abonnement Unibet Coolblue
pi_47538805
Ik zet het maar in GC, want het past in meerdere subfora. Mod's die het willen verplaatsen mogen dat dan ook doen. Ik vroeg me af of iemand een organisatie kent waarvoor ik ontwikkelingswerk zou kunnen doen in het buitenland. Maar dan werk waarvoor ik niet hoef te investeren, maar gewoon een beetje betaald krijg. Laat maar weten.
Goede muziek luisteren?
KLIK
  donderdag 22 maart 2007 @ 11:15:32 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47541153
---> WGR
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_47555097
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_47555261
Als je zo nobel bent moet je het gewoon gratis doen
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_47555274
Waar lees je dan dat ik nobel ben?
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_47555427
Werken? Jij?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_47555456
Ik werk al sinds februari
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_47555483
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:20 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ik werk al sinds februari
Ik kan me nog iets herinneren van "ik kan niet tegen werken", vandaar.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_47555505
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:21 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik kan me nog iets herinneren van "ik kan niet tegen werken", vandaar.
Ja, dat is ook zo. Moet je nagaan.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_47555588
Dus ontwikkelingswerk waar je niet je eigen vliegticket hoeft te betalen, en huisvesting en eten/drinken vergoed krijgt. Dat is wat ik zoek.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_48267812
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:21 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo. Moet je nagaan.
je wil gewoon in het buitenland lanterfanteren? Ga dan op vakantie of zo...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:48:42 #12
177238 Jaronski
Black Holes Suck
pi_48534558
Heb je je ooit wel eens verdiept in ontwikkelingswerk? Ik vind het nogal arrogant dat je denkt dat je zonder investering in iets, aan de slag denkt te kunnen gaan in een ontwikkelingsland, en dan ook nog eens verwacht dat een organisatie jouw onkosten vergoedt.

We leven niet meer in de jaren 60' waar Jan met Pet werd uitgezonden om maar wat aan te klooien. Ontwikkelingswerk is een serieuze sociale wetenschap. Kijk eens voor de gein naar de functie eisen die men stelt bij vacatures voor ontwikkelingswerk. Ik ben bezig met mijn Ba in Rural Development, maar of ik hiermee aan de slag kan is maar de vraag.

Iedereen wil tegenwoordig naar buitenland om naast het reizen 'iets bij te dragen' aan het land, zonder zich te realiseren hoe complex ontwikkelingswerk werkelijk is. Deze 'good intentions' dragen vaak erg weinig bij aan de ontwikkeling van zo'n land, en kan zelfs nagatieve gevolgen hebben.

Ik zou zeggen, blijf maar lekker thuis!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')