abonnement Unibet Coolblue
pi_47253251
2 maatjes en Brian die Jaaps hand vasthoudt omdat hij het zo goed heeft gedaan.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:43:55 #2
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253268
HUUUB WORD WAKKER!! JAAP IS BRIAN ZIJN SOLDAAT!!!
Just because i rock doesnt mean i am made out of stone.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:44:00 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253271
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand me blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47253275
[COS # 824] Waar master Brian zijnJaap ziet mislukken

Jaap heeft een paar dagen geleden de opdracht van Brian gehad om Huub uit te lokken tot fysiek geweld. Dat is niet gelukt.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_47253283
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[COS # 824] Waar master Brian zijnJaap ziet mislukken

Jaap heeft een paar dagen geleden de opdracht van Brian gehad om Huub uit te lokken tot fysiek geweld. Dat is niet gelukt.
Net niet
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:45:42 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253294
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand met blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
Ik keur het gedrag van geen van beiden goed, maar Huub met zijn constante gesar naar Jaap, en dan ook nog een keer over zijn lichaam..... dan kun je verwachten dat Jaap een keer reageert, en dat heeft hij gedaan met datgene waar Huub hem constant mee loopt te narren: zijn lichaam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47253295
wat lult die Huub nou steeds over 'het niveau wat Jaap wil spelen'

wie liep er nou vorige week met Jaaps dekens te sleuren...wie verscheurde de brieven van Jaaps moeder...eeehm..moet ik doorgaan?

dát is het niveau van Huub dus
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:45:54 #8
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253297
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[COS # 824] Waar master Brian zijnJaap ziet mislukken

Jaap heeft een paar dagen geleden de opdracht van Brian gehad om Huub uit te lokken tot fysiek geweld. Dat is niet gelukt.
gedeeltelijk niet dan want Huub heeft wel een waarschuwing
Just because i rock doesnt mean i am made out of stone.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:45:56 #9
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_47253298
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand me blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
Sterker nog, door te kijken alleen werd ik al fucking para brodda
pi_47253299
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand me blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
Wat mij het meeste bijbleef van dit alles was een bijna terloopse opmerking van Jaap dat hij normaal behandeld wil worden. Als je iemand maar lang genoeg sart krijg je het een keer terug en dat is gebeurd. Onnodig en genant maar enigszins begrijpelijk. Snap niet dat jij dat niet wil zien, dat constante getreiter richting Jaap.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:46:54 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47253306
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:28 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Scanman, misschien besef je het zelf niet zo maar de manier waarop Huub en Erik psychologisch Jaap helemaal de grond in trapten, is vele malen erger dan dat beetje fysieke dreiging dat Jaap vanavond uitoefende. Psychologisch geweld kan je zelfbeeld compleet verneuken en je hele leven bij je blijven, ik weet dat gewoon uit ervaring.
Je beseft blijkbaar niet dat datgene wat Huub afgelopen weken gedaan heeft blijkbaar is TOEGESTAAN!!! Wat Jaap vanavond deed overduidelijk NIET !
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:47:08 #12
58921 Day
You can fly!
pi_47253309
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik keur het gedrag van geen van beiden goed, maar Huub met zijn constante gesar naar Jaap, en dan ook nog een keer over zijn lichaam..... dan kun je verwachten dat Jaap een keer reageert, en dat heeft hij gedaan met datgene waar Huub hem constant mee loopt te narren: zijn lichaam.
Jij kijkt met een gekleurde blik!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_47253310
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[COS # 824] Waar master Brian zijnJaap ziet mislukken

Jaap heeft een paar dagen geleden de opdracht van Brian gehad om Huub uit te lokken tot fysiek geweld. Dat is niet gelukt.
Dus die rat speelt alles veel slimmer.
Huub gaat nog eens ten onder aan niet nadenken.
En hij denkt nu dat we het prachtig vinden zoals hij Japio pakt.
Nou Huub je krijgt nog veel meer eer als je die rat pakt.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:47:14 #14
18405 Dynabite
hedda is een hoer!
pi_47253311
wat een wijze posts van Leandra en Rudieh
The world is a stage and each must play a part.
pi_47253313
Eric is nu wel erg goed bezig tegen Huub.
pi_47253314
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand me blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
Ja, ik heb het allemaal gezien. Geen enkel, geen enkel goed woord voor over. De primaire acties van Jaap en de reacties van Huub, hoewel dat veelal uitgelokt werd door Jaap. De manier waarop DGK wegzakt naar steeds lagere nivo's baart me nog het meest zorgen. Nog een paar van dit soort actie's en menigeen gaat weglopen.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:47:29 #17
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253316
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Sterker nog, door te kijken alleen werd ik al fucking para brodda
dan zijn jullie niet zo slap als Huub in dit geval want als je je laten opfokken door zo'n groot kind ben je wel wat zwak...
Just because i rock doesnt mean i am made out of stone.
pi_47253319
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Je beseft blijkbaar niet dat datgene wat Huub afgelopen weken gedaan heeft blijkbaar is TOEGESTAAN!!! Wat Jaap vanavond deed overduidelijk NIET !
Waarom dan wel de selectieve verontwaardiging toen de groep onder aanvoering van Nathanael Huub als outcast behandelde? Is dat niet hypocriet?
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:48:19 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47253321
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Als iemand vanavond alles heeft gezien, dan kan ik me echt niet voorstellen dat er iemand is die vond dat jaap goed bezig was en Huub niet. Als ik zelf Huub was geweest (en ik ben echt tegen geweld) dan was ik totaal ontploft. Als iemand me de weg blokkeert, dan ga je toch echt veel te ver. Als iemand met blijft aanraken na meerdere aanrakingen, dan ga je echt veel te ver. Daar begon het mee en pas daarna kwamen reacties van Huub. Iedereen die dit Huub wil aanwrijven heeft (IN DIT GEVAL) volgens mij echt een gekleurde blik.
Daar gaat het toch niet om. Jaaps gedrag was natuurlijk volgens maatschappelijke normen niet acceptabel. Maar huub en erik's gepest was ook absoluut niet acceptabel. Maar begrijp nou eens dat in de kooi andere regels gelden dan in de maatchappelijke omgangsvormen. Dit gaat toch helemaal niet meer over goed of over kwaad? Wat Jaap heeft gedaan is quitte gespeeld. Hopelijk realiseert huub zich nu dat als hij weer gaat pesten dat dan dit soort dingen kunnen gebeuren en dat hij dan zelf 10k verliest en naar huis toe moet. Wat je er verder van vindt maakt helemaal niet uit, want het is een spel met andere regels dan in de maatshcappij. Fysiek geweld is GAME OVER. Iemand WEGPESTEN is game over voor degene die weggepest is. En zolang je het spel speelt , tja, dan kunnen WIJ er wel een mening over hebben, maar er gelden gewoon andere regels in de kooi dan in real life.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_47253323
Maanschreef tikte....... .
quote:
Als je constant gepest wordt knap je op den duur ook op de manier zoals het nu bij jaap is gebeurd of op de manier zoals het toen bij ilona gebeurde.. Op jaap's manier verlies je al je zelfrespect en heb je nog alleen gevoelens van wraak. Zo is Jaap nu geworden, en ondertussen speelt ie het spel gewoon mee.
Want zeg nou zelf, wat moet je opgeven om de villa te winnen? Je zelfrespect, dat is wat je op moet geven om de ultieme vrijheid te winnen.
Het probleem van Japio is juist, dat ie totaal geen zelfrespect heeft.
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:48:37 #21
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_47253324
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik keur het gedrag van geen van beiden goed, maar Huub met zijn constante gesar naar Jaap, en dan ook nog een keer over zijn lichaam..... dan kun je verwachten dat Jaap een keer reageert, en dat heeft hij gedaan met datgene waar Huub hem constant mee loopt te narren: zijn lichaam.
En dat is dus hééél héééél zwak van Jaap.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:49:34 #22
58921 Day
You can fly!
pi_47253330
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om. Jaaps gedrag was natuurlijk volgens maatschappelijke normen niet acceptabel. Maar huub en erik's gepest was ook absoluut niet acceptabel. Maar begrijp nou eens dat in de kooi andere regels gelden dan in de maatchappelijke omgangsvormen. Dit gaat toch helemaal niet meer over goed of over kwaad? Wat Jaap heeft gedaan is quitte gespeeld. Hopelijk realiseert huub zich nu dat als hij weer gaat pesten dat dan dit soort dingen kunnen gebeuren en dat hij dan zelf 10k verliest en naar huis toe moet. Wat je er verder van vindt maakt helemaal niet uit, want het is een spel met andere regels dan in de maatshcappij. Fysiek geweld is GAME OVER. Iemand WEGPESTEN is game over voor degene die weggepest is. En zolang je het spel speelt , tja, dan kunnen WIJ er wel een mening over hebben, maar er gelden gewoon andere regels in de kooi dan in real life.
Hear, hear!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:49:34 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47253331
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:47 schreef Day het volgende:
[..]
Jij kijkt met een gekleurde blik!
Shit, je hebt gelijk...... ik had m'n roze zonnebril nog niet afgezet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47253336
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:48 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Waarom dan wel de selectieve verontwaardiging toen de groep onder aanvoering van Nathanael Huub als outcast behandelde? Is dat niet hypocriet?
Huub deed niks fout toen.
Japio kwam al verkeerd binnen.
  woensdag 14 maart 2007 @ 01:50:26 #25
169179 Heldenaar
Take me to your leader
pi_47253341
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 01:47 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dus die rat speelt alles veel slimmer.
Huub gaat nog eens ten onder aan niet nadenken.
En hij denkt nu dat we het prachtig vinden zoals hij Japio pakt.
Nou Huub je krijgt nog veel meer eer als je die rat pakt.
Huub zijn gote valkuil is dat ie wilt slijmen met Brian die hem regelrecht de afgrond in wenst. Eerder al met geval NL liet hij Huub verleiden door uit te spreken dat hij Nl had geschopt.
Just because i rock doesnt mean i am made out of stone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')