12-05-2011 20:15:50 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:26:08 #232
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96713760
Dailey.................. 12 mei deel 3
Bart kom er maar weer in!!!!!!

Het Twitterbericht dat Sharon mocht versturen omdat ze de imitatiewedstrijd had gewonnen.

secretstorynl
"Dat imiteren was leuk! Blijf voten voor me, want het zou een eer zijn om in de finale te mogen staan". xoxo Sher #sstnl

De spanning stijgt en de ontknoping nadert zegt Bart.................nog een kwartiertje

En daar is Sofietje mijn Favorietje, ze geniet van haar vrijheid, ze is bij Bart aangeschoven om Joanna te steunen, dan terugblik filmpje van Joanna en Sofietje.
Ze houden alle2 van doodshoofden vertelde ze nog aan Bart.
Dan doet Sofia een oproep dat Joanna moet winnen.

ze mogen hun kluisinhoud houden, behalve nummer 4 zegt Bart, bovenop de 100.000 euro voor de winnaar nu weer een oproep van Bart dat je moet stemmen.

Dan een filmpje van de 4 bewoners die herrineringen ophalen over hun verblijf in het SST huis.

De grote live finale van SST staat op het punt van beginnen zegt Bart, en morgen in de aller laatste dailey schuift de winnaar van SST bij Bart aan in de studio.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:42:04 #233
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96714840
****DE FINALE**** DEEL1 En we gaan beginnen!!!!!!!!!!!!!

En daar is Renate......de sfeer is heel goed in de studio en Renate moet bekennen ze heeft wel een vlinder in der buik ( zoiets)
100.000 euro gaat de winnaar winnen en dan een terugblik filmpje hoe alle bewoners het SST huis betreden.......................

En daar komt Bart het podium op met een iets te groot colbertje aan _O- (sorry)

Alle oud bewoners zijn ook in de studio, Servio is er als Windy Mills mooie pruik met een paar kippeveren en in zwart witte jurk..........

Tussenstand flip 22 karim% 23% Joanna 25% Sharon 30%

Dan wordt er overgeschakeld naar Portugal, het huis is leeg, Lieve familie en beste vrienden zegt Renate, ze zijn erg dicht bij vanavond zien we ze allemaal weer terug.
Dan een filmpje hoe de stem hun vertelde dat ze het huis moeten verlaten en hun koffers moeten pakken, veel gegil en lekker muziekdeuntje onder het filmpje.
Dan zie ik karim in beeld die nog wat tokkelt op die banjo van hem, Sharon die door het huis loopt, Joanna ook die met een vaatdoekje in de weer is en Flip op de bank, met een nummer gezongen door Jaqueline Govaart onder het filmpje.

Dan Renate en bart weer in beeld, de bewoners zijn heel dicht bij me in de buurt, dan voor de studio zien we een grote witte limo voor rijden...........de roze loper is voor hun uitgerold, 2 gasten van een beveiligingsbedrijf voor de deur en daar is Joanna, dan Sharon karim en Flip, ze staan dicht bij elkaar en renate zegt.....Lieve Flip,Karim,Sharon en Joanna welkom thuis.
Joanna kan niet omschrijven wat ze voelt ze wil heel graag naar binnen, Karim voelt zich blij en vind het heerlijk weer vrij te zijn.
Flip nu die van oor tot oor staat te glunderen, het is appies kijken zegt hij.
Dan Sharon, die Kirt van het is echt superleuk om haar familie weer te zien............

Dan noemt Renate de kluisinhoud van hun op, maar er gaat er eentje afvallen dus die krijgt geen geld mee.
Renate laat ze nog heel even wachten buiten, de nummer 4 mag niet door die deur naar binnen , het goede nieuws de afvaller mag wel naast haar/hun familie plaats nemen in de studio.
Joanna vind het heel erg jammer dat ze niet met zijn 4e naar binnen mogen.

Renate nu, de naam is nog niet bekend zegt ze,ook een oooohhhh vanuit de studio hoor ik. dat is pas na de breack, dan weer bart dat je nog steeds kan bellen..............................

Renate zegt ja jongens ik weet het, misschien is het heel onaardig maar dit is nog de kans om je favoriet erin te houden ( sms en bellen dus)

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 12-05-2011 21:52:17 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:14:02 #234
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96717799
****DE FINALE**** DEEL 2 De eerste afvaller!!!!!!!!!!!!!!!!

De 4 over gebleven bewoners staan dus nog te klappertanden in de kou in mooi Amsterdam........

En daar gaan we aan deel 2 beginnen, wie oh wie gaat er via de zij ingang naar binnen??? wie oh wie heeft er geen rooie euro aan over gehouden omdat je ook je kluisinhoud niet mee naar huis mag nemen.......wie oh wie????

Tussen de reklame`s komt Bart weer tevoorschijn met weer een oproep om toch nog even te gaan stemmen op jou favoriete bewoner.

En daar is Renate weer ( compliment deze keer ziet ze eruit als een plaatje mooie jurk)
De lijnen zijn gesloten, wie gaat er afvallen........ het is een zuur moment als je als laatste aankomt in nederland zegt Renate.

Ze staan nog buiten op de loper voor de deur, ze hebben ondertussen allemaal een microfoontje op het hoofd.
Ze staan in spanning te wachten, karim voelt zich zenuwachtig zegt hij..de lijnen zijn gesloten en de stemmen worden heel gehaast geteld.
Flip nu 100.000 euro zegt renate, die heb je al in je hoofd uit gegeven nee zegt flip alleen feest feest feest.
Dan Sharon, Renate zegt Sharon we weten ondertussen wat jij met het geld gaat doen, ze wil heel graag terug naar pipi nog wat ( tsunamie) en wil heel graag een studie beginnen met dieren.

Dan Joanna maar dat miste ik even.
Renate rekt het wel erg lang........Joanna heeft geleerd eerst van jezelf gaan houden, dan kan je pas van een ander leren houden, nu over haar Ex vriend, ze ziet er een beetje tegenop maar ziet ook de kansen die haar dit bied.
Het is zo als het is zegt Joanna, ze geloofd in het lot.
Renate staat te wachten op de uitslag, er waren mensen in de studio die haar heel boos aankeken zegt ze lachend ( voor de reklame) dan is de uitslag er.

Renate zegt, jongens daar gaan we.....ik heb hem.
Ze noemt eerst de 2 namen die door gaan naar de finale...........

Karim is door en geeft een brul ................
Sharon mag ook naar de finale..............

dan staan joanna en Flip als enigste nog te wachten op het verlossende antwoord, ze staanm innig bij elkaar Flip aait op de rug van Joanna..............en Flip Flapdrol mag naar de finale.

Joanna ligt er uit, zonder kluisinhoud, zie broertje Ian huilen in de armen van zijn moeder.
En daar gaat Joanna, helemaal alleen naar binnen...............

En je mag weer bellen..........Karim Sharon en Flip wie gaat deze finale daadwerkelijk winnen ondertussen zie ik joanna door de gang lopen
De andere bewoners zijn allemaal aanwezig en zitten op een apart podium en renate vraagt een daverend applaus voor hun.
Dan zie ik Ian en zijn moeder staan,Ian huilend en bart vraagt.Gaat het Ian, NEE zegt hij huilend...en daar is Joanna en sluit Ian lachend in haar armen, ( toch mooi tv momentje Joanna huilt nu ook, meen ik is mooi gezicht) en daar is Moeder ook :O die haar tv momentje weer pakt.( het zal niet)

Joanna laat Ian niet meer los en knuffeld hem half plat _O-
Dan weer terugblik filmpje van de bewoners.

Joanna zit nu bij Bart gezellig naast Badjas Maik. Joanna is heel erg benieuwt en wil iedereen een handje schudden, ze vind het wel een zure plek nummer 4.

Sharon,Karim en Flip zitten in een andere studio en Renate schakeld over naar hun, Sharon bedankt iedereen dat ze in de finale zit.
Flip heeft 33% klans op het cafe zegt Renate, nou zegt Flip 33% kans op heel veel feestje.
Karim nu dat hij zich 3 maanden heeft laten opsluiten, en zag geen horizon maar heeft een geweldige tijd in het huis gehad, hij vind het heel erg onwerkelijk dat hij in de finale zit.

Nieuwe tussenstand
Karim 34%Sharon34% Flip32%
Nu weer renate dat je toch vooral moet stemmen...................

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 12-05-2011 21:52:38 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:44:41 #235
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96720900
****DE FINALE**** DEEL 3 :W :W :W Dag Joanna
Nieuwe tussenstand
Karim 34%Sharon34% Flip32%

En tussen de reklames hebben we weer bart in beeld, met een oproep om toch vooral te stemmen voor de finalisten.
Servio als zijn alter ego zet ondertussen de studio op zijn kop met een optreden...........

En we gaan weer verder, Renate zegt ons weer goedenavond en bart herhaald nog maar even dat de winnaar 100.000 euro krijgt.

Terugblik filmpje van karim, de voice over zegt...Karim is al een grote ster als hij het huis in komt, i.v.m. zijn rol in een Bollywoodfilm.
Karim dan met die date`s die geregeld voor hem werden, waar Karim niet voor koos maar voor het spel.
Karim is ook gestopt met roken in het huis en over de vriendschap van Karim en Gerard.

als Karim wint dan wint hij niet in zijn eentje zegt karim, dan gaat hij met een toektoek of zoiets op reis en gaat mensen helpen.
Dan bart in beeld die nu met Karim praat, wat valt je op karim nu je jezelf zo op beeld ziet, karim antwoord mijn haar minder haar en dan weer die domme kreet bunga bunga.

En dan Segredo, die is al in nederland iest van goed voor zorgen en die mensen komen bij je langs Sharon.....
Dan de stem, die is er ook, die is overal aanwezig zegt renate, en daar gaat de telefoon en flip neemt op.
De stem zegt tegen Flip, jij gaat met geld naar huis Joanna niet, of Flip geld wilt doneren aan Joanna, moet op een kaart geschreven worden van 0 tot zoveel euro.
Dan Karim aan de telefoon en weer hetzelfde, of hij ook een deel wil doneren aan Joanna, het hoeft niet zegt de stem.
dan Sharon en weer vraagt de stem hetzelfde..ze moeten ongezien een bedrag invullen op de kaart...............
Dan weer Flip aan de telefoon..............Flip moet vragen aan iedereen of hun een bedrag hebben opgeschreven.
ze moeten tegelijkertijd de bordjes ophouden.
1500 van karim......2000 van Sharon en 2500 euro van Flip.

Dan terugblik filmpje van Flip.

Nu de ouders van Flip in beeld die hun handen stuk klappen.................
Flip is heel blij met Joanna, maar vind het jammer dat ze niet naast hem zit, maar ze gaan naar Thailand met zijn 2e zegt Flip.
Flip is heel slecht zich zelf te verkopen, hij heeft het weer over zijn eigen cafe die hij wil openen, hij is beter met drankjes weggeven maar Renate zegt..........Flip jullie krijgen allemaal een drankje van mij.

Renate zegt nu nog even en dan wordt er weer afscheid genomen van weer een bewoner, dus bellen maar weer is de oproep van Bart.

Dan maar weer eens een keertje voor de afwisseling een filmpje, nu de bloopers maar nu een top 10. ( anders altijd een top 5) maar er kon gestemd worden op de leukste bloopers.

Karim staat op 1, dat ie onderuit gegleden was in de keuken Flashbox heeft daar wel een filmpje van ^O^ ^O^ ^O^

Dan een terugblik filmpje over Sharon.
Ouders van Sharon klappen ook hun handen stuk in de studio.
Sharon heeft nog steeds verdriet van de Tsunami, ze moet er nog steeds om janken en verdriet over het feit dat ze nooit die mensen kon helpen

Na de breack valt er weer iemand af.....dus nu weer naar de reklame en weer vlug terug.

[ Bericht 3% gewijzigd door Toverheks op 12-05-2011 21:53:08 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:46:12 #236
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_96721042
Heksie-moedertje van de streamverslagen, je ontroert me, wat ben je lekker de finale en de sfeer aan het betikken. Super Bedankt.

Enne Maria44 ik ben je niet vergeten. Zie je niet meer. oO< Bedankt voor de vele streamverslagen. Stuur je nog een PM.


34%Karim
34%Sharon
32% Philip
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:51:13 #237
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96721530
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 21:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Heksie-moedertje van de streamverslagen, je ontroert me, wat ben je lekker de finale en de sfeer aan het betikken. Super Bedankt.

Enne Maria44 ik ben je niet vergeten. Zie je niet meer. oO< Bedankt voor de vele streamverslagen. Stuur je nog een PM.
[ afbeelding ]

34%Karim
34%Sharon
32% Philip

ohhhhhhhhhhhhh dit vind ik lief van je Fluitertje. :* :* :* :*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:08:17 #238
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96723404
****DE FINALE**** DEEL 4 En weer valt er iemand af..............en dat is 2 >:)

Wie gaat er afvallen, Renate mag het doen van Bart............Renate draait zich om naar het scherm waar de 3 overige bewoners nog steeds zitten.

Ze houd weer een babbeltje en ondertussen zie ik Servio in de studio zitten die met iets wappert want een pruik zal warm zitten onder die studiolampen.
Karim is gestopt met roken en blijft dat volhouden zegt hij.
Nu Sharon iets over een bikinilijn scheren, maar er is een trukje voor zegt Sharon ( camera`s) Sharon zegt ze is echt haar zelf geweest in het huis..................

En daar is de uitslag, Renate zucht maar weer eens overdreven :O :O :O en zevert zo weer door.
Wie heeft de minste stemmen gekregen van de kijker en houd het avontuur op.
36% en 33% de eerste 2 maar wie heeft 31% van de stemmen..........
(dat zegt renate dus niet de namen van de procenten)

En Karim ligt eruit.......met 31% van de stemmen heeft hij het niet gehaald, hij heeft wel zijn kluisinhoud die hij mag houden 9000 euro en nog wat van zijn kluis mag hij mee naar huis nemen.
Karim bedankt iedereen die op hem gestemd hebben en het publiek geeft karim een staande ovatie in de studio.
En toen waren er nog maar 2 zegt Bart ( leest hij mijn Topic Titeltjes stiekum mee >:)

Sharon en Flip zijn dus overgebleven en daar komt Karim de studio in en valt zijn moeder in der armen, Moeder zegt je hebt het fantastisch gedaan en daar is de halve familie die karim omhelst
Gerard en Karim vliegen elkaar om de hals maar glijen uit op het podium en liggen samen te spartelen _O- _O- _O- Dan gebeurd er nog wat, geloof dat Karim weer op zijn pannekoek gleed bij de andere bewoners en hoor Renate roepen, Ho en rustig maar.

En dan maar weer eens een terugblik filmpje nu over de missie`s in het huis.

_O- _O- _O- _O- er zit ook weer een jankstukje tussen over monique.
Flip vond de missie om karim`s kleren te verstoppen het leukst.
Joanna hoort af en toe stemmetjes _O- en dat de bewoners door de missie`s dichter bij elkaar kwamen, nu vriendin Sharon in Afganistan over de angst en het geestenbord en dat karim er zo boos om werd hij wilde het niet doen.
Dan de fake trouwerij van Alex en Laura, Servio in jurk............... ( ging erg snel allemaal)

Nu weer Renate en Bart, je kan nog heel even bellen roept Bart ( kan die jongen niet bij een call center solliciteren >:) >:) >:))
En we gaan weer naar de reklame en zijn bijna bij het hoogtepunt, nog even en dan weten we of Flip of Sharon met de 100.000 euro naar huis gaan..............
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:35:41 #239
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96726236
****DE FINALE**** DEEL 5.....De ontknoping!!!!!!!!!!!!!!

Ik zit braaf te wachten tot Renate en Bart weer me huiskamer in komen denderen..
Tussen de reklame is Bart er weer, je mag nog ff plassen van hem maar schiet op en vooral stemmen en weer de namen en nummers van Sharon en Flip........... ( is weer eens wat anders dan een chippie pakken he bart _O- )

En ze zijn er weer, veel geklap en gejoel van uit de studio, Renate zegt, de stemming zit hier er ernorm in, en over de 100.000 euro die 1 van hun mee naar huis neemt.
Bart zegt hij heeft maanden er aan lopen denken wat hij zou doen met 100.000 maar hij wil wel met karim mee op reis.

Flip en Sharon zitten nog steeds apart, Sharon vind de exitgang vele malen enger maar dit vind ze ook wel eng en voelt spanning.
Flip voelt zich flabbercastent er gaat veel door hem heen hij vind het onwerkelijk, hij gaat het zwembad missen van het huis.
Sharon haar mooiste herrindering is dat ze er vrienden aan over heeft gehouden en weet dat ze deze vrienden weer gaat zien.

En weer BARTBELNOGFF :O :O :O dus nu kun je nog even bellen voor Flip of Sharon.
Filmpje van Flip dat hij wil winnen en cafe wilt openen en filmpje van Sharon dat ze dan terug gaat en de mensen daar gaat helen.
Renate nu in beeld en ze moet weer zeveren en zuchten en vraagt het plubliek voor een groot applaus voor flip en Sharon, en het klapvee doet natuurlijk wat renate hun vraagt.

En de lijnen zijn gesloten.........dus geen BartBelNogFF meer :P

Sharon zegt 100% ja ( dat ze zo weer mee zal doen aan SST) en Flip zegt 100% nee want laat zich nooit meer 3 maanden opsluiten hij heeft veel geleerd en meer bla bla bla.
Sharon wil nog zo 3 maanden het huis in om veel te leren van andere mensen.

Joanna laat zich geen 3 maanden meer opsluiten ze is dankbaar en zegt wel ff nee, niet als ik weer gedumpt wordt.
Joanna is het met Flip eens, veel geleerd en ze heeft veel geleerd en vond het eng veel van zich zelf te zien en gaat terug kijken, en Flip en Sharon zijn haar nummer 1 Sharon is een vriendin geworden en van Flip weten we het wel.

En daar is Renate weer, ze zegt tegen Flip en Sharon,pak elkaar stevig vast want binnen enkele ogenblikken weten we het.

Sharon en Flip gunnen het elkaar wie er ook wint zeggen ze alle2.

De winnaar mag als eerste naar de studio komen rennen zegt Renate en hun familie in de armen sluiten.Renate rekt weer eens de boel en babbelt er weer lustig op los ppffttttttttttttttttt
De kijker heeft besloten de winaar 55 % van de stemmen de verliezer heeft 45 %

Sharon heeft gewonnen met 55% zie haar familie blij wezen en elkaar in de armen vallen, Sharon en Flip elkaar te knuffelen, Sharon nu met haar handen in de lucht...............en voor haar gezicht.

Renate zegt.lieve lieve Sharon van harte en kom deze kant op.
Flip zegt nu ben 2e geworden van 15 man en hij gunt het sharon en zijn cafe komt er zegt flip.
Bart gaat een beetje uit zijn dak en vraagt een onwijs applaus voor flip ( dat jasje _O- _O- _O- )

En daar is Sharon de winnares van SST die haar ouders omhelst, er komt zilveren confetie naar beneden en ze krijgt een mooie bos bloemen en een zoen van Bart en renate staan met de check en zie Sharon nu een traantje weg pinken......

Dan krijgt ze de check van Renate en alle bewoners staan om haar heen op het podium, ze huilt en lacht tegelijk
Sharon is 100.000 euro rijker plus haar kluisinhoud.
Renate probeert het een beetje soepel te laten verlopen op het podium( wat een zooitje _O-) , ze schakelen nu live over naar Portugal om het licht uit te doen in het huis in portugal............

Morgen is Bart er nog een keer met de Dailey en maandag ook met filmpjes waar jij als kijker op kan stemmen.

Dit was het SST avontuur van net5 :W :W :W :W :W :W :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96726487
Toverheks, bedankt voor alle updates. ^O^
  donderdag 12 mei 2011 @ 22:39:04 #241
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96726537
Zo de streamverslagen zitten erop, vond het best leuk om te doen en ach spelfouten lees je maar overheen.
Ik wil ook Maria bedanken :* en andere die hier hun verhaaltjes in het streamverslag topic poste.

:W :W :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:22:22 #242
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_96761987
BUNGA BUNGA! _O_
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_96775640
Bedankt!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')