het is niet echt van belang hoe je haar hebt betaaldquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef maanbo het volgende:
Ze is gechipt.
Ze heet Britt en bedankt voor het "meekijken" Je weet maar nooitquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef melluk het volgende:
nou ja ik zal me ogen openhouden als ik zo ga pauzeren, zit dan wel in ridderkerk centrum maar wie weet
HEEFT het dier nog een naam? misschien dat als ik roep dat ik eerst kan kijken of de hond reageert
ze staat op Amivedi als vermist en we hebben alle dierenartsen in de buurt gebeld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:51 schreef Uhmmie het volgende:
goed dat ze gechipt is tho.. dat helpt
bel even amivedi en het lokale asiel
als ze gevonden is komt ze waarschijnlijk daar terecht
men vergeet regelmatig het chipje uit te lezen of doet dat pas na enige tijd.. dus zelf bellen helpt
en ze heeft een (verschrikkelijk eng) herkenbaar bandje.. dat scheelt
ga ik doen, ik wist niet dat die er was...bedanktquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:09 schreef SHE het volgende:
Kijk je nog even in onze FAQ voor tips tav vermissingen?
Succes met het vinden!
Sorry dat is waar maar we schreeuwen het ook van de daken, er zitten 3 kinderen verdrietig te zijn om hun hondjequote:Op woensdag 14 maart 2007 11:44 schreef paradoXical het volgende:
Ik had gister toevallig een beest onder de auto in die regio, ik dacht dat het een grote rat was maar dit lijkt ook wel enigzins. Jammer dat het beest onherkenbaar was na die klap met 140 km/u
Sorry erg flauw van me ik weet het.
Misschien wil een mod de titel aanpassen, caps staat nogal schreeuwerig.
Het adres van de chip is gewijzigd, dat heb ik ook nagevraagd dus daar zou het niet fout moeten kunnen gaan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef senesta het volgende:
Ik zit me net af te vragen of je broer het adres waar de chip op geregistreerd staat wel gewijzigd heeft na het verhuizen?
Verder is het misschien de moeite om even op deze site te kijken: http://www.dierenasiels.com/ je kunt op ras selecteren en dan staan er ook een hoop gevonden dieren tussen.
Succes!
daar ga ik morgen meteen eens achteraan informeren ..........bedankt voor de tipquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:12 schreef seilram het volgende:
Vanavond als het wat rustiger is op straat gaan lopen en roepen. Misschien zit ze wel ergens vast.
Ik hoop dat je haar snel vind! Moet er niet aan denken dat ik mijn hondje kwijt zou zijn!!
Owja... en beetje naar maar informeer ook bij het asiel wat er bij jou in de gemeente gebeurd als iemand een overleden dier langs de weg vindt. Niet altijd wordt het door het asiel opgehaald...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |