abonnement Unibet Coolblue
pi_17093262
De stelling van het darwinisme over incest luidt; 'om slechte combinaties uit de recombinaties van het DNA zoveel mogelijk te voorkomen, is er een evolutionair mechanisme ingebouwd, wat er voor zorgt dat er een seksuele afkeer van je familie ontstaat'. Vermoedelijk, want zo redeneert het Darwinisme, was er wel een directe affectie tussen familieleden, maar iedere keer als dit voorkwam is dit nadelig voor de soort. Een dergelijk iemand verliest de survival of the fittest op de lange termijn. Welnu, de vraag rijst naar het psychologisch mechanisme. Wat is het nu precies, wat zorgt er voor dat je je zus niet geil vindt? Een kleine anecdote van een bekende; 'een jongen zag een vrouw op twintig meter afstand en vond het een godsgruwelijk lekker ding. Na nadere inspectie bleek het geile wijf z'n zus te zijn. Spontaan werd-ie overweldigd door een gevoel van afkeer.' Is de herkenning het psychologische afweermechanisme en wat is dan herkenning? Je koppelt meteen het zus-concept aan het niet-neukenconcept. Mensen en mogelijke incestueuzen alhier, illumineer mij.
Is it washable?
pi_17093359
is het er niet gewoon ingestampt door de moderne maatschappij?
het scheen enkele honderden jaren geleden namelijk heel gewoon te zijn in bepaalde adelijke kringen
je verlaagd je tenslotte niet tot sex met het gewone volk

[Dit bericht is gewijzigd door PankPinther op 11-02-2004 17:43]

pi_17093365
incest
pi_17093444
Zodra je toe bent aan seks ben je je zus al zo zat, dat je er niet eens meer aan haar wilt denken.. denk ik o_O
pi_17093477
Lijkt me idd ook cultureel/ maatschappelijk bepaald: oftwel aangeleerd. Als je kinderen apart laat opgroeien lijkt me niet dat ze bij weerzien een natuurlijke weerstand voelen. En waarop zou dat moeten zijn? Geur? De eventuele gelijkenis die afstoot? Dat darwiniaanse mechanisme werkt volgens mij ook niet echt in de praktijk aangezien het vaak voor komt.
Alleen bij discussies is er geen verband tussen volume en inhoud
pi_17093534
'k heb wel een godsgruwelijk lekker nichtje, maar helaas is dat ook uit den boze, niet dat ik het zo willen, ze is wel lekker maar euhm ik ken d'r te goed zullen we maar zeggen.
pi_17093634
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:47 schreef mvingerhoets het volgende:
'k heb wel een godsgruwelijk lekker nichtje, maar helaas is dat ook uit den boze
is dat zo? ik dacht dat dat legaal was...
kan me vergissen hoor

offtopic:
foto?

pi_17093656
Incest, thuis best

was het spreekwoord toch?

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_17093668
nouja, legaal weet ik niet, maar het staat niet echt zo als je vriendin je nichtje is.

ps; hmm idd zal eens een keer een foto inscannen van d'r in bikini

pi_17093689
het is er gewoon ingestampd, het hoort niet, het is ongezond ( voor je evt nageslacht) , dus je doet het niet...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:53:55 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17093712
Ik heb niet de behoefte om met een naast familielid te neuken jij wel?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:55:21 #12
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_17093756
incest
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:57:38 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17093817
Neem de oude egyptenaren maar eens daar was het trouwen tussen directe familie leden heel gewoon in de hogere klasse. Er zijn wel degelijk culturen die daar een andere kijk op hebben. De stelling van Darwin kan ook worden omgedraaid. Door met niet familie leden te trouwen kun je namelijk ook slechte genen binnen halen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 11 februari 2004 @ 17:58:51 #14
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_17093837
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:51 schreef PankPinther het volgende:

[..]

is dat zo? ik dacht dat dat legaal was...
kan me vergissen hoor

offtopic:
foto?


Dat is zeker legaal ja alleen wordt het niet vaak geaccepteerd natuurlijk...
En ik kan het weten!
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_17093898
Doe een simpele google op het woord 'sisters' en 'sex' en je hebt je antwoord.
pi_17093961
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:41 schreef tiesto-boy het volgende:
incest
fantastische bijdrage...
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:53 schreef Megumi het volgende:
Ik heb niet de behoefte om met een naast familielid te neuken jij wel?
en waarom dat zo is daar gaat het nu over...
stel nou dat [vul naam lekker wijf in] je zus is, waarom vind de hele wereld haar dan wel lekker en jij niet?
terwijl als het je zus niet zou zijn, en ze zou er vriendelijk om vragen, je hem er meteen in zou hangen

aangeleerd?
bepaald door genen of evolutie?
iets anders?

  woensdag 11 februari 2004 @ 18:04:04 #17
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_17093996
Als je je zus van 20 meter afstand niet herkend (terwijl je wel kan oordelen dat die persoon lekker geil is, dus goed ziet) zit je volgens mij zoiezo niet goed in elkaar!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_17094132
Incest

Af en toe heeft je vrouw hoofdpijn en dus geen zin.
Dan heb je altijd nog een dochter of desnoods haar vriendin.
En willen zelfs die niet met je plompzakken,
Dan kun je altijd nog je zoon van 14 pakken.
Trek je niets aan van de mongolide kinderen die je er door ontstaan,
Het kwijl van hen is uitstekend als glijmiddel te gebruiken zodat de anale sex met je 7jarige dochter stukken makkelijker zal gaan.
Dus bouw een S&M kelder en gooi je nageslachts er gekneveld in,
Incest is immers vermaak voor het hele gezin.

I was an atheist until I realized I was God
  woensdag 11 februari 2004 @ 18:11:06 #19
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_17094169
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:02 schreef PankPinther het volgende:

[..]

fantastische bijdrage...
[..]

en waarom dat zo is daar gaat het nu over...
stel nou dat [vul naam lekker wijf in] je zus is, waarom vind de hele wereld haar dan wel lekker en jij niet?
terwijl als het je zus niet zou zijn, en ze zou er vriendelijk om vragen, je hem er meteen in zou hangen


Gewenning van opvatting over incest.

Sexuele drangens zijn enorm te beinvloeden.

  woensdag 11 februari 2004 @ 18:12:36 #20
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17094216
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:09 schreef kastanova het volgende:
Incest

Af en toe heeft je vrouw hoofdpijn en dus geen zin.
Dan heb je altijd nog een dochter of desnoods haar vriendin.
En willen zelfs die niet met je plompzakken,
Dan kun je altijd nog je zoon van 14 pakken.
Trek je niets aan van de mongolide kinderen die je er door ontstaan,
Het kwijl van hen is uitstekend als glijmiddel te gebruiken zodat de anale sex met je 7jarige dochter stukken makkelijker zal gaan.
Dus bouw een S&M kelder en gooi je nageslachts er gekneveld in,
Incest is immers vermaak voor het hele gezin.


Tering Kasta jij hebt echt troll talent.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_17096186
Een belangrijk gegeven is dat familie- en gezinsrelaties anders van karakter zijn dan liefdesrelaties. Maar dit legt tevens uit waarom liefdesrelaties vaak op langer termijn niet lukken en of stuk gaan; ze gaan op een gegeven moment op een familierelatie lijken.

Als je als mens vooruit wilt in het leven, dan maak je je los van je familie waarin je al lang genoeg genesteld hebt en daar opgeroeiende, relaties hebt opgebouwd die anders (of dieper) zijn dan liefderelaties.

In de familiesfeer wordt dan ook niet op passievolle relaties gedoeld maar hier worden andere doelen bereikt, zoals elkaar onvoorwaardelijk een onderkomen bieden omdat we bij elkaar en door elkander zijn gevoed en opgegroeid.

De status die een familielid heeft is dan ook behoorlijk moeilijk te bereiken voor een liefdespartner. Echter soms juist gewenst. Vele mensen zouden die onvoorwaardelijke liefde ook in een liefdesrelatie willen hebben. Een proces in een liefdesrelatie is dan ook dat liefdespartners worden betrokken bij het gezin en ultiem gewenst wordt dat de familie of het gezin werkelijk van de liefdespartner gaat houden alsof het hun eigen kind betreft.

Als de liefde aanhoud dan gebeurt dit ook werkelijk. Dat noemen wij dan 'echte liefde': minder vleselijke lustem en meer onvoorwaardelijke liefde en de wens om een gezin te stichten gebaseerd op dit soort liefde... (iet wat gristelijk allemaal, excuses hiervoor).

Echter maar weinig mensen willen als broertje of zusje gezien worden door een mogelijke liefdespartner. Dit idee haalt dan ook een hoop passie weg en zorgt heel snel voor een breakup. Maar een nichtje of verre neef is al veel afstandelijker (dus spannender) dan een broer of zus en kan de status van mogelijke liefdespartner dan ook beter verdragen.

Ongewenst incest
Enkele mensen kunnen een bepaalde afstandelijkheid creeeren in de relatie met gezins- of familieleden. Hierdoor kan er veel meer ruimte ontstaan om ook gepassioneerd over naaste gezinsleden te gaan denken, net als zij dat heel gemakkelijk met onbekende mensen kunnen. Dit heeft voornamelijk de koppeling met ongewenste incest en legt tevens ook uit waarom sommige mensen soms ook eens gepassioneerd over gezinsleden en aanverwanten kunnen denken. De lust bepaald dan voornamelijk het karakter van de relatie en de onvoorwaardelijke liefdesband, welke kenmerkend is als basis voor relaties tussen gezinsleden, wordt echter geschonden. De combinatie van lust en het gevoel van een onvoorwaardelijke liefdesband kan gerust weer jarenlang voortduren, al zal de lust steeds meer een last worden.

pi_17100519
Volgens mij worden de begrippen "incest" en "inteelt" verwisseld.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_17100631
Een broer en zus kunnen wel verliefd worden. Het kán gewoon.
Zeker als ze niet samen opgegroeid zijn.
Trotse mamma :)
pi_17100736
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 17:41 schreef tiesto-boy het volgende:
incest
pi_17100936
quote:
Op woensdag 11 februari 2004 18:12 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tering Kasta jij hebt echt troll talent.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')