abonnement Unibet Coolblue
pi_1889363
Gezien in Het Parool van 10 oktober ....
http://www.parool.nl/1002522699205.html#top

Veel leesplezier

pi_1889387
quote:
De populatie van het huis vindt haar evenknie in de presentatrice van de Big Brother live uitzendingen op donderdagavond: Patty Brard. Ondanks de autocue is zij niet in staat te onthouden wie er in arm en rijk wonen.
Need I say more?
pi_1889398
quote:
...Gert Jan, duidelijk de intelligentste van het stel...

...Andries, die kort daarna captain wordt van het team zonder Kelly, ontpopt zich als een ware seksmaniak...


Goed artikel. Even de feiten op een rij.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_1889407
Grappig helder stukje, maar moet naar het Big Brother in de media topic.

slotje

blabla
pi_1889418
quote:
Ondertussen is dit team met transseksueel Kelly, de lesbische Sandy, de maatjes Coos en Pascal (Coosassistent) en Gert Jan die ondanks het feit dat hij captain af is toch de boel bij elkaar houdt, verreweg het interessantst.
Helemaal gelijk!
Gert-Jan: "Kel was de ster, Kel was glamour"
pi_1889426
idd leuk stukje
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_1889493
Het is een leuk stukje! Vooral ook omdat de helft bijna letterlijk lijkt overgenomen van Posts hier op het Forum.

Ik heb het ene deja vuetje na het andere!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1889717
Een fatsoenlijke bronvermelding was wel op z'n plaats geweest!
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 oktober 2001 @ 14:12:51 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_1889758
Met dank aan Fok!


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 15:29:27 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1890134
Paar quootjes, ik zal niet het hele artikel plaatsen, dat is niet sympathiek naar het Parool toe.

Big Brother, The Battle

Door: GERTJAN DIKKEN

...na dertig dagen kan gezegd worden dat Big Brother deel 3 The Battle briljant is...

...Vooral het kijken naar de op internet uitgezonden beelden, de streams, blijkt verslavend. Zeker als je daarnaast de verslagen van de streams leest die door de diehards worden bijgehouden...

...Op internet is tegen Frenk al een virtuele protestgroep opgericht, die daadwerkelijk van plan is om hem aan te geven bij de politie van Almere omdat hij na een met champagne overgoten avond Diane verkracht zou hebben...

...Andries, die kort daarna captain wordt van het team zonder Kelly, ontpopt zich als een ware seksmaniak...

...De populatie van het huis vindt haar evenknie in de presentatrice van de Big Brother live uitzendingen op donderdagavond: Patty Brard. Ondanks de autocue is zij niet in staat te onthouden wie er in arm en rijk wonen...

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1890194
Oke Parool journalist, kom maar uit de kast....
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 16:31:20 #12
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1890362
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 15:29 schreef Cynix ® het volgende:


...na dertig dagen kan gezegd worden dat Big Brother deel 3 The Battle briljant is...

...Vooral het kijken naar de op internet uitgezonden beelden, de streams, blijkt verslavend. Zeker als je daarnaast de verslagen van de streams leest die door de diehards worden bijgehouden...

...Op internet is tegen Frenk al een virtuele protestgroep opgericht, die daadwerkelijk van plan is om hem aan te geven bij de politie van Almere omdat hij na een met champagne overgoten avond Diane verkracht zou hebben...

...Andries, die kort daarna captain wordt van het team zonder Kelly, ontpopt zich als een ware seksmaniak...


Voyeur toch
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 18:04:40 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1898174
Ik heb het bericht toch maar even overgenomen in het topic waar het eigenlijk hoort:
BB3 in de media

Deze gaat op slot.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')