abonnement Unibet Coolblue
pi_10650074

In navolging van het vorige topic:

ONM - Kijken jullie wel uit Lizzy & Joost?

[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 24-05-2003 17:42]

Why are you wearing that stupid man suit?
  Moderator zaterdag 24 mei 2003 @ 17:34:11 #2
18653 crew  D.
pi_10650101
moet
  Moderator zaterdag 24 mei 2003 @ 17:34:26 #3
18653 crew  D.
pi_10650107
deze
  Moderator zaterdag 24 mei 2003 @ 17:34:39 #4
18653 crew  D.
pi_10650114
ook
  Moderator zaterdag 24 mei 2003 @ 17:34:54 #5
18653 crew  D.
pi_10650122
vol?
pi_10650281
Nou D-Rose leef je uit zou ik zeggen
Why are you wearing that stupid man suit?
  Moderator zaterdag 24 mei 2003 @ 17:44:53 #7
18653 crew  D.
pi_10650313
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 17:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou D-Rose leef je uit zou ik zeggen
Ik denk omdat jij t vorige topic zo vol hebt gemaakt dat je dat met dit topic ok voor ogen had.
pi_10650350
Deze Week in ONM:

Maandag 26 mei
Margot treft in kluis van Sid een voorwerp aan dat eerder uit huize Couwenberg is ontvreemd tijdens een inbraak. Niels begrijpt dat enkele passages van het testament pas openbaar kunnen worden als Victor gevonden is, dood of levend. Duuk is de waardebonnen voor Zuid-Afrika kwijt.

Dinsdag 27 mei
Lizzy bekent aan Joost dat haar gevoelens voor haar studiebegeleider Mischa verder gaan dan ze zelf zou willen. Margot probeert het verhaal van Sid van twee kanten te bekijken, maar zijn schuld aan de inbraak lijkt vast te staan. Ellen neemt haar verdriet over Lex mee naar kantoor.

Woensdag 28 mei
Sid besluit een nieuwe tactiek te gebruiken om Margot te overtuigen van zijn oprechte liefde voor haar. Joyce kan maar moeilijk met Arthurs manier van leidinggeven overweg. Bram staat er niet bij stil dat Lex jarig is geweest.

Donderdag 29 mei
Arthurs autoritaire instelling heeft onverwacht effect op Joyce. Duuk vindt dat Suzy een grens heeft overschreden. Hij probeert haar op afstand te houden. Claire doet een dappere poging Arthur en Bettina tegen elkaar uit te spelen. Arthur laat zich niet kennen.

Vrijdag 30 mei
Bram treft een slapende Ellen op de bank, geflankeerd door een pizzadoos en een fles wodka. Lizzy komt Joost tegemoet en belooft van studiebegeleider te wisselen. Hugo is aangenaam verrast als hij Niels ontmoet en hoort van diens ambities. Geëmotioneerde Sid haalt een pistool uit zijn kluis en vertrekt

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10650657
Zo zou ik het vervolg schrijven:
Het wordt tijd dat Serge terugkomt om weer eens wat paniek te zaaien. Sid Porter mag zichzelf afknallen. Bram en Ellen moeten beiden aan de zuip gaan en samen in de Betty Ford kliniek afkicken. Kyra moet als fotomodel naar New York verhuizen. Daardoor kan Daan zijn relatie met Suzie de Ruyg voortzetten. Lizzy moet een relatie met mij beginnen en Joost verdwijnt net als Victor. Joyce en Aafke sterven van verdriet. Renée en Luciel komen terug. Jannes Reitsema en Maurice Zegers komen uit Zuid - Afrika terug. Jannes is afgestudeerd jurist en begint zijn eigen practijk met het geld dat zijn vader achterliet. Claire en Hugo gaan op vakantie en vallen gezamenlijk in een ravijn. Ze worden dood teruggevonden. Miguel Zwart wordt ontdooid. Hij voelt zich weer jong en gaat achter Lizzy aan. Bettina Wertheimer wordt door Serge om het leven gebracht. Zij zorgde er immers voor dat hij in een psychiatrische kliniek werd opgenomen, tegen zijn zin.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_10651952
quote:
Joyce en Aafke sterven van verdriet
quote:
Claire en Hugo gaan op vakantie en vallen gezamenlijk in een ravijn
quote:
Bettina Wertheimer wordt door Serge om het leven gebracht
Gelukkig ben jij geen schrijver bij ONM, een beetje mijn favo personages om het leven brengen
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 24 mei 2003 @ 19:30:29 #12
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10652142
Waarom nou weer deze titel?

Vin m helemaal niet leuk

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_10652189
Ik wel
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10652204
Nou heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_10652300
quote:
Tussen Thomas en Ariel is het nu uit. Ik vraag me trouwens af of Thomas nu een vast karakter is of tijdelijk, echt een belangrijke rol heeft hij nu namelijk niet meer.
Wel hoor
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10652541
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 19:18 schreef Markie-Mark het volgende:

Gelukkig ben jij geen schrijver bij ONM, een beetje mijn favo personages om het leven brengen


Geef toch toe dat Suzy de Ruyg veel lekkerder is. En Lizzy toch ook. Ariel moet eerst 45 kilo afvallen of anders oprotten. Thomas is een lul en de halfbroer van Victor is ook niet te vertrouwen. Ik vind dat Gina Rodrigues en Lotus Verburg moeten terugkeren. Ravi en Aïsha wil ik ook terug, evenals Merel Manscini.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_10652983
Ik vind Suzy absoluut niet lekkerder dan Kyra. Lizzy is veruit de leukste van het stel.

Dat Merel moet terugkomen ben ik met je eens. Merel was geweldig!!!

Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 25 mei 2003 @ 17:42:46 #18
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10670122
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 20:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind Suzy absoluut niet lekkerder dan Kyra. Lizzy is veruit de leukste van het stel.
Ik vind kyra dus echt niet mooi o.i.d. Ze heeft zo'n ontzettend lang hoofd en is zó ontzettend dun!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_10670562
ik hoop niet dat heel die alcohol verslaving doorzet van ellen DAT WORD WEER SAAAAAAAAAAAAAAAAAAI........ en ik hoop dat het verdriet van lex ook zo voorbij ik vind het te langdradig worden
pi_10685804
Behalve Robine van der Meer komen we in de juni-Playboy nog een oude bekende tegen: Klarissa Patijn, de 25-jarige winnares van Ticket to Love, het datingprogramma van Yorin dat zich in Mexico afspeelde. Playboy heeft haar gestrikt voor de rubriek "Blootgeven". Behalve de foto, die genomen is in een oud Amsterdams huis, gaat de blootgeefsectie gepaard met wel heel persoonlijke vragen.

Hoewel ze de winnares was van Ticket to Love, heeft ze er geen vriendje aan overgehouden en is op dit moment ook single. Sinds het programma heeft Klarissa nog een figurantenrolletje gehad in Onderweg naar Morgen. We kwamen haar tegen op de Playboynight in gepaste kledij. Daar vertelde ze ons het goede nieuws en ze was zo lief om voor onze camera's te poseren.

www.mokkels.nl

Zij heeft dus in Onderwg naar Morgen gespeeld maar heeft iemand een idee welke rol zij dan speelde?

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_10686102
Nee ik heb geen idee, die foto zegt me ook helemaal niks.
Maar ja het is een figurantenrolletje he, dus best logisch dat ze niet echt is opgevallen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10692038
Wat zal SID vanavond te zeggen hebben over dat knuffeltje
pi_10692069
Ik heb het vrijdag niet gezien maar ik begrijp uit jouw post dat hij dat knuffeltje wat gestolen was uit huize Couwenberg ergens thuis bewaart heeft, hoe stom kan je zijn??

Nah Ja ik denk dat hij hier weinig tegenin te brengen en Margot hem dumpt. Kan ook wel kloppen aangezien hij eind deze week doordraait en er met een pistool vandoor gaat...

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_10692493
quote:
Op maandag 26 mei 2003 18:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb het vrijdag niet gezien maar ik begrijp uit jouw post dat hij dat knuffeltje wat gestolen was uit huize Couwenberg ergens thuis bewaart heeft, hoe stom kan je zijn??

Nah Ja ik denk dat hij hier weinig tegenin te brengen en Margot hem dumpt. Kan ook wel kloppen aangezien hij eind deze week doordraait en er met een pistool vandoor gaat...


ja klopt dat was het einde hij had hem in de kluis en die carmen ging geld in de kluis leggen en margo was erbij en die zag dat knuffeltje in de kluis liggen.....
  maandag 26 mei 2003 @ 21:28:22 #25
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_10695614
hmmmmmmm spannend allemaal... ik vertrouw sid voor geen meter!!!
Nooit gedaan trouwens.....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')