abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 12:21:46 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692599
Ik heb dit topic geopend voor mededelingen, vragen etc van mijn kant aan jullie over de manier van modereren in dit forum.

Tevens kunnen jullie hier vragen stellen over al dan niet terecht gesloten topics etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 21-09-2001 12:33]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 21 september 2001 @ 12:23:08 #2
13453 6000068
T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_1692606
T0 B3 0R N0T T0 B3
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 12:23:52 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692611
De eerste mededeling die ik al heb is een vraag om even te kijken naar de topics voordat je zelf weer een nieuw topic start. Opmerkingen over de bewoners of over Patty kunnen in de topics voor elk van hen. Het is dus niet de bedoeling voor elke karaktertrek die je meent te herkennen bij een van de bewoners een nieuw topic te openen.

Topics als:
Frank van Klaveren suckssss..
Andries is zooo lekker, of niet ?
het patty doet het goed topic
Zijn dus niet gewenst.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 21-09-2001 12:31]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 21 september 2001 @ 12:24:33 #4
13453 6000068
T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_1692616
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 12:23 schreef Cynix ® het volgende:
De eerste mededeling die ik al heb is een vraag om even te kijken naar de topics voordat je zelf weer een nieuw topic start. Opmerkingen over de bewoners kunnen in de topics voor elk van hen. Het is dus niet de bedoeling voor elke karaktertrek die je meent te herkennen bij een van de bewoners een nieuw topic te openen.
Mee eens.
T0 B3 0R N0T T0 B3
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 12:24:59 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692619
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 12:23 schreef 6000068 het volgende:
Moven ipv slotten please:
Wat is interessanter,je eigen leven of een BBleven
Goed, ik zal 'm naar het Onzinforum verplaatsen. Als ik 'm terugkrijg van een van de andere crewleden gaat-ie alsnog op slot. Ok?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 21 september 2001 @ 12:26:21 #6
13453 6000068
T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_1692630
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 12:24 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Goed, ik zal 'm naar het Onzinforum verplaatsen. Als ik 'm terugkrijg van een van de andere crewleden gaat-ie alsnog op slot. Ok?


Helaas... dan wordt het een dubbel post. Ik bedoelde:

Niet een topic sluiten en daar dan in zetten: open hem ergens anders.

Move ipv van slot dus in het geval je een tread ergens anders wil hebben.

T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_1692642
Kijk eens even naar de onderkant van de Forum lijst en tel even de slotjes, iets te veel van het goede vind ik jou neiging soms...
Soms maak je een totale censuur die ik nog niet eerder gezien heb op dit forum. Kan me de streams herinneren van vandaag, Jij maakt een offtopic reactie door om plaatjes van overige 8 bewoners te vragen, degene die daarna meteen een offtopic reactie maakt word door jou direct ge-edit. Geld offtopic gaan voor jou alleen dat jij offtopic mag gaan?
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 12:31:52 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1692651
Nee, ik zal er zelf ook (beter) op letten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 21 september 2001 @ 14:53:56 #9
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_1693760
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 12:29 schreef Aneurism het volgende:
Soms maak je een totale censuur die ik nog niet eerder gezien heb op dit forum.
Daarover gesproken, Cynix...

In het belangwekkende BB3-topic "Hoe fotogeniek is Hummie?", waarin ik vraag om foto's van dit prachtige mens, schrijf je:

"Foto's van Hummie kunnen hier: Streamshots, foto's e.d. of hier: Het Fake Picture Topic, deel 2. Dit topic gaat op slot."

Ik vind het een beetje raar om foto's van Hummie, die en niet van de streams komen en ook niet fake zijn, in zulke topics te laten plaatsen. Leg 's uit, als je wilt.

P.S. Voor de duidelijkheid: het gaat meestal onwijs goed hoor Cynix...

Bemint eer ge bezint
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 16:59:12 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1694941
Ach, ik ben ook soms nog wat zoekende en hoop samen met jullie op een werkwijze uit te komen, waarin iedereen zich een beetje kan vinden.

In dit specifieke geval vond ik een topic voor alleen streamshots wat te beperkt en heb de titel dus uitgebreid met 'foto's'. Daar kunnen dus algemene foto's, die niet in/bij de streamverslagen- en bewonerstopics passen.

Een algemeen topic voor Hummie met foto's vind ik ook prima, maar liever niet een 'Ik kots op Hummie', 'Hoe fotogeniek is Hummie?' of een 'Hummie doet het zo slecht nog niet'-topic.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 21 september 2001 @ 17:06:36 #11
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1695033
Zonder te slijmen... ik vind dat Cynix het prima doet. Iedereen naar het zin maken kan toch niet.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  vrijdag 21 september 2001 @ 18:21:15 #12
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1695830
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 12:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb dit topic geopend voor mededelingen, vragen etc van mijn kant aan jullie over de manier van modereren in dit forum.

Tevens kunnen jullie hier vragen stellen over al dan niet terecht gesloten topics etc.


Waar ken ik dit topic toch van
I'm getting too old for this....
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2001 @ 18:25:12 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1695873
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:21 schreef Havoc het volgende:
Waar ken ik dit topic toch van
Ooh, komt het je bekend voor?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1696970
[slijm modus]
Cynix ©, je doet het hartstikke goed. 'k heb nog niks te klagen gehad! Ga lekker (of zoals Kelly zou zeggen LLEKKERRRR) door zoals je bezig bent!!
[/slijm modus]
pi_1697050
<mode="kritiek">
Geen kritiek, Cynix doet het prima naar mijn mening.
</mode>
blabla
pi_1699002
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ooh, komt het je bekend voor?


En anders mij wel...
mooi he, alles
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 september 2001 @ 01:48:01 #17
862 Arcee
Look closer
pi_1702071
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:21 schreef Havoc het volgende:
Waar ken ik dit topic toch van
Hier van misschien?
pi_1706303
Vorig jaar hadden we "Commentaren op de streamverslagen" per dag. Dus niet 1 groot topic voor commentaren, maar gewoon de commentaren per dag. Dat vond ik handig en mijn verzoek is dan ook of dat dit jaar ook weer mag? Dat voorkomt veel offtopic commentaar.

Ook hadden we voor de streamverslagen in de index deze mooie pijltjes: .
Ook een zeer handige optie, zo kun je direct zien waar de streamverslagen zich bevinden.

*Lief kijkt*

pi_1706381
Jaaaaa Tink!!
Vooral die pijltjes waren handig

weet je waar QT is gebleven???

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1706410
Ik stem voor de pijlen. Maar dat is denk meer een zaak voor Danny?
blabla
  zaterdag 22 september 2001 @ 18:09:12 #21
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1706447
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 18:01 schreef Laurens het volgende:
Ik stem voor de pijlen. Maar dat is denk meer een zaak voor Danny?
Klopt dat was vorig jaar idd het geval dat Danny het direct in de DB moest invoeren. Nou weet ik niet of dat intussen met de nieuwe updates al veranderd is zodat een Forum Admin diezelfde handeling kan uitvoeren zonder het gevaar dat de DB in elkaar stort. Ik heb iig begrepen dat het nogal een zaakje is wat zeer precies uitgevoerd moet worden.
I'm getting too old for this....
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 18:57:22 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1706761
Eh nee, dat invoegen van die pijltjes kan ik helaas niet zelf doen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1706772
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 18:57 schreef Cynix ® het volgende:
Eh nee, dat invoegen van die pijltjes kan ik helaas niet zelf doen.
Ik stelde nog een vraag

En ik wil niet dat de DB instort, dus als het niet kan, dan maar geen pijltjes

CartWoman: ik heb Qt al wel gezien hier

  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 19:02:34 #24
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1706790
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 17:44 schreef Tinkerbell het volgende:
Vorig jaar hadden we "Commentaren op de streamverslagen" per dag. Dus niet 1 groot topic voor commentaren, maar gewoon de commentaren per dag. Dat vond ik handig en mijn verzoek is dan ook of dat dit jaar ook weer mag?
Eeeh ja hoor, natuurlijk.
Ik had dat dit keer juist niet gedaan omdat er meestal maar twee of drie reacties per dag in zo'n dagelijks topic kwamen en er wel elke dag topics moeten worden aangemaakt en gesloten. Inclusief steeds de verwijzing naar het juiste commentaren-topic, levert dat mij wel meer werk op. Maar ik wil het wel doorvoeren, hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1706846
Oh ja, dan ben je best druk

Nou ja, als verder niemand bezwaar heeft tegen een algemeen 'commentaren'-topic...

pi_1706958
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 19:12 schreef Tinkerbell het volgende:
Oh ja, dan ben je best druk

Nou ja, als verder niemand bezwaar heeft tegen een algemeen 'commentaren'-topic...


ik vinnut eerlijk gezegd wel handig Tink, alle commentaren in 1 topic, vaak lees ik de streams pas later en dan zit die commentaren topic vd desbetreffende dag al weer dicht.
pi_1709057
Ja vinnik ook, Beppie Alle commentaren in één topic...anders kan ik ze vast niet meer vinden...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1709134
Je zou misschien wel consequent deze kunnen gebruiken voor de streamverslagen...dan vallen ze iig meer op!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 23 september 2001 @ 00:10:45 #29
15850 DoctorLLLooove
Amateur gynaecoloog
pi_1709313
Ik waardeer Cynix' tijdsbesteding als moderator van dit forum. De slotjes worden echter veel te snel geplaatst. Ik ben vooral een kijker, niet zozeer een poster. Maar áls ik een keer iets post, wordt er direct een slotje op gedaan. Laatst vroeg ik een reactie op een uitspraak van Patty, die alleen en specifiek over díe uitspraak ging. Wordt er direct een slot op gedaan, met verwijzing naar 'zie het grote f*ck Patty topic' of zoiets. Onzin! Wie leest zo'n algemeen topic na verloop van tijd nou nog?
Slotjes alléén op topics die écht niet kunnen (too much), of die duidelijk méér van hetzelfde zijn, d.w.z. vrijwel exact hetzelfde als een net daarvoor gepost topic. Is een topic niet interessant, dan verhuist het snel genoeg naar de volgende pagina. Bovendien: effe een losse opmerking is ook leuk om te lezen.

Gelukkig ziet Cynix nu zelf ook wel dat 't allemaal wat minder kan.

pi_1709348
quote:
Op zondag 23 september 2001 00:10 schreef DoctorLLLooove het volgende:
Ik waardeer Cynix' tijdsbesteding als moderator van dit forum. De slotjes worden echter veel te snel geplaatst. Ik ben vooral een kijker, niet zozeer een poster. Maar áls ik een keer iets post, wordt er direct een slotje op gedaan. Laatst vroeg ik een reactie op een uitspraak van Patty, die alleen en specifiek over díe uitspraak ging. Wordt er direct een slot op gedaan, met verwijzing naar 'zie het grote f*ck Patty topic' of zoiets. Onzin! Wie leest zo'n algemeen topic na verloop van tijd nou nog?
Slotjes alléén op topics die écht niet kunnen (too much), of die duidelijk méér van hetzelfde zijn, d.w.z. vrijwel exact hetzelfde als een net daarvoor gepost topic. Is een topic niet interessant, dan verhuist het snel genoeg naar de volgende pagina. Bovendien: effe een losse opmerking is ook leuk om te lezen.

Gelukkig ziet Cynix nu zelf ook wel dat 't allemaal wat minder kan.


Ik lees zo'n algemeen topic weer als het bovenaan komt te staan....da's toch logisch? Dan weet je dat iemand iets heeft gepost....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 00:17:07 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1709362
Het is ook moeilijk om een goeie middenweg te vinden. Als ik een topic te snel sluit komt er geheid commentaar, laat ik 'm openstaan eveneens, maar dan dat er teveel topics over hetzelfde onderwerp zijn.

Zélf pleit ik voor een beperkt aantal topics over min of meer hetzelfde, dus per bewoner vind ik één topic in de regel genoeg en over een TV-uitzending bijvoorbeeld ook.

Een 'bijzondere' gebeurtenis, zoals een voortijdig vertrek e.d. verdient natuurlijk zijn eigen topic. Afijn, ik blijf leren en doe ook echt wel iets met jullie commentaar.

Veel plezier!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 00:22:05 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1709393
quote:
Op zondag 23 september 2001 00:15 schreef fashionably_late het volgende:
Ik lees zo'n algemeen topic weer als het bovenaan komt te staan....da's toch logisch? Dan weet je dat iemand iets heeft gepost....
Ja, dat lijkt mij ook. Zo nu en dan, als ik alles weer bijgelezen heb, druk ik op 'reset cookie' daarna zijn alle mapjes weer geel. Als er nu ergens gepost wordt, worden de betreffende mapjes weer rood, zodat ik precies weet in welke topics weer is gereageerd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1709422
quote:
Op zondag 23 september 2001 00:22 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt mij ook. Zo nu en dan, als ik alles weer bijgelezen heb, druk ik op 'reset cookie' daarna zijn alle mapjes weer geel. Als er nu ergens gepost wordt, worden de betreffende mapjes weer rood, zodat ik precies weet in welke topics weer is gereageerd.


Kijk!!! Dáár hebben we wat aan!! Ik heb me altijd al afgevraagd waar dat reset cookieknoppie voor was....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 23 september 2001 @ 00:38:50 #34
15850 DoctorLLLooove
Amateur gynaecoloog
pi_1709513
quote:
Op zondag 23 september 2001 00:15 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Ik lees zo'n algemeen topic weer als het bovenaan komt te staan....da's toch logisch? Dan weet je dat iemand iets heeft gepost....


Okee FL, maar niet als het een heel algemeen topic is met zo'n 6 of meer pg's posts. Tenminste, ik denk dan: mooi, dat hebben we weer gehad. Move on.
pi_1709656
quote:
Op zondag 23 september 2001 00:10 schreef DoctorLLLooove het volgende:
Ik waardeer Cynix' tijdsbesteding als moderator van dit forum. De slotjes worden echter veel te snel geplaatst. Ik ben vooral een kijker, niet zozeer een poster. Maar áls ik een keer iets post, wordt er direct een slotje op gedaan. Laatst vroeg ik een reactie op een uitspraak van Patty, die alleen en specifiek over díe uitspraak ging. Wordt er direct een slot op gedaan, met verwijzing naar 'zie het grote f*ck Patty topic' of zoiets. Onzin! Wie leest zo'n algemeen topic na verloop van tijd nou nog?
Slotjes alléén op topics die écht niet kunnen (too much), of die duidelijk méér van hetzelfde zijn, d.w.z. vrijwel exact hetzelfde als een net daarvoor gepost topic. Is een topic niet interessant, dan verhuist het snel genoeg naar de volgende pagina. Bovendien: effe een losse opmerking is ook leuk om te lezen.

Gelukkig ziet Cynix nu zelf ook wel dat 't allemaal wat minder kan.


Ja maar tig topics over 1 persoon, onderwerp/kwestie maakt het er ook niet bepaald duidelijk op, waarom kan niet alles wat er over Frank of Patty of noem maar iemand op gewoon in een topic met diegene z'n naam?

Ik vind dat steeds weer aparte topics aanmaken voor elke gemoedstoestand, uitbarsting, of enigerlei afwijkend gedrag van een bepaalde bewoner het juist erg onoverzichterlijk maken.

Overigens doet Cynix het naar mijn mening tot op heden prima, als hij een topic op slot doet dan is dat gewoon omdat er al een soortgelijke topic bestaat of om de boel te ordenen bijvoorbeeld door alle columns in 1 topic te plaatsen. En doet hij dan pas nadat hij iedereen om zijn mening heeft gevraagd waar de voorkeur naar uit gaat dmv een poll, dat is toch uiterst correct lijkt me.

  zondag 23 september 2001 @ 01:00:31 #36
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1709682
quote:
Op zondag 23 september 2001 00:10 schreef DoctorLLLooove het volgende:
Ik waardeer Cynix' tijdsbesteding als moderator van dit forum. De slotjes worden echter veel te snel geplaatst. Ik ben vooral een kijker, niet zozeer een poster. Maar áls ik een keer iets post, wordt er direct een slotje op gedaan.
Jupz en daar ben ik het helemaal mee eens met die gang van zaken. Ik zal je zelfs zeggen dat ik zelfs Cynix veel te mild als moderator vind, maar dat voor de rest hij het geweldig doet.
quote:
Laatst vroeg ik een reactie op een uitspraak van Patty, die alleen en specifiek over díe uitspraak ging. Wordt er direct een slot op gedaan, met verwijzing naar 'zie het grote f*ck Patty topic' of zoiets. Onzin! Wie leest zo'n algemeen topic na verloop van tijd nou nog?
Cynix hanteert een milde moderatie methode die vorig jaar veel strenger was. Als je daar een dubbel topic opende was hij eigenlijk nog sneller dicht dan dat het nu gaat. Cynix kijkt eerst gewoon aan, hoe het er in zo een topic toegaat en dan bepaalt hij of er een slotje op komt of niet.
quote:
Slotjes alléén op topics die écht niet kunnen (too much), of die duidelijk méér van hetzelfde zijn, d.w.z. vrijwel exact hetzelfde als een net daarvoor gepost topic. Is een topic niet interessant, dan verhuist het snel genoeg naar de volgende pagina. Bovendien: effe een losse opmerking is ook leuk om te lezen.
Cynix neemt een positie in qua moderatie, een die streng doch rechtvaardig is en zeker nooit zal ingrijpen omdat hij iemand niet zal mogen of wat dan ook. Hij is de mod van dit forum en stelt de regels.
quote:
Gelukkig ziet Cynix nu zelf ook wel dat 't allemaal wat minder kan.
Jupz en als ex-mod van bb2 vind ik hem te mild en dat het wat strakker zou mogen. Maar Cynix is de mod van BB3 en ik zie dat hij er niets dan goeds mee doet.

Wat dat betreft vind ik Cynix nog steeds de beste mod voor BB3, al hoef ik het niet altijd eens met hem te zijn

I'm getting too old for this....
  zondag 23 september 2001 @ 01:02:24 #37
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1709696
quote:
Op zondag 23 september 2001 00:17 schreef Cynix ® het volgende:
Het is ook moeilijk om een goeie middenweg te vinden. Als ik een topic te snel sluit komt er geheid commentaar, laat ik 'm openstaan eveneens, maar dan dat er teveel topics over hetzelfde onderwerp zijn.
Cynix gezeik krijg je toch want je zult het nooit goed kunnen doen in ieders ogen, er zal altijd een persoon blijven die het er niet eens is met je.
quote:
Zélf pleit ik voor een beperkt aantal topics over min of meer hetzelfde, dus per bewoner vind ik één topic in de regel genoeg en over een TV-uitzending bijvoorbeeld ook.
Agree
quote:
Een 'bijzondere' gebeurtenis, zoals een voortijdig vertrek e.d. verdient natuurlijk zijn eigen topic. Afijn, ik blijf leren en doe ook echt wel iets met jullie commentaar.

Veel plezier!


En die man blijft maar beleefd he


voor Cynix

I'm getting too old for this....
pi_1709701
quote:
Op zondag 23 september 2001 00:38 schreef DoctorLLLooove het volgende:

[..]

Okee FL, maar niet als het een heel algemeen topic is met zo'n 6 of meer pg's posts. Tenminste, ik denk dan: mooi, dat hebben we weer gehad. Move on.


Dan hoef je toch niet weer zes pagina's te lezen??? Ik ga dan direkt naar de laatste post om te kijken of er iets nieuws is gebeurd mét of gezegd dóór de persoon uit de topictitel.....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 01:13:53 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1709778
quote:
Op zondag 23 september 2001 01:00 schreef Havoc het volgende:
Wat dat betreft vind ik Cynix nog steeds de beste mod voor BB3, al hoef ik het niet altijd eens met hem te zijn
Dank je! En nee, dat hoeft inderdaad niet. Als we er met z'n allen maar plezier aan beleven nietwaar, dat is het belangrijkte.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 23 september 2001 @ 01:18:43 #40
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1709812
quote:
Op zondag 23 september 2001 01:13 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dank je! En nee, dat hoeft inderdaad niet. Als we er met z'n allen maar plezier aan beleven nietwaar, dat is het belangrijkte.


PCIES
I'm getting too old for this....
pi_1710048
quote:
Op zondag 23 september 2001 00:56 schreef Tante Bep het volgende:

Ik vind dat steeds weer aparte topics aanmaken voor elke gemoedstoestand, uitbarsting, of enigerlei afwijkend gedrag van een bepaalde bewoner het juist erg onoverzichterlijk maken.


Eens! Ik zie ook liever iets over iemand in het algemene topic over die persoon.

Cynix doet het inderdaad prima.

  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 13:54:21 #42
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1711871
Ik wil ook iedereen aanraden zo nu en dan eens in de FAQ en vooral ook in het topic FAQ2: Bewoners, Spelregels, TV, Streams, Links te kijken. Ik probeer die steeds te updaten met links, regels etc.

Aanvullingen blijven natuurlijk welkom.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1711904
quote:
Op zondag 23 september 2001 13:54 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wil ook iedereen aanraden zo nu en dan eens in de FAQ en vooral ook in het topic FAQ2: Bewoners, Spelregels, TV, Streams, Links te kijken. Ik probeer die steeds te updaten met links, regels etc.

Aanvullingen blijven natuurlijk welkom.


Goed idee Cynix, en nog bedankt.
Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
  zondag 23 september 2001 @ 20:18:31 #44
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1715704
Heeft nix te maken met dit hele topic, maar ik ben weer thuis, voor wie het interesseert. Via Chicago, Kopenhagen en Schiphol. Alles goed. Vanaf morgen kom ik weer dagelijks spelen.

Ben te zaai voor een signature
pi_1716107
quote:
Op zondag 23 september 2001 20:18 schreef Roache_ het volgende:
Heeft nix te maken met dit hele topic, maar ik ben weer thuis, voor wie het interesseert. Via Chicago, Kopenhagen en Schiphol. Alles goed. Vanaf morgen kom ik weer dagelijks spelen.


Goddank!
  † In Memoriam † zondag 23 september 2001 @ 20:59:10 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1716135
Gelukkig weer veilig thuis, Roache!
Welkom hiero!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1716330
Roach....gelukkig!!! Je bent weer veilig thuis.. + knuffel.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1717167
OE! YES! pfffffff, daar is tie dan toch!

*opgelucht en blij is*

*lekkere dikke knuf geeft*

  zondag 23 september 2001 @ 22:36:29 #49
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_1717230
Roache..globetrotter! Goed dat je weer terug bent
  maandag 24 september 2001 @ 00:18:30 #50
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1718466
Welkom thuis kerel

We hebben je gemist

I'm getting too old for this....
  dinsdag 25 september 2001 @ 10:35:08 #51
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1730535
quote:
Op zondag 23 september 2001 20:18 schreef Roache_ het volgende:
Heeft nix te maken met dit hele topic, maar ik ben weer thuis, voor wie het interesseert. Via Chicago, Kopenhagen en Schiphol. Alles goed. Vanaf morgen kom ik weer dagelijks spelen.


nie om ut een of ander hoor, maar dit is natuurlijk vreselijk off topic... en komen we nog wel on topic? Ik zeg slotje erop! Gekke roache is terug, nou nou, pweh phew, big news, had er een apart topic voor geopend zou ik zeggen...

*leave him leave him, he's not quick enough*

Oh trouwens, buurmanroache, dank voor uw gift voor de kattenoppasser, komen jullie deze ook kapotmaken over jaar of 10?

Cynix.. wat mij betreft doe je het prima! En echt: nooit vergeten: je kunt nooit iedereen gelukkig maken als mod.

  Moderator dinsdag 25 september 2001 @ 11:35:34 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1731063
quote:
Op zondag 23 september 2001 20:18 schreef Roache_ het volgende:
Heeft nix te maken met dit hele topic, maar ik ben weer thuis, voor wie het interesseert. Via Chicago, Kopenhagen en Schiphol. Alles goed. Vanaf morgen kom ik weer dagelijks spelen.


Haha! Heb je mij verslagen, qua ramp-reis? Heb in totaal 42 uur gedaan over Dar es Salaam (Tanzania) - Schiphol. Via Nairobi - Londen.
VS - NL via Kopenhagen klinkt ook wel pretty bizar trouwens, lag dat in de planning van de piloot, of heb je tenauwernood een aanslag op Legoland voorkomen?

Anyway, veel plezier met BB3, en Cynix: je modereert prima

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_1731217
Aflasten of niet? als het escaleert! Hier kun je Roach zijn legoland avontuur lezen...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator dinsdag 25 september 2001 @ 12:41:51 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1731677
WOW!!! Wat een vreselijke reis!! Ik houd gauw mijn mond weer met mijn schamele 42 uurtjes.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † dinsdag 25 september 2001 @ 12:51:27 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1731776
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 23:48 schreef fashionably_late het volgende:
Je zou misschien wel consequent deze kunnen gebruiken voor de streamverslagen...dan vallen ze iig meer op!
Ik ga een poging doen weer on topic te komen.
Ik bedenk me ineens dat ik me had voorgenomen voortaan het bovenstaande pijltje te gebruiken voor de streamverslagen. Ik zal er vanaf nu beter op letten.

Ik wil iedereen dan ook graag verzoeken dat pijltje niet al te veel te gebruiken voor andere topics. Alles voor het overzicht, dus.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator dinsdag 25 september 2001 @ 14:36:38 #56
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1732738
De hysterische Actie Nee is Nee krijgt vandaag een vervolg: vandaag wordt de officiële aangifte pas gedaan, in Almere. Ben benieuwd wat er bij het opmaken van het PV gezegd is en wat anderen daarvan vinden. O.a. over de vervolgprocedure en tijdsduur (nog voor het einde van BB?)

Naar mijn idee is het topic dan ook te snel om zeep geholpen. Maar goed, ik ben net weer 'begonnen' en ga niet meteen kont-tegen-de-kribberig toch weer een topic hierover openen, dus laat ik mijn lichte misnoegen op deze manier doorschemeren.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_1732773
Ook even off-topic: Gert, heerlijk dat je er weer bent.
Cynix: doe dat icoontje eens weg
  Moderator dinsdag 25 september 2001 @ 16:25:12 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1733941
Fijn om te lezen Tinkerbell! Fijn dat jij er nog bent.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 25 september 2001 @ 16:27:34 #59
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_1733973
Gert: onder het kopje modereren kunnen we jouw posting dan ook gelijk uit dit topic verwijderen als zijnde off-topic?

GeGs

Live young, die fast.
  donderdag 27 september 2001 @ 17:40:27 #60
568 Juul
Is gewoon lief
pi_1756096
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 22:29 schreef phileine het volgende:

[..]

En anders mij wel...


Nou....euhmmmmmm

(waren we het zo?)

The Bitch is Back!
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2001 @ 19:52:05 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1757400
Mag ik bij deze iedereen verzoeken topics voor TV-uitzendingen niet al een halve dag vantevoren aan te maken? Dit heeft natuurlijk geen enkele zin en nodigt alleen maar uit tot slowchatten. Nou is dat in de TV-topics ook nog niet zo erg, maar het is niet de bedoeling off-topic te posten. En on-topic is nauwelijks mogelijk als de TV-uizending nog moet beginnen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 28 september 2001 @ 15:41:08 #62
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_1764448
Ik eis een slotje op het antidriesfan topic.

Als alle andere antitopics worden gesloten dan moet die ook dicht. Er is al een algemeen Andries topic daar kunnen alle dingen aangaande Andries worden gepost.

Anders moeten de andere anti topics ook weer geopend worden.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 28-09-2001 15:47]

  Moderator vrijdag 28 september 2001 @ 15:52:46 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1764566
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 15:41 schreef marky het volgende:
Ik eis een slotje op het antidriesfan topic.
Formeel heb je gelijk, maar jeez wat kun jij een zuiger zijn. Je hebt al die andere anti-topics alleen maar geopend om te stangen, da's wel duidelijk.

Misschien maak je kans als je ze in het onzin-forum opent? (hint)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_1764923
Eeej Cynix....who made you God? Gaat er telkens iets van je zakgeld af als iemand een topic opent......relax!!!
Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
pi_1764967
Als er geen moderator is dan zou het een zooitje zijn.dus.....zeik niet zo
Greetings GOD
pi_1764999
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 16:44 schreef itsme het volgende:
Als er geen moderator is dan zou het een zooitje zijn.dus.....zeik niet zo
Greetings GOD
Je hebt gelijk....Melkertbanen moeten er ook zijn.
Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
  † In Memoriam † vrijdag 28 september 2001 @ 17:47:16 #67
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1765467
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 16:36 schreef Cenicienta het volgende:
Eeej Cynix....who made you God? Gaat er telkens iets van je zakgeld af als iemand een topic opent......relax!!!
Ondanks dat sommigen nú al vinden dat ik overmodereer, kondig ik nu alvast aan dat ik vanaf nu iets strenger wil gaan modereren. Dat heeft niets te maken met zakgeld, maar wel met overzicht. Door het grote aantal topics is er niks meer te vinden en waardoor er nóg meer topics geopend worden. Totdat het helemaal niet meer te volgen is.

Ik zal het komende uur dus zeker een topic of 10 gaan sluiten.

PS: Ik bén relaxt en heb het beste met jullie voor.
Maar je moet toegeven dat er nauwelijks gepost wordt in topics die helemaal onder aan deze waslijst staan, met als gevolg dus maar weer nieuwe openen.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1765556
Modereren, een letter d'r bij en je hebt moedereren!

Mama!!

krokette katinka
pi_1771641
Misschien niet echt wat voor sit topic, maar paste zeker niet in Streamverslagen...

Cynix jou homestead wil niet echt de laaste paar dagen...

en plaatje in Streamverslagen wil doet het dan dus ook niet..

ik had ff nix te doen dus kijk maar wat je er mee doet!

(van Big-Brother Magazine)

Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  † In Memoriam † zondag 30 september 2001 @ 17:30:52 #70
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1781006
Ik zal zo even naar een alternatief hosting-adresje kijken, Sacrefreak. Thnx iig.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1781016
Die is wel fokking traag zeg
pi_1784779
quote:
Op zondag 30 september 2001 17:31 schreef Uiruru het volgende:
Die is wel fokking traag zeg
tripodnet.nl laaste tijd jah
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  maandag 1 oktober 2001 @ 21:37:22 #73
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1791158
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 16:47 schreef Cenicienta het volgende:

[..]

Je hebt gelijk....Melkertbanen moeten er ook zijn.


Was een gezeur zeg

Cynix is uiterst relaxed als Modje. Jammer dat je er vorig jaar niet bij was geweest. Toen ging het heel wat strenger dan dit jaar. Dus loop niet te blaten aub....

I'm getting too old for this....
pi_1791203
afkick verschijnselen.. ?
  maandag 1 oktober 2001 @ 21:42:09 #75
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_1791214
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 21:40 schreef Koos Voos het volgende:
afkick verschijnselen.. ?
Eerlijk weten

Ja en flink ook 't blijft een beetje bekend toch he

I'm getting too old for this....
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2001 @ 23:09:12 #76
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1809506
Zien jullie al dat ik wat losser wordt? Normaal gooi ik elke dag minstens 15 topics voortijdig dicht, de laatste paar dagen maar een stuk of 5 á 10 per dag. Beter zo?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1809593
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Zien jullie al dat ik wat losser wordt? Normaal gooi ik elke dag minstens 15 topics voortijdig dicht, de laatste paar dagen maar een stuk of 5 á 10 per dag. Beter zo?
Tss, eerst zeg je dat je strenger gaat optreden en nu weer losser?
  † In Memoriam † woensdag 3 oktober 2001 @ 23:19:01 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1809632
Ik was even een beetje moe gisteren en vandaag, dus heb ik de teugels een beetje laten vieren. Vanaf nu ga ik weer optreden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1809718
Kom ik ff met een flinke veer:

M'n complimenten Cynix, je doet het fantastisch!!
Denk ook dat het goed is om misschien iets TE streng te beginnen; als eenmaal de sfeer zo'n beetje gezet is kun je iets 'versoepelen'
Gaat goed dus

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1810008
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 23:26 schreef CartWOman het volgende:
Kom ik ff met een flinke veer:

M'n complimenten Cynix, je doet het fantastisch!!
Denk ook dat het goed is om misschien iets TE streng te beginnen; als eenmaal de sfeer zo'n beetje gezet is kun je iets 'versoepelen'
Gaat goed dus


Precies en mee eens

Maar van mij mag je best nog iets strenger hoor

Maar dat wist je al

  donderdag 4 oktober 2001 @ 18:03:07 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1815486
quote:
Op woensdag 03 oktober 2001 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Zien jullie al dat ik wat losser wordt? Normaal gooi ik elke dag minstens 15 topics voortijdig dicht, de laatste paar dagen maar een stuk of 5 á 10 per dag. Beter zo?
Ik ben nog vrij nieuw hier, maar het valt inderdaad op dat er heel veel nieuwe topics worden aangemaakt die regelrecht onder een "oudere" thuis horen. Wat dat betreft mag er nog wel veel meer dicht zodat het voor de lezers een stuk overzichtelijker wordt! Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † donderdag 4 oktober 2001 @ 18:07:06 #82
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1815528
Ja, die lossere aanpak is het ook niet, had ik al begrepen. Ik ben nu zelf een soort BB, de regels zijn voor iedereen geheim en ik verander ze steeds.

Ik begrijp met name niet zo goed waarom er 5 topics per dag geopend worden over de live-streams, de ene keer als ze het wel doen, de andere keer weer als ze het niet doen. Deze zullen in principe zoveel mogelijk gesloten worden.

We hebben namelijk een verzameltopic waar alles over de live-streams prima in kan:
Alles over de live-streams

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1815646
*roddelend*
Pascal heeft er drie!!
En die Coos heeft wel vier topics!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:22:08 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1821874
Er zijn net weer 2 nieuwe anti-Patty topics aangemaakt... (nota-bene door dezelfde persoon).... Zo wordt het wel echt een zooitje!
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1821989
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn net weer 2 nieuwe anti-Patty topics aangemaakt... (nota-bene door dezelfde persoon).... Zo wordt het wel echt een zooitje!
Mee eens. Maar Cynix werkt overdag. Ik stuur hem altijd een icq-tje als me iets opvalt. Dat ziet hij dan zodra hij online komt. Dat kun je ook doen, zodat we hem allemaal een handje kunnen helpen. Cynix' icq-nummer en mailadres staan in de BB3-FAQ.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 05-10-2001 13:35]

pi_1821991
Lieve mensen je kunt ook op alle slakken zout leggen. Heeft de oudere garde moeten met discussies door meerdere topics heen te kunnen volgen? Ik zie nog steeds geen probleem.
Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
pi_1822015
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:34 schreef Cenicienta het volgende:
Lieve mensen je kunt ook op alle slakken zout leggen. Heeft de oudere garde moeten met discussies door meerdere topics heen te kunnen volgen? Ik zie nog steeds geen probleem.
Dat heeft er niets mee te maken. Er wordt hier gemodereert zoals er op heel Fok wordt gemodereert. Dubbele topics worden gesloten. 4 of 5 topics over hetzelfde dienen geen enkel doel.
  vrijdag 5 oktober 2001 @ 13:38:09 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1822028
quote:
Op vrijdag 05 oktober 2001 13:34 schreef Cenicienta het volgende:
Lieve mensen je kunt ook op alle slakken zout leggen. Heeft de oudere garde moeten met discussies door meerdere topics heen te kunnen volgen? Ik zie nog steeds geen probleem.
Ach.. het zijn nou eenmaal de regels... En als je het leuk vindt om negatieve berichten over Patty te lezen, zou het wel zo prettig zijn als die allemaal in 1 topic staan!!!!
My soul is painted like the wings of butterflies
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 oktober 2001 @ 21:58:34 #89
862 Arcee
Look closer
pi_1832419
[off-topic]

Cynix, had jij nou dit topic gesloten of leek dat zo?

  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2001 @ 00:58:39 #90
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1833243
Ook offtopic: ja, omdat de topicopener daar om vroeg. Wegens het flamegevoelige karakter had ook het verplaatsen naar Onzin waarschijnlijk weinig soelaas geboden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 oktober 2001 @ 01:18:23 #91
862 Arcee
Look closer
pi_1833347
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 00:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ook offtopic: ja, omdat de topicopener daar om vroeg. Wegens het flamegevoelige karakter had ook het verplaatsen naar Onzin waarschijnlijk weinig soelaas geboden.
Ook offtopic: Zo bedoelde ik 't niet. Ik verbaas me er dan over dat jij topics in Feedback kan sluiten. Of kan iedere Forum-admin dat?
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2001 @ 01:22:59 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1833368
Yep.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 oktober 2001 @ 22:57:07 #93
862 Arcee
Look closer
pi_1840428
quote:
Op zondag 23 september 2001 00:17 schreef Cynix ® het volgende:
Zélf pleit ik voor een beperkt aantal topics over min of meer hetzelfde, dus per bewoner vind ik één topic in de regel genoeg en over een TV-uitzending bijvoorbeeld ook.
Is het misschien een idee 1 centraal "TV-uitzending van vandaag" topic aan te maken? Zoals 't nu is, per dag een topic, heeft 't de volgende dag of 's avonds laat eigenlijk al geen zin meer om nog te reageren. In 1 centraal topic zou je een betere discussie krijgen, denk ik.

Eén topic per LIVE-uitzending kan wel, aangezien die altijd erg goed lopen en er steeds een week tussen zit.

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 oktober 2001 @ 21:21:52 #94
862 Arcee
Look closer
pi_1850074
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 22:57 schreef Arcee het volgende:

[..]

Is het misschien een idee 1 centraal "TV-uitzending van vandaag" topic aan te maken? Zoals 't nu is, per dag een topic, heeft 't de volgende dag of 's avonds laat eigenlijk al geen zin meer om nog te reageren. In 1 centraal topic zou je een betere discussie krijgen, denk ik.

Eén topic per LIVE-uitzending kan wel, aangezien die altijd erg goed lopen en er steeds een week tussen zit.


Ben ik eik wel mee eens...ik hab al een paar keer als laatste (daar heb je mijn nick weer) gepost in zo'n uitzendingen topic...en dah vinnik niet leuk....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2001 @ 00:20:29 #96
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1850093
Eeh, ja, als jullie dat beter lijkt, vind ik dat prima hoor.

Beginnen we morgen mee, ok?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1850136

(reageer dan ook nog even op mij in de uitzending van vandaag)

Cynix Rulezzzzzzzzzz

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 9 oktober 2001 @ 00:29:32 #98
862 Arcee
Look closer
pi_1850161
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:20 schreef Cynix ® het volgende:
Beginnen we morgen mee, ok?
Deal.

Zal ik 'm alvast aanmaken?

quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:25 schreef fashionably_late het volgende:
Cynix Rulezzzzzzzzzz
Ja hé, wie z'n idee was 't nou?
pi_1850184
quote:
Op dinsdag 09 oktober 2001 00:29 schreef Arcee het volgende:


Ja hé, wie z'n idee was 't nou?


Heb jij al gereageert op mijn post in het uitzending topic?????????????????????
Nee?
oh cynix ook nie..............

OK: ARCEE roeleert twee!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_1859896
Kijk, en ik vind het reuze onhandig
pi_1860012
Ik zie een progressie in de personality van ons aller Cynix.
Ik bedoel maar: het is eenzaam aan de top. Telkens verantwoordelijk optreden, scherp blijven, enthousiasmeren, onbegrepen zijn, weinig verdienen en telkens lichtpuntjes in donkere tunnels ontdekken. Dat is al meer dan de gemiddelde mensch aan kan. Then again, op feestjes en partijen terzijde kunnen opmerken - ahum - dat je modderator bent bij FOK! Dat geeft een goed gevoel, denk ik (kweenie zeker). Dan.... in een milde bui laat je de teugels vieren. Best wel spannend; zal het foktuig geen misbruik maken van de gelegenheid. Laten we afwachten.
Je weet het vaak soms nooit

  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 00:39:45 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1860021
Life's a BB-itch, then I die.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1860031
Ach, Cynix roels gewoon

Alleen ben ik het niet eens met de commenteren op de streamverslagen en de reguliere uitzendingen in 1 topic.

pi_1860042
Don't die on me Cynie!

Het was allemaal lief bedoeld, maar ik moest het een tikkeltje cynisch verpakken. Vanwege...

Je weet het vaak soms nooit

  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 00:44:04 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1860056
Nee hoor, 't was slechts een heel gezochte woordspeling.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1860068
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 00:44 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, 't was slechts een heel gezochte woordspeling.
Ja moddereter, ga ik ook nog een reactie krijgen?
pi_1860363
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 00:44 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, 't was slechts een heel gezochte woordspeling.
Nou, gezocht.....

Vertel eens, hoe heeft/hebben BB 1,2 & 3 je leven bepaald?

Je weet het vaak soms nooit

  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 01:53:03 #108
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1860419
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 00:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Ja moddereter, ga ik ook nog een reactie krijgen?
Zie het polletje
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1860981
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 01:53 schreef Cynix ® het volgende:

Zie het polletje


Ik zie dat de poll nu nog loopt. Heeft het nog zin om te stemmen. Je hebt alles toch al in 1 topic gepleurd?
Ik heb een hekel aan dit soort dingen in 1 topic en ik zal er tegen blijven strijden

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 10-10-2001 09:36]

  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2001 @ 12:07:04 #110
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1862089
Ja, het heeft nog zin om te stemmen tot vanmiddag. Het kan nog beide kanten uit.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1862093
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, het heeft nog zin om te stemmen tot vanmiddag. Het kan nog beide kanten uit.
Nee, dat kan geen beide kanten meer uit. De aanhangers van 1 topic per aflevering lopen voor
  † In Memoriam † vrijdag 12 oktober 2001 @ 17:34:08 #112
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1883663
* ding * dong *

Mededeling:
Het heeft geen zin om schreeuwerige topictitels met alleen hoofdletters te plaatsen. Deze verander ik ongevraagd in kleine letters. Iedereen wil aandacht voor zijn of haar topic en dat doen we dus niet door alleen hoofdletters te gebruiken. Probeer dan een interessant(er) topiconderwerp te verzinnen, dan komen de reacties ook wel.

* ding * dong *

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 oktober 2001 @ 15:32:55 #113
862 Arcee
Look closer
pi_1896706
Wat is het maximum aantal Andries-topics voor een dag?
pi_1896752
Ik vindt het een beetje vreemd dat het topic Artikel BB in Het Parool 10/10/01 open blijft terwijl dit makkelijk in het BB3 in de media topic kan.

Ik heb dit gister ook tegen Cynix gezegd en hij gaf toe dat dit fout was, maar doet er vervolgens niets aan

Niet dat het me erg stoort ofzo, maar dan vindt ik ook dat er niet moeilijk gedaan moet worden over andere topics.

blabla
pi_1896921
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 15:32 schreef Arcee het volgende:
Wat is het maximum aantal Andries-topics voor een dag?
Eens, ik wist net gewoon niet meer waar ik m'n reactie kwijt moest m.b.t. het koffieboonincident: in de "Andries" topic, "het Koffieboonmysterie" topic of de "Friese BB deelnemers per definitie schijnheilig" topic.
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 16:02:36 #116
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1896974
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 15:56 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Eens, ik wist net gewoon niet meer waar ik m'n reactie kwijt moest m.b.t. het koffieboonincident: in de "Andries" topic, "het Koffieboonmysterie" topic of de "Friese BB deelnemers per definitie schijnheilig" topic.


Er zijn ook fora's waar men gestructureerder te werk gaat tante Bep.

* Loedertje is dolgelukkig dat dat hier niet zo is

  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 16:03:25 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1896980
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 15:32 schreef Arcee het volgende:
Wat is het maximum aantal Andries-topics voor een dag?
7, nog een paar te gaan dus
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 oktober 2001 @ 16:04:15 #118
862 Arcee
Look closer
pi_1896983
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 15:56 schreef Tante Bep het volgende:
Eens, ik wist net gewoon niet meer waar ik m'n reactie kwijt moest m.b.t. het koffieboonincident: in de "Andries" topic, "het Koffieboonmysterie" topic of de "Friese BB deelnemers per definitie schijnheilig" topic.
Bekend probleem idd:
quote:
Op woensdag 10 oktober 2001 19:37 schreef Arcee het volgende in dit topic:
Waar het mij om gaat is dat ik een centraal topic mis. Soms heb je iets te melden en is het te laat om het nog in 't dagelijkse topic te plaatsen. Dan zou het prettig zijn als je 't in een lopende discussie kunt plaatsen. Meestal plaats ik 't dan in 't topic van de persoon over wie 't gaat of ergens anders.

Ik vind een versplintering van topics altijd een slechte zaak. Beter een paar topics met veel posts dan veel topics met weinig posts.


pi_1896985
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 16:02 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Er zijn ook fora's waar men gestructureerder te werk gaat tante Bep.

* Loedertje is dolgelukkig dat dat hier niet zo is


Ja en? dan moet ik daar maar toe verhuizen of zo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 oktober 2001 @ 16:05:34 #120
862 Arcee
Look closer
pi_1896992
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 16:02 schreef Loedertje het volgende:
Er zijn ook fora's waar men gestructureerder te werk gaat tante Bep.

* Loedertje is dolgelukkig dat dat hier niet zo is


Niet? Cynix is anders wel de allerallerallerallerállerstrengste FOK!mod, hoor!
pi_1897002
Vergat trouwens net de "commentaren op de streamverslagen" topic er nog bij te vermelden, want ook daar wordt Andries uitvoerig "behandeld".
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 16:11:33 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1897029
Klopt, Arcee! And proud of it!

Het algemene topic dat jij zoekt over Andries is er al:
Andries, deel 2

Ik heb geen moeite met een topic over iets 'bijzonders' als het 'koffiebonenmysterie'.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 16:28:33 #123
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1897189
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 16:05 schreef Arcee het volgende:

[..]

Niet? Cynix is anders wel de allerallerallerallerállerstrengste FOK!mod, hoor!


strenge mannen...

pi_1897290
Ok. geen reactie, laat dan maar zitten.

Het was maar een *reminder*

blabla
  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 16:43:33 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1897342
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 16:38 schreef Laurens het volgende:
Ok. geen reactie, laat dan maar zitten.

Het was maar een *reminder*


Sorry Laurens.
Je hebt gelijk, ik hád het misschien niet moeten toestaan en meteen op slot moeten gooien, maar omdat er al redelijk wat in gereageerd was, heb ik 't voor één keer door de vingers gezien en besloten 't topic maar niet meer te sluiten. Dat is zéker geen oproep aan anderen om ook maar weer overal een topic voor te openen. Ok?

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 14-10-2001 16:50]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1897465
En nou is er weer een topic: GJ wil naar het andere team.... zucht...kan toch gewoon in het GJ topic????


<edit> En nog maar te zwijgen over het "De posts van GJ" Topic....

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 oktober 2001 @ 17:52:11 #127
862 Arcee
Look closer
pi_1898054
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 01:18 schreef Arcee het volgende:
Ook offtopic: Zo bedoelde ik 't niet. Ik verbaas me er dan over dat jij topics in Feedback kan sluiten. Of kan iedere Forum-admin dat?
quote:
Op zondag 07 oktober 2001 01:22 schreef Cynix ® het volgende:
Yep.
Maar Knut is geen Forum-admin en heeft wel onderstaand topic gesloten. Hoe zit dat dan?

He ik ben sinds gisteren al m'n punten kwijt :(

  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 18:00:19 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1898130
Vanwege wat opengevallen plaatsen [ahum] is besloten de moderators, bij wijze van proef, 'globale' rechten te geven. Dit alles om jullie nóg beter van dienst te zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 oktober 2001 @ 22:00:37 #129
862 Arcee
Look closer
pi_1900640
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 18:00 schreef Cynix ® het volgende:
Vanwege wat opengevallen plaatsen [ahum] is besloten de moderators, bij wijze van proef, 'globale' rechten te geven. Dit alles om jullie nóg beter van dienst te zijn.
Yep, is duidelijk inmiddels.

Waarom moest onderstaand topic naar Onzin? Was nergens voor nodig.

Cynix

  † In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 22:12:40 #130
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1900784
Ik hoopte eigenlijk dat je dat wel zou begrijpen.
Dit is overigens geen algemeen Feedback-topic. Het gaat hier om feedback over mijn manier van modereren in het BB3-forum.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 14 oktober 2001 @ 22:17:00 #131
862 Arcee
Look closer
pi_1900833
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 22:12 schreef Cynix ® het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat je dat wel zou begrijpen.
Nee, jouw wegen zijn ondoorgrondelijk vanavond.
quote:
Dit is overigens geen algemeen Feedback-topic. Het gaat hier om feedback over mijn manier van modereren in het BB3-forum.
Ja, maar om voor èlke misstap van je nou een heel nieuw topic te openen...
  † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2001 @ 02:37:15 #132
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1924037
Hoewel ik het natuurlijk best leuk vind dat 'Audrey-zelluf' hier nu in dit forum post, ben ik een beetje teleurgesteld in het blijven dóórzeiken door sommigen over de kwestie of ze nu wel of niet de 'echte' is. Dat lijkt me inmiddels wel bewezen. Tevens gaarne kappen met die spervuren aan 'schoolkrant-vragen'. We zijn hier geen bakvissen of pubers die hun idool eindelijk eens te zien krijgen.

Een goeie discussie op z'n tijd is boeiend en als ze daar haar licht als 'getuige' over wil laten schijnen is dat natuurlijk prima. Maar laat het meisje verder gewoon lekker meeposten, s.v.p.

Mag ik iedereen er tevens aan herinneren dat dit forum geen fansite is? Dit overstijgt de Priscella-gekte. Een béétje kritische houding zou ons sieren.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1924750
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 16:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, ik ben ook soms nog wat zoekende
Me2 <grinnik>.

maar wie zoekt zal vinden!

Je Kunt alles al, Je hoeft het alleen nog maar te leren.
  donderdag 18 oktober 2001 @ 00:07:29 #134
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1934164
Cynix kun je voor mij nog iets corrigeren in een al gesloten topic???????
  † In Memoriam † donderdag 18 oktober 2001 @ 02:13:31 #135
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1934848
Zeker. Geef maar aan wat er moet gebeuren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1934874
Er moet nog een slotje op de verslagen van de 17e
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 18 oktober 2001 @ 02:23:07 #137
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1934875
In topic Andries deel 2 pag 10 Passage over Afghanistan kan helemaal weg , er zijn mensen die zich er aan gestoord hebben. Normaal gesproken maakt het me niet zoveel uit als mensen zich storen aan mijn teksten , maar in dit geval wil ik een uitzondering maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 18-10-2001 02:33]

pi_1934881
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 02:22 schreef Qt het volgende:
Er moet nog een slotje op de verslagen van de 17e
Zo, duikt er ook ineens iemand op

pi_1935189
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 02:22 schreef Qt het volgende:
Er moet nog een slotje op de verslagen van de 17e
Heeeee Qt!!!
Ken je me nog?
Ow wat leuk je hier weer te zien
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1937705
quote:
Op donderdag 18 oktober 2001 02:22 schreef Qt het volgende:
Er moet nog een slotje op de verslagen van de 17e
QT!!!!!!!! Boeffie!!! Waar zit je?????
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator donderdag 18 oktober 2001 @ 21:03:33 #141
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_1941480
Danny kan nog wat bij een gesloten topic zetten, ik niet, dus ik reageer hier even: zijn vergelijking van het aantal topics is meten met twee maten. Want: Priscella zit nog helemaal niet in het huis, terwijl ze wordt vergeleken met al aanwezige bewoners, qua topickwantiteit.
Ze heeft nu volgens Danny's telling al evenveel topics als bijvoorbeeld Kelly.

Dus das best wel veel jatochniettan..

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 22:54:45 #142
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1958456
Yo Zieniks,
is het niet mogelijk dat je alle opmerkingen en off-topic zaken in de streamverslagen gewoon wegedit met een tekstje als:

[Onzin weggehaald, dit topic is voor streamverlagen.]

die manier heeft volgens mij meer effect dan constant mensen erop wijzen dat er andere topics zijn waar hun onzin in thuishoort.

just a suggestion

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
pi_1958644
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 22:54 schreef MarcoTC het volgende:
Yo Zieniks,
is het niet mogelijk dat je alle opmerkingen en off-topic zaken in de streamverslagen gewoon wegedit met een tekstje als:

[Onzin weggehaald, dit topic is voor streamverlagen.]

die manier heeft volgens mij meer effect dan constant mensen erop wijzen dat er andere topics zijn waar hun onzin in thuishoort.

just a suggestion


Zieniks is er niet...die is Apie's kijken in de dierentuin
wel een goed idee van je trouwens...


Hopen dat Zieniks dit bericht leest...

  zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:21:06 #144
15985 huiz
Man in Black
pi_1958681
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:16 schreef cos-micV het volgende:

[..]

Zieniks is er niet...die is Apie's kijken in de dierentuin
wel een goed idee van je trouwens...


Hopen dat Zieniks dit bericht leest...


Om 23:16 uur nog in de dierentuin? Ik dacht eerder dat hij een roes aan het uitslapen is na een spetterende verjaardag

Ik vind het trouwens geen goed idee om oorspronkelijke posts te veranderen in een moderator-verklaring. Ook off-topic posts lezen lekker weg en zorgen weer voor de spannende forum-battles.

Scope Pure Colombia BV
  † In Memoriam † zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:44:19 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1958867
Ik ben weer thuis van een zéér geslaagde dag.

Als het slowchatten en discussiëren echt uit de hand loopt in de streamtopics zal ik zeker ingrijpen. Eerst met een vriendelijk verzoek, maar als dat niet helpt zal ik editten.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 20 oktober 2001 @ 23:49:42 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1958921
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben weer thuis van een zéér geslaagde dag.

Als het slowchatten en discussiëren echt uit de hand loopt in de streamtopics zal ik zeker ingrijpen. Eerst met een vriendelijk verzoek, maar als dat niet helpt zal ik editten.


Ik denk dat er bedoeld wordt dat sommige (ahum) 'verslaggevers' hun eigen meningen weergeven in de streamverslagen.... Daarover al flink wat reacties in

Commentaren op de streamverslagen - Deel 5

My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 21 oktober 2001 @ 00:23:05 #147
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_1959279
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2001 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat er bedoeld wordt dat sommige (ahum) 'verslaggevers' hun eigen meningen weergeven in de streamverslagen.... Daarover al flink wat reacties in

Commentaren op de streamverslagen - Deel 5


Ik bedoelde gewoon datgene wat ik schreef en Cynix begreep dat ook.
Je hoeft mijn posts niet uit te leggen hoor, dank je.
Ik post wel in de goede topics, maak je maar geen zorgen.
There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  zondag 21 oktober 2001 @ 00:29:55 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1959349
quote:
Op zondag 21 oktober 2001 00:23 schreef MarcoTC het volgende:

[..]

Ik bedoelde gewoon datgene wat ik schreef en Cynix begreep dat ook.
Je hoeft mijn posts niet uit te leggen hoor, dank je.
Ik post wel in de goede topics, maak je maar geen zorgen.


Ik dacht toch dat dat even nodig was, aangezien C het had over 'slowchatten' en 'discussieren'.... waar het niet over ging leek mij.... maar kan zijn dat ik fout zat...

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 21-10-2001 00:32]

My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 21 oktober 2001 @ 00:31:24 #149
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1959366
(weer een foutje.. sorry... het is al laat...
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 22 oktober 2001 @ 00:01:59 #150
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1968319
Lullig hoor , Cynix.

Komt net binnen en begint gelijk maar met slotjes te strooien. Ben jij soms ook al jaloers????

  † In Memoriam † maandag 22 oktober 2001 @ 00:07:14 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1968357
Effe rooien. Was wel nodig na mijn BB-loze dag.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 00:44:14 #152
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1987738
Hè Cynix, heb je me nog gezien???

  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 00:47:02 #153
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1987756
Jazeker. En jij mij nog daarna?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 00:51:13 #154
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1987794
Zo is het goed , ik was al bang dat je me er helemaal uit had geknipt.

't is trouwens verdomd handig zo'n sleutelbos... koop je die bij de Gamma ???

pi_1993858
Prima Kzienix,

Dan spreek ik je hier aan op je slotjesgedrag!

Wat is dat voor een moraalriddersgedrag alsof kanker ineens wel een heel gevoelig onderwerp zou zijn voor de poezelige foklezertjes???

In de afgelopen afleveringen staat een ding centraal: de vermeende (borst)kanker van Tania. In de uitzendingen komt dit duidelijk naar voren, in verscheidene topics wordt hierover gesproken... maar er mag geen apart topic over bestaan?

En dan omdat dat wel eens moeilijk zou kunnen liggen bij lezers??? Heb jij uberhaupt mijn topic wel gelezen??? Dan zou je weten dat je met mij (een kankerpatiénte) te maken hebt! Ik vind dit echt volkomen belachelijk! Imo was dit best een discussie waardig.

Nee, laten we het vooral hebben over de dreads van Daniëlle of ander oeverloos gezwam.

Ik vind dit echt een dieptepunt in mijn beleving van Fok! Waar ik al 3 jaar lees en reageer (ok, de nick Bjanka is nieuw, maar mijn verschijning hier niet).

De ballen! (en wat mij betreft laat je ze maar vallen!)

pi_1993988
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 21:20 schreef Bjanka het volgende:
Prima Kzienix,

Dan spreek ik je hier aan op je slotjesgedrag!

Wat is dat voor een moraalriddersgedrag alsof kanker ineens wel een heel gevoelig onderwerp zou zijn voor de poezelige foklezertjes???

In de afgelopen afleveringen staat een ding centraal: de vermeende (borst)kanker van Tania. In de uitzendingen komt dit duidelijk naar voren, in verscheidene topics wordt hierover gesproken... maar er mag geen apart topic over bestaan?

En dan omdat dat wel eens moeilijk zou kunnen liggen bij lezers??? Heb jij uberhaupt mijn topic wel gelezen??? Dan zou je weten dat je met mij (een kankerpatiénte) te maken hebt! Ik vind dit echt volkomen belachelijk! Imo was dit best een discussie waardig.

Nee, laten we het vooral hebben over de dreads van Daniëlle of ander oeverloos gezwam.

Ik vind dit echt een dieptepunt in mijn beleving van Fok! Waar ik al 3 jaar lees en reageer (ok, de nick Bjanka is nieuw, maar mijn verschijning hier niet).

De ballen! (en wat mij betreft laat je ze maar vallen!)


Zeg doe jij ff normaal..wil je?
Dat jij het er niet moeilijk mee hebt om er vrijuit over te praten, wil nog niet zeggen dat....
er hier mensen zijn waarvoor zo'n topic mischien wel kwetsend is..heb je daar al aan gedacht?
Niet iedereen wil daarmee geconfronteerd worden.
Het BB forum is voor de fun....met ja oeverloos gezwam over de dreadlocks....van Danielle.
Als we serieus willen zijn en over Borstkanker willen praten dan gaan we wel naar lifestyle.

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 24-10-2001 21:53]

pi_1994126
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 21:47 schreef cos-micV het volgende:
Zeg doe jij ff normaal..wil je?
Dat jij het er niet moeilijk mee hebt om er vrijuit over te praten, wil nog niet zeggen dat....
er hier mensen zijn waarvoor zo'n topic mischien wel kwetsend is..heb je daar al aan gedacht?
Niet iedereen wil daarmee geconfronteerd worden.
Het BB forum is voor de fun....met ja oeverloos gezwam over de dreadlocks....van Danielle.
Als we serieus willen zijn en over Borstkanker willen praten dan gaan we wel naar lifestyle.
Prima! Dus dan kunne we vanaf nu ervan op aan dat op ieder topic waarin dit ter sprake komt á la minute een slot komt??? Het zal me benieuwen. Gooi er alvast maar een paar dicht dan!
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2001 @ 22:11:14 #158
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1994263
Het is niet zo dat er een taboe op het gebruik van het woord kanker ligt. Maar ik zie niet in wat jij met dat topic had willen bereiken. Dat kanker heel erg is weten we wel en dat Tania liegt kan ook best, maar daar komen we toch niet uit.

Ik geloof haar niet.
Ik wel.
Ik niet.
Ik wel.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1994267
Ik neem het hierbij voor Bjanka op, ik vind nl dat ze niets verkeerd heeft gedaan. Zoals zij al aangeeft wordt er in vele topics gesproken over dit onderwerp, waarom dan niet een samenvattende topic hierover??

Daarnaast vind ik dat ze het op een hele nette en open manier heeft gebracht, het was volgens mij als een serieus topic bedoelt. Waarom dan een slotje??

Ik kan me goed voorstellen dat Bjanka nu ff van de FOk-politiek baalt want ik vind de reacties hierop niet alle even terecht. Houd er ook iemand rekening met haar realistische gedachtengang en gevoelens !?!

pi_1994348
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:11 schreef Ethel het volgende:
Ik neem het hierbij voor Bjanka op, ik vind nl dat ze niets verkeerd heeft gedaan. Zoals zij al aangeeft wordt er in vele topics gesproken over dit onderwerp, waarom dan niet een samenvattende topic hierover??

Daarnaast vind ik dat ze het op een hele nette en open manier heeft gebracht, het was volgens mij als een serieus topic bedoelt. Waarom dan een slotje??

Ik kan me goed voorstellen dat Bjanka nu ff van de FOk-politiek baalt want ik vind de reacties hierop niet alle even terecht. Houd er ook iemand rekening met haar realistische gedachtengang en gevoelens !?!


En wie houd er rekening met de mensen die hier voor hun plezier komen...en niet met dit soort ellende geconfronteerd willen worden????
Het raakt kant nog wal om op het BB forum hierover een topic te openen.
In lyfestyle is voldoende ruimte om over Borstkanker te praten....
pi_1994452
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:18 schreef cos-micV het volgende:
En wie houd er rekening met de mensen die hier voor hun plezier komen...en niet met dit soort ellende geconfronteerd willen worden????
Het raakt kant nog wal om op het BB forum hierover een topic te openen.
In lyfestyle is voldoende ruimte om over Borstkanker te praten....
Stuur deze mening aub aan de rediactie van Yorin! Geef daar aan dat je niet zit te wachten op een Tania met een borstkanker verhaal omdat BB alleeen voor jouw fun bedoeld is, en dat ze al die kanker-shit er maar uit moeten knippen en dat ze er op moeten letten de stream meteen op de tuin te zetten zodra Tania daarover gaat verhalen.!

Iig lijkt het mij duidelijk dat als ik het woord kanker hier niet in mijn mond mag nemen, dat geen van jullie dat dan ook mag doen, want anders dreigt er een slot op je mond! Kanker mag dan in onze nederlandse cultuur en maatschappij een onderwerp van gesprek zijn, op het preutse fok!forum heerst er nog altijd een taboe op! Hoe netjes je het dan ook ter sprake brengt... Gelukkig maar dat een Tania er vrijuit over mag verhalen en dat enkele uitverkorere fokdeelnemers er hun visie over mogen geven. Behalve dan diegenen die werkelelijk aan den lijve ondervinden wat kanker werkelijk is. Gooi daar meteen een slot op! Yuck!

pi_1994527
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:28 schreef Bjanka het volgende:

[..]

Stuur deze mening aub aan de rediactie van Yorin! Geef daar aan dat je niet zit te wachten op een Tania met een borstkanker verhaal omdat BB alleeen voor jouw fun bedoeld is, en dat ze al die kanker-shit er maar uit moeten knippen en dat ze er op moeten letten de stream meteen op de tuin te zetten zodra Tania daarover gaat verhalen.!

Iig lijkt het mij duidelijk dat als ik het woord kanker hier niet in mijn mond mag nemen, dat geen van jullie dat dan ook mag doen, want anders dreigt er een slot op je mond! Kanker mag dan in onze nederlandse cultuur en maatschappij een onderwerp van gesprek zijn, op het preutse fok!forum heerst er nog altijd een taboe op! Hoe netjes je het dan ook ter sprake brengt... Gelukkig maar dat een Tania er vrijuit over mag verhalen en dat enkele uitverkorere fokdeelnemers er hun visie over mogen geven. Behalve dan diegenen die werkelelijk aan den lijve ondervinden wat kanker werkelijk is. Gooi daar meteen een slot op! Yuck!


Jammer dat je geen email adres in je profiel hebt staan....anders zou ik jou wel willen vertellen waarom ik zo reageer.
Mijn emailadres kun je vinden in mijn profiel..ik nodig je hierbij uit.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:36:00 #163
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1994546
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:28 schreef Bjanka het volgende:
Iig lijkt het mij duidelijk dat als ik het woord kanker hier niet in mijn mond mag nemen, dat geen van jullie dat dan ook mag doen, want anders dreigt er een slot op je mond! Kanker mag dan in onze nederlandse cultuur en maatschappij een onderwerp van gesprek zijn, op het preutse fok!forum heerst er nog altijd een taboe op! Hoe netjes je het dan ook ter sprake brengt...
Dat is niet de reden dat er een slotje op zit, denk ik. Ik maak uit de reactie van Cynics op dat het topic alleen maar kan uitlopen op een welles/nietusspelletje of Tania liegt, en dat wil hij (denk ik) voorkomen. Dat het onderwerp borstkanker in verscheidene topics opduikt en dan maar centraal zou moeten heeft er niks mee te maken. Als je een discussie wilt over het onderwerp borstkanker dan hoort dat in Lifestyle thuis, als je een discussie wilt over of Tania wel of niet liegt over haar borstkanker dan kan dat in het centrale topic over Tania kwijt. Althans, zo zie ik het.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1994579
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:36 schreef Barb het volgende:

[..]

Dat is niet de reden dat er een slotje op zit, denk ik. Ik maak uit de reactie van Cynics op dat het topic alleen maar kan uitlopen op een welles/nietusspelletje of Tania liegt, en dat wil hij (denk ik) voorkomen. Dat het onderwerp borstkanker in verscheidene topics opduikt en dan maar centraal zou moeten heeft er niks mee te maken. Als je een discussie wilt over het onderwerp borstkanker dan hoort dat in Lifestyle thuis, als je een discussie wilt over of Tania wel of niet liegt over haar borstkanker dan kan dat in het centrale topic over Tania kwijt. Althans, zo zie ik het.


Precies.....
pi_1994600
Juist Barb
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_1994635
In dat geval kun je het gehele bb forum vanaf nu opdoeken en alles onder een ander noemer gaan thuisbrengen.

Ik zie niet in waarom een onderwerp wat zowel in de streamverslagen als in de uitzendingen van Bb een item vormt niet in een topic besproken zou mogen worden,

Tot nu toe zijn alle aangevoerde redenen ook op andere items van toepassing. Zullen we dit forum dan maar gaan sluiten???? (Kzienix heeft vast nog wel een slotje over)

Verkassen naar lifesty;e oid?

Sukkels!

pi_1994646
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:11 schreef Ethel het volgende:
Ik neem het hierbij voor Bjanka op, ik vind nl dat ze niets verkeerd heeft gedaan. Zoals zij al aangeeft wordt er in vele topics gesproken over dit onderwerp, waarom dan niet een samenvattende topic hierover??

Daarnaast vind ik dat ze het op een hele nette en open manier heeft gebracht, het was volgens mij als een serieus topic bedoelt. Waarom dan een slotje??

Ik kan me goed voorstellen dat Bjanka nu ff van de FOk-politiek baalt want ik vind de reacties hierop niet alle even terecht. Houd er ook iemand rekening met haar realistische gedachtengang en gevoelens !?!


Tja ik vind deze opmerking nou ook niet echt getuigen van rekening houden met andermans gevoelens:
quote:
Wat is dat voor een moraalriddersgedrag alsof kanker ineens wel een heel gevoelig onderwerp zou zijn voor de poezelige foklezertjes???
Maar goed daar gaat het helemaal niet om, dit is het BB forum, er is elders op het Fok! forum toch zat ruimte om over dat soort dingen te praten, waarom moet dat dan perse hier, dat begrijp ik dus niet.
  woensdag 24 oktober 2001 @ 22:46:07 #168
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1994667
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:43 schreef Bjanka het volgende:
Sukkels!
En bedankt.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_1994701
Uh, als Bjanka een topic had geopend met de titel "Is Tanya een ziekelijke leugenaar?" had het dan wel gemogen? Gezien andere deelnemers, die menig topicje hebben?
pi_1994708
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:44 schreef Tante Bep het volgende:
Maar goed daar gaat het helemaal niet om, dit is het BB forum, er is elders op het Fok! forum toch zat ruimte om over dat soort dingen te praten, waarom moet dat dan perse hier, dat begrijp ik dus niet.
Misschien komt dat omdat er in meerdere topics over te lezen valt en omdat er in de uitzendingen van de afgelopen 2 dagen aandacht aan is beteed? Het is maar een gok...
pi_1994719
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:36 schreef Barb het volgende:

[..]

Dat is niet de reden dat er een slotje op zit, denk ik. Ik maak uit de reactie van Cynics op dat het topic alleen maar kan uitlopen op een welles/nietusspelletje of Tania liegt, en dat wil hij (denk ik) voorkomen. Dat het onderwerp borstkanker in verscheidene topics opduikt en dan maar centraal zou moeten heeft er niks mee te maken. Als je een discussie wilt over het onderwerp borstkanker dan hoort dat in Lifestyle thuis, als je een discussie wilt over of Tania wel of niet liegt over haar borstkanker dan kan dat in het centrale topic over Tania kwijt. Althans, zo zie ik het.


Heel goed verwoord Barb, dank je.
pi_1994738
Bjanka,

Ik begrijp je punt en je frustratie, maar het lijkt me niet nodig om met modder te gaan gooien.

pi_1994766
Welke modder en naar wie?
pi_1994778
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:49 schreef Bjanka het volgende:

[..]

Misschien komt dat omdat er in meerdere topics over te lezen valt en omdat er in de uitzendingen van de afgelopen 2 dagen aandacht aan is beteed? Het is maar een gok...


Precies, je wijst er zelf al op, er wordt inderdaad in meerdere topics reeds over gesproken, beetje jammer dus dat je nu beweerd dat je het woord kanker hier niet eens meer in de mond zou kunnen nemen.
pi_1994786
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:43 schreef Bjanka het volgende:

Sukkels!


Doei!

En BTW: knap dat je al 3 jaar op Fok meeleest terwijl het 2-jarig bestaan net gevierd is

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 22:58:07 #176
862 Arcee
Look closer
pi_1994789
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:36 schreef Barb het volgende:
Dat is niet de reden dat er een slotje op zit, denk ik. Ik maak uit de reactie van Cynics op dat het topic alleen maar kan uitlopen op een welles/nietusspelletje of Tania liegt, en dat wil hij (denk ik) voorkomen. Dat het onderwerp borstkanker in verscheidene topics opduikt en dan maar centraal zou moeten heeft er niks mee te maken. Als je een discussie wilt over het onderwerp borstkanker dan hoort dat in Lifestyle thuis, als je een discussie wilt over of Tania wel of niet liegt over haar borstkanker dan kan dat in het centrale topic over Tania kwijt. Althans, zo zie ik het.
Op zich mee eens, maar laat Cynix 't topic dan naar Lifestyle verplaatsen. Ik houd niet van preventieve slotjes. Kijk de discussie eerst 'es aan en plaats dan als het nodig is een slotje in plaats van mensen op voorhand al de mond te snoeren.
pi_1994801
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:55 schreef Bjanka het volgende:
Welke modder en naar wie?
Je scheld de anderen uit voor sukkels e.d. En je trekt het veel te ver door. Dat bedoelde ik, je laat jezelf daarmee te veel kennen en het gaat dan niet meer over het punt wat je wil maken, achter de basis van je mening daar sta ik achter, maar niet achter de rest.
pi_1994821
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:57 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Precies, je wijst er zelf al op, er wordt inderdaad in meerdere topics reeds over gesproken, beetje jammer dus dat je nu beweerd dat je het woord kanker hier niet eens meer in de mond zou kunnen nemen.


Ok ik wijzig mijn statement: IK mag het woord kanker niet in mijn mond nemen, jullie mogen het wel! Zo beter? Ik geloof dat het door mij geopende topic nog geen 10 minuten heeft bestaan! (ik heb de minuten niet geteld, correct me if I'm wrong)

En ik vraag mij af waarom? Degenen die het gelezen hebben zullen mij niet op wrede of ongepaste uitspraken betrapt kunnen hebben. Het was een nette opening van een topic, wat in minder nette bewoordingen verspreid over het gehele bb forum wel gevoerd mag worden. Dat is toch merkwaardig, of niet?!

pi_1994876
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:57 schreef CartWOman het volgende:
En BTW: knap dat je al 3 jaar op Fok meeleest terwijl het 2-jarig bestaan net gevierd is
Ach, ik telde in afleveringen van BB... dit is de 3e...
pi_1994881
Toch een beetje raar dat juist degene die Tania de laatste dagen steeds 'Tania Singh Varma' noemt uitgerekend op de topic waarin besproken wordt waarom ze mogelijkerwijs een 'Tania Singh Varma' genoemd kan worden een slotje gooit.

Even geheel ter zijde: ik heb wat zitten zoeken in de oude streamverslagen naar de passage waarin Tania verteld over haar medische verleden maar vond op het zoekwoord 'kanker' alleen maar quotes van Frank

pi_1994921
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:01 schreef Bjanka het volgende:

[..]

Ok ik wijzig mijn statement: IK mag het woord kanker niet in mijn mond nemen, jullie mogen het wel! Zo beter? Ik geloof dat het door mij geopende topic nog geen 10 minuten heeft bestaan! (ik heb de minuten niet geteld, correct me if I'm wrong)

En ik vraag mij af waarom? Degenen die het gelezen hebben zullen mij niet op wrede of ongepaste uitspraken betrapt kunnen hebben. Het was een nette opening van een topic, wat in minder nette bewoordingen verspreid over het gehele bb forum wel gevoerd mag worden. Dat is toch merkwaardig, of niet?!


Jouw topic is 10 min open geweest..in die 10 minuten heb je 4 reaktie's gehad van mensen die niet zaten te wachten op een topic als deze.....zegt je dat niet genoeg?
Doe wat Barb je aanrade....gooi het in het Tania topic, want daar gaat het tenslotte over...
pi_1994964
Een beetje minder selectief lezen had je geleerd dat er ook nog een andere reactie was.


Btw, dat je maar gezond van lijf mag blijven.

pi_1995008
Overigens, als die borstkanker ook in het topic van Tania ter sprake komt... moet daar dan niet ogenblikkelijk een slotje op?!
pi_1995019
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:11 schreef Bjanka het volgende:
Een beetje minder selectief lezen had je geleerd dat er ook nog een andere reactie was.


Btw, dat je maar gezond van lijf mag blijven.


Dank je...
K'heb trouwens nog steeds geen mail van je?
pi_1995024
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 22:36 schreef Barb het volgende:
[..]

wel of niet liegt over haar borstkanker dan kan dat in het centrale topic over Tania kwijt. Althans, zo zie ik het.


Hoe zit het dan met : Priscella? tussen pris deel 3 en deel 4 zitten 5 topics over haar Konden die ook niet gewoon in Pris deel 3 of 4? Waarom daar geen slotje? Soms heb ik het idee dat hier met 2 maten gemeten word
Sorry dit moest er even uit
Try anything once, twice to be sure
pi_1995033
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:15 schreef cos-micV het volgende:
Dank je...
K'heb trouwens nog steeds geen mail van je?
Mocht je daar werkelijk op zitten te wachten... doe maar niet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 23:20:34 #187
862 Arcee
Look closer
pi_1995076
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:09 schreef cos-micV het volgende:
Jouw topic is 10 min open geweest..in die 10 minuten heb je 4 reaktie's gehad van mensen die niet zaten te wachten op een topic als deze.....zegt je dat niet genoeg?
Ja, dat 't naar een ander forum moet, toch?
pi_1995138
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:20 schreef Arcee het volgende:
Ja, dat 't naar een ander forum moet, toch?
En welk forum raadt je aan waar het BB betreft?
BB zaken mogen namelijk niet in het BB forum besproken worden... Althans, selectief.
pi_1995245
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:20 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, dat 't naar een ander forum moet, toch?


Zou wel kunnen, maar denk je dat de Lifestylers BB volgen?
Lijkt me dat ze er daar ook niet veel mee kunnen
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 oktober 2001 @ 23:45:52 #190
862 Arcee
Look closer
pi_1995383
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:33 schreef CartWOman het volgende:
Zou wel kunnen, maar denk je dat de Lifestylers BB volgen?
Lijkt me dat ze er daar ook niet veel mee kunnen
Neuj, maar ja, zoals ik al zei zou 't van mij gewoon in BB mogen blijven staan.
pi_1995392
Ja huh, ik reageerde op die topic niet negatief..en hoe zit het btw? Sinds wanneer is sukkel een scheldwoord? Als je hier leest waar die idiote bewoners voor uitgemaakt worden, moet je niet gaan lopen miepen over het woordje sukkel!
pi_1995487
Het woord "Sukkel" Is trouwens geheel on topic! Ik bezig het pas sinds Kelly het bij mij geïntroduceerd heeft, en slechts met betrekking op BB the Battle

Hunor doet wonderen soms!

pi_1995506
quote:
Op woensdag 24 oktober 2001 23:46 schreef fokstier het volgende:
Ja huh, ik reageerde op die topic niet negatief..en hoe zit het btw? Sinds wanneer is sukkel een scheldwoord? Als je hier leest waar die idiote bewoners voor uitgemaakt worden, moet je niet gaan lopen miepen over het woordje sukkel!
Duhh, het gaat niet precies om het woord "sukkel" wat ik bedoelde, het was om de toon aan te geven waarop er commentaar werd gegeven. Cynisch hopen dat iemand gezond blijft vind ik indirect schelden.
pi_1995623
Ethel, jouw reactie kwam toch echt vóór mijn oprechte wens van gezond van lijf blijven

Wat is daar voor cynisch aan? Ik wens jou en geen ander kanker toe hoor! Daarvoor weet ik zelf veel te goed wat kanker is ( Ik heb zelf namelijk al 10 jaar kanker). Daarom verbaasd mij dat hele hypocriete gedoe hieromtrend ook, Ik mag het niet over kanker hebben, maar degenen die geen kanker hebben mogen hier van alles over rondbazuinen in welk topic dan ook. Zodra ik mij als ervaringsdeskundige ( wat een prachtig woord he? ) meld, krijg ik meteen een slot op mijn mond. Die slotjes zie ik niet op het gebazel van anderen die met met ziektes lopen te smijten alsof het een pakje boter betreft (bijvoorbeeld het vermeende "autisme" van Gert Jan) Dat soort gebazel kan wel, maar een serieus topic over de vermeende borstkanker van Tania kan niet.

pi_1995655
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:06 schreef Bjanka het volgende:
Ethel, jouw reactie kwam toch echt vóór mijn oprechte wens van gezond van lijf blijven

Wat is daar voor cynisch aan? Ik wens jou en geen ander kanker toe hoor! Daarvoor weet ik zelf veel te goed wat kanker is ( Ik heb zelf namelijk al 10 jaar kanker). Daarom verbaasd mij dat hele hypocriete gedoe hieromtrend ook, Ik mag het niet over kanker hebben, maar degenen die geen kanker hebben mogen hier van alles over rondbazuinen in welk topic dan ook. Zodra ik mij als ervaringsdeskundige ( wat een prachtig woord he? ) meld, krijg ik meteen een slot op mijn mond. Die slotjes zie ik niet op het gebazel van anderen die met met ziektes lopen te smijten alsof het een pakje boter betreft (bijvoorbeeld het vermeende "autisme" van Gert Jan) Dat soort gebazel kan wel, maar een serieus topic over de vermeende borstkanker van Tania kan niet.


Dit was een voorbeeld, het ging mij dus om de toonzetting en die was al veel eerder gestart.

Nogmaals, ik begrijp je standpunt en deel daarin je mening, ik was het alleen niet eens met de manier waarop je dit soms duidelijk maakte. That's all.
Ik was/ben dus voor dat topic, mits het serieus is, en die inzet had je, vandaar dat ik achter je stond.

pi_1995724
Het topic wat ik had gestart was inderdaad geheel serieus, maar dat bleek ook al uit de manier waarop ik het topic had geopend. En juist daarom ben ik heel boos over het feit dat daar zomaar ff een slot op gegooid wordt!

Bovendien was het geheel on topic, het had direct te maken met BB en het is belachelijk om te suggereren dat het in een "Lifestyle" thuis zou horen. Ik wil de test wel aangaan hoor, dan start ik daar een topic over de borstkanker van BB Tania... ik durf er wel geld op in te leggen dat ze me daar direct door verwijzen naar het Forum van BB!

Imo is er iets heel anders aan de hand, een selectieve procedure van slotjes!

En daar baal ik gigantisch van!

[Dit bericht is gewijzigd door Bjanka op 25-10-2001 00:36]

pi_1995868
Dat schelden (hopend dat ik gezond van lijf mag blijven) was voor mij bedoelt....
pi_1995896
Een wens uitspreken is geen schelden, en was inderdaad voor jou bestemd en geplaatst na de reactie van je voorganger die daaraan refereerde. Haar eerdere reactie kon daar dan ook niet van op toepassing zijn.
pi_1996214
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 00:19 schreef Bjanka het volgende:
Het topic wat ik had gestart was inderdaad geheel serieus, maar dat bleek ook al uit de manier waarop ik het topic had geopend. En juist daarom ben ik heel boos over het feit dat daar zomaar ff een slot op gegooid wordt!

Bovendien was het geheel on topic, het had direct te maken met BB en het is belachelijk om te suggeren dat het in een "Lifestyle" thuis zou horen. Ik wil de test wel aangaan hoor, dan start ik daar een topic over de borstkanker van BB Tania... ik durf er wel geld op in te leggen dat ze me daar direct door verwijzen naar het Forum van BB!

Imo is er iets heel anders aan de hand, een selectieve procedure van slotjes!

En daar baal ik gigantisch van!


Bjanka, ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen de 2 dingen waar jij het over wilde hebben in die topic, wat BB betreft ging het over de vermeende borstkanker van Tania.

Maar wat kan daar nou nog meer over gezegd worden als, ik denk dat ze liegt of ik denk dat ze niet liegt, daar is alles toch mee gezegd, het blijft immers gissen, dan heb je dus een topic met die 2 meningen, nou en dan?

Sorry maar ik snap nog steeds niet waarom je daar nu perse een aparte topic over wil hebben. Er word immers al over gesproken in div. andere topics zoals je zelf al aangaf.

Daarnaast wou je het in die topic over de ziekte kanker in z'n algemeen hebben, want je vertelde over je eigen ervaringen met de ziekte en die van je vriendinnen, baarmoederhalskanker, borstamputatie en borstbesparende behandelmethoden werden genoemd, dan vind ik dat persoonlijk wat ver gaan om hier op het BB forum te gaan bespreken.

Er worden hier zoveel vermeende ziekten geopperd waaraan bewoners wellicht zouden kunnen lijden gezien hun gedrag, borderline, autisme, smetvrees, godsdienst- en achtervolgingswaanzin, om er maar eens een paar te noemen. Daar praat je dan over in de topic van de desbetreffende bewo(o)n(st)er, maar we gaan de ziektebeelden op zich toch niet allemaal hier op het BB forum bespreken?

Dan nog iets waar je steeds weer op terug komt, je beweert dat jij het woord kanker niet in de mond zou mogen nemen, dat kanker taboe zou zijn op dit preutse forum, dat het daarom hypocriet gedoe is hier en dat als jij je als ervaringsdeskundige meld je de mond word gesnoerd, maar waar baseer je dit nou eigenlijk op?

Van dit alles is absoluut geen sprake, je kan immers gewoon in de div. topics die je zelf al aanhaalde meepraten, er is echt niemand die je daarvan weerhoudt dus die theatrale verontwaardiging lijkt me wat overdreven!

pi_1996759
Nee Bep,

Het is vooral het "waarom" wat vraagtekens bij mij oproept. En juist daarover had ik het willen hebben.

Geen welles/nietes dus.

pi_1996778
Op "Lifestyle" is het trouwens goed discussiëren over BB!
Dus in het vervolg open ik (mocht ik ooit weer die onweerstaanbare neiging hebben) daar wel mijn topics betreffende BB.

Was nog niet eens zo'n slechte geste van cynix!

  donderdag 25 oktober 2001 @ 02:44:11 #202
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1996835
Maar victorie kraaien kun je beter hier doen Bjanka....
Ben te zaai voor een signature
pi_1996901
Ga lekker slapen, is goed voor je.
pi_1996925
Ik viel laatst op de stream in een discussie van GJ en Pris over Tania die zou liegen over haar borstkanker. Zocht net dus of er ms een topic was hierover. Vandaar dat ik me er ook maar ff mee bemoei, al geloof ik dat het een beetje mosterd na de maaltijd is.

Mocht een topic ontsporen kan er altijd nog ingegrepen worden, waarom dan preventief een hangslot of verplaatsen? De discussie over TSV werd ook gevoerd in het actualiteitenforum en niet in Lifestyle.

Dat dit een onderwerp is waar we ws niet uitkomen, is imo geen goede reden om een topic bij voorbaat te sluiten. We zijn er ook nog niet uit of er iets is tussen hemel en aarde en toch is er een forum over. Ik heb zelf geen idee of Tania liegt of niet, maar wie weet lopen er hier op het forum mensen rond die er meer verstand van hebben. Een welles/nietes-ruzie is niet wenselijk maar ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die hun mening kunnen onderbouwen.

Dan zijn er de mensen die het een pijnlijk onderwerp vinden. Dat begrijp ik wel en natuurlijk kom je hier ter ontspanning, maar de discussies hier onstaan toch uit het gedrag van de bewoners. Dat kunnen ook minder leuke onderwerpen zijn. Ik denk hierbij aan de vermeende verkrachting van Diana. De topics waarin dat besproken werd waren ook niet erg gezellig en wellicht confronterend voor mensen die met sexueel geweld te maken hebben (gehad). Maar je kunt aan de topictitel zien wat het onderwerp is. Een centraal topic is imho dus juist handig voor de mensen die dit te beladen vinden. Dan kan je het iig makkelijker overslaan dan wanneer er in diverse topics over gesproken wordt.

En als laatste vind ik het (als de luie lezer die ik dit jaar ben) handig als ik niet hoef te zoeken naar diverse topics waarin dit beproken wordt.

Nog ff een late OT reactie: Natuurlijk ken ik je nog CartWOman!! Hoe zou ik mijn streammaatje kunnen vergeten? Je ziet er nog vrouwelijker uit tegenwoordig, staat je goed
Ook een terug aan FL en Tink. Zoals jullie zien waai ik soms langs, maar dit is niet echt de plek om bij te kletsen als ik Cynix te vriend wil houden...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 25 oktober 2001 @ 03:05:26 #205
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1996960
Hee QT!! Leuk!!

Ontopic:

Cynix is een fijne Mod.

Ben te zaai voor een signature
pi_1997026
On topic weet ik helemaal nix zinnigs meer te zeggen, sorry Cynix

En Roache liefie, je bent weer lekker op dreef las ik net

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 25 oktober 2001 @ 03:40:49 #207
6941 APK
Factual, I think.
pi_1997114
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 02:34 schreef Bjanka het volgende:
Op "Lifestyle" is het trouwens goed discussiëren over BB!
Dus in het vervolg open ik (mocht ik ooit weer die onweerstaanbare neiging hebben) daar wel mijn topics betreffende BB.

Was nog niet eens zo'n slechte geste van cynix!


Nou, ik heb het net even gelezen....
Weet je het zeker? Gaat in ieder geval nauwelijks over BB...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_1997129
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 03:40 schreef APK het volgende:
Nou, ik heb het net even gelezen....
Weet je het zeker? Gaat in ieder geval nauwelijks over BB...
Inderdaad, het blijkt dat enkelen Bjanka interessanter vinden dan BB Of dan iig interessanter dan Tania
  donderdag 25 oktober 2001 @ 03:50:22 #209
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1997132
.......en de boer, zij giechelde voort...

Truste. Ohnee, dat moet dan weer in een ander topic.

Ben te zaai voor een signature
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2001 @ 08:00:17 #210
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1997357
Pfieuw, ff alles gelezen hier (en in Lifestyle) en ik kan me nog het beste in de mening van Barb vinden. Een welles/niets-discussie over of iets vroeger daadwerkelijk in het leven van Tania heeft plaatsgevonden of niet levert niks op en een medische verhandeling over een ernstige ziekte hier in het BB-forum ook niet.

Afijn, het is nu opgelost. Bjanka is haar ei kwijt in Lifestyle.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 25 oktober 2001 @ 08:27:20 #211
3498 Barb
Graduated Fool
pi_1997423
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 02:31 schreef Bjanka het volgende:
Nee Bep,

Het is vooral het "waarom" wat vraagtekens bij mij oproept. En juist daarover had ik het willen hebben.

Geen welles/nietes dus.


Oww, dat kan dan het beste in Voer Voor Psychologen. Opgelost.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 oktober 2001 @ 21:49:55 #212
862 Arcee
Look closer
pi_2003328
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 08:00 schreef Cynix ® het volgende:
Bjanka is haar ei kwijt in Lifestyle.
Help d'r even zoeken dan.

Sneu hoor, net 't Tania-probleem opgelost, is ze nu haar ei weer kwijt...

pi_2003933
quote:
Op donderdag 25 oktober 2001 21:49 schreef Arcee het volgende:

[..]

Help d'r even zoeken dan.

Sneu hoor, net 't Tania-probleem opgelost, is ze nu haar ei weer kwijt...


Tis nog veel erger, de hele Tania is inmiddels kwijt
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:30:17 #214
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2005289
* ding * dong *
Mededeling:

Lieve mensen,

Er wordt, met name de laatste tijd, veel te veel op de man gespeeld in dit forum. Discussiëren is leuk, maar elke keer elkaar persoonlijk afzeiken is niet alleen niet leuk voor de slachtoffers, het is zeker zo vervelend voor de andere lezers en posters in dit forum.

Ik denk dat het tijd wordt dat ik weer wat strenger optreed. Dit gaat drie dingen betekenen: a) Ik verwijder al te persoonlijke flames (scheldpartijen) of flamebaits (uitlokkingen), b) Ik ga waarschuwingen sturen aan degenen die het betreft (en die dat zelf heel goed weten) en tenslotte het paardemiddel c) Een vriendelijk verzoek aan sommige die-hards om ergens anders te gaan posten (eventueel ondersteund met een ban voor een bepaalde tijdsduur).

Ik zou er bijna weer een polletje voor starten, maar denk dat ik dat dit keer maar niet doe. Ik hoop dat ik een beroep op iedereen mag doen lekker de BB-ers af te zeiken en niet elkaar.

* ding * dong *

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2005414
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:30 schreef Cynix ® het volgende:
* ding * dong *
Mededeling:

Lieve mensen,

Er wordt, met name de laatste tijd, veel te veel op de man gespeeld in dit forum. Discussiëren is leuk, maar elke keer elkaar persoonlijk afzeiken is niet alleen niet leuk voor de slachtoffers, het is zeker zo vervelend voor de andere lezers en posters in dit forum.

Ik denk dat het tijd wordt dat ik weer wat strenger optreed. Dit gaat drie dingen betekenen: a) Ik verwijder al te persoonlijke flames (scheldpartijen) of flamebaits (uitlokkingen), b) Ik ga waarschuwingen sturen aan degenen die het betreft (en die dat zelf heel goed weten) en tenslotte het paardemiddel c) Een vriendelijk verzoek aan sommige die-hards om ergens anders te gaan posten (eventueel ondersteund met een ban voor een bepaalde tijdsduur).

Ik zou er bijna weer een polletje voor starten, maar denk dat ik dat dit keer maar niet doe. Ik hoop dat ik een beroep op iedereen mag doen lekker de BB-ers af te zeiken en niet elkaar.

* ding * dong *


HELEMAAL MEE EENS!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 26 oktober 2001 @ 00:47:13 #216
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2005477
Mogen ellebogen tijdens luchtduels nog wel???
pi_2005836
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 00:47 schreef Jappie het volgende:
Mogen ellebogen tijdens luchtduels nog wel???
Nee, alleen knijpen onder water !!
pi_2005987
Ik denk niet dat ik je er op moet wijzen Cynyx maar heb je de bijdrages gezien van dat boefje. Hij noemt zich Danny, hij schrijft [columns]. Wat kan die flamen zeg.

Zo'n jongen gun je zowat een eigen forum. Wat een laster over anderen, hij doet ook nog aan uitlokking. Zo'n gebruiker lijkt me niet fijn.

Mijn Uiruburu-gevoel weerhoudt me ervan om en iets op feedback los te laten. Ik vertrouw er op dat je deze gebruiker even aanspreekt.

Tsja?
pi_2006244
En lách eens een beetje!

Ja jij ook!
Helga

  vrijdag 26 oktober 2001 @ 02:49:07 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_2006257
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 01:59 schreef DAF-diesel het volgende:
Ik denk niet dat ik je er op moet wijzen Cynyx maar heb je de bijdrages gezien van dat boefje. Hij noemt zich Danny, hij schrijft [columns]. Wat kan die flamen zeg.

Zo'n jongen gun je zowat een eigen forum. Wat een laster over anderen, hij doet ook nog aan uitlokking. Zo'n gebruiker lijkt me niet fijn.

Mijn Uiruburu-gevoel weerhoudt me ervan om en iets op feedback los te laten. Ik vertrouw er op dat je deze gebruiker even aanspreekt.


hahaha.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator vrijdag 26 oktober 2001 @ 22:19:48 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2012263
Wat maakt LEO de LUL (http://forum.fok.nl/showtopic.php/73693/1/25)

Waarom heb ik daar een apart topic voor geopend en het niet in het Leo-topic ondergebracht?

- Het overstijgt de persoon Leo. Hij is weliswaar de persoon waar het in de vraagstelling om draait, maar het gaat uiteindelijk om een groepsproces
- Het is een duidelijk afgebakende vraag, en als zodanig dus geschikt voor een apart topic (want het levert dan ook reply's op die specifiek over dit aspect van Leo versus 'de groep' gaan)

Het topic liep 'leuk', met een aantal doordachte en serieuze reacties. Ik ben van mening dat dit minder snel gebeurd zou zijn als mijn vraag in de grote brij van het algemene Leo-topic zou zijn ondergebracht.

Samenvattend: een afgebakende vraag (een onderwerp op zich) en leuke reacties: wat is er eigenlijk nog meer nodig om als moderator te besluiten om niet met de slotjes-tengels aan een topic te komen? Schiet je je doel dan niet voorbij?

Beetje teleurstellend dus. Met name als het door een -verder met alle respect- inval-moderator gebeurt, die naar mijn mening extra terughoudend zou moeten zijn in het sluiten van topics. Zeker als die serieus bedoeld zijn. (Een invaller voelt toch wat minder goed aan wat er leeft op een forum, wat de intenties zijn van posters etc..)

(Voor alle duidelijkheid: het feit dat ik het topic geopend heb, interesseert me niet: misschien dat ik er gemiddeld eentje per week open, meer zullen het er niet zijn. Nee, ik vind het interessant waarom Leo de lul is, en daarom jammer.)

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 26-10-2001 22:23]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2001 @ 22:23:10 #222
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2012304
Ik zal je topic weer heropenen. Ik neem Dutchie niks kwalijk, want die andere twee (soortgelijke topics) zijn wél zondermeer terecht gesloten, maar deze had inderdaad wel open kunnen blijven. Nou ja, kan een keer gebeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 26-10-2001 22:25]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator vrijdag 26 oktober 2001 @ 22:24:49 #223
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2012326
Ik neem Dutchie verder ook niks kwalijk, maar toch bedankt voor de supersnelle service.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_2012329
Gert, ik heb mijn bijdrage aan jouw topic inmiddels maar naar de algemene Leo topic gekopieerd Ik begrijp je frustratie, ik was onlangs ook ontstemd
pi_2012348
Nou dat valt zeker mee Gert! In het uiterste geval had je op lifestyle verder gemoeten
  Moderator vrijdag 26 oktober 2001 @ 22:43:39 #226
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_2012530
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 22:25 schreef Bjanka het volgende:
Gert, ik heb mijn bijdrage aan jouw topic inmiddels maar naar de algemene Leo topic gekopieerd Ik begrijp je frustratie, ik was onlangs ook ontstemd
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † vrijdag 26 oktober 2001 @ 22:44:07 #227
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2012541
Ach, ik ben echt de beroerdste niet, hoor. Ik doe het allemaal voor jullie plezier.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 28 oktober 2001 @ 09:37:13 #228
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2020394
He Cy , kun jij ook de topicnaam veranderen??

  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2001 @ 09:40:43 #229
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2020405
Ja hoor, wat zou je willen veranderen?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 28 oktober 2001 @ 09:42:44 #230
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2020410
Kun je "Club danielle" laten staan en de rest weg halen??

Of mensen het nu leuk vinden of niet, ik heb kennelijk genoeg inspiratie om het verhaal vol te lullen. Dat wist ik aanvankelijk ook niet

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 28-10-2001 09:45]

  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2001 @ 09:44:08 #231
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2020417
Maar natuurlijk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 28 oktober 2001 @ 12:37:05 #232
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_2021564
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2001 22:24 schreef Gert het volgende:
Ik neem Dutchie verder ook niks kwalijk, maar toch bedankt voor de supersnelle service.
Beetje late reactie, maar alla: je argumentatie hier vond ik sterk en ben er dus mee eens dat die weer geopend werd. Ik zag gewoon ineens allerlei topics over Leo, die in mijn ogen nogal dubbel waren en heb jouw topic daar ook in meegenomen. Mijn excuses. Normaal gesproken bemoei ik me nooit met andermans fora, maar het leek erop dat er verder niemand was en dat het lichtelijk een zooitje zou worden, vandaar.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 28 oktober 2001 @ 13:31:31 #233
15985 huiz
Man in Black
pi_2022043
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 09:42 schreef Jappie het volgende:
Kun je "Club danielle" laten staan en de rest weg halen??

Of mensen het nu leuk vinden of niet, ik heb kennelijk genoeg inspiratie om het verhaal vol te lullen. Dat wist ik aanvankelijk ook niet


Tja, als je onschuldige bezoekers in je verhaal betrekt, dan is het niet zo moeilijk

Even kijken of ik me er straks weer kan uitredden arme Huiz weer eens gecastreerd wordt...

Scope Pure Colombia BV
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2001 @ 13:31:55 #234
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2022045
Er was ook even niemand toen. Geeft ook echt niet hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 28 oktober 2001 @ 13:58:22 #235
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2022292
quote:
Op zondag 28 oktober 2001 13:31 schreef huiz het volgende:

[..]

Tja, als je onschuldige bezoekers in je verhaal betrekt, dan is het niet zo moeilijk

Even kijken of ik me er straks weer kan uitredden arme Huiz weer eens gecastreerd wordt...


Beste Huiz, uw aanwezigheid in het verhaal is totaal niet storend. Misschien wordt het ook nog wel tijd om er wat meer posters in te betrekken. Ik vond alleen de topicnaam ku. , daarom gewijzigd.

vr gr Jappie

  zondag 28 oktober 2001 @ 14:16:11 #236
15985 huiz
Man in Black
pi_2022467
Tot nu toe vond ik mijn aanwezigheid ook niet storend. Wel grappig om opeens deel uit te maken van een verhaal. Het begint haast een FOK! eiland te worden.

Maarre, heb je al een idee of die bezoeker Jappie zich uit de handen van Ed kan redden?

Hmm, beetje offtopic hier, of Cynix moet er zijn moderating methods over laten gelden, dan hoort het weer bij de topic

Scope Pure Colombia BV
  † In Memoriam † woensdag 31 oktober 2001 @ 08:23:09 #237
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2046360
Beste mensen,
Door technische problemen heeft Fok! er vannacht helaas weer enige tijd uitgelegen. Dit heeft ook tot gevolg gehad dat er wat ' brakke' topics zijn aangemaakt. Ik heb het topic 'Aan Cynix' moeten verwijderen, en weet niet wat daar in stond. Geen censuur dus, maar louter een technisch probleempje. Hetzelfde geldt voor de column van Attelenooje. Het topic is er wel, maar er staat geen column in...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 13:49:15 #238
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_2048803
"Aan Cynix" was van mij. Ik zei daarin alleen dat er problemen waren met de FOK-server waardoor een paar berichten van mij drie of vier keer in de Streamverslagen terecht kwamen. Ik vroeg of je die wilde verwijderen, en het "Aan Cynix"-berichtje zelf ook. Maar het heeft zichzelf al opgelost.
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 01:18:21 #239
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2072593
Nyrem,
Ik heb je nu genoeg gewaarschuwd. Jouw gedrag staat me niet aan. Elke keer doorzeiken als ik duidelijk vraag om daarmee te kappen. Je gaat één dezer dagen tegen een ban aanlopen. Ik heb een beetje genoeg van je.

Je blijkt erg slecht tegen kritiek op Priscella te kunnen. Jammer voor je, maar dan moet je maar niet meer lezen hier. Ik had verwacht dat je daar boven zou staan, maar ik begrijp inmiddel steeds beter wat jullie in elkaar gezien hebben. Allebei even treiterig, maar ik heb er echt ff genoeg van. Dit was de laatste waarschuwing.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 3 november 2001 @ 01:24:22 #240
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2072651
cynix ik krijg sterk de indruk.....
(had ik al eerder...heb ik ook aan je verteld)

Je komt op mij iet wat nationalistich rechts over?

Het schijnt jou geen hol uit te maken namelijk, dat er mensen foto's van nazi's neerzetten op jouw bbforumpje.
Onder het mom van een 'leuke grap'.
Met het gezicht van Coos (dubbel lachen ).
Daarbij komt dat het een dubbele lage actie is naar Coos toe. Die een verhaal vertelde over zn opa die joods is, en hier problemen mee heeft gehad in de 2e wereldoorlog!

Kennelijk voor jou geen reden om hier iets op te zeggen.
Wansmaak kan soms leuk zijn. Maar onsmakelijk is nooit lekker!

Ben ook benieuwd wat je nu met deze post gaat doen, misschien weer 'verwijderen'?

Iets waar je overigens erg sterk in bent.
Sorry maar ik vind dat je hier een steek laat vallen. Of je moet wel degelijk een ongevoelige rechtse naziaanhanger zijn? (ik hoop het niet)

Probeer mij maar uit te leggen wat voor jou een goede reden is om niets te zeggen over die foto!?

Nogmaals ik ben hier echt heel serieus over. Probeer hier ook a.u.b. serieus op te antwoorden.
Ik hoop echt dat ik de verkeerde conclusie trek.

  zaterdag 3 november 2001 @ 01:30:10 #241
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2072712
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 01:18 schreef Cynix ® het volgende:
Nyrem,
Ik heb je nu genoeg gewaarschuwd. Jouw gedrag staat me niet aan. Elke keer doorzeiken als ik duidelijk vraag om daarmee te kappen. Je gaat één dezer dagen tegen een ban aanlopen. Ik heb een beetje genoeg van je.

Je blijkt erg slecht tegen kritiek op Priscella te kunnen. Jammer voor je, maar dan moet je maar niet meer lezen hier. Ik had verwacht dat je daar boven zou staan, maar ik begrijp inmiddel steeds beter wat jullie in elkaar gezien hebben. Allebei even treiterig, maar ik heb er echt ff genoeg van. Dit was de laatste waarschuwing.


Hee en ik wil jou ook wel even waarschuwen!

Ik reageer hier op een foto van COOS afgebeeld als Nazi.

En je kinderlijke (herhalende) repliek, dat ik alleen maar op Priscella reageer, stoort mij ook.
Dus daar wil ik jou even over waarschuwen, goed?!
Ik reageer vanuit m'n eigen gevoel.
Gisteren had ik al zoiets dat ik genoeg van het bb-forum had. Gezien een aantal omstandigheden, waarin jouw rol als moderator een bepalende is/was.
Gebleken is tevens dat jij een heel slecht ontwikkeld gevoel voor rechtvaadrigheid hebt.
Dag cynix!

ps: voor een ban moet je stemmen

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 03-11-2001 01:32]

pi_2072728
Nyrem.. je loopt de bekende spijkers bij laag water te zoeken..

De maker geeft het gevoel van Coos heel sterk weer, Coos voelt zich niet prettig met dat bandje om zijn arm en vergelijkt dit zelf(s) met de jaren 40.

De fake pic benadrukt zijn uitspraak.. niets meer niets minder.
Derhalve is het geheel terecht dat deze Fake blijft staan.

Ik heb jou echter deze week mensen zien bedreigen die zich niet geheel positief over je vriendin uitspraken.

  zaterdag 3 november 2001 @ 01:34:40 #243
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2072773
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 01:31 schreef Koos Voos het volgende:
Nyrem.. je loopt de bekende spijkers bij laag water te zoeken..

De maker geeft het gevoel van Coos heel sterk weer, Coos voelt zich niet prettig met dat bandje om zijn arm en vergelijkt dit zelf(s) met de jaren 40.

De fake pic benadrukt zijn uitspraak.. niets meer niets minder.
Derhalve is het geheel terecht dat deze Fake blijft staan.

Ik heb jou echter deze week mensen zien bedreigen die zich niet geheel positief over je vriendin uitspraken.


Ik heb niemand bedreigd CoosVoos. pfffffff dit is echt kolderiek. Gek dat het bij 1 iemand was en je wou toch niet zeggen dat maar 1 iemand negatief over P is!? Dus wie zoekt er nu spijkers op laag water?!
Ik heb, net als cynix deed, iemand gewaarschuwd!

Wat betreft de foto. Als dat zo is, dan had het me iets beter geleken om daar dan een passende tekst bij te zoeken!?
Sorry maar ik kan mij niet aan de indruk ontrekken, dat hij duidelijk anders bedoeld is.
Maar goed, normen en waarden zijn voor sommige mensen alleen maar 2 woorden!

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 03-11-2001 01:37]

  zaterdag 3 november 2001 @ 01:35:19 #244
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_2072783
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 01:30 schreef Nyrem het volgende:


Ik reageer hier op een foto van COOS afgebeeld als Nazi.


pfff... je kan je maar ergens druk om maken zeg..
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 01:35:36 #245
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2072789
Ok, ik zal hier serieus op ingaan. Ik juich grappen over het Duitsland van Hitler ten eerste vanzelfsprekend niet toe. Ook grappig bedoelde cartoons daarover in principe niet. Maar het is wel Big Brother zélf die met deze bij sommige mensen gevoelig liggende 'bandjes' op de proppen is gekomen. Dat hadden ze misschien beter niet kunnen doen.

De fake picture van Coos in een duits uniform is inderdaad op het randje, zoals ook de maker zelf al aangeeft. Ik denk echter dat je moet proberen er niet al te zwaar aan te tillen. We nemen gewoon Big Brother en de bewoners op de hak, meer niet. Het toestaan van dit plaatje heeft echt niets met rechtse sympathieën te maken. Ik dacht ook niet dat ik aanleiding gaf mij daarvan te verdenken.

Ten slotte nog even over het verwijderen van posts. Dat is iets wat eigenlijk niet gedaan mag worden, en ik zelf dus ook zo weinig mogelijk wil toepassen. Ik heb echter in verschillende topics mensen gevraagd op te houden met het uiten van persoonlijke flames. Als er dan toch steeds maar doorgegaan wordt, rest mij geen andere mogelijkheid berichten te verwijderen. Op vele leeggeëdite posts onder elkaar zit ook niemand te wachten.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 3 november 2001 @ 01:45:51 #246
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2072888
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 01:35 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, ik zal hier serieus op ingaan. Ik juich grappen over het Duitsland van Hitler ten eerste vanzelfsprekend niet toe. Ook grappig bedoelde cartoons daarover in principe niet. Maar het is wel Big Brother zélf die met deze bij sommige mensen gevoelig liggende 'bandjes' op de proppen is gekomen. Dat hadden ze misschien beter niet kunnen doen.

De fake picture van Coos in een duits uniform is inderdaad op het randje, zoals ook de maker zelf al aangeeft. Ik denk echter dat je moet proberen er niet al te zwaar aan te tillen. We nemen gewoon Big Brother en de bewoners op de hak, meer niet. Het toestaan van dit plaatje heeft echt niets met rechtse sympathieën te maken. Ik dacht ook niet dat ik aanleiding gaf mij daarvan te verdenken.

Ten slotte nog even over het verwijderen van posts. Dat is iets wat eigenlijk niet gedaan mag worden, en ik zelf dus ook zo weinig mogelijk wil toepassen. Ik heb echter in verschillende topics mensen gevraagd op te houden met het uiten van persoonlijke flames. Als er dan toch steeds maar doorgegaan wordt, rest mij geen andere mogelijkheid berichten te verwijderen. Op vele leeggeëdite posts onder elkaar zit ook niemand te wachten.


Okee.
Daar zit wat in.
Maar ik vond hem dus te ver gaan, vanwege Coos z'n verhaal over zn opa en de 2e WO (die dus joods was). En misschien ben ik wat moralistisch. Daar vind ik zelf niets verkeerd aan. Ik ben blij dat je geen aanhanger bent van extreemrechtse sympathieen.

Wel vind ik dat je naar mij toe wel iets minder alles 'het pris-effect' te noemen.
Ik reageer niet alleen omdat het mijn vriendin is. En ik reageer helemaal niet op iedere negatieve post!
Zo ben ik niet. (al zijn sommige bekenden van Pris hier al een tijd niet meer geweest of gebruiken een Kloon) Ik vind sommige dingen zelfs leuk om te lezen, omdat ze op het belachelijke af onwaar zijn.
Kritiek is goed. Persoonlijke aanvallen, ach daar ontkom je ook niet aan.

Maar waarom, en dat begrijp ik echt niet, zijn er mensen die niet goed kunnen lezen!? Mijn posts zijn vaker van een corrigerende aard dan een verdedigende aard.
Al brand iedereen mij af, maar dan wel liever met goed onderbouwde meningen.
NOu aangezien niemand mij hier persoonlijk kent. Lijkt mij dit bij voorbaat dus al onmogelijk

Laten we nou gewoon blijven doen, want ook ik heb hier geen zin in; dat ellelange moralistische gelul.
Daarom verwacht ik van jou een 'rechtvaardig' beleid.
(ik weet het ik ben weer een roepende in de woestijn) lol

  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2001 @ 01:48:18 #247
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2072909
Ik doe mijn best, Nyrem. Echt waar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 3 november 2001 @ 01:51:54 #248
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2072942
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 01:48 schreef Cynix ® het volgende:
Ik doe mijn best, Nyrem. Echt waar.
Okee, hoe noemen ze dat zo mooi als twee partijen iets afspreken en daarbij hun volle inzet aan verlenen?


Verder niet belangrijk. Goed we zijn er nu dus uit a la poldermodel!
-edit- (bah klonk als een bb bewoner)

pi_2072964
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 01:51 schreef Nyrem het volgende:
Okee, hoe noemen ze dat zo mooi als twee partijen iets afspreken en daarbij hun volle inzet aan verlenen?
Een verdracht
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  zaterdag 3 november 2001 @ 01:57:23 #250
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2072982
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 01:55 schreef King Ð het volgende:

[..]

Een verdracht


hehehe nee ....je hebt wel gelijk hoor...
maar iets van 'volle 100% participatie' in die zin....

eeen huhuhh verplichting ofzo

  zaterdag 3 november 2001 @ 02:04:31 #251
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2073040
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 01:57 schreef Nyrem het volgende:

[..]


eeen huhuhh verplichting ofzo


Kinderbijslag?
Wettelijke aansprakelijkheidsverzekering?
Kerkdonatie?

  zaterdag 3 november 2001 @ 02:07:00 #252
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2073061
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 02:04 schreef Jappie het volgende:

[..]

Kinderbijslag?
Wettelijke aansprakelijkheidsverzekering?
Kerkdonatie?


Ik geloof Kerkdonatie!!!!!!!!!!!
  zaterdag 3 november 2001 @ 02:08:23 #253
16305 Jappie
parttime reverend
pi_2073072
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 02:07 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Ik geloof Kerkdonatie!!!!!!!!!!!


Of bedoel je soms een "Gentlemens-agreement"

pi_2073084
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 01:57 schreef Nyrem het volgende:
eeen huhuhh verplichting ofzo
Een bloemetje op de verjaarag van je moeder?

[Dit bericht is gewijzigd door King Ð op 03-11-2001 02:10]

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  zaterdag 3 november 2001 @ 02:10:53 #255
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2073090
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 02:08 schreef Jappie het volgende:

[..]

Of bedoel je soms een "Gentlemens-agreement"


nope....

HEt ligt godver....op puntje van mn tong..

laat maar dit is frustrerend!

WE houden het gewoon op een 'goeie afspraak'.

  zaterdag 3 november 2001 @ 02:11:30 #256
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2073095
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 02:10 schreef King Ð het volgende:

[..]

Een bloemetje op de verjaarag van je moeder?


pi_2073099
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 02:10 schreef Nyrem het volgende:


WE houden het gewoon op een 'goeie afspraak'.


Dat is een goeie WEDERZIJDSE afspraak
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')