abonnement Unibet Coolblue
pi_47454131
Binnenkort geven wij een huisfeest en om onze vloerbedekking te beschermen ben ik opzoek naar waterdicht karton, zoiets wat ook gebruikt wordt voor melk/vruchtensappakken e.d.

Een half jaar geleden was hier een aannemer om de riolering te vervangen, die hadden een hele stapel van misdrukken van coolbestpakken. Die legden ze op de vloer om zo alles netjes te houden. Ik hoorde dat dit wel vaker wordt gebruikt door aannemers en schilders e.d. Nou ben ik hier dus ook naar opzoek, maar ik heb geen flauw idee waar ik dit in een redelijk grote hoeveelheid, zeg 50m2, kan krijgen. Iemand?
pi_47454595
Bij een aannemer of schilder kennelijk
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_47454684
Eerst folie/landbouwplastic op je vloer leggen. Vast plakken.
Dan de fietsenmakers/handelaren afgaan.
Die hebben van die mooie grote stukken karton waar de fietsen mee ingepakt zijn.
Neerleggen. Vastplakken en klaar.
Veel plezier met je feestje.

O ja en nog een tip.
Als je statafels neemt. Zet die dan een stuk van de muur af. Want er zijn altijd van die grappenmakers die het leuk vinden om met hun schoenen even tegen je muur te willen leunen. Lekker. Kun je je muur weer schilderen.

Kun je een topic openen : Hoe krijg ik zwarte strepen van de muur.

Of wacht tot het wat beter weer wordt en je kunt een tuinfeest geven. Wel de deuren dicht houden of een tafel ervoor zetten.

Een openhuis geef je meestal als de vloerbedekking nog niet ligt

[ Bericht 54% gewijzigd door Solingjan op 19-03-2007 22:33:39 ]
  maandag 19 maart 2007 @ 22:30:06 #4
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_47454769
Bij de gemiddelde bouwmarkt hebben ze het wel.
Even denken hoe het ook alweer heet...

Owjah ...
stuukloper noemde ze het hier!
(omgeving Leiden)
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
pi_47454778
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef Solingjan het volgende:
Eerst folie/landbouwplastic op je vloer leggen. Vast plakken.
Dan de fietsenmakers/handelaren afgaan.
Die hebben van die mooie grote stukken karton waar de fietsen mee ingepakt zijn.
Neerleggen. Vastplakken en klaar.
Veel plezier met je feestje.
Ah das misschien ook nog wel een idee, thanks
pi_47454872
Dat soort karton kan je volgens mij bij een van de 'bouwmarkten' aanschaffen.
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
pi_47454882
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:30 schreef Sjechov het volgende:
Bij de gemiddelde bouwmarkt hebben ze het wel.
Even denken hoe het ook alweer heet...

Owjah ...
stuukloper noemde ze het hier!
(omgeving Leiden)
Nog nooit van gehoord eigenlijk, google geeft maar 2 hits, maar ik zal er eens naar vragen.

Het mag uiteraard ook niet te duur worden, want we zitten nu al financieel erg krap.
pi_47454904
Ergens bij een bouwmarkt hebben ze die vast wel.
Zo lag bij onze verbouwing van de badkamers en wc's het halve huis vol met misdrukken van koffiemelk
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_47454980
Bij die fietsenmakers is het voor niks. Die zijn het liever kwijt.

Ik zie net dat je een schuifpui hebt. Leuk zet daar dan een tafel met hapjes op. Kunnen ze die van buiten pakken en hoeven ze niet naar binnen.
Ik gaf dat zeker niet binnen met een nieuwe vloerbedekking.
Kan je vantevoren vertellen dat daar minimaal een vlek op komt.
pi_47454984
Het heet inderdaad een stucloper (afkorting voor "stucwerk" ), oa. te kopen bij de Praxis.
pi_47455056
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:28 schreef Solingjan het volgende:
O ja en nog een tip.
Als je statafels neemt. Zet die dan een stuk van de muur af. Want er zijn altijd van die grappenmakers die het leuk vinden om met hun schoenen even tegen je muur te willen leunen. Lekker. Kun je je muur weer schilderen.

Kun je een topic openen : Hoe krijg ik zwarte strepen van de muur.

Of wacht tot het wat beter weer wordt en je kunt een tuinfeest geven. Wel de deuren dicht houden of een tafel ervoor zetten.

Een openhuis geef je meestal als de vloerbedekking nog niet ligt
Thanks, maar het is een studentenhuis, dus de muren zijn sowieso niet al te wit meer na een jaar. Tuinfeest gaat niet lukken, ws krijgen we dan nog meer problemen met de buren dan we doorgaans al hebben.
pi_47455113
Stil tuinfeest
pi_47455161
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:37 schreef Solingjan het volgende:
Stil tuinfeest
Na 150 man 's nachts van 22:00 tot 06:00, waarvan de helft ladderzat is, is meestal niet stil te houden.

OT:
Iemand eigenlijk een idee wat me dat stucloper gaat kosten voor 50m2?
pi_47455789
Moment, ik zal zo even voor je kijken.
Volgens mij stond het in een foldertje, ik moet hem even uit het oud papier vissen
pi_47455897
Shit, m'n lieftallige hubbie heeft hem in de kliko gegooid, er ligt nu een laag koffiedrab op.
Ik weet bijna zeker dat het in de folder van Praxis stond, die kun je ook online bekijken!
Een tijdje geleden hebben wij ook een paar rollen gekocht, voor de boven- en benedenverdieping waren we ongeveer 20 euro kwijt. Voor de prijs hoef je het niet te laten
pi_47456070
Ah heb zelf al wat gevonden, een particulier via speurders.nl, een rol van 75m2 voor ¤20, mooie deal lijkt me zo.

Net een mailtje gestuurd, aanbieding was anderhalve maand oud, dus ik hoop dat ie ze nog heeft.
pi_47456132
Hou er rekening mee dat stucloper spekglad wordt als het nat is.
pi_47456636
Stucloper : ik wou dat ik het had uitgevonden !

pi_47457180
quote:
Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef Marsepein het volgende:
Hou er rekening mee dat stucloper spekglad wordt als het nat is.
Een half jaar geleden had de verdieping onder ons ook een huisfeest, die hadden ook stucloper, ik kan me niet herinneren dat het erg glad was. Ik denk niet dat het heel erg problematisch wordt. De 'echte' feestruimte krijgt geen stucloper, dat zijn gewoon tegels. Het is alleen een stuk gang, waar mensen jas kwijt kunnen, munten kunnen kopen en wat te eten halen, dus ik gok er op dat het goed gaat.
Maar toch bedankt.
pi_47460578
Stucloper EUR 12,-- (geloof ik) bij GAMMA voor 35 meter.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 06:45:38 #21
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_47460609
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:37 schreef Solingjan het volgende:
Stil tuinfeest
Dude, in een studentenhuis maak je je doorgaans niet zo heel druk om de strepen op de muren of vlekken in het tapijt en ben je allang blij als de plee er nog in zit een dag later .
pi_47460946
Zo het is geregeld, ¤ 20.- voor 75 m2
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:08:54 #23
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_47460980
150 man op 50 m²? en dan nog tafels erbij? succes!
pi_47461044
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:08 schreef Bob-B het volgende:
150 man op 50 m²? en dan nog tafels erbij? succes!
Neuh, de gang is 50m2, daar kan wat eten worden gekocht en munten, kan je je jas kwijt en eventueel wat praten. We hebben nog een veel grotere feestruimte, daar komt de muziek e.d.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:54:58 #25
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47461611
Stucloper heet het, en de het staat deze week in de Praxis krant.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47461977
bij een grote drukker kun je meestal gratis misdrukken ophalen.
pi_47462924
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 06:45 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dude, in een studentenhuis maak je je doorgaans niet zo heel druk om de strepen op de muren of vlekken in het tapijt en ben je allang blij als de plee er nog in zit een dag later .
ik heb inderdaad al meer dan eens de plee zien verdwijnen op dat soort feesten
en radiatoren van de muren af, schiilderijen zijn al helemaal niet meer veilig, en, en... Schitterende tijd was dat toch
pi_47647966
Stucloper... gewoon verkrijgbaar bij Gamma, Praxis, Karwei, Hornbach, de plaatselijke DHZ-boer....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')