abonnement Unibet Coolblue
pi_17034455
* Insomaniac komt thuis na een lange dag straten maken.

Zo, eerst even een biertje uit de koelkast halen en mijn broek losmaken.

* Insomaniac geeft zijn vrouw een klap in haar gezicht

Godverdomme vuile hoer! Heb je weer niet opgeruimd en gekookt! Als ik na een dag hard werken thuis kom, wil ik vreten en een schoon huis! Mooi niet dat jij nog geld krijgt! Als je geld wil, zal je moeten pijpen loeder!

* Insomaniac haalt zijn kleine vieze leuter uit zijn broek en duwt deze in het gezich van zijn vrouw.

Pijp dan hoer! Zuigen kreng

De vrouw van Insomaniac rent huilend naar boven.

Met een grote zucht gaat Insomaniac op het zwarte skailederen bankstel zitten en zet wat HP op en begint met zijn piemel te spelen.

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_17034473
.
  maandag 9 februari 2004 @ 18:24:58 #3
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_17034485
Dit is hoe [EIL] bedoeld was.
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
pi_17034503
Als dit nou nieuws was, dan mocht je er van mij best wel een topicje over openen hoor....
[url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=60477][b]RondFokker is niet meer[/b][/url]
pi_17034540
herkenbaar en vertederend
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  Admin maandag 9 februari 2004 @ 18:28:35 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_17034588
* yvonne trapt de deur bij insomdingus in.

Zo hufter, ook weer thuis?
waar is die hoer van je?

* yvonne loopt de trap op, pist eerst in de wasbak,
spuugt in haar handen, maakt haar lul wat nat en geeft het wijf van insomdingus een flinke beurt.

Tevreden loop ik weer naar beneden en ga samen met insomdingus wat aan onze pikken trekken en wat bier zuipen.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_17034597
* Insomaniac loopt naar de pc en start deze op

* Insomaniac me gaat naar fok! en begint driftig te tikken

Hallo! Ik ben Insomaniac, ik ben een mooie, arrogante slimme vrouw, wil er iemand neuken? Hihihi

* Insomaniac leunt grijnzend achterover en krabt wat aan zijn zak. De eerste reacties zijn veelbelovend

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_17034603
Ontroerend .
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_17034623
zo ga je niet met vrouwen om
  maandag 9 februari 2004 @ 18:30:55 #10
80797 hoi_mensen
ben weg voor altijd
pi_17034646
nee
ben weg voor altijd
pi_17034657
* Insomaniac geeft Yvonne een klap op zijn schouder

Hey klootzak! Neukt dat wijf van me nog een beetje lekker? Ik kwam MUUS tegen en die player had een of andere geile blonde bitch van 20 aan de haak geslagen

* Insomaniac geeft Yv nog een biertje en laat een indrukwekkende boer

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  Admin maandag 9 februari 2004 @ 18:32:32 #12
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_17034691
* yvonne krabt wat verveeld aan dr zak.

*BUUUUUUUUUUUURP*


Gaan we vanavond die hoer van hiernaast nog neuken of wat?

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_17034720
pi_17034730
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
Hallo! Ik ben Insomaniac, ik ben een mooie, arrogante slimme vrouw, wil er iemand neuken? Hihihi
* Isabeau ziet het berichtje en krijgt jeuk in zijn kruis. *krab* *krab*

Zo, da's lekker....een mooi wijf dat wel wil. Van bil. Tot bil.

* Isabeau wordt helemaal heet op zijn hoofd en leegt een flesje Heineken over zijn vette haar heen. Het was toch al niet te zuipen. Dat bier. En het is goed voor je haar. Zei zijn ex. De vuile slet.

Wat snotjes uit zijn neus pulkend met zijn dikke worstenvingers typt hij een berichtje terug.

Hallo muze van mijn dromen. Ik, 23 jaar en in de bloei van mijn testosterondagen wil jou wel alle hoeken van de kamer laten zien. Als je wil neuken zoals je nog nooit gedaan hebt neem dan snel contact met me op.

Was getekend, The Stallion

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Admin maandag 9 februari 2004 @ 18:34:42 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_17034748
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:30 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
zo ga je niet met vrouwen om
* yvonne stopt dr leuter in repels bek.


Zuigen kreng, houd je tenminste ff voor 5 minuten je muil.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_17034774
* Insomaniac geeft Yvonne een trap

Die hoer van hiernaast heeft iets met d'r kut man! Ik heb van dinges gehoord dat er allemaal drab uit komt. Anders gaan we effe bij die Jogy langs, die schijnt ook wel makkelijk te zijn. Lekker sandwichen.

* Insomaniac haalt nieuw bier

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_17034853
* Insomaniac me loopt naar de PC en begint hard te lachen.
* Insomaniac laat Yvonne het berichtje van 'The Stallion' lezen en begint driftig te tikken

Hallo geile beer! Hihihi. Ik ben onverzadigbaar, dus weet je zeker dat je me aankan? Voeg me anders toe op MSN, dan babbelen we wat.

* Insomaniac zet de frituur aan en trekt een nieuw krat bier uit de schuur

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_17034867
* Jolan staat in haar kamer rond te drentelen. naakt.

"Ik heb dan wel een hele grote kast vol modebewuste rommel, maar ik weet niks aan te trekkuh."

* Jolan hijst zich in een klein h&m-stringetje met roze hartjes.

* Jolan doet een klein minirokje aan dat ze voor veel te veel geld bij de vero-moda ofzo heeft gehaald.

* Jolan doet een navelontblotend spaghettibandtopje aan met een zoetsappig mylittlepony embleempje.

* Jolan loopt vervolgens naar de badkamer om allemaal chemische kleurcrap op haar gezicht te smeren.

Niet te veel, want dat is niet geil.

* Jolan gaat naar beneden, trekt ongemakkelijke kutpumps aan en een te dun jasje zodat m'n tepels alvast goed hard zijn.

* Jolan belt aan bij haar vmbo-vriendinnetje alwaar ze de rest treft.

Gezellig met z'n allen richting dancing/bar/discotheek

* Jolan betaalt entree en bestelt vervolgens een "bessen"

* Jolan heeft al een aantal leuke jongens gespot en begeeft zich richting dansvloer.

* Jolan haalt allemaal onnozele bubbling-fratsen uit en probeert zo zwoel mogelijk te kijken.

* Jolan gaat vermoeid weer zitten als eye-of-the-tiger word gedraaid, want dat kent ze niet.

* Jolan scoort eventjes een paar g-star jongetjes en gaat aan de bar gratis wodka zitten lurken op de kosten van een gezette dertiger met een audi.

pi_17034878
* Isabeau wacht op een berichtje terug en begint uit verveling een beetje met zijn 3e vetrol te spelen. Oeh ja, dat voelt geil als een lekker mokkel daar haar handen in vast zet als ze hem berijdt.

Het is sowieso al lang geleden. Een vrouw. *zucht*
Misschien maar lid worden van dat dieetcluppie, daar zitten ook wel lekkere mokkels die vast niet kijken op een pondje meer of nog meer.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!fotograaf maandag 9 februari 2004 @ 18:40:44 #20
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17034911
Owh god, dit vinden ze leuk hoor
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17034942
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:40 schreef Xilantof het volgende:
Owh god, dit vinden ze leuk hoor
* Insomaniac pakt Xilantof vast en poetst de lipgloss van haar lippen af met zijn eikel.

Van dit wonderspul gaan je lippen veel mooier glanzen, poppetje

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  Admin maandag 9 februari 2004 @ 18:44:14 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_17034994
* yvonne schiet opeens overeind.


Ik bedenk me godverredomme wat.

* yvonne pakt de autosleutels van de Van.

Ff wat geile wijven ophalen uit de Disco.

Ik verzin wel wat.

* yvonne geeft Insomdingus een dreun op dr schouder,
verschiet niet al dat kostbare zaad bij die pc,
Ik kom terug met wijven, beloofd.

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_17034997
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:38 schreef Insomaniac het volgende:
Hallo geile beer! Hihihi. Ik ben onverzadigbaar, dus weet je zeker dat je me aankan? Voeg me anders toe op MSN, dan babbelen we wat.
* Isabeau ziet het botergeile berichtje en voelt een straaltje voorvocht in zijn geel/witte Hema Boxershort lopen. Snel voegt hij Insomaniac toe aan zijn MSN-lijstje en probeert zich voor te stellen als een wild beest bij dat lekkere grietje in bed. Hij zal haar de nacht van zijn leven geven.

* Isabeau kijkt om zich heen en aanziet de troosteloosheid van zijn kamer. Het behang laat al wat los, de schimmel zit op het plafond en het retegrote bureau staat vol vieze afwas en diverse schimmel cultures.

Nee, hier kan hij haar niet ontvangen. Maar misschien heeft zij een idee.

Vol verwachting kijkt hij naar zijn MSN schermpje. Iets anders ziet hij niet. Of ruikt hij niet. De poes is twee dagen geleden overleden. Onder zijn bureau.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!fotograaf maandag 9 februari 2004 @ 18:47:36 #24
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_17035071
quote:
Op maandag 9 februari 2004 18:42 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

* Insomaniac pakt Xilantof vast en poetst de lipgloss van haar lippen af met zijn eikel.

Van dit wonderspul gaan je lippen veel mooier glanzen, poppetje


Geslachts verwisselingen zijn op [EIL] blijkbaar aan de orde van de dag
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_17035123
* Insomaniac me kijkt hoe Yvonne wegrijdt en hoopt dat ze met makkelijke sletjes thuis komt

* Insomaniac loopt naar de PC en start MSN op

Nu maar hopen dat die Stallion me heeft toegevoegd.. Ik zal dat kleregassie de schrik van zijn leven bezorgen.

* Insomaniac me denkt terug aan de laatste keer dat hij zo'n gassie had ontmoet

Het knulletje stond met zijn CRX op de afgesproken parkeerplaats. Yvonne had hem met zn kutkop tegen de stoeprand gerost en Insomaniac had over die lijer heengepist. Daarna waren ze er met zijn CRX vandoor gegaan en hadden deze doorverkocht aan Knut.

* Insomaniac ziet dat The Stallion online is

* Insomaniac krabt aan zijn zak

Hallo hete hengst, ik ben Debby, 23 jaar en altijd geil...jij?

Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')