abonnement Unibet Coolblue
pi_1143390
Hej.

Ik ga 27 juli voor 2 weken naar Noorwegen, omgeving Oslo om precies te zijn.
Weet er iemand wat er zoal aan uitgaansleven in Oslo te doen valt?

Geen disco's, hou ik niet van.
Meer de alternatieve richting op..
Of een fantastische kroeg of iets in die richting?

Alvast bedankt!!

pi_1143464
quote:
Op woensdag 04 juli 2001 18:29 schreef Conorach het volgende:
Hej.

Ik ga 27 juli voor 2 weken naar Noorwegen, omgeving Oslo om precies te zijn.
Weet er iemand wat er zoal aan uitgaansleven in Oslo te doen valt?

Geen disco's, hou ik niet van.
Meer de alternatieve richting op..
Of een fantastische kroeg of iets in die richting?

Alvast bedankt!!


Als je van keiharde maatschappijkritische/politieke punk houdt, kan je naar Seein' Red (Amersfoortse band)

july 28th: oslo norway

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_1147112
Leuk idee, maar ik ben geen punk-fan..
Ik vraag me voornamelijk af waar in (en om!) Oslo de leuke of bijzondere uitgaanslocaties zijn..

Waar ze evt. ook iets minder dan de gebruikelijke ƒ12,- voor en biertje vragen..

pi_1147378
ƒ12,- voor een biertje??

Benieuwd waar ze dat doen...?!

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  donderdag 5 juli 2001 @ 10:54:08 #5
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_1147578
Gave stad Oslo, niet al te groot pak um beet zo'n 200.000 inwoners dacht ik. Wat uitgaansleven betreft dat weet ik niet meer, was vier of vijf jaar geleden nog in Oslo maar op straat is het erg gezellig. Veel straatartiesten en muzikanten etc.

Alcohol is overal erg duur met name op terassen dus zoek iemand op maak kennis en ga samen met hem/haar thuis zelfgestookte zooi drinken das iig goedkoop.

Veel plezier daar

Hard, gemeen en snel
pi_1150335
Yeah, ik ga erheen op een soort georganiseerde jongerenreis van de Rotary. (als je dat wat zegt..)

Een groep van 8 mensen, allemaal uit een eurpopees land leeftijdscategorie 16-19 ongeveer.
Meisje uit Engeland, meisje uit Nederland, meisje uit Tsjechië, meisje uit Spanje, ik (jongetje) uit NL en dan nog 3 waarvan ik niet weet wat of wie het zijn.

Maar so far is het percentage dames wel vrij hoog..
We gaan wandelingen maken, klimmen en dalen, naar de fjorden, rondleiding op de airport, rondleiding bij Statoil (enorme oliemaatschappij), enz enz enz...

Dus dat wordt ERRUG cool!!

Het reisprogramma is btw te vinden op http://home.kabelfoon.nl/~sanderz/alg/noorwegenroundtrip.doc

En we hebben hier en daar een vrije dag/avond/ochtend, dus vroeg ik me af waar leuke dingen te doen zijn in de omgeving van Oslo.. Dus geen musea of zoiets, gewoon iets eh.. vaags/bijzonders ofzo.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')