abonnement Unibet Coolblue
pi_47542034
In een interview met de Glamour vertelt Lieke dat ze in het verleden met een marinier geregeld sex-smsjes uitwisselde. Inmiddels is ze weer single. voor het artikel hier klikken: [COS #915] Huub's lobotomie!

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.

Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen. Dus als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #2

Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat dan a.u.b niet hier maar in het SC (slowchat)-topic: [SC # 17] Waar Off-topic posts altijd on-topic zijn



[ Bericht 51% gewijzigd door Black_king op 22-03-2007 11:51:16 ]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:45:12 #2
127217 Bait00
knowledge is power
pi_47542046
haha leg uit
pi_47542068
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:42 schreef petraa het volgende:

[..]

zijn eerste afvalresultaten ??? De eerste 2 weken verlies je voornamelijk vocht en geen vet, dus laten we nog ff wachten op zijn werkelijke resultaten.
Nou ik keek gister naar de afvallers met sterren, en daar is dus ook iemand die nu 156 weegt, en ze zeiden dat je met dat gewicht toch per week 5 a 6 kilo moest afvallen
pi_47542093
uit welk blad komt dat artikel over Lieke en welke datum is het gepubliceerd?
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_47542103
opvallend zo vaak als de "mediaschuwe" Lieke inmiddels al in de media is opgedoken
pi_47542124
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef Prosac het volgende:
opvallend zo vaak als de "mediaschuwe" Lieke inmiddels al in de media is opgedoken
Tja ... tweede tegenstelling
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:48:30 #7
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47542130
Mediaschuwe Lieke blijkt dus mediageil.
Kortom; weer een gescript verhaallijntje. Waarom kijk ik nog
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47542137
uit de glamour van april 2007.

pi_47542183
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:47 schreef rebellious_angel het volgende:
uit welk blad komt dat artikel over Lieke en welke datum is het gepubliceerd?
Voor het artikel zie OP....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:50:22 #10
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47542186
Ik begin te begrijpen waarom Herma het niet zo op Lieke heeft.
Herma moet de Villa poetsen, Lieke moet de verhaallijn poetsen.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:50:44 #11
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_47542205
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Denk je nou ECHT dat ze over zoiets onbelangrijks keihard zal gaan liegen?

Ik sluit het in elk geval niet uit
pi_47542244
Laatste zin van het interview met Lieke "Ik ga uiteindelijk voor een man met wie ik zowel goede seks heb als een intieme band heb"

Mwah, dan zou Huub idd wel een goeie partij kunnen zijn.
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:53:00 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47542264
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:48 schreef Elounda het volgende:
Mediaschuwe Lieke blijkt dus mediageil.
Kortom; weer een gescript verhaallijntje.
Vannacht zeker niet gekeken? Waarom wordt alles in vredesnaam meteen negatief uitgelegd hier. Dat gebeurde vanaf moment 1 met Bart en lesley.... en nu wéér. Erg vermoeiend. Een keer van het positieve uitgaan is ook een mogelijkheid. Als het dan later niet blijkt te kloppen heb je pech gehad.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:53:07 #14
127217 Bait00
knowledge is power
pi_47542266
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
Laatste zin van het interview met Lieke "Ik ga uiteindelijk voor een man met wie ik zowel goede seks heb als een intieme band heb"

Mwah, dan zou Huub idd wel een goeie partij kunnen zijn.
hoe weet jij dat sex met huub goede sex is ? ? ?
pi_47542275
kanonne, ik zie nu pas, dat je beter het quote knopje kunt gebruiken bij de OP.....Dat scheelt idd veel tijd....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_47542294
ze studeert media en communicatie, volgens mij dezelfde studie als eric doet en sylvia heeft iets soortgelijks gedaan.
ik snap het wel, ze ziet het schoonmaakwerk als een soort van stage, je bent zo toch betrokken bij een heel interessant media-spectakel en als je die studierichting doet is het leuk om er met je neus bovenop te zitten, en te zien wat voor impact het heeft op zowel de deelnemers als de kijkers, op deze manier kan ze het van 2 kanten meemaken, ik zou het ook hebben gedaan.
pi_47542298
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
Laatste zin van het interview met Lieke "Ik ga uiteindelijk voor een man met wie ik zowel goede seks heb als een intieme band heb"

Mwah, dan zou Huub idd wel een goeie partij kunnen zijn.
Geloof haar verhaal nog steeds niet, maar als het zo zou zijn vraag ik me af hoe ze dat dan wil rijmen met een Huub in DGK. Het was gisteravond al duidelijk dat zij aan hem zou willen vragen of hij voor haar de villa zou verlaten.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47542353
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef Bait00 het volgende:

[..]

hoe weet jij dat sex met huub goede sex is ? ? ?
'zou kunnen zijn' zeg ik toch.. ik weet het ook niet zeker
Maar Huub liet gisteravond wel een tedere kant van hem zien waarbij ik me wel iets voor kan stellen ..
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:57:08 #19
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47542390
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:54 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Geloof haar verhaal nog steeds niet, maar als het zo zou zijn vraag ik me af hoe ze dat dan wil rijmen met een Huub in DGK. Het was gisteravond al duidelijk dat zij aan hem zou willen vragen of hij voor haar de villa zou verlaten.
Ook dat heb ik absoluut niet meegekregen. Ze gaf juist aan dat zij zeker geen tweede Lesley wilde worden.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:58:05 #20
137158 Elounda
the world is yours!
pi_47542418
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Vannacht zeker niet gekeken? Waarom wordt alles in vredesnaam meteen negatief uitgelegd hier. Dat gebeurde vanaf moment 1 met Bart en lesley.... en nu wéér. Erg vermoeien. Een keer van het positieve uitgaan is ook een mogelijkheid. ls het dan later niet blijkt te kloppen heb je pech gehad.
Bart en Lesley: daar van heb ik nóóit gezegd dat het gescript zou zijn, dat vond ik superleuk.
Sorr,y maar ik geloof hier geen zak van. Sterker nog ik geloof van de hele GK geen zak meer.
Leuk kijkvermaak, daar niet van, maar het is een (volgens mij) compleet "gestuurd" verhaal aan het worden. Lieke is er in gezet voor de verhaallijn is mijn vermoeden, daar is niets negatiefs aan.

En ik ben juist iemand die niet gauw van het negatieve uitgaat, dat zou je uit mijn posts toch moeten kunnen hebben opgemerkt
En als je het vermoeiend vindt, dan ga je toch lekker naar huis?
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_47542458
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:54 schreef jacqjacq het volgende:
ze studeert media en communicatie, volgens mij dezelfde studie als eric doet en sylvia heeft iets soortgelijks gedaan.
ik snap het wel, ze ziet het schoonmaakwerk als een soort van stage, je bent zo toch betrokken bij een heel interessant media-spectakel en als je die studierichting doet is het leuk om er met je neus bovenop te zitten, en te zien wat voor impact het heeft op zowel de deelnemers als de kijkers, op deze manier kan ze het van 2 kanten meemaken, ik zou het ook hebben gedaan.
eens, maar dan kan het toch gewoon dat je niet incalculeert dat je Huub wel erg leuk vindt.
Ze zei gister dat de Huub die ze kende van de tv niet de leukste vond, en dat hij in het huis anders over kwam. Maar dat maakte haar ook juist onzeker over hoe hij echt is.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47542471
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ook dat heb ik absoluut niet meegekregen. Ze gaf juist aan dat zij zeker geen tweede Lesley wilde worden.
Was wel mijn interpretatie ...
Ze wilde horen of zij voor hem dan ook echt de enige zou zijn en of hij voor haar de villa wilde verlaten.

En dat komt bij mij juist als ontzettend gemaakt over met haar tegenstrijdige antwoorden ...
Bij een eerste gesprek zou dat niet mijn eerste gedachte zijn. Ik zou toch echt willen zien of ik hem echt leuk vindt en/of er evt een toekomst in zou zitten. Daarna zou ik me pas gedachten gaan maken over hoe die toekomst eruit zou gaan zien.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47542479
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ook dat heb ik absoluut niet meegekregen. Ze gaf juist aan dat zij zeker geen tweede Lesley wilde worden.
Idd, volgens mij wilde ze gisteravond van Huub eerder een belofte dat ie niet meer zou rotzooien met anderen ...
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
pi_47542513
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:00 schreef De_Moester het volgende:

[..]

Idd, volgens mij wilde ze gisteravond van Huub eerder een belofte dat ie niet meer zou rotzooien met anderen ...
De enige zijn .... betekent voor mij hetzelfde.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_47542561
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 12:01 schreef Ashrak het volgende:

[..]

De enige zijn .... betekent voor mij hetzelfde.
euh houdt dan toch geen verband met de villa verlaten. Ze kan ook de enige voor hem zijn terwijl ie in DGK blijft?
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')