abonnement Unibet Coolblue
pi_47573636
Deel 7 alweer!


Vlnr: Claus-Casimir, Laurentien, Leonore, Constantijn, Beatrix, Willem-Alexander, Máxima, Alexia
Vooraan: Amalia, Eloise


Deel 1: Koninklijk nieuws vandaag
Deel 2: Koninklijk nieuws - deel 2
Deel 3: Koninklijk nieuws- deel 3
Deel 4: Koninklijk nieuws en foto's - deel 4
Deel 5: Koninklijk nieuws & foto's - deel 5
Dee; 6: Koninklijk Nieuws & Foto's- Deel 6
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47573762
Uit 't vorige topic:


Mabel & Friso


Máxima aan de ranja, hopen we
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47574220
Ook nog uit het vorige topic:

Ik hoorde net op RTL Boulevard dat prinses Aimee en prins Floris (zoon van Prinses Margriet en Mr. Pieter van Vollenhoven) hun eerste kind verwachten in het najaar.
Het wordt het zevende kleinkind voor Margriet en Pieter.

  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:57:05 #4
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47576446
Was gisterochtend idd al bekend gemaakt. .
quote:
Prinses Aimée zwanger.

Prinses Aimée, echtgenote van prins Floris, is in verwachting. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst donderdag laten weten. Het wordt het eerste kind van het paar. De baby wordt medio oktober verwacht.

Floris is de jongste zoon van prinses Margriet en Pieter van Vollenhoven.
Bron
Whatever I want.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:02:26 #5
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47576605
Nou PeRi, ik hoorde het gisteravond... Maar maakt niks uit hoor
Maar vind het erg leuk voor Prins Floris en Prinses Aimée
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:31:46 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_47577435
Het stond vanochtend in de krant.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47579389
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:31 schreef Troel het volgende:
Het stond vanochtend in de krant.
Dan is het vast waar!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 23 maart 2007 @ 14:29:33 #8
95752 crew  Chell
Kluns
pi_47581366
Maxima heeft met haar dikke buik nog voor de klas gestaan van de week:

  vrijdag 23 maart 2007 @ 14:49:24 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_47582044
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 13:35 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dan is het vast waar!
Het stond in de Telegraaf, dus het is afwachten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47582926
En op de site van het koninklijk huis staat ie ook
quote:
Prinses Aimée in blijde verwachting

Namens Hare Hoogheid Prinses Aimée en Zijne Hoogheid Prins Floris deelt de RVD mede:

Hare Hoogheid Prinses Aimée en Zijne Hoogheid Prins Floris zijn buitengewoon verheugd mede te kunnen delen dat Hare Hoogheid Prinses Aimée in verwachting is.

De geboorte van het eerste kind van Prinses Aimée en Prins Floris wordt medio oktober 2007 verwacht.
Bron Koninklijk Huis
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:26:28 #11
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47583497
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 14:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Het stond in de Telegraaf, dus het is afwachten
Dat is wel echt zo
Ik hoorde dat gisteren
  vrijdag 23 maart 2007 @ 15:48:10 #12
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_47584468
quote:
Hoogzwangere Maxima neemt gas terug.

Prinses Máxima ziet vrijdagavond af van haar aanwezigheid bij het gala Inspiratie voor Integratie in Amsterdam. In verband met haar zwangerschap annuleert ze voorlopig al haar openbare optredens in de avonduren.

Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst donderdag bekendgemaakt. De activiteiten die ze overdag had gepland, gaan wel door.


De geboorte van het derde kind van prinses Máxima (35) en kroonprins Willem-Alexander wordt in de tweede helft van april verwacht.

Gala

Het gala in het Amsterdamse Okura Hotel zou door de prinses worden geopend. De organisatie wil niet zeggen wie de plaats van de prinses inneemt, maar het gaat om 'een soortgelijk iemand', zegt een woordvoerder donderdag.

Tijdens het evenement staat een wedstrijd over beeldvorming rond integratie centraal. De Amsterdamse burgemeester Job Cohen reikt een prijs uit aan het meest inspirerende project rond integratie.

Commissie

Van juli 2003 tot de zomer van 2005 was Máxima lid van de Commissie Participatie van Vrouwen en Etnische Minderheden. Die commissie ondersteunde de dertig grootste Nederlandse gemeenten bij hun pogingen om vrouwen en etnische minderheden meer te betrekken bij de samenleving.

Het eerste gala Inspiratie voor Integratie werd in 2005 geopend door premier Jan Peter Balkenende.
Verstandig.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_47584959
Ja idd. Over een paar weekjes komt de baby al. Vind sowieso dat ze lang doorwerkt. Kennelijk voelt ze zich daar goed genoeg voor, aangezien haar dagprogramma nog wel doorgaat.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 23 maart 2007 @ 19:19:25 #14
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_47591517
Maxima werkt inderdaad echt lang door...

Bij Amalia en Alexia was ze al veel eerder gestopt EN toen kwamen die meiden ook veel vroeger.
Bij Amalia was half januari (07-12 geboren) uitgeteld en bij Alexia half juli (26-06 geboren).
Valt dus wel op.. Dan zou de kleine echt niet lang meer op zich laten wachten. Denk ook dat het weer een meid word.

Ook enorm leuk voor Floris en Aimee.. Hoorde het vanmorgen op de radio! Weer een kleine oranje baby op komst....
Positive thinking, my way of thinking!
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:24:23 #15
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47596088
Haar dagprogramma duurt op papier nog tot 2 april. Ik denk alleen dat ze ook die afspraak zal afzeggen. Misschien is ze tegen die tijd zelfs al wel bevallen.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_47608215
Tijdens de zwangerschap van Amalia moest ze ook verplicht rust houden. Met die van Alexia niet en bij haar derde voelt ze zich -zo lijkt het- fitter dan ooit. Echt top
Maar 't zou mij ook niets verbazen als ze tussen nu en 2 april nog wat afspraken afzegt omdat ze vermoeid oid.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47628025
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 10:52 schreef Koningin het volgende:
prinses Aimee en prins Floris (zoon van Prinses Margriet en Mr. Pieter van Vollenhoven) verwachten hun eerste kind in het najaar.

Het wordt het zevende kleinkind voor Margriet en Pieter.
Leuk!

Dan hebben straks álle kinderen van Beatrix en Margriet voor kleinkinderen gezorgd, he? Vind het best 'opvallend' eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat het bij Wim-Lex en Max behoorlijk not done is om niet voor nageslacht te 'zorgen', maar die andere jongens?

Het is nota bene 2007 en het zijn allemaal traditionele gezinnetjes: heteroseksuele relaties, twee of drie kindertjes, anderhalf verdieners en zelfs uiterlijk gelijkende vriendinnen/vrouwen.

Een afspiegeling van de maatschappij had me wel leuk geleken, dus minimaal één gay koppel, één eeuwige vrijgezel met ritsen losse scharrels , sappige scheidingen, een beetje Monaco meets Windsors zeg maar
Eeuwig vijfentwintig
pi_47631766
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:36 schreef Reese het volgende:

[..]

Leuk!

Dan hebben straks álle kinderen van Beatrix en Margriet voor kleinkinderen gezorgd, he? Vind het best 'opvallend' eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat het bij Wim-Lex en Max behoorlijk not done is om niet voor nageslacht te 'zorgen', maar die andere jongens?

Het is nota bene 2007 en het zijn allemaal traditionele gezinnetjes: heteroseksuele relaties, twee of drie kindertjes, anderhalf verdieners en zelfs uiterlijk gelijkende vriendinnen/vrouwen.

Een afspiegeling van de maatschappij had me wel leuk geleken, dus minimaal één gay koppel, één eeuwige vrijgezel met ritsen losse scharrels , sappige scheidingen, een beetje Monaco meets Windsors zeg maar
Ach ja, we kunnen niet álles hebben hè?
  zondag 25 maart 2007 @ 10:45:26 #19
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47634109
En ze kunnen ook allemaal 'gewoon' kinderen krijgen. Vruchtbaarheidsproblemen komen vrij veel voor, maar zij zijn allemaal zo zwanger. Ik vind het hartstikke leuk voor ze, maar het is wel opmerkelijk.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:14:19 #20
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_47635602
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:45 schreef BettyR het volgende:
En ze kunnen ook allemaal 'gewoon' kinderen krijgen. Vruchtbaarheidsproblemen komen vrij veel voor, maar zij zijn allemaal zo zwanger. Ik vind het hartstikke leuk voor ze, maar het is wel opmerkelijk.
Beetje off-topic, maar wie weet wat voor hormonen er achter gesloten deuren wel niet gebruikt is..
Bij bijvoorbeeld Maxima duurde het ook lang voor de eerste kwam..... En na Lucas (Maurits en Marilene) heeft het ook lang geduurd voordat Felicia kwam......


Heeft iemand ook Blauw bloed gezien? Wel leuk om te zien hoe spectaculair de keukenhof geopend werd door prinses Victoria van Zweden.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_47635940
Leuke vrouw, de kroonprinses van Zweden. Altijd goedlachs en ze lijkt me ook erg vriendelijk.
Hoop dat het niet lang meer zal duren voor zij en Daniël het huwelijksbootje instappen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47637581
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:28 schreef Natalie het volgende:
Leuke vrouw, de kroonprinses van Zweden. Altijd goedlachs en ze lijkt me ook erg vriendelijk.
Hoop dat het niet lang meer zal duren voor zij en Daniël het huwelijksbootje instappen.
Is ze nog steeds met die Daniël? Hoe heet hij ook alweer, Collert?
pi_47637845
Daniël Westling, meen ik.
Jaar of 4 gaat ze al met 'm. Al een beste tijd.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 25 maart 2007 @ 13:43:24 #24
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47637997
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:14 schreef Annemiek78 het volgende:

[..]

Beetje off-topic, maar wie weet wat voor hormonen er achter gesloten deuren wel niet gebruikt is..
Bij bijvoorbeeld Maxima duurde het ook lang voor de eerste kwam..... En na Lucas (Maurits en Marilene) heeft het ook lang geduurd voordat Felicia kwam......


Heeft iemand ook Blauw bloed gezien? Wel leuk om te zien hoe spectaculair de keukenhof geopend werd door prinses Victoria van Zweden.
Lang, lang, dat wil ik nog niet direct zeggen. Alexander en Maxima zijn getrouwd in februari 2002, en in juni 2003 kondigden ze de zwangerschap aan. Ze hebben overigens gezegd in een mail aan vrienden (waardoor de zwangerschap toen eerder in de openbaarheid kwam dan gepland) dat ze geen hulp hadden gehad, in tegenstelling tot wat in de media beweerd werd.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_47638248
En natuurlijk zijn er ook een hoop stellen die geen hormonen of andere vruchtbaarheidsbehandelingen nodig hebben om een kind te verwekken.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47642634
Ze begint wel stevig te worden. Ik denk dat daar nog wel een 4e komt ook
pi_47644091
Voor Alexander en Máxima?
'k Weet het niet eigenlijk... Máxima wordt in mei ook alweer 36. Tegen de tijd dat ze die vierde krijgt zal ze dan wel 38 zijn. Brengt wel risico's met zich mee.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 26 maart 2007 @ 08:06:28 #28
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_47662286
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:06 schreef Natalie het volgende:
Voor Alexander en Máxima?
'k Weet het niet eigenlijk... Máxima wordt in mei ook alweer 36. Tegen de tijd dat ze die vierde krijgt zal ze dan wel 38 zijn. Brengt wel risico's met zich mee.
Er krijgen anders heel wat 38-jarige vrouwen kinderen in Nederland. Verhoogd risico op bv een kind met Down is maar klein, het is eerder dat je tegen de 40 iets minder snel zwanger raakt maar dat is bij de Oranjes niet echt een probleem gebleken tot nu toe...
You cheated on me with choreography.
pi_47662618
'k Weet 't niet eik.
Denk eigenlijk dat ze het bij drie houden. Zeg maar net als mammie-lief en Constantijn en Laurentien.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 26 maart 2007 @ 22:14:06 #30
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_47690999
Maxima en Alexander houden het denk ik bij 3. Met name ook met het oog op het feit van de troonsoverdracht die over niet al te lange tijd toch zal gaan plaatsvinden.

Denk dat Max weer een meisje krijgt en dan weer iets met een A............. Hoop dat ze weer origineel uit de hoek gaan komen qua naam. Anna is niet echt leuk bijvoorbeeld.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_47696075
quote:
Op maandag 26 maart 2007 22:14 schreef J-net het volgende:
Maxima en Alexander houden het denk ik bij 3. Met name ook met het oog op het feit van de troonsoverdracht die over niet al te lange tijd toch zal gaan plaatsvinden.

Denk dat Max weer een meisje krijgt en dan weer iets met een A............. Hoop dat ze weer origineel uit de hoek gaan komen qua naam. Anna is niet echt leuk bijvoorbeeld.
Ik vind Alexia nou niet echt bijzonder qua namen die ze al hebben. Vind de naam eigenlijk vrij lelijk. Anna is gewoon een roepnaam voor Anastasia (ik neem tenminste aan dat je het over de dochter van Maurits en Marilène hebt), dat maakt het wel weer leuk.
pi_47702481
Vind alleen de kinderen van Constantijn en Laurentien echt 'koninklijke voornamen' hebben.
Eloise, Claus-Casimir en Leonore. Dat klinkt toch een stuk koninklijker dan Amalia en Alexia, als je 't mij vraagt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47709403
Zou er ergens een boekje zijn met geschikte namen voor konings-, en prinsenkinderen?
pi_47709612
Vast niet
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47709881
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:24 schreef Natalie het volgende:
Vast niet
Niet letterlijk, maar er is wel een soort protocol. Waarom zou prinses Laurentien anders haar naam hebben gewijzigd?
Petra is waarschijnlijk toch niet koninklijk genoeg!
pi_47709994
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Niet letterlijk, maar er is wel een soort protocol. Waarom zou prinses Laurentien anders haar naam hebben gewijzigd?
Petra is waarschijnlijk toch niet koninklijk genoeg!
Ze ging toch al ver vóór haar huwelijk met Constantijn als Laurentien door het leven?
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 16:16:27 #37
43556 miss_dynastie
pi_47715708
Grappig, ik vind Eloise helemaal niet koninklijk, ik vind namen eindigend op een 'a' veel koninklijker
  dinsdag 27 maart 2007 @ 16:23:05 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_47715923
Alexia, Amalia en Alicia
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 27 maart 2007 @ 16:28:42 #39
43556 miss_dynastie
pi_47716127
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:23 schreef Troel het volgende:
Alexia, Amalia en Alicia
Daar reken ik ook op ja
pi_47716697
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 13:30 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Niet letterlijk, maar er is wel een soort protocol. Waarom zou prinses Laurentien anders haar naam hebben gewijzigd?
Petra is waarschijnlijk toch niet koninklijk genoeg!
Laurentien heeft haar naam niet gewijzigd. Voluit heet ze Petra Laurentien. Zover ik weet was haar roepnaam altijd al Laurentien. Maar 't kan best, hoor, dat ze vroeger Petra werd genoemd, maar haar tweede naam als roepnaam heeft genomen toen ze met Constantijn ging.

Anita is ook niet erg koninklijk.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47716744
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:23 schreef Troel het volgende:
Alexia, Amalia en Alicia
Dat zou een stunt zijn! Ik hoop 't!
Naar de beide halfzussen van Beatrix. Al zullen ze dat nooit zeggen. Alexia is naar Alexander vernoemd. Prima, maar het is wel erg toevallig dat ook z'n tante zo heet.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47716747
Felicia en Alicia, de jongste telg van de oudste Van Vollenhoven en de jongste telg van de oudste Oranje-Nassau Van Amsberg (of hoe Willem-Alexander ook heten mag).

Zou wel leuk zijn, Alicia.
pi_47716847
Heette dat onechte kind van prins Bernhard geen Alicia?
In dat geval ligt er een te grote smet op die naam en zal een eventuele derde dochter van Wim-Lex en Maxima niet snel zo genoemd worden.
pi_47717386
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Heette dat onechte kind van prins Bernhard geen Alicia?
In dat geval ligt er een te grote smet op die naam en zal een eventuele derde dochter van Wim-Lex en Maxima niet snel zo genoemd worden.


Alexia en Alicia heten de buitenechtelijke dochters van Bernhard.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:34:46 #45
35189 Troel
scherp en bot
pi_47718493
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:46 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Felicia en Alicia, de jongste telg van de oudste Van Vollenhoven en de jongste telg van de oudste Oranje-Nassau Van Amsberg (of hoe Willem-Alexander ook heten mag).

Zou wel leuk zijn, Alicia.
Ware het niet dat Maurits meer te boek staat als Maurits van Oranje (zo wordt hij tenminste altijd aangekondigd, ook op een of andere beurs donderdag)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 maart 2007 @ 17:35:10 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_47718502
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 16:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Heette dat onechte kind van prins Bernhard geen Alicia?
In dat geval ligt er een te grote smet op die naam en zal een eventuele derde dochter van Wim-Lex en Maxima niet snel zo genoemd worden.
Ahja, daarom heet de tweede ook Alexia inderdaad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47718694
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Ware het niet dat Maurits meer te boek staat als Maurits van Oranje (zo wordt hij tenminste altijd aangekondigd, ook op een of andere beurs donderdag)
Maurits van Oranje-Nassau, Van Vollenhoven.
Dus kan het me goed voorstellen
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47724159
Prins Christian ging vandaag voor het eerst naar de peuterschool



pi_47724316
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef Esraa het volgende:
Prins Christian ging vandaag voor het eerst naar de peuterschool

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een echt kereltje al, leuk
pi_47724432
Oeh, wat lijkt ie veel op z'n opa, zeg!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_47733360
Is die baby er al ?

TVP'tje
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 28 maart 2007 @ 09:38:42 #52
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47739050
Maxima en Wim-Lex hebben vandaag een etentje met winnaars zoals Sven Kramer, Ireen Wüst, André van Duin, Gerard Kemkers..etc,etc.
pi_47739228
Nee, baby is er nog niet
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:21:08 #54
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47762889
Leuke foto's van Christian! Leuk jongetje, en hij lijkt inderdaad op Henrik! Mary ziet er trouwens ook goed uit. Mooie kleding ook.

En helaas nog geen verse Oranje
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 12:59:38 #55
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_47787446
Anna is een beetje een standaard naam in Nederland en dat is Alexia weer niet. Ze hebben in dat opzicht 2 namen die niet standaard in t Nederlands zijn.

Leonore van Laurentien is een beetje uitgekeken van infanta Leonor van Spanje
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_47797208
Leonore (welke spelling dan ook) was in die tijd een populaire naam in adellijk Europa. Heb er nog 3 voorbij zien komen. (Geen koninklijke families btw).

Vind 'Leonore' btw mooier dan de Spaanse variant.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 2 april 2007 @ 16:16:55 #57
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_47928958
Prinses Maxima heeft zojuist ook haar laatste optreden in het openbaar voordat ze met zwangerschapsverlof gaat, afgezegd. Haar bezoek aan een oratie in Utrecht zou te inspannend zijn.

Baby van Oranje is on the way
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  maandag 2 april 2007 @ 19:19:58 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_47935420
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:16 schreef BettyR het volgende:
Prinses Maxima heeft zojuist ook haar laatste optreden in het openbaar voordat ze met zwangerschapsverlof gaat, afgezegd. Haar bezoek aan een oratie in Utrecht zou te inspannend zijn.

Baby van Oranje is on the way
Dat was te zien en te horen bij Boulevard Spannend wanneer de baby komt
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:02:14 #59
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_47957786
Aankomende zondagmiddag rond een uur of 13

Aangezien Amalia rond 17 uur kwam en Alexia rond 15 uur --> zal het dit keer wel sneller zijn.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:17:43 #60
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 4 april 2007 @ 17:21:39 #61
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_48010904
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:02 schreef J-net het volgende:
Aankomende zondagmiddag rond een uur of 13

Aangezien Amalia rond 17 uur kwam en Alexia rond 15 uur --> zal het dit keer wel sneller zijn.
Wat een briljante redenatie van lik m'n vestje zeg.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_48056602
Gisteren bezochten prins Felipe, prinses Letizia en prinses Leonor Faunia (een vogelpark) in Madrid



pi_48057008
Wat is Leonor een schattig meisje, zeg!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  donderdag 5 april 2007 @ 23:10:38 #64
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_48062249
Leuke foto`s weer!
pi_48102536
Leuk om te zien dat Leonor, net zo blond is als haar vader vroeger.

Ik ben benieuwd, wanneer Maxima zo ver is. Máxima op springen?
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_48114530
Wat is Leonor een prachtig kindje! Echt een eigenwijs meisje-meisje
Leuk om om Letizia weer eens te zien lachen. Afgelopen tijd moet niet makkelijk voor haar zijn geweest.
pi_48114572
Maxima en Alexia gisteren in de Keukenhof:



Wat is Alexia groot geworden he? Ze begint steeds meer op Amalia te lijken.

Ik denk trouwens dat we er morgen een prinsesje bij krijgen
pi_48114634
Vond haar tot nu toe heel anders dan Amalia, maar zo van de zijkant lijkt je ze idd op haar grote zus.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48130314
Is die baby van ze er al!!!!!!!!!!
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 8 april 2007 @ 23:19:25 #70
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48130731
Volgens mij niet.
Anders hadden wij wel via de tv of radio gehoord
  zondag 8 april 2007 @ 23:29:41 #71
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48131250
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef -XX- het volgende:
Is die baby van ze er al!!!!!!!!!!
Maxima, wanneer denken jullie dat ze bevalt??

En een vraagteken is meer op zijn plaats.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 9 april 2007 @ 02:33:04 #72
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_48136297
Is ze alweer zwanger? Jezusmina, die tweede is er net toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 april 2007 @ 02:47:46 #73
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48136429
quote:
Op maandag 9 april 2007 02:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Is ze alweer zwanger? Jezusmina, die tweede is er net toch?
Nee, WA had wat kopkaas over.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48138115
Maxima ontploft bijna
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 9 april 2007 @ 11:56:03 #75
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_48140713
quote:
Op maandag 9 april 2007 02:47 schreef static het volgende:

[..]

Nee, WA had wat kopkaas over.

[afbeelding]
Wow.... zou dat geen tweeling kunnen zijn!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  maandag 9 april 2007 @ 11:58:37 #76
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48140793
Als het een tweeling zou zijn hadden ze het vast gemeld, ik denk gewoon een achtponder en flink wat vruchtwater.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  maandag 9 april 2007 @ 18:35:58 #77
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_48151558
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:58 schreef BettyR het volgende:
Als het een tweeling zou zijn hadden ze het vast gemeld, ik denk gewoon een achtponder en flink wat vruchtwater.
Wrom, we weten nu toch ook niet of het een emmetje of een veetje gaat worden
Ik ben pro-tweeling!! Twee jongetjes voor de verandering..
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  dinsdag 10 april 2007 @ 15:29:37 #78
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48179138
Ik vind 't gewoon een mooie ronde buik
Zo extreem groot is ie niet hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48180714
zo'n buik heb ik ook.....en ik krijg wel een tweeling...alleen duurt dat nog een paar weken.

Vind dat Max er erg goed uitziet !
pi_48182553


[ Bericht 100% gewijzigd door MissX op 10-04-2007 17:26:23 ]
pi_48182999
Zwangere Máxima in ziekenhuis

Prinses Máxima is dinsdag opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) bekendgemaakt. De prinses moet in het ziekenhuis bevallen van haar derde kind. De RVD liet eind september weten dat de prinses in verwachting is, en dat zij in april was uitgerekend. Volgens de RVD is Máxima dinsdag om 15.45 uur opgenomen.

Het wordt het derde kind van de 39-jarige kroonprins Willem-Alexander en de 35-jarige Máxima, en het achtste kleinkind voor koningin Beatrix. Na Willem-Alexander en zijn dochters Catharina-Amalia (3) en Alexia (1) wordt het kindje de vierde in de lijn van troonsopvolging.
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:21:16 #82
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48183170
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48184663
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:11:14 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_48184766
het nieuwe prinsje of prinsesje wordt na haar vader en haar zusjes?

En als het dan een prinsje is?

beetje kromme zin
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48184847
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:11 schreef Troel het volgende:
het nieuwe prinsje of prinsesje wordt na haar vader en haar zusjes?

En als het dan een prinsje is?

beetje kromme zin
Ja eigenlijk wel. Ik snap hem nie
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:15:30 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_48184884
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:14 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel. Ik snap hem nie
Zin komt uit het stukje van de FP
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48184892
Ik ga eens kieken of ik er iets mee kan
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48184950
Zo dan? 'Het nieuwe prinsje of prinsesje wordt, na haar vader en zusjes, vierde in de lijn van troonopvolging.'

[ Bericht 4% gewijzigd door Celestien op 10-04-2007 18:22:28 ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:22:14 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_48185089
na zijn of haar vader en zusjes?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48185159
Ik ga er al zo vanuit dat het een meisje wordt

Oke, dit is 'm geworden: 'Het nieuwe prinsje of prinsesje wordt, na prins Willem-Alexander en de prinsessen Amalia en Alexia, vierde in de lijn van troonopvolging.' Dankzij jullie oplettende blikken.

Welbedankt!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:25:57 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_48185210
Ja, ik denk een meisje, maar ik hoop eigenlijk een jongetje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48185353
Ik hoop ook een jongetje, maar denk ook dat het een meisje wordt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:32:20 #93
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48185376
We hebben hier een apart topic voor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48196693
Een dochter!!!!
  dinsdag 10 april 2007 @ 22:41:52 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48196789
Jullie hebben gelijk dat het een meisje zal zijn
pi_48198115


Willem zwaait
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:19:11 #97
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48198895
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:32 schreef static het volgende:
We hebben hier een apart topic voor.
Update: Maxima is bevallen. [2]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48201060
Edit: Sorry, ik miste het linkje hierboven

[ Bericht 36% gewijzigd door Tee-jay op 11-04-2007 00:25:12 (Mag weg) ]
  woensdag 11 april 2007 @ 00:23:43 #99
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48201094
Ja, die staat al in het andere topic.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 11 april 2007 @ 13:23:42 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_48213525
Ik ga trouwens voor Aurelia
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48214391
Daar gokte ik ook al op in het andere topic.
We zullen het zien
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 11 april 2007 @ 23:36:09 #102
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_48239026
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:23 schreef Troel het volgende:
Ik ga trouwens voor Aurelia
Heu, dat zei ik als eerste
You cheated on me with choreography.
  woensdag 11 april 2007 @ 23:45:12 #103
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48239374
*zucht*

Daar hebben we een ander topic voor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 12 april 2007 @ 00:13:42 #104
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_48240376
ja maar ja maar .... okee dan, je hebt gelijk
You cheated on me with choreography.
pi_48249046
Maxima gisteren bij het verlaten van het ziekenhuis:



Wat ziet ze er goed uit!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:22:50 #106
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48249178
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:19 schreef Varvara het volgende:
Maxima gisteren bij het verlaten van het ziekenhuis:

[afbeelding]

Wat ziet ze er goed uit!
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:07:29 #107
35189 Troel
scherp en bot
pi_48283391
Ariana
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 10:10:54 #108
43556 miss_dynastie
pi_48283522
Ariane, nog erger
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:11:53 #109
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48283556
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ariane, nog erger
Valt wel mee
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:14:39 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_48283658
Ik vind het verschrikkelijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:15:19 #111
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48283687
Brr, dit wordt wel weer wennen hoor.....Er zijn zoveel leuke, koninklijke namen en dan kiezen zij Ariane. Zo kan de buurvrouw verderop ook heten en bovendien is het ook nog eens een vrij lelijke naam.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:16:45 #112
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48283734
Officieel van koninklijlkhuis.nl:
quote:
Namen dochter Prins van Oranje en Prinses Máxima

Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje heeft hedenochtend om 10.00 uur bij de gemeente Den Haag aangifte gedaan van de geboorte van zijn dochter en haar namen bekend gemaakt.

De officiële namen die haar daarbij zijn gegeven, luiden als volgt:

Ariane Wilhelmina Máxima Inez

De verkorte naam in het dagelijks gebruik en de roepnaam in huiselijke kring is Ariane.

Hare Koninklijke Hoogheid Ariane Wilhelmina Máxima Inez Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau is vierde in de lijn van erfopvolging.


RVD, 13.04.2007
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 10:30:19 #113
57434 Marloes
Digital Love
pi_48284210
Je spreekt het uit als Ariaan
Maar ik vind Inez heel mooi
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:15:14 #114
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48285887
wat een naam
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:37:35 #115
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48286751
hey, een oranjeklantentopic
Jeuh!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_48293789
Het is zelfs 'Ines' (geen z)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 13 april 2007 @ 15:14:12 #117
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48294557
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48327442
het kan hier ook best gemeld worden

het schijnt dat prins William en zijn vriendin Kate Middleton uit elkaar zijn.

Goede zaak, ik vond ze echt niet bij elkaar passen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zaterdag 14 april 2007 @ 19:47:12 #119
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_48329715
ik vind het een lelijke naam ,zacht uitgedrukt eigenlijk, + het klinkt ook niet echt koninklijk eigelijk.. niet dat persé moet ofzo, maar de kinderen van Laurentien, hebben vind ik persoonlijk wel mooiere en toch wat koninklijkere namen dan Ariaan..

[ Bericht 1% gewijzigd door Miss_kausalaya op 14-04-2007 19:52:19 ]
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_48574875
Prins Christian van Denemarken is grote broer geworden!

Prinses Mary is vanmiddag om 16:02 bevallen van een gezonde dochter
Aangezien de namen van het prinsesje pas bekend zullen worden gemaakt bij haar doop, zal ze de komende maanden waarschijnlijk door het leven gaan als Lilleprinsesse

Erg leuk voor de Denen, dat er een prinsesje geboren is. Na de geboorte van, toen nog prinses, Anne-Marie in 1946 zijn er verder alleen maar prinsen geboren aan het Deense hof.
pi_48576606
Wat ontzettend leuk!!
Een meisje
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48578411
De trotse vader laat zien hoe groot zijn prinsesje ongeveer is




Echt leuk hoor, al die meiden. Eerst Ariane, nu dit Deense prinsesje en de geboorte van het Spaanse prinsesje zal ook niet lang meer op zich laten wachten. Worden later vast drie vriendinnetjes.
  zaterdag 21 april 2007 @ 19:54:32 #123
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48579520
Geweldig, een dochter. En inderdaad een golf van prinsesjes die geboren worden. Eerst al de dochter van Lalla Salma van Marokko, toen Ariane, nu Lilleprinsesse (die ongetwijfeld Margrethe en Henrietta in haar naam zal hebben) en straks de Spaanse Infanta. Heeeel veel galajurken en tiara's over een jaar of 20.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_48590532
Ik denk ook dat Henrietta en Margrethe tussen de namen van het Deense prinsesje zullen zitten. Verder denk ik dat Elisabeth ook een kanshebber is, omdat ze op de verjaardag van koningin Elisabeth van Engeland geboren is . Maar goed, we zullen nog een aantal maandjes op uitsluitsel moeten wachten . Wat dat betreft doen ze daar in Spanje een stuk minder moeilijk over. Daar maken ze gewoon meteen de namen en zelfs de peetouders van de pasgeborene bekend.
pi_48591250
Het is zo'n jaar geleden dat er voor het laatst een prinsesje is geboren in Denemarken.
Ze zullen wel ontzettend blij zijn daar
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48613425
Prins Willem- Alexander met de vrouwen in zijn leven


[img]http://www.beneluxpress.com/downloadpicturepreview.pp?id=5534620[/im]
pi_48613646
Direct linken wil niet
http://www.beneluxpress.com/search.pp ==> dan bij 'beeldnummer' 5534620 intypen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 22 april 2007 @ 21:50:41 #128
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_48614432
* kuuuuu... nip * wegens dubbel

[ Bericht 89% gewijzigd door Malahide op 22-04-2007 22:38:25 ]
You cheated on me with choreography.
pi_48615155
Wat een leuk gezinnetje En wat is Amalia opeens groot zeg!
  zondag 22 april 2007 @ 22:12:50 #130
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48615288
quote:
Op zondag 22 april 2007 21:30 schreef Natalie het volgende:
Direct linken wil niet
http://www.beneluxpress.com/search.pp ==> dan bij 'beeldnummer' 5534620 intypen.
Dan maar zo.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 22 april 2007 @ 22:14:47 #131
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_48615356
Kijk eens twee posts boven je
You cheated on me with choreography.
pi_48615358
Nu staat ie er twee keer, ik zie die van Malahide namelijk wel...
pi_48615788
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:09 schreef Esraa het volgende:
Wat een leuk gezinnetje En wat is Amalia opeens groot zeg!
Inderdaad, ze is echt groot geworden.
  zondag 22 april 2007 @ 22:28:19 #134
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48615945
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:14 schreef Malahide het volgende:
Kijk eens twee posts boven je
Daar zag ik eerst een kruisje.

Anyway, hij staat nu op de Fok server.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 22 april 2007 @ 22:37:12 #135
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_48616275
Dan knip ik hem maar even weg, twee keer is ook een beetje overbodig.
You cheated on me with choreography.
pi_48616378
Wat een lieve foto

Máxima ziet er goed uit, zeg, prachtig pak heeft ze aan!
Eeuwig vijfentwintig
  zondag 22 april 2007 @ 22:43:10 #137
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48616516
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:37 schreef Malahide het volgende:
Dan knip ik hem maar even weg, twee keer is ook een beetje overbodig.
Kan nooit kwaad hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48617307
Een dochter voor Prins Hamzah en Prinses Noor van Jordanië
quote:
The Royal Court announced that a baby girl was born to Their Royal Highnesses Prince Hamzah Bin Al Hussein and Princess Noor Hamzah.

The Royal Court has the pleasure to announce that a baby girl, named Princess Haya, was born to Their Highnesses on Wednesday, April 18, 2007, a statement issued by the Royal Court said.

The Royal Court expressed its sincere congratulations to Their Highnesses on this occasion, and prayed that the newborn Princess will live a happy life under the care of her parents and the Hashemite family under His Majesty King Abdullah II.
pi_48618991
Leuke foto.
Alexia vind ik ook zo groot!
Zij kijkt altijd wat zielig uit de oogjes...

Amalia heeft echt uitstraling!
  maandag 23 april 2007 @ 00:37:00 #140
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48619592
Wat ziet Prinses Maxima goed uit
Amalia is goed gegroeid en ook Alexia .. Toffe foto.
Een prachtig gezinnetje zo met onze koningin in het midden
  maandag 23 april 2007 @ 00:48:37 #141
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48619846
Maxima is gewoon een lekker ding en een leuke vrouw.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 23 april 2007 @ 00:51:19 #142
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48619903
quote:
Op maandag 23 april 2007 00:48 schreef static het volgende:
Maxima is gewoon een lekker ding en een leuke vrouw.
  maandag 23 april 2007 @ 06:58:06 #143
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48621571
op de telegraaf staat ie zonder watermerk.
Beetje dubbelop misschien, maar toch:
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 23 april 2007 @ 10:20:35 #144
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48624366
Wat een leuke foto hee! Amalia is echt een schatje en ze is idd. groot geworden. Alexia vind ik zo'n leuk gezichtje hebben. En Maxima straalt!
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_48624444
Amalia gaat steeds meer op haar oma lijken
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48624558
quote:
Op maandag 23 april 2007 06:58 schreef maedel het volgende:
op de telegraaf staat ie zonder watermerk.
Beetje dubbelop misschien, maar toch:
[afbeelding]
Oooh Wat een toffe foto!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 23 april 2007 @ 10:57:44 #147
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48625488
quote:
Op maandag 23 april 2007 10:22 schreef Natalie het volgende:
Amalia gaat steeds meer op haar oma lijken
Dat dacht ik nou ook toen ik de foto zag
Ik vind Beatrix er trouwens steeds beter uit zien. Sinds die die kleinkinderen heeft straalt ze gewoon helemaal op één of andere manier.
Volgens mij kan Amalia goed met haar oma overweg
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_48626242
Beatrix lijkt me ook echt een lieve oma. Volgens mij geven die kindjes kleur aan haar leven. Amalia ziet er echt uit als een kleine dondersteen die veel op haar oma lijkt

Hier zijn Frederik en Mary met hun Lilleprinsesse, ze hebben zojuist het ziekenhuis verlaten






Edit: ze noemen Lilleprinsesse zelf trouwens vooralsnog Lillepige (klein meisje)

[ Bericht 13% gewijzigd door Varvara op 23-04-2007 11:28:01 ]
pi_48626320
Vind het zó leuk voor Frederik en Mary
Een meisje! Had echt verwacht dat ze nog een zoontje zouden krijgen.

Wel jammer dat we zolang moeten wachten op die naam.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48626549
Lijkt me moeilijk om zolang de naam verborgen te houden btw
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48626601
Amalia
pi_48626687
quote:
Op zondag 22 april 2007 23:07 schreef Esraa het volgende:
Een dochter voor Prins Hamzah en Prinses Noor van Jordanië
[..]
Wat een ontzettend leuk nieuws, ook. Bijzonder dat ze de kleine naar haar tante Haya vernoemd hebben! Die Koningin Noor... in een paar weken tijd opeens oma van twee kleindochters. Op 6 april werden haar jongste zoom Hashem en zijn vrouw prinses Fahdah al ouders van dochtertje Haalah.

[ Bericht 1% gewijzigd door Varvara op 23-04-2007 11:48:33 ]
pi_48626729
Wat een schatje
Mary ziet er heel goed uit voor iemand die twee dagen geleden is bevallen
pi_48626781
Ja idd, Esraa

Vind Mary sowieso een mooie vrouw. Ze heeft iets klassieks, net als Máxima.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  maandag 23 april 2007 @ 13:30:43 #155
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_48630348
alexia met die vingertjes! * peace*
The girl that lost her mind
pi_48643817
Nog wat foto's van het Deense prinsesje



pi_48644520
Prinsesjes willen dat papa Nijntje voorleest

De prinsesjes Amalia en Alexia horen hun vader prins Willem-Alexander het liefst voorlezen uit Nijntje, uit de boeken van Annie M. G. Schmidt en uit Gruffalo.

De Rijksvoorlichtingsdienst heeft ter gelegenheid van de veertigste verjaardag van de prins, vrijdag, een speciale site samengesteld, die maandagavond online ging. Daarin worden ook vragen van dertig volwassenen en tien kinderen namens de prins beantwoord.

Kranten
Voor zichzelf leest Alexander vooral veel kranten en vakliteratuur. In zijn vrije tijd leest hij Nederlandse literatuur, autobiografieën en boeken die over geschiedenis gaan.

Als voorbereiding op het staatsbezoek aan Turkije las hij Istanbul van Orham Pamuk en Het zijn net mensen van Joris Luyendijk. Verder leest de prins boeken als The World is Flat van Thomas Friedman en 'een enkele keer een spannend boek van bijvoorbeeld Dan Brown', aldus de site.
pi_48649659






pi_48751817
Willem-Alexander wordt morgen 40.



Het koninklijk huis viert dat met een site over Willem, http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=18386 en de NOS zend morgen een lang portret van hem uit met interview.
pi_48752063
Ligt het aan de belichting, of is heeft de kleine Deense prinses ook weer een opvallende gele huidskleur?

Haar broer Christian had het ook bij z'n geboorte en is er nog voor opgenomen in het ziekenhuis.Vind hem geen opvallend mooi kereltje overigens.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48752952
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:51 schreef Majar het volgende:

Het koninklijk huis viert dat met een site over Willem, http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=18386 en de NOS zend morgen een lang portret van hem uit met interview.
Op die felicitatiesite in de categorie '40 meest gestelde vragen', waaronder 10 van kinderen:

37. Hoe laat moet de Prins naar bed van zijn moeder?
De Prins is 40 jaar. Hij beslist dus zelf hoe laat hij naar bed gaat. Als je niet meer naar school gaat, mag je zelf weten hoe laat je naar bed gaat.


  vrijdag 27 april 2007 @ 07:07:00 #162
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48764654
en vlagt er iemand vandaag?
Ik twiijfel (dit is niet zo'n oranjeklantendorp waar ik woon). Maar het staat zo leuk op ons huis
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:16:29 #163
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48765312
Hoera voor W-A! Van harte met je veertigste!
Vlaggen doe ik hier niet, want we hebben niet zo'n houder voor aan de muur. Wel een vlag trouwens Ik ben benieuwd naar het TV-programma van vanavond, het voorfilmpje dat ik al voorbij zag komen zag er veelbelovend uit.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_48765533
We zijn helaas vandaag niet thuis om te vlaggen
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:13:22 #165
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_48768392
Wij vlaggen wel vandaag. Nick (5 jaar) kan niet wachten tot het koninginnedag is en was helemaal in de wolken toen ik vertelde dat W-A vandaag jarig is en stond er op dat we de vlag uithingen
Op school heeft 'ie net een project over sprookjes achter de rug dus prinsen en prinsessen doen het goed hier momenteel

Los daarvan: we zijn een van de weinigen hier (R'dam Prinsenland nota bene...) die vlaggen vandaag. Toch vind ik het altijd wel wat hebben, zo'n vlag.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  vrijdag 27 april 2007 @ 10:26:18 #166
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48768844
Nou dan doe ik het ook
*rent naar boven om vlag uit te hangen*
Wij hebben een oud en mooi symetrisch huis met in het midden een vlaggehouder, dus dat staat altijd keileuk

edit: zo, die hangt Met wimpel en al!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 27 april 2007 @ 11:55:38 #167
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48772034
Wij hebben wel een houder aan de muur, maar geen vlag
Toch maar eens kopen

WimLex gefeli met je 40e verjaardag
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 27 april 2007 @ 12:36:08 #168
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48773562
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:55 schreef Nonneke het volgende:
Wij hebben wel een houder aan de muur, maar geen vlag
Toch maar eens kopen

Potjandikkie!
tientje bij de gamma...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:11:00 #169
3185 Adelante
To let it go now
pi_48774792
Ik woon tegenover een bejaardenhuis en vroeg me al af wat al die vlaggen buiten moesten, ik wilde al gaan bellen dat ze te vroeg zijn, maar nu is het duidelijk
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 27 april 2007 @ 13:26:01 #170
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48775317
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:36 schreef maedel het volgende:

[..]


Potjandikkie!
tientje bij de gamma...
ik dacht altijd dat die dingen vet duur waren
Nou dan hobbel ik maar snel eens langs de Gamma om een vlag en wimpel te kopen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:21:18 #171
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48777480
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 13:26 schreef Nonneke het volgende:

[..]

ik dacht altijd dat die dingen vet duur waren
Nou dan hobbel ik maar snel eens langs de Gamma om een vlag en wimpel te kopen
Hiero Uit de gammafolder van deze week
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:22:12 #172
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_48777519
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 14:21 schreef maedel het volgende:

[..]

Hiero Uit de gammafolder van deze week
[afbeelding]
wij hebben sinds een tijd zo'n mooie NEE NEE sticker op de deur, dus we krijgen die folders niet meer
*schrijft op het boodschappenlijstje*
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_48807863
Op Uitzending Gemist kan het tv programma van Willem, die gisteren werd uitgezonden, nog bekeken worden. Een aanrader
  zaterdag 28 april 2007 @ 16:16:52 #174
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:55:50 #175
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48812893
Geweldige docu!
'Alexia, hoe doet de leeuw?'
'RAAAH!'
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:02:37 #176
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48813110
Hoe heet jij zei Maxima tegen Amalia
Amalia van Oranje
pi_48813867
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe heet jij zei Maxima tegen Amalia
Amalia van Oranje
Ben jij ridder in de orde ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_48815961
Wat een lelijke kinderen.
Sowieso schrijf je zo.
pi_48817790
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe heet jij zei Maxima tegen Amalia
Amalia van Oranje
Vond ik ook zo cute
Erg leuk om ze zo met z'n viertjes te zien. Spelend met de kinderen, zingend. En dat stemmetje van Amalia. Enig
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:51:44 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_48817962
Ja moeders mooiste zijn ze niet.

Wat een oersaaie docu trouwens, over Wimpie. "Er moet minimaal 70 procent materiaal in zitten over het werk van de Prins." Je hoort het de RVD zeggen.

Eigenlijk zijn documentaires over het koninklijk huis nooit leuk. Zo'n Willem die dan opgeprikt zijn riedeltje afdraait tijdens het interview, die kids in die belachelijke jurkjes, dat huis waar nergens lego ligt of een hond een kind omver loopt.

Een kijkje achter de schermen, ammehoela.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_48818071
Zou een kind van 3 en eentje van 1 nou ook niet met lego laten spelen
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:56:17 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_48818105
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:55 schreef Natalie het volgende:
Zou een kind van 3 en eentje van 1 nou ook niet met lego laten spelen
Duplo dan.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_48818675
Ik zag geen duplo/lego, maar ik zag ze wel paaseieren versieren. Maar met stiften, niet met verf.
Vond het leuk om Alexander en Máxima met de meiden bezig te zien. Al waren het maar korte stukjes. Niet lang genoeg om een goed beeld te krijgen van hun dagelijks leven. Het was iig in scene gezet voor de documentaire.

Maar 't ontbreken van een hond, vind ik niet erg.
Wij hadden ook geen hond om ons omver te hollen. Heb niet het idee wat gemist te hebben
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:27:43 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_48818916
Dat Wim en Max met hun kinderen spelen, vind ik niet erg verrassend. Het zou pas verrassend zijn als ze zouden zeggen: Die, hoe heet het... eh kinderen, ja die zien we nooit gelukkig. (Zou de docu aanzienlijk spannender hebben gemaakt trouwens!)

Maar ik word niet warm of koud van ouders die met hun kinderen een boekje lezen of een spelletje doen. Die zie je tig keer per dag als je wilt. En vaak leuker en echter ook nog. Met grasvlekken in een broek en moeders waarbij het haar niet hetzelfde blijft als ze bukt

Kortom: ik snap het prachtige en mooie en ontroerende niet zo van de taferelen die we zagen.

Maar goed, ik ben misschien te nuchter voor dit soort zaken
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:50:31 #185
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48819644
Nee hoor, same here.

Was gewoon een moetje voor de docu.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_48827531
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
dat huis waar nergens lego ligt of een hond een kind omver loopt.
Nou, Max hielp de toekomst van de monarchie toch bijna om zeep door veel te hard op die trampoline te stampen, zodat Amalia op d'r bevallige hoofdje stuiterde
Eeuwig vijfentwintig
pi_48828296
En toen viel ze er ook nog af
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48848034
Prinses Letizia is bevallen van een dochtertje !!!
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_48849291
Jaaaaaaaaa!! Leukkkkkkk!!!
Ben benieuwd naar de naam.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48849624
Sofía heet ze
pi_48883543
Ik ben het hele weekend de hort op geweest en lees nu het nieuws over de geboorte van een nieuwe Spaanse infanta pas. Echt helemaal geweldig. Hopelijk is het net zo'n mooie baby als haar grote zus.

Ontroerend trouwens dat ze haar Sofia hebben genoemd
pi_48883660
Felipe heeft Leonor vanmorgen meegenomen naar het ziekenhuis

pi_48897425
Ja wat een schatje hè


  dinsdag 1 mei 2007 @ 18:49:45 #194
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48897631
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 18:42 schreef Esraa het volgende:
Ja wat een schatje hè

[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk prinsesje
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:15:32 #195
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_48898506
Niemand foto's of nieuwtjes van koninginnedag??
Positive thinking, my way of thinking!
pi_48905488
vond t wel leuk dat ze tussen de 2 steden nog even een compilatie van alle bruiloften lieten zien
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:58:51 #197
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_48917848
quote:
Prinses Ariane opgenomen in ziekenhuis

DEN HAAG - Prinses Ariane, de jongste dochter van Willem-Alexander en Máxima, is opgenomen in het ziekenhuis. Dat heeft een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst RVD woensdag laten weten. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.

Prinses Ariane is op 10 april geboren in het Bronovo Ziekenhuis in Den Haag.
www.nu.nl

Teletekst bericht dat ze opgenomen is in het Leids Universitair Medisch Centrum en dat ze last heeft van haar luchtwegen.
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:02:57 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_48917930
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 09:58 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

www.nu.nl

Teletekst bericht dat ze opgenomen is in het Leids Universitair Medisch Centrum en dat ze last heeft van haar luchtwegen.
Oew, dat is minder mooi.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48918114
Jeetje... hoop dat er niets ernstigs is met de kleine prinses

Waarom eigenlijk in het LUMC en niet in 't Bronovo?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:41:52 #200
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48919008
Arme Ariane Heel zielig voor zo'n klein ukkie.
Waarom ze in het LUMC ligt weet ik niet, maar meestal kiest men in de familie voor een dergelijk ziekenhuis vanwege de extra expertise. Het LUMC heeft geloof ik ook een kinder-intensive care afdeling. Het Bronovo is ongetwijfeld wel een prima ziekenhuis, maar het LUMC heeft toch meer kennis etc. in huis en ze willen vast het zekere voor het onzekere nemen.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_48920330
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:41 schreef BettyR het volgende:
Het LUMC heeft geloof ik ook een kinder-intensive care afdeling.
Dat is inderdaad precies de reden dat het arme kleintje naar het LUMC is gebracht . Ik lees net dat ze nu nog niet op die intensive care ligt, maar dat dat wel gaat gebeuren als haar toestand verslechtert.

Gelukkig is het niet levensbedreigend. Ze gaan de hele ochtend onderzoeken doen en in de loop van de dag zal duidelijker worden wat er precies aan de hand is. Wel zielig hoor, zo'n ukkie in het ziekenhuis. Lijkt me echt heftig voor Alexander en Maxima.
pi_48920429
Wel goed dat ze meteen naar het ziekenhuis zijn gegaan. Het meisje kan op geen betere plaats zijn nu.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_48924146
Volgens de Telegraaf is Ariane's toestand inmiddels weer stabiel en is de koorts verdwenen . Wel moet ze nog een weekje in het LUMC blijven om behandeld te worden en te herstellen. Onderzoek heeft gelukkig uitgesloten dat ze lijdt aan het RS-virus, dat tot ademstilstand kan leiden.

Ariane wordt in het LUMC behandeld door haar eigen kinderarts uit het Bronovo Ziekenhuis, Janneke Kreijen-Meinesz, en door neonatoloog G. van Wezel-Meijler van het LUMC.
pi_48960166
Leonor ging vanmorgen samen met haar vader en oma wederom op bezoek in het ziekenhuis:







Wat is het toch een popje
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:03:37 #205
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_48964360
quote:
Wat is het toch een popje
Ja wat een mooi prinsesje is ze !
pi_48966558
Wat is Leonor leuk
quote:
Prinses Ariane gaat vooruit

LEIDEN - Het gaat alweer beter met prinses Ariane. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst donderdag laten weten. „De tests geven geen reden tot zorg”, aldus een woordvoerder.

Alles wijst er inmiddels op dat het dochtertje van prins Willem-Alexander en prinses Máxima een virale infectie heeft. Wel krijgt de baby sinds de opname woensdagochtend antibiotica voor het geval dat ze zou lijden aan een bacteriële infectie.

Het prinsesje kreeg in de nacht van dinsdag op woensdag plotseling koorts en werd volgens de normale procedures voor zulke jonge kinderen meteen naar het ziekenhuis gebracht. Ze werd in een open couveuse opgenomen op de intensive care van de kinderafdeling van het Leids Universitair Medisch Centrum.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:59:18 #207
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49003348
Ariane gaat vooruit. Ze heeft volgens de RVD zowel een bacteriele als een virale infectie aan haar luchtwegen, maar ze maakt het goed. Bron: RTL Nieuws.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_49020609
Letizia en Sofia zijn vandaag naar huis gegaan. Ze werden opgehaald door Felipe en Leonor.






Wat een mooie baby is Sofia Ze lijkt helemaal niet op Leonor toen die zo klein was. En Letizia ziet er goed uit
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:16:29 #209
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49021559
Ik vind haar idd. ook niet op Leonor lijken nee. Leonor leek een voller gezichtje te hebben en had ook heel duidelijk die Borbon-neus, dat is Sofia bespaard gebleven. Ik vind haar meer op Letizia lijken dan op Felipe. Mooi, lief kindje.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 22:49:51 #210
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49022776
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef Varvara het volgende:
Letizia en Sofia zijn vandaag naar huis gegaan. Ze werden opgehaald door Felipe en Leonor.


[afbeelding]

[afbeelding]

Wat een mooie baby is Sofia Ze lijkt helemaal niet op Leonor toen die zo klein was. En Letizia ziet er goed uit
Ja echt wel een mooi kleine prinsesje ! Ook Leonor is een mooi prinsesje .
pi_49030529
Het gaat nog steeds goed met haar, maar ze moet zeker nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven.
quote:
Ariane heeft ook bacteriële infectie

Zaterdag 5 mei 2007 - LEIDEN - De infectie van prinses Ariane is behalve door een virus ook veroorzaakt door bacteriën. De drie weken oude dochter van kroonprins Willem-Alexander en prinses Máxima moet daarom nog enige tijd worden behandeld met antibiotica.

Het gaat niettemin 'bijzonder goed met de prinses' heeft de Rijksvoorlichtingsdienst gistermiddag namens de behandelende artsen laten weten.

Ariane ligt sinds woensdagmorgen in het Leids Universitair Medisch Centrum, waar zij was opgenomen met hoge koorts.

Het meisje behoeft geen 'intensieve zorg' meer, maar nog wel 'bijzondere zorg'.

Ariane moet voorlopig nog een paar dagen in het Leidse universiteitsziekenhuis blijven.

Haar ouders en zusjes komen regelmatig op bezoek bij het kleine prinsesje.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:01:47 #212
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49033954
Prinses Ariane is thuis kwam zojuist bij het nieuws!
Maar ze krijgt thuis wel antibiotica.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:06:02 #213
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_49034043
Prinses Ariane is weer thuis

AMSTERDAM - Prinses Ariane is weer thuis. Het gaat zo goed met haar dat ze bij haar ouders en zusjes op de Eikenhorst in Wassenaar de antibioticakuur mag afmaken.


Ariane werd woensdag in het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) opgenomen met een ontsteking aan de luchtwegen. De Rijksvoorlichtingsdienst meldde toen dat de jongste prinses een week in het ziekenhuis moest blijven.

Prinses Ariane Wilhelmina Máxima Ines, werd op 10 april van dit jaar geboren, werd in het LUMC behandeld door de eigen kinderarts uit het Haagse Bronovo Ziekenhuis, Janneke Kreijen-Meinesz en door de neonatoloog G. van Wezel-Meijler van het LUMC.

Het prinsesje is de derde dochter van kroonprins Willem-Alexander en prinses Máxima en is de vierde in lijn van troonsopvolging.



Telegraaf

Goed nieuws
pi_49151423
Lille Prinsesse









pi_49151647
Haakon en Mette-Marit van Noorwegen brengen deze dagen een bezoek aan Zuid-Korea. Mette-Marit heeft blijkbaar eindelijk een styliste in dienst genomen, want ze ziet er fantastisch uit





pi_49151728
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:37 schreef Varvara het volgende:
Lille Prinsesse

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een mooi kindje zeg
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_49151981
The Queen bevond zich de afgelopen dagen in de USA. Daar werden zij en Prins Philip onder andere ontvangen door Bush:







pi_49152031
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:44 schreef rena het volgende:

[..]

Wat een mooi kindje zeg
Ja he? Ze is stukken knapper dan haar broer op die leeftijd
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:59:08 #219
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_49154503
Mooi kindje hoor, die Lilleprinsesse! En inderdaad kanpper dan Christian, hoewel ik dat ook een leuk jochie vind. Ik vind dit toch leukere foto's dan de officiele foto's die we van de meisjes van Oranje krijgen. We krijgen ze dan wel razendsnel, maar de foto wordt ook razendsnel genomen wat betekent dat ze nog onder het laagje huidsmeer zitten. Dan zijn deze toch een stuk mooier en koninklijker.
De mooiste foto vind ik trouwens die van Mary, Frederik en hun dochter (hoe zou ze toch heten?) samen.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_49186041
Net nu het erop begon te lijken dat de royal babyboom dit jaar een beetje over zou zijn, heeft prinses Alexia van Griekenland en Denemarken (41) haar vierde zwangerschap bekendgemaakt.

Samen met haar man Carlos Morales heeft ze al drie prachtige kinderen: Arrieta (6), Ana Maria (5) en Carlos. jr. (1). De nieuwe baby wordt verwacht in november. Prinses Alexia is de oudste dochter van ex- koning Constantijn en koningin Anne Marie van Griekenland. Constantijn is de broer van koningin Sofia van Spanje, terwijl Anne Marie (geboren als prinses van Denemarken) het jongste zusje is van koningin Margrethe van Denemarken.

Alexia en Carlos met hun dochters:
pi_49507917
Verwachten prins Louis van Luxemburg en Tessy Antony een tweede kindje?





Gezien het buikje lijkt het er wel erg veel op!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:31:57 #222
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_49509101
Tessy de Nassau, vrouw van Prins Louis van Luxemburg, is weer zwanger. Wanneer ze gaat bevallen is niet bekend omdat Tessy en Louis geen lid meer zijn van het Huis Nassau en het Huis derhalve geen uitspraken doet over hen. Tessy raakte zwanger van hun eerste zoon Gabriel (geboren 12 maart 2006) toen zij en Louis nog niet getrouwd waren. De twee kennen elkaar uit het leger
pi_49509306
Het zou me niets verbazen als het alsnog officieel wordt aangekondigd, net als ze hier ook doen bij de prinsen die geen lid meer zijn van het koninklijk huis. Al is het bewijs overduidelijk. Zwanger

Het verbaast me dat Tessy geen titel heeft verkregen bij haar huwelijk. Niet eens die van gravin (zoals een aantal neven/nichten wél kregen. Intussen zijn die huwelijken dynastiek verklaart door de Groot-Hertog en zijn ze allen prins(es) van Nassau btw)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_49536607
Misschien dat het later nog eens komt, die titels.

De recente koninklijke foto's

Staatsbezoek tussen de Zweden en Denen. Op de foto kroonprinses Victoria van Zweden en haar Deense collega Frederik.


De kroonprins vervangt zijn vrouw tijdens het uitreiken van de Appeltjes van Oranje.


Prins Friso als eerste Vriend van de Molen


Prinses Margriet draagt haar taken als voorzitter van de European Cultural Foundation over aan prinses Laurentien.


Koningin Rania tijdens de International Women's Forum


Kroonprins Haakon met vrouw en dochter tijdens een nationale feestdag


Meer foto's op http://www.ppe-agency.com/
pi_49661366
quote:
'Toestand Ariane was heel griezelig'

De toestand van prinses Ariane, de jongste kleindochter van koningin Beatrix, is begin deze maand 'heel griezelig' geweest.

Dat vertelde de oma van het jongste kind van prins Willem-Alexander dinsdag zelf in Slowakije, waar ze op staatsbezoek is.

Achteraf hoorde de familie pas hoe serieus het allemaal was, toen de kleine meid met een infectie aan de luchtwegen moest worden opgenomen in het ziekenhuis.

Zo'n wurm heeft nog maar weinig weerstand, erkende het staatshoofd, 'God zij dank' is het nu allemaal voorbij, aldus de koningin. De baby is nu zelfs leuker dan ooit. Ze is alert en kijkt telkens nieuwsgierig om zich heen.
Bron: nu.nl
pi_50370292
quote:
Prins heeft nu Party op de korrel

WASSENAAR - Prins Willem-Alexander en prinses Máxima beginnen een rechtszaak tegen roddelblad Party.

Party zou hun persoonlijke levenssfeer hebben aangetast en onrechtmatig hebben gehandeld door vorige week foto's te publiceren van een familie-uitje op het strand van Wassenaar. De schending van de privacy geldt wat de prins betreft vooral zijn dochtertjes Amalia en Alexia, die op de foto's te zien zijn met hun kindermeisje en met moeder Máxima.

Party laat het bewust tot een rechtszaak komen. Maandag werd een ultimatum dat de Rijkvoorlichtingsdienst het blad namens het prinselijk paar had overhandigd, terzijde gelegd. Party had de toezegging moeten doen deze week een uitgebreide rectificatie en schuldbekentenis te plaatsen, mét de belofte geen opnamen van het gezin van Willem-Alexander in privésituaties meer te plaatsen.

Bovendien moest tienduizend euro worden betaald, die het paar zou besteden aan een nader te bepalen goed doel. Party is voorlopig ook niet meer welkom bij door de RVD georganiseerde fotosessies met leden van het Koninklijk Huis.

Volgens de juristen van uitgeverij Audax valt de publicatie van de fotoreportage - over twee pagina's in het blad en op de voorpagina - onder de vrije nieuwsgaring. Volgens de RVD is het echter een schending van de zogenoemde mediacode, die publicatie van dergelijke opnamen moet verhinderen.

Eerder veroordeelde een rechter Privé voor stiekeme vakantiefoto's van het prinselijk paar op strand van het Italiaanse Porto Ercole.
Go get them Willem!

Iemand die pics misschien?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:00:02 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_50373592
Vrije nieuwsgaring?

Is het nieuws dan dat ze naar het strand gaan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:01:56 #228
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50373652
Van royalblog.nl:
quote:
Opdracht: houdt de media woensdag in de gaten. Uit Wassenaar komt een aardige surprise. Nee, geen aankondiging van een nieuwe zwangerschap, maar een leuke en bijzondere boodschap van het prinselijk paar. Vanaf 0.01 uur op deze website te zien en bij www.koninklijkhuis.nl
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50374296
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:01 schreef BettyR het volgende:
Van royalblog.nl:
[..]
hmm...wat zou dat kunnen zijn...Amalia uitgehuwelijkt? Of iets over de doop van Ariane..?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:27:49 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_50374552
Het laatste denk ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50375524
Wie weet een brief van Alexander en Máxima waarin de het volk bedanken voor de aandacht en lieve woorden toen hun dochtertje ziek was.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_50385693
Ik ben benieuwd!

Koningin Margarethe en Prins Henrik met hun vier kleinkinderen. Van links naar rechts: Nikolai, Christian, Felix en prinses zonder naam








[ Bericht 10% gewijzigd door Esraa op 12-06-2007 20:47:00 ]
pi_50399136
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Natalie het volgende:
Wie weet een brief van Alexander en Máxima waarin de het volk bedanken voor de aandacht en lieve woorden toen hun dochtertje ziek was.
Een dankbrief dus!

Plus een foto van Ariane:
pi_50401612
Echt iets voor hun: zo'n brief. Erg leuk en blij te lezen dat het intussen weer helemaal goed gaat met de kleine meid.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_50517041
om 13:55 de koningin die de betuwelijn opent op tv.
pi_50517320
Welke zender?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_50518311
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:23 schreef Esraa het volgende:

[..]

Een dankbrief dus!

Plus een foto van Ariane:
[afbeelding]
A little red cross...
pi_50562131
Nog een keer dan...

pi_50578010
quote:
Prinses Máxima weer aan de slag
Uitgegeven: 18 juni 2007 14:28

WASSENAAR - Prinses Máxima is weer aan de slag, na de geboorte van Ariane. Máxima houdt dinsdag in Londen een toespraak over de toegankelijkheid van de financiële diensten in de ontwikkelingslanden voor de bevolking daar.

Ze spreekt voor de deelnemers aan het High Level Financial Inclusion Congres, dat wordt georganiseerd door het Britse Ministerie van Financiën en het Departement voor Internationale Samenwerking (DFID).

De echtgenote van prins Willem-Alexander gaat aankaarten dat meer arme mensen toegang krijgen tot financiële diensten als spaarrekeningen, verzekeringen en leningen. Meer dan 2 miljard mensen hebben die toegang niet of nauwelijks. Hierdoor kunnen zij zich niet sociaal-economisch ontwikkelen en meeprofiteren van de economische groei die deze landen doormaken.

Prinses Máxima opent vrijdagmiddag 22 juni het lustrumsymposium van de Prins Claus Leerstoel in Paleis Noordeinde in Den Haag en woont maandag 25 juni in Den Haag de afronding bij van het project Taskforce Jeugdwerkloosheid.
Bron: nu.nl
pi_50583203
De foto's van prinses Máxima met de prinsesjes op het strand



pi_50585709
Waren dat niet de foto's die onlangs in een roddelblad verschenen, en welke nu aangeklaagd is door Alexander en Máxima?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_50588301
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef Natalie het volgende:
Waren dat niet de foto's die onlangs in een roddelblad verschenen, en welke nu aangeklaagd is door Alexander en Máxima?
Yep, zie nieuwsbericht een aantal berichten hierboven.
pi_50588554
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:45 schreef Esraa het volgende:
Yep, zie nieuwsbericht een aantal berichten hierboven.
Nog mazzel dat jij een beetje op photobucket aan het rondneuzen was en toevallig die foto's tegen kwam!
pi_50589382
quote:
Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Nog mazzel dat jij een beetje op photobucket aan het rondneuzen was en toevallig die foto's tegen kwam!
Uhm, ik heb ze op m'n eigen photobucket gezet hoor
  dinsdag 19 juni 2007 @ 00:34:01 #245
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50600960
Lieve foto's Ik vind ze zo leuk, Amaal en Alex. En kijk dan die spekbeentjes van Alexia
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50629086


Vorstelijke foto
AMSTERDAM - Met op haar schoot haar jongste dochter Ariane zit prinses Máxima precies in het midden van de van deze koninklijke familiefoto. Haar oudste dochter Amalia leunt tegen grootmoeder koningin Beatrix aan terwijl de kroonprins Alexia op zijn schoot heeft. telegraaf.nl Foto is van koninlijkhuis.nl
pi_50629176
Die foto is vorige maand ook al een keer of twee gepost. Maar 't blijft een mooie foto natuurlijk.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_50629283
Amalia wordt al best groot!
Volgens mij kletst ze je de oren van je kop.

Ik heb nog niks van haar gehoord behalve: pers: Amalia!, Amalia: Jahaaaaa!
pi_50629914
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:16 schreef Natalie het volgende:
Die foto is vorige maand ook al een keer of twee gepost. Maar 't blijft een mooie foto natuurlijk.
Stond vandaag op telegraaf.nl, solly.
pi_50630020
Maakt toch niet uit, joh. Het is en blijft een prachtig plaatje.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:37:56 #251
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_50630026
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Amalia wordt al best groot!
Volgens mij kletst ze je de oren van je kop.

Ik heb nog niks van haar gehoord behalve: pers: Amalia!, Amalia: Jahaaaaa!
Toen ze op het binnenhof waren tegen WimLex: "Papa ?????.... mag ik ook in het torentje ??"
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:40:39 #252
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50630130
Iemand foto's van het strakke jurkje dat ze droeg in Londen?

Voor het eerst dat ik " " dacht bij het zien van Maxima (of ze is stiekem al weer zwanger en dijt erg snel uit wat bij een vierde goed mogelijk is )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_50630196
Met een beetje lichaamsbeweging zijn die kilootjes er vast zo weer af. Máxima kennende.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_50630726
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:37 schreef Nonneke het volgende:
Toen ze op het binnenhof waren tegen WimLex: "Papa ?????.... mag ik ook in het torentje ??"
Ja, leuk kind.

Kan ook niet anders met zo'n moeder.
pi_50631082
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef E.T. het volgende:
Iemand foto's van het strakke jurkje dat ze droeg in Londen?

Voor het eerst dat ik " " dacht bij het zien van Maxima (of ze is stiekem al weer zwanger en dijt erg snel uit wat bij een vierde goed mogelijk is )
Net even snel gevonden, Maxima in Londen:



@ Dat is waar Natalie.
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 22:06:33 #256
43556 miss_dynastie
pi_50631210

Niks mis mee toch? Ze schijnt het al vaker te hebben gedragen (ik hou het zelf niet bij, ik geloof het maar ).
pi_50631401
Mankeert helemaal niks aan.
pi_50631518
Ze ziet er prachtig uit.
Slank ook

Dat evt. buikje kan ik iig niet ontdekken.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_50632410
Ook Peter v/d Vorst meldde het buikje in Boulevard, nou het bolt een ietsiepietsie, so what. Bevalling is net achter de rug en bovendien vind ik het helemaal niet lelijk, menigeen tekent ervoor er zó uit te zien, een prachtvrouw.
pi_50632423
Zit wel een beetje strak rond haar buik. Op tv zag het er in ieder geval stuk strakker uit dan op deze foto's.

Overigens staat er deze week ergens een fotosessie gepland met het gezin (als ik het goed gehoord heb)
pi_50632662
Dat laatste zou leuk zijn. Die kleintjes veranderen zo snel op die leeftijd

Vind Amalia steeds meer op Beatrix lijken.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_50632889
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 22:39 schreef Natalie het volgende:
Dat laatste zou leuk zijn. Die kleintjes veranderen zo snel op die leeftijd

Vind Amalia steeds meer op Beatrix lijken.
Volgende week dinsdag op de Eikenhorst
pi_50632965
Dat wordt weer de media in de gaten houden
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  woensdag 20 juni 2007 @ 08:33:02 #264
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50641384
Maxima heeft inderdaad nog wel een buikje, maar Ariane is ook nog maar ruim twee maanden oud. Een buikje lijkt me dan geoorloofd. Leuk trouwens dat er weer een fotosessie aankomt!
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:13:57 #265
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50643834
Prinses Maxima ziet er goed uit vind ik.
Ja een buikje heeft ze wel, maar wat wil je nauwelijks twee maanden na de bevalling van Ariane..
Is dat te begrijpen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:41:12 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_50644732
Ik heb al jaren een buik en ik ben nooit bevallen. Geef mij die buik van Maxima maar hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:13:37 #267
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_50645972
het viel me alleen op omdat Maxima normaal altijd zo super afkledend gekleed is. (had 't idd ook bij Boulevard gezien, en daar leek 't wel erger dan op die foto's idd).

Ik zal de laatste zijn om over een buikje te zeuren zo snel na de bevalling.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 20 juni 2007 @ 21:41:20 #268
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_50670184
Iedereen had commentaar op het feit dat Maxima zwangerschapsverlof had.
Petje af hoor, menig vrouw loopt er nog niet zo netjes bij 2 maanden na de bevalling.

8 dagen voor de bevalling is ze pas gestopt met werken en nu alweer aan de slag, minder dan de 16 weken waar je in Nederland recht op hebt!
van 2 april tot en met 19 juni is toch echt maar iets van 11 of 12 weken....

En ja die pondjes gaan er vanzelf af. Waarschijnlijk krijgt Ariane nog borstvoeding en dat betekent dan dat ze nu nog niet mag lijnen... dus dat komt nog wel. Na de zomervakantie zie je weer een hele strakka Maxima voorbij komen. Persoonlijk denk ik ook niet dat er nog een 4e komt.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:51:32 #269
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_50673732
Oud nieuws maar onlangs weer in de belangstelling: Mabel haar vroegere dienstbetrekking in Yab Yum

http://www.lectrr.be/column.php?ID=95&naam=Max%20J.%20Molovich
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_50835124
Over morgen een berichtje. Leuk
quote:
Jarige Alexia krijgt veel volk over de vloer
Nu.nl

WASSENAAR - Prinses Alexia wordt dinsdag twee jaar. De tweede dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima krijgt deze verjaardag thuis in Wassenaar wel heel veel volk over de vloer; fotografen, cameralieden en schrijvende journalisten.

Omdat dinsdag de enige dag was dat het hele gezin deze week compleet kan zijn, is besloten de halfjaarlijkse fotosessie juist op haar verjaardag te houden.

De toegestroomde pers moet zich houden aan de zogenoemde mediacode: het gezin verder niet in de privésfeer storen. Door iedereen tijdens de sessie de kans te geven opnamen te maken, hoopt het gezin onder meer echt rust te hebben als het half juli met vakantie gaat. Alexander en Máxima hebben er overigens geen moeite mee als een particulier in de openbare ruimte een foto maakt, in de dierentuin bijvoorbeeld of bij de bollen in Lisse. Die kiekjes mogen echter alleen worden gemaakt voor het plakboek thuis. Publiceren mag niet.

Alexia en erfprinses Amalia hebben al fotosessies meegemaakt, voor hun nieuwe zus Ariane is het dinsdag de eerste na haar presentatie aan het vaderland kort na haar geboorte. Het volgende evenement waarbij ze in het middelpunt van de belangstelling zal staan is waarschijnlijk haar doop, maar die moet nog worden geregeld. De baby is weer kerngezond na de infectie waarvoor ze kort na haar geboorte in het ziekenhuis werd opgenomen.

De drie zusjes moeten hun ouders vaak missen. Die hebben hun werk op het gebied van armoedebestrijding en waterbeheer. Ze doen dit jaar nog verschillende continenten aan. Ze kiezen ervoor om niet vaak en kort weg te zijn, maar juist wat langer aan één stuk om daarna ook weer wat langer thuis te kunnen zijn. Dat is duidelijker voor de kinderen.

Intussen verheugt Amalia zich al op de basisschool. Haar moeder wil haar straks ook graag kennis laten maken met muziek en eventueel paardensport. Zwemmen bezorgt de erfprinses inmiddels al veel plezier. Naar welke school Amalia gaat, hebben de ouders nog niet besloten. Leren doet ze nu nog spelenderwijs. Naast het Nederlands dat ze van haar vader leert en het Spaans van haar moeder, pikt ze van hun vrienden ook al de eerste Engelse woorden op.
pi_50847794
Hoorde vanmorgen dat de fotosessie in/bij de koninklijke stallen gehouden zal worden ivm het slechte weer.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:19:20 #272
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_50849553
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 21:41 schreef J-net het volgende:
Iedereen had commentaar op het feit dat Maxima zwangerschapsverlof had.
Petje af hoor, menig vrouw loopt er nog niet zo netjes bij 2 maanden na de bevalling.

8 dagen voor de bevalling is ze pas gestopt met werken en nu alweer aan de slag, minder dan de 16 weken waar je in Nederland recht op hebt!
van 2 april tot en met 19 juni is toch echt maar iets van 11 of 12 weken....

En ja die pondjes gaan er vanzelf af. Waarschijnlijk krijgt Ariane nog borstvoeding en dat betekent dan dat ze nu nog niet mag lijnen... dus dat komt nog wel. Na de zomervakantie zie je weer een hele strakka Maxima voorbij komen. Persoonlijk denk ik ook niet dat er nog een 4e komt.
Ik denk niet dat Maxima nog borstvoeding geeft. Ze vertrekt vandaag alweer naar Kenia voor een aantal dagen..
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_50853493
De eerste foto's




pi_50853645
Wat een schatjes Alexia ziet er erg jarig uit

Het is trouwens maar goed dat ze hulp in de huishouding hebben... peutertjes, mooie witte jurkjes en verjaardagstaart lijkt niet zo'n hele goede combinatie
pi_50853670



pi_50854047
Die onderste foto.... schitterend!
pi_50854103
Amalia poseert voor haar toekomstige onderdanen

pi_50854121
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:43 schreef Varvara het volgende:
Amalia poseert voor haar toekomstige onderdanen

[afbeelding]
Kruisje
pi_50854155

pi_50855638
Grandeur, deze foto's.
pi_50856125
Hartstikke leuke foto's.
pi_50857025
Nieuwe telg


Amalia


Lekkere taart


Amalia vindt het ook lekker


Kaarsjes uitblazen


Amalia, Ariane en hun pa


De toekomstige vorstin
pi_50857235
Wat een super leuke foto's!
  dinsdag 26 juni 2007 @ 14:09:14 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_50857325
Wat een mooie meisjes zijn het
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50859377
Een Koninklijke fotosessie is natuurlijk niet compleet zonder een huilende Alexia:








Ze mocht de taart niet meenemen
pi_50859431
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 14:09 schreef Troel het volgende:
Wat een mooie meisjes zijn het
en wat lijkt Alexia op haar moeder
pi_50859540
Maxima en Ariane

pi_50859657
Nog een poging tot het plaatsen van een poserende Amalia



Volgens Maxima wil ze later als ze groot is sprookjesprinses worden
pi_50861341
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:07 schreef Varvara het volgende:
Nog een poging tot het plaatsen van een poserende Amalia

[afbeelding]

Volgens Maxima wil ze later als ze groot is sprookjesprinses worden
arme kind heeft geen flauw benul...
pi_50861510
Ziet eruit als een gezellig gezinnetje.

Hoort nog wel een broertje bij doh..
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:26:59 #291
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_50862587
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:04 schreef Varvara het volgende:
Maxima en Ariane

[afbeelding]
*smelt* om dit babytje Maar Amalia en de jarige Alexia zijn ook mooie prinsesjes
Leuk dat spijkerjasje die Amalia en Alexia aan hebben Prins Willem-Alexander en Prinses Maxima zien er ook goed uit
pi_50863357
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef Varvara het volgende:
Een Koninklijke fotosessie is natuurlijk niet compleet zonder een huilende Alexia:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Ze mocht de taart niet meenemen
Hihi
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 26 juni 2007 @ 16:50:09 #293
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50863398
Oe, wat een lekkere wijffies zijn het toch.
En Pa en Ma zien er ook geweldig goed uit!
Soms zou ik willen dat ik Govert Harmsen uit GTST was, die had altijd foto's van de koninklijke familie in zijn keukentje hangen. Maar volgens mij is dat not done...
Of, misschien moet ik er maling aan hebben en gewoon een collage van deze foto's in de keuken ophangen
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_50863565
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef Elounda het volgende:
Soms zou ik willen dat ik Govert Harmsen uit GTST was, die had altijd foto's van de koninklijke familie in zijn keukentje hangen. Maar volgens mij is dat not done...
De gehele Koninklijke familie hangt ingelijst op mijn toilet, inclusief Juul en Benno.
Vaak vragen mensen aan mij: 'wat is dat voor foto op je toilet?'
Ik: 'ohw, familiefeestje vorig jaar.'
De ander: 'Goh wat leuk!! Wat heb je een grote familie!'.

pi_50864204
Wat een leuk gezin is het toch
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:17:26 #296
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50864354
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

De gehele Koninklijke familie hangt ingelijst op mijn toilet, inclusief Juul en Benno.
Vaak vragen mensen aan mij: 'wat is dat voor foto op je toilet?'
Ik: 'ohw, familiefeestje vorig jaar.'
De ander: 'Goh wat leuk!! Wat heb je een grote familie!'.


Geweldig!!!
Je brengt me op een idee!!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_50865085
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:17 schreef Elounda het volgende:
Je brengt me op een idee!!
Echt een wereldfoto. 15 jaar oud en de hele familie in gala.
Claus, Juul en Benno erop, de 'nieuwe vrouwen' en kinderen (was toen nog geen sprake van) niet.

Ik had 'm eerst (15 jaar geleden) uit een blad geknipt en ingelijst en toen later vond ik een origineel.
Als je op het toilet staat/zit/bent zie je niet meteen wie wie is. Mensen gaan al gauw akkoord met 'familiefeestje' zonder te kijken.

'Wat zien jullie er allemaal netjes uit! Was het iets speciaals?'
'Neuh, opening van de Staten Generaal, vieren wij ieder jaar..' 'We zijn nogal traditioneel ingesteld thuis..'
Velen geloven dat gewoon.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 17:41:47 #298
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50865193
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 17:38 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

'Wat zien jullie er allemaal netjes uit! Was het iets speciaals?'
'Neuh, opening van de Staten Generaal, vieren wij ieder jaar..' 'We zijn nogal traditioneel ingesteld thuis..'
Velen geloven dat gewoon


Zo leuk dit.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_50865691
quote:
Verjaardagstaart voor prinses Alexia
www.refdag.nl

DEN HAAG - Voor de jarige prinses Alexia is het even wennen, al die flitsende camera’s. Prinses Amalia heeft er minder moeite mee, zij treedt de media opvallend onbevangen tegemoet. „Ik hoop dat zo blijft”, zegt prins Willem-Alexander.

Dinsdag had de jaarlijkse fotosessie van het prinselijk gezin plaats. Niet buiten op Landgoed de Horsten in Wassenaar, waar zij wonen, maar in de Koninklijke Stallen in Den Haag. Vanwege het herfstachtige weer.

Voor prinses Amalia is het om het even. Parmantig komt ze op haar fietsje door een van de grote deuren naar buiten rijden. Na een korte blik van verbazing breekt een brede lach door. De jarige prinses Alexia moet het allemaal eerst eens rustig bekijken. Even zijn er tranen.

De prinsesjes hebben lange witte jurkjes aan, lakschoentjes eronder en een spijkerjas eroverheen. De kleine Ariane ligt warm aangekleed op de arm van prinses Máxima. Zij laat zich heel de fotosessie niet horen.

Iemand zet het ”Lang zal ze leven” in voor de jarige prinses Alexia. Prinses Amalia zingt direct mee en met de handjes in de hoogte roept ze aan het eind „hiep, hiep, hoera.”

Als een fotograaf een felgekleurd poppetje aan Amalia en Alexia wil geven, waarschuwt de Prins van Oranje gekscherend: „Nooit iets aannemen van vreemde mannen.”

Amalia vindt dat de mediavertegenwoordigers wat terug moeten doen. „Allemaal zwaaien”, roept ze met haar handje omhoog. „Dat is genetisch bepaald”, grapt haar vader.

Binnen wacht een verjaardagstaart. Alle talen klinken. Nederlands, Engels, Spaans. Prinses Amalia -nog geen vier- zingt met hetzelfde gemak ”Happy birthday to you” als ”Lang zal ze leven”. En als prinses Alexia de feesttaart in beeld krijgt, roept ze enthousiast in het Spaans: „Torta.” Het is het resultaat van een tweetalige opvoeding. Thuis spreekt prins Willem-Alexander consequent Nederlands en prinses Máxima Spaans tegen de kinderen. Is er buitenlands bezoek, dan is het Engels.

Op de taart brandt een kaarsje met een grote 2 erop. Het kost prinses Alexia weinig moeite om het vlammetje uit te blazen. De zusje genieten van de lekkernij.

Prinses Máxima omschrijft haar oudste dochters als „meisjes met een sterk karakter.” Prinses Alexia is volgens haar „meer een latino. Ze uit zich heftiger en kan soms exploderen. Ze lacht heel hart en huilt heel hard. Amalia is stabieler. Maar ja, op haar 15e is zij misschien een heel ander kind. We kijken ook veel naar Ariane, hoe die zal zijn.”

De favoriete bezigheden van prinses Amalia zijn nu „tekenen en zingen”, vertelt prins Willem-Alexander. Verder zwemt ze graag. De prins noemt haar een echte waterrat. „Voorlezen doet ze ook graag. Soms zichzelf. Dan pakt ze een boek en vertelt ze een heel verhaal.”

Amalia en Alexia zijn ook echt zusje van elkaar. „Voor Amalia is Alexia alles en voor Alexia is Amalia alles. Ze spelen veel samen en natuurlijk maken ze ook ruzie, maar het gaat heel goed.”

Prinses Amalia kijkt er erg naar uit dat ze naar school mag. Op 10 december is waarschijnlijk haar eerste schooldag. „Ze is er helemaal klaar voor”, zegt prinses Máxima. „Ze is bezig met het schrijven van haar naam. Schrijft nummers; speelt met andere kindjes. Ze is echt een heel nieuwsgierig meisje.

In Wassenaar zijn ouders met kinderen in dezelfde leeftijd erg benieuwd naar welke school prinses Amalia zal gaan. Naar verluidt staat Amalia momenteel bij alle scholen in Wassenaar ingeschreven, om te voorkomen dat er een enorme toeloop van kinderen ontstaat bij de school waar straks prinses Amalia naartoe zal gaan. De prins en zijn vrouw zijn er nog niet uit. Waarschijnlijk maken zij de keuze op het allerlaatste moment, mogelijk zelfs na sluiting van de inschrijfdatum. De school van hun keuze moet er een zijn waar Amalia „zo normaal mogelijk kan zijn. De school moet ook op een normale wijze naar ons kind kijken en Amalia moet er op een leuke manier les krijgen”, zegt prinses Máxima.

Het feestje met de pers loopt ten einde. Vandaag is er geen kinderpartijtje. „Zaterdag hebben we de verjaardag van Alexia al gevierd”, vertelt prins Willem-Alexander. Vanavond vliegt prinses Máxima naar Kenia voor een bijeenkomst over microfinanciering. Het werk gaat door. Hoe moeilijk zij het ook vindt om de kinderen achter te laten. Vooral langere periodes van huis wegen haar zwaar als moeder.
pi_50868015
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 16:50 schreef Elounda het volgende:
Oe, wat een lekkere wijffies zijn het toch.
En Pa en Ma zien er ook geweldig goed uit!
Soms zou ik willen dat ik Govert Harmsen uit GTST was, die had altijd foto's van de koninklijke familie in zijn keukentje hangen. Maar volgens mij is dat not done...
Of, misschien moet ik er maling aan hebben en gewoon een collage van deze foto's in de keuken ophangen
Gewoon doen. Doe wat je wilt en heb schijt aan wat 'men' ervan kan vinden Anderom zal men zich er ook niet druk om maken over wat jij ervan vindt dat er een schilderij van vul-zelf-maar-in in je huis hangt.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 19:26:39 #301
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50868950
Leuke kindjes.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')