abonnement Unibet Coolblue
pi_47327489
go!
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_47327542
Er wordt dus voor Natasia altijd wel wat geregeld...
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:54:15 #3
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_47327552
Natasia: "Die punten heb ik niet zo nodig" (van Sylvia)

"en als het om mijn kinderen gaat wordt er altijd wel iets geregeld, dan heb ik die punten niet nodig"
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:54:17 #4
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47327555
Natasia gaat er van uit dat ze punten van Sylvia kan lenen mocht zij ze nodig hebben. Sylvia voelt daar niet zo veel voor en geeft aan dat ze geen bank wil worden. 'Oh, en heb je dat ook tegen Huub gezegd?'.. zegt Natasja kattig.
pi_47327586
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia gaat er van uit dat ze punten van Sylvia kan lenen mocht zij ze nodig hebben. Sylvia voelt daar niet zo veel voor en geeft aan dat ze geen bank wil worden. 'Oh, en heb je dat ook tegen Huub gezegd?'.. zegt Natasja kattig.
En er dan ook nog achteraan durven zeggen dat alleen Huub haar om punten vraagt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_47327640
Tellen kunnen ze in ieder geval niet bij de Party, het dubbele van 60.000 is 1.5 miljoen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_47327648
Ik hoop dat Syl straks nog sterker er uit komt als het afgesloten is met haar vader, en ook even harder op gaat treden, ik weet zeker dat ze het in zich heeft.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:57:44 #8
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47327652
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:55 schreef pullup het volgende:

[..]
En er dan ook nog achteraan durven zeggen dat alleen Huub haar om punten vraagt.
...arrogant wijf. En het lukt haar ook niet om Syl maar een klein beetje ruimte te geven ivm de crematie vandaag. Ze springt er verbaal weer bovenop met die kattige zeikstem.
pi_47327660
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:57 schreef pullup het volgende:
Tellen kunnen ze in ieder geval niet bij de Party, het dubbele van 60.000 is 1.5 miljoen
Dat zei die wannabe star van de SOA boys..goor vet varken is dat.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47327668
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:55 schreef pullup het volgende:

[..]

En er dan ook nog achteraan durven zeggen dat alleen Huub haar om punten vraagt.
Ik vind het al fout dat ze aan sil durft te vragen om evt. punten te lenen, zij geeft haar punten toch weg, daar heeft sil nix mee te maken. En als sil aan Huub uitleent is haar pakkie aan, want sil en huub zijn maatjes en met natas heeft ze nix.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:00:19 #11
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47327741
Heeft ooit iemand daar nog wel eens wat gezegd over die punten die Natasja van Neentje had geleend?
pi_47327753
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:58 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik vind het al fout dat ze aan sil durft te vragen om evt. punten te lenen, zij geeft haar punten toch weg, daar heeft sil nix mee te maken. En als sil aan Huub uitleent is haar pakkie aan, want sil en huub zijn maatjes en met natas heeft ze nix.
Dat moest ze vragen van Brian, want die was het er niet mee eens dat ze haar punten had weggegeven.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_47327768
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:58 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik vind het al fout dat ze aan sil durft te vragen om evt. punten te lenen, zij geeft haar punten toch weg, daar heeft sil nix mee te maken. En als sil aan Huub uitleent is haar pakkie aan, want sil en huub zijn maatjes en met natas heeft ze nix.
ik was ook al meteen pissig op de manier waarop ze dit gesprek inzette.
En gisteren vond ik haar nog wel redelijk over de manier waarop ze de punten aan Eric gaf.
Brian wees haar er toen op dat ze daar voorwaarden aan had kunnen stellen en ze vond dat eigenlijk raar, als je iets weggeeft moet je dat gewoon doen..
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:01:38 #14
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47327788
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:58 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]
Dat zei die wannabe star van de SOA boys..goor vet varken is dat.
... misschien mogen ze wel weer op een feestje van Huub en Eric komen - dat zou wel leuk zijn.
pi_47327794
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:00 schreef Yollie het volgende:

[..]

Dat moest ze vragen van Brian, want die was het er niet mee eens dat ze haar punten had weggegeven.
Maar waarom vragen aan Sylvia?? Haar grote vriendin!
Brian heeft toch ook nog genoeg punten!!
pi_47327795
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:00 schreef Yollie het volgende:

[..]

Dat moest ze vragen van Brian, want die was het er niet mee eens dat ze haar punten had weggegeven.
Oh het komt weer van die gluiperd af.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47327826
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:01 schreef Clank het volgende:

[..]

Maar waarom vragen aan Sylvia?? Haar grote vriendin!
Brian heeft toch ook nog genoeg punten!!
Ja volgens mij heeft hij er ook gewoon zat.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47327827
Ach NatasJA heeft privileges dat is wel duidelijk. Belachelijk dat Talpa hieraan meewerkt..dat kutwijf heeft echt geen leven meer als ze uit de Kooi komt, en dit door de redacti gestuurde 'lieve Natasia' en het gemanipuleer van de poll op de site is zo fucking zielig. 28% van de bezoekers van die site gunt Natasja het uitstapje..geloof je het zelf?
Wedden dat volgende keer bij de populariteitspoll Natasja er een groot percentage bij heeft? Dit allen zodat het voor het publiek acceptabler zou zijn als Natasja de villa wint..om haar te bedanken voor de kuttelevisie die ze heeft geleverd.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_47327834
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:01 schreef petraa het volgende:

[..]

Oh het komt weer van die gluiperd af.
Yep en Jaap deed ook een duit in het zakje
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_47327872
Waarom zet amanda krullers, als ze zo haar haar weer gaat stijlen ??? Ik zie de logica er niet van.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47327891
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:02 schreef pullup het volgende:

[..]

Yep en Jaap deed ook een duit in het zakje
Wat deed jaap ?? jeetje dat stukkie heb ik gewoon gemist das balen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_47327898
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:01 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

... misschien mogen ze wel weer op een feestje van Huub en Eric komen - dat zou wel leuk zijn.
Persoonlijk vind ik dat ze dat C-bandje niet moeten uitnodigen. Hoe triest is hij in dat interview. En zijn valse opmerking dat hij Amanda ook wel had kunnen pakken. Ook al was ze dronken die avond het was duidelijk te merken dat ze HEM niet zo leuk vond.
Hij heeft haar voor een soort van slet uitgemaakt in dat blad, dat is ze ook wel, maar over Brian zei hij nauwelijks iets.. Hij moet gewoon oprotten en niet over de rug of op de rug van anderen een hitje proberen te scoren
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:05:47 #23
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_47327908
Ik zou knettergek worden van dat gebemoei van Natasia de godganse dag ... ruim op, geef eens aan, waarom ligt dat daar, zou je niet opruimen, doe je rok eens goed, ga je eens douchen ...
Om gék van te worden !!!
pi_47327913
Kan me indenken dat Sylvia nu even geen behoefte heeft in een 'contactpunten discussie', maar ik hoop wel dat ze er later nog over na gaat denken en Natasia nog duidelijk gaat maken dat ze er niet aan mee gaat werken.
pi_47327943
Palma ruimt de tafel af en Huub zet het er met dezelfde gang weer op.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')