abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_47592792
quote:

Kheb em vanmiddag gezien.. wat een geweldige film.. echt top...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 23 maart 2007 @ 20:53:52 #152
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47595193
Zo, net gezien dus en wat een ontzettend matige film. De verwachtingen, mn hoop, alles is de grond in geboord. Waar was het verhaal? De sfeer, de scensetting, het geheel, echt alles was totaal ongeloofwaardig. Ik zal niet beweren dat ik de gevechten ontzettend tof gefilmd vond, dat was wel heel gaaf neergezet en daar zat ik wel bijna bij te kwijlen van tofheid. Maar de rest, come on, er was echt niks om naar te kijken daar een paar geil gefilmde en tof neergezette afslachtingen. Jammer, echt zo jammer.
Whatever I want.
pi_47595236
raar, dat was ook precies wat ik ervan verwacht had.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:04:07 #154
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_47595479
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef PeRi het volgende:
daar een paar geil gefilmde en tof neergezette afslachtingen.
Dat is precies waar de film op draait en waarom ie zo ongeloofelijk gaaf is. Het verhaal is idd. redelijk niet aanwezig maar really: who gives a damn? sure as hell I didn`t
Je gaat deze film toch niet kijken in de verwachting een goed onderbouwd en diep verhaal te krijgen?
  vrijdag 23 maart 2007 @ 21:09:35 #155
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_47595625
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef PeRi het volgende:
Zo, net gezien dus en wat een ontzettend matige film. De verwachtingen, mn hoop, alles is de grond in geboord. Waar was het verhaal? De sfeer, de scensetting, het geheel, echt alles was totaal ongeloofwaardig. Ik zal niet beweren dat ik de gevechten ontzettend tof gefilmd vond, dat was wel heel gaaf neergezet en daar zat ik wel bijna bij te kwijlen van tofheid. Maar de rest, come on, er was echt niks om naar te kijken daar een paar geil gefilmde en tof neergezette afslachtingen. Jammer, echt zo jammer.
Wachten op Gates of Fire dus.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 23 maart 2007 @ 22:37:50 #156
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_47598310
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef PeRi het volgende:
Zo, net gezien dus en wat een ontzettend matige film. De verwachtingen, mn hoop, alles is de grond in geboord. Waar was het verhaal? De sfeer, de scensetting, het geheel, echt alles was totaal ongeloofwaardig. Ik zal niet beweren dat ik de gevechten ontzettend tof gefilmd vond, dat was wel heel gaaf neergezet en daar zat ik wel bijna bij te kwijlen van tofheid. Maar de rest, come on, er was echt niks om naar te kijken daar een paar geil gefilmde en tof neergezette afslachtingen. Jammer, echt zo jammer.
Precies zoals ik verwacht had.Ik snap dus het probleem niet.Had je echt 'n verhaal verwacht dan?Heb je volgens mij toch de verkeerde info van te voren
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  vrijdag 23 maart 2007 @ 22:40:02 #157
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_47598380
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef the_jasper het volgende:

[..]


De gevechten die je op het scherm ziet is niet meer dan +- 50 man die aan het vechten zijn. Ook is er totaal geen sprake van falanx vechten. Het echte gevecht was meer een schuifslag. Schilden tegen elkaar, drukken en overhands (! let op de film ze dragen hun speren onderhands) de speren stoten.
Sorry,maar als ik zo naar 'n film moet kijken,laat dan maar lekker zitten!
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  vrijdag 23 maart 2007 @ 22:43:14 #158
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47598471
Dat vond ik juist het vetste detail uit de film. Eerst voor die passage tegenhouden en dan PUSH en met zn allen die kerels naar achteren beuken. Geniaal
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_47600332
Net gezien, wat een brute film. Toen ik begon met kijken mijn verstand op 0 gezet en me voorbereid op een lekker avondje actie. Het was uitendelijk precies wat ik verwacht had, mooie setting, dikke actie, goede muziek en een mooi slot

8/10
pi_47600485
Yeah vandaag gezien en ik vond hem echt heel vet. Super vette gevechten en prachitge beelden. Een perfecte bioscoop film!
pi_47600706
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 23:37 schreef kreischer2000 het volgende:
Net gezien, wat een brute film. Toen ik begon met kijken mijn verstand op 0 gezet en me voorbereid op een lekker avondje actie. Het was uitendelijk precies wat ik verwacht had, mooie setting, dikke actie, goede muziek en een mooi slot

8/10
Hier kan ik mij echt volledig in vinden...
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 24 maart 2007 @ 00:09:01 #162
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_47601390
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 23:37 schreef kreischer2000 het volgende:
Net gezien, wat een brute film. Toen ik begon met kijken mijn verstand op 0 gezet en me voorbereid op een lekker avondje actie. Het was uitendelijk precies wat ik verwacht had, mooie setting, dikke actie, goede muziek en een mooi slot

8/10
Ook net gezien, ook eens.
2000 light years from home
pi_47601746
Wat een film

Geweldig genoten
  zaterdag 24 maart 2007 @ 01:29:32 #164
1234 HiZ
Istanbullu
pi_47603176
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 18:55 schreef jimjim1983 het volgende:
en waarom zou je dat niet mogen zeggen dan?
Omdat voor Grieken het verlies van je burgerstatus net zoiets betekende als het verlies van je menselijkheid. Slaaf worden was daarom in het waardensysteem erger dan je leven verliezen.

De letterlijke tekst van Leonidas over de 'boy-lovers' is nadat Xerxes' gezant erkenning van Xerxes als soeverein heeft voorgesteld: 'rumour has it the Athenians have already turned you down. And if those philosophers and ah..boy-lovers have found that kind of nerve...' (onderbreking door Theron: 'we must be diplomatic) '.. and of course Spartans have their reputation to consider'
  zaterdag 24 maart 2007 @ 08:58:57 #165
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_47605047
@HiZ: Best sneu om hele historische beschouwingen te gaan loslaten op zo'n vrij hersenloze (maar overigens wel übergeil gestileerde en daarom nog steeds erg vermakelijke) actiefilm

Het gaat hier niet om de historische details, maar om de visuele pracht en praal. Je gaat Finding Nemo toch ook niet zitten analyseren op basis van zoölogische correctheid?
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 09:17:18 #166
1234 HiZ
Istanbullu
pi_47605125
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 08:58 schreef Shadowcat het volgende:
@HiZ: Best sneu om hele historische beschouwingen te gaan loslaten op zo'n vrij hersenloze (maar overigens wel übergeil gestileerde en daarom nog steeds erg vermakelijke) actiefilm

Het gaat hier niet om de historische details, maar om de visuele pracht en praal. Je gaat Finding Nemo toch ook niet zitten analyseren op basis van zoölogische correctheid?
Nee, natuurlijk niet. Maar het grappige is dat mensen hier in dit topic zitten te zeuren over het gebrek aan historische correctheid, terwijl de film waarschijnlijk precies is zoals de Spartanen zelf 'm zouden maken

Ikzelf vond de film mooi gemaakt, soms een beetje saai. (ik ben blij dat ik sinds een paar maanden een no-trailer beleid heb, zodat ik nagenoeg niks had gezien van de acties)
pi_47605210
Ik heb bij deze film slechts de reclame op tv gezien en het leek me wel "okay".
Ik verwachtte er ook niet veel van, maar damn wat een geweldige film!
  zaterdag 24 maart 2007 @ 12:27:31 #168
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_47607733
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 20:53 schreef PeRi het volgende:
Zo, net gezien dus en wat een ontzettend matige film. De verwachtingen, mn hoop, alles is de grond in geboord. Waar was het verhaal? De sfeer, de scensetting, het geheel, echt alles was totaal ongeloofwaardig. Ik zal niet beweren dat ik de gevechten ontzettend tof gefilmd vond, dat was wel heel gaaf neergezet en daar zat ik wel bijna bij te kwijlen van tofheid. Maar de rest, come on, er was echt niks om naar te kijken daar een paar geil gefilmde en tof neergezette afslachtingen. Jammer, echt zo jammer.
Ik mag aannemen dat je de comic dus gewoon niet kent?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_47609289
geen trailers gezien.
geen reclame gezien.
geen comics gelezen.

wel bekend met de slag bij thermopylae.

wat een rukfilm.. we hebben hem niet afgekeken. een half uur voor het einde van de film toch maar gekozen om wat anders te kijken. als we toch al naar naakte wildemannen kijken...dan liever de zoveelste herhaling van wildboyz.

blote relnichten, allerlei monsters en xerxes die er uit ziet als een sm homo...
rare pakjes allemaal.
de 'immortals' van xerxes deden ons denken aan de stormtroopers van star wars.. door geluid van hun ademhaling achter die maskers dachten we serieus nog even dat dark vader ook aanwezig was.

de combo's in de vechtscenes zijn wel leuk opgezet maar zien er erg nep uit. irritant hierbij zijn de slomo's tussen het daadwerkelijke 'hakken' wat dan weer versneld is zodat je dan weer niks van ziet..waardoor wij het gevoel krijgen gewoon naar niets te kijken.. terwijl er getracht wordt ons te laten denken dmv 3d bloedspatten dat er wel iets gebeurt.
over bloed gesproken...emmers vol bloed tijdens het vechten maar de relnichten blijven schoon.
teveel rondvliegend bloed op de verkeerde momenten.. en vrijwel geen bloed op momenten dat je het zou verwachten.

ze hadden er beter een tekenfilm van kunnen maken.

en ohja.. de rockmuziek..
lol?
kutfilm


[ Bericht 1% gewijzigd door h0mpy op 24-03-2007 14:00:00 ]
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:02:56 #170
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_47611179
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat je de comic dus gewoon niet kent?
Uh oh, wrath of the angry comic geek... Hysterische viswijven zijn er niets bij
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 15:22:41 #171
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_47611594
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 13:38 schreef h0mpy het volgende:
geen trailers gezien.
geen reclame gezien.
geen comics gelezen.

wel bekend met de slag bij thermopylae.

wat een rukfilm.. we hebben hem niet afgekeken. een half uur voor het einde van de film toch maar gekozen om wat anders te kijken. als we toch al naar naakte wildemannen kijken...dan liever de zoveelste herhaling van wildboyz.

blote relnichten, allerlei monsters en xerxes die er uit ziet als een sm homo...
rare pakjes allemaal.
de 'immortals' van xerxes deden ons denken aan de stormtroopers van star wars.. door geluid van hun ademhaling achter die maskers dachten we serieus nog even dat dark vader ook aanwezig was.

de combo's in de vechtscenes zijn wel leuk opgezet maar zien er erg nep uit. irritant hierbij zijn de slomo's tussen het daadwerkelijke 'hakken' wat dan weer versneld is zodat je dan weer niks van ziet..waardoor wij het gevoel krijgen gewoon naar niets te kijken.. terwijl er getracht wordt ons te laten denken dmv 3d bloedspatten dat er wel iets gebeurt.
over bloed gesproken...emmers vol bloed tijdens het vechten maar de relnichten blijven schoon.
teveel rondvliegend bloed op de verkeerde momenten.. en vrijwel geen bloed op momenten dat je het zou verwachten.

ze hadden er beter een tekenfilm van kunnen maken.

en ohja.. de rockmuziek..
lol?
kutfilm
Dat kun je dus niet beoordelen
Je hebt `m niet afgekeken dus kun je ook niet beoordelen of een film kut is of niet. Wanneer leren mensen dat nou is?
pi_47611905
Bovendien kan ik uit je post opmaken dat je hem niet in de bios hebt gekeken, dat doet ook afbreuk aan een film als deze imo...
pi_47612399
en als je Dark Vader schrijft dan kan je sowieso beter je mond houden
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:05:43 #174
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_47612583
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:56 schreef jimjim1983 het volgende:
en als je Dark Vader schrijft dan kan je sowieso beter je mond houden
pi_47612617
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 08:58 schreef Shadowcat het volgende:
@HiZ: Best sneu om hele historische beschouwingen te gaan loslaten op zo'n vrij hersenloze (maar overigens wel übergeil gestileerde en daarom nog steeds erg vermakelijke) actiefilm

Het gaat hier niet om de historische details, maar om de visuele pracht en praal. Je gaat Finding Nemo toch ook niet zitten analyseren op basis van zoölogische correctheid?
Finding Nemo is nooit werkelijk gebeurd, de slag bij Thermopylae wel!
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_47613129
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:35 schreef the_jasper het volgende:

[..]

Heb je het echte verhaal wel eens gelezen?
Er waren veeeel meer soldaten dan alleen de 300 spartanen, er waren dus ook een hele boel soldaten uit andere poleis. Ze namen om de beurt de pas in bezit er verdedigden deze. De tegenstanders waren ook met veeeeeel meer (een miljoen volgens griekse schrijvers, latere schattingen zijn minder ( tegen de 150.000, nog steeds gigantisch) De immortals van de perzen waren bijvoorbeeld met zn 10.000en. ( ze waren immoratals omdat deze direct na de slag weer aangevult werden tot 10.000. De unit zelf was onsterfelijk op deze manier) Deze vielen aan aan het einde van de eerste dag toen ze dachten een doorbraak te kunnen forceren. (nadat er al vele kleine aanvallen waren geweest Hiervan werden er meer dan 1000 afgeslacht (zij vochten tegen de spartanen)

De gevechten die je op het scherm ziet is niet meer dan +- 50 man die aan het vechten zijn. Ook is er totaal geen sprake van falanx vechten. Het echte gevecht was meer een schuifslag. Schilden tegen elkaar, drukken en overhands (! let op de film ze dragen hun speren onderhands) de speren stoten.
Als de vijand instorte werden ze teruggedrukt en gingen vele persische soldaten over de rand van de clif.

Ik weet dat het fictie is en dat het trouw is aan het verhaal in de stripboeken maar toch hoopte ik op een masalere en wat realistischere veldslag. Daarom kijk ik nu meer uit naar gates of fire
Nee, ik heb het echte verhaal nooit gelezen, noch behoefte om me erin te verdiepen. Ik heb genoeg te te doen zonder bij elke film in de achtergrond te duiken.

Wat ik wel weet is dat deze film weer eens wat anders was. Ja er waren geen grote veldslagen, maar hebben we daar niet genoeg van gezien de afgelopen jaren?? (Troy, Alexander, LOTR, King Arthur, etc.)

Als er 10.000 man voor die poort had gestaan was de film in een half uur afgelopen. Juist de 300 spartanen maakt (hoewel zeer onrealistisch) de film juist tof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch blijf ik positief, want al is dit absoluut niet de beste film die ik heb gezien, hij blijft je wel bij en had een mega hoog amusements waarde (laten we vooral niet vergeten dat films daarvoor bedoeld zijn)! Zoals Peri al zei zien de gevechten er heel gelikt uit en ik denk dat we meer films met deze art gaan zien.

**Me NL is niet perfect, maar het gaat om de inhoud
pi_47613370
Net ook deze film gekeken.
Te gekke film! Heb er een lekker gevoel aan over gehouden

Paar screenshotjes gemaakt.







  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:43:41 #178
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47613609
't Is wel kunst, he?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 24 maart 2007 @ 16:45:37 #179
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_47613655
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat je de comic dus gewoon niet kent?
Moet dat dan?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:03:40 #180
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_47614096
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 15:02 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Uh oh, wrath of the angry comic geek... Hysterische viswijven zijn er niets bij
Watnou wrath? Ik vind het alleen grappig dat het net als Sin City een bijna 1:1 comic-conversie is, en dezelfde kritieken lijkt te krijgen. Waar de mensen die de comics kennen haast lyrisch zijn, zijn de mensen die niet bekend zijn er niet echt over te spreken. Begrijpelijk overigens, want Miller's werk is gewoon redelijk apart.
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Moet dat dan?
Nee dus, maar het biedt je wel een betere context om de manier van vertellen te accepteren als zijnde flinterdun, bombastisch, gestilleerd en visueel ingesteld.

[ Bericht 23% gewijzigd door Skull-splitter op 24-03-2007 17:09:52 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:06:28 #181
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_47614177
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 16:07 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Finding Nemo is nooit werkelijk gebeurd, de slag bij Thermopylae wel!
Even happen: daarom is dit ook meer de sage dan een feitelijke weergave...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 24 maart 2007 @ 17:26:49 #182
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47614706
Ik ken de comic ook niet, maar ik vond het wel een toffe film
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 24 maart 2007 @ 19:55:41 #183
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_47618946
Uiteindelijk vond ik het ondanks mijn kritiek een zeer vermakelijke film maar ik had ook niet anders verwacht.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 20:19:11 #184
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_47619825
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 17:26 schreef wonderer het volgende:
Ik ken de comic ook niet, maar ik vond het wel een toffe film
*eens
Ik denk dan ook niet dat het echt veel uitmaakt of je de comic kent of niet. Heb de comic, net als bij Sin City, nooit gelezen maar vind ze toch geweldig
pi_47620417
Gisteravond gezien, geweldig Dit is echt helemaal mijn stijl.
pi_47624281
och hij heet darth vader..niet dark vader
reageer 'is' inhoudelijk op mijn post? verdedigt uw topfilm!
voorbeeldje :
ik : "belachelijk..glimmende blote mannen die voor hoplieten moeten doorgaan"
jij : "maar ik krijg er een stijve van!"

300 is ruk.

nou timo20.. nu maakte je me toch nieuwsgierig. je laat me denken alsof het allerbeste stuk van de film nog in het laatste half uur moet gaan komen.
speciaal voor jou nog even het eind gekeken..
bedankt hoor..het was nog rukker dan de rest.

toen ook nog wat andere stukjes gaan bekijken.. zoals de vechtpartijen. erg kut..ventjes op de achtergrond die al reageren voordat ze ook maar door iets geraakt worden.. en weer al dat bloed dat overal heen vliegt maar niet op de boze nichten komt te zitten.
kijk maar eens naar die ss hier boven met die onthoofde bloterik.
wanneer dat paard voorbij rent en de ruiter de kop van die gast afslaat ontstaat er een wolk bloed waar een zelfmoordterrorist trots op zou kunnen zijn. dit is zelfs na een flink gevecht maar hij blijft schoon... op dat vlekje op z'n geyle tiet na dan.

dat monster met dat zwaard door z'n arm.. dat is ook erg slecht wanneer hij dat ding er uit trekt.. het ziet er niet uit.
zo veel moeite om dat gedrocht mee te slepen en te ontdoen van zijn kettingen .. maar hij doet niks behalve missen

gelukkig heb ik hem niet in de bios gezien.. dan had het nog geld gekost ook.
wordt een film beter in de bios? ik zal eens kijken of ze xxx met vin diesel voor me kunnen regelen in de bios dan...

vanmiddag was toevallig een film over hetzelfde onderwerp op bbc2. een film uit de jaren zestig.
filmwerk op locatie in griekenland.
ik zou me kunnen voorstellen dat deze film 40 jaar geleden als een goede film werd ontvangen.
300 is nu kut ..over 40 jaar ook en komt ie niet op tv
  zaterdag 24 maart 2007 @ 21:54:59 #187
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_47624588
Dit smeekt om een referentiekader, zeg eens wat je dan wel leuk vindt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 22:04:33 #188
1234 HiZ
Istanbullu
pi_47624901
Ik heb de 300 vandaag thuis voor 'n tweede keer gezien. En nu ik begreep wie de verteller was en in welke omstandigheden het verhaal werd verteld vond ik de film alleen maar beter. Ik heb tijdens het kijken ook Herodotus maar eens uit de kast getrokken en het viel me op dat het verhaal opvallend weinig was opgeleukt. Een deel van de wisecracks waren direct terug te voeren op de tekst die ik aan het lezen was.

Ik ga straks de strip kijken.
  zaterdag 24 maart 2007 @ 22:30:13 #189
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47625869
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:46 schreef h0mpy het volgende:
och hij heet darth vader..niet dark vader
reageer 'is' inhoudelijk op mijn post? verdedigt uw topfilm!
voorbeeldje :
ik : "belachelijk..glimmende blote mannen die voor hoplieten moeten doorgaan"
jij : "maar ik krijg er een stijve van!"
Het maakt toch niet uit waarom je een film leuk vindt? Zolang je maar lol hebt. En jij bent blijkbaar nogal verbitterd dat jij er geen stijve van kon krijgen of zo, zoals je te keer gaat. Het trekt je, of het trekt je niet, en dit is een film die jou niet trekt. Jammer, misschien volgende keer wel.

Zoveel boeit het nou ook weer niet, wel?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_47626020
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:46 schreef h0mpy het volgende:

300 is ruk.
Kijk, daar maak je een fout. Omdat jij het ruk en kut vindt, IS het ruk en kut?
Het kan zijn dat het je stijl niet is, dat je het ruk vindt, maar ga dat dan niet als feit rond lopen strooien.

Het is onrealistisch, overdreven en heroisch. Inderdaad. En als je je daar niet overheen kan zetten, dan zal het best een kutfilm zijn ja. Maar er zijn ook veel mensen die daarvan kunnen genieten. Niet alles hoeft echt en realistisch te zijn, juist dat overdreven bloedgespetter enzo (om maar even iets te noemen), maakt de film dat het lijkt alsof je ook echt naar een stripboek zit te kijken (vergeten ook veel mensen, je zit naar een stripverhaal te kijken. Je gaat toch ook niet zeuren dat Donald Duck niet echt is, omdat eenden niet kunnen praten?).

Als je niet van dergelijke stijlen houdt, dan kijk je gewoon niet, dan verdoe je alleen maar je tijd. Om daarna op een forum je gal te gaan lopen spuwen over die verspilde tijd, het is maar wat je met je tijd wilt doen dan
pi_47631280
Ben ik trouwens de enige die het opviel dat alle spartanen exact dezelfde borstkas hadden?
  zondag 25 maart 2007 @ 01:45:45 #192
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47631322
Ik zag juist veel (nou ja, niet geweldig veel natuurlijk ) verschil.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 25 maart 2007 @ 01:47:34 #193
32422 engessa
Who's dirty?
pi_47631348
Jezus, allemaal gaan reageren op een kutkloon waarvan de eerste post een tyrade is op deze film

Waarschijnlijk hebben we te maken met een rasechte homofoob die in de bios er ineens achter kwam dat ie een enorme erectie kreeg van al die gespierde mannen in speedo slip en op deze manier zijn onzekerheid van zich af probeert te schreeuwen.
pi_47631444
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef _Nienna_ het volgende:

[..]

Kijk, daar maak je een fout. Omdat jij het ruk en kut vindt, IS het ruk en kut?
Het kan zijn dat het je stijl niet is, dat je het ruk vindt, maar ga dat dan niet als feit rond lopen strooien.

Het is onrealistisch, overdreven en heroisch. Inderdaad. En als je je daar niet overheen kan zetten, dan zal het best een kutfilm zijn ja. Maar er zijn ook veel mensen die daarvan kunnen genieten. Niet alles hoeft echt en realistisch te zijn, juist dat overdreven bloedgespetter enzo (om maar even iets te noemen), maakt de film dat het lijkt alsof je ook echt naar een stripboek zit te kijken (vergeten ook veel mensen, je zit naar een stripverhaal te kijken. Je gaat toch ook niet zeuren dat Donald Duck niet echt is, omdat eenden niet kunnen praten?).

Als je niet van dergelijke stijlen houdt, dan kijk je gewoon niet, dan verdoe je alleen maar je tijd. Om daarna op een forum je gal te gaan lopen spuwen over die verspilde tijd, het is maar wat je met je tijd wilt doen dan
Kijk, dit is nou een post die ik had kunnen maken.
He-le-maal mee eens!
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_47632066
ik wil hem wel zien
  zondag 25 maart 2007 @ 05:55:58 #196
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47633249
quote:


SPAAAARTAANSS,
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 25 maart 2007 @ 06:25:55 #197
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_47633298
[Hans Teeuwen- stem opzet]Vannacht he... Dineren wij in... Jawel, de hell...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 25 maart 2007 @ 10:07:34 #198
1234 HiZ
Istanbullu
pi_47633737
quote:
Op zondag 25 maart 2007 01:43 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het opviel dat alle spartanen exact dezelfde borstkas hadden?
Waarschijnlijk, want het klopt niet.
  zondag 25 maart 2007 @ 12:05:47 #199
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_47635404
Gezien gisteren in Imax ArenA. Het rockte de sokken van de waslijn!

Ik wil ook zo'n buik moet maar weer eens de sportschool in
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_47637298
quote:
Op zondag 25 maart 2007 12:05 schreef Elegy het volgende:
Gezien gisteren in Imax ArenA. Het rockte de sokken van de waslijn!

Ik wil ook zo'n buik moet maar weer eens de sportschool in
Vraag me af hoelang ze daarvoor getraint hebben .
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')