quote:Op zondag 11 maart 2007 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag lekker gewandeld in ons mooie dorppie en wat fotootjes gemaakt
Graagquote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef Nonneke het volgende:
een nieuw topic gewoon
![]()
Je moet Joey en Samara ook nog even spammen hoor Senesta![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Nonneke het volgende:
ik kom even lachen hoor
2 huizen verderop woont een zeikerd die bijwijzevanspreken al last heeft van de vogeltjes smorgens vroeg. Nou had mijn vorige buurvrouw al een hoop gedoe met dr omdat Bob afentoe blafte, nouja honden blaffen soms
Nieuwe buurvrouw had het na een week al aan de stok met de zeikerd want ook Sam blafte mevrouw teveel
![]()
Nou is sinds een tijdje het hoekhuis verkocht, grote ren in de tuin, wat blijkt nou, hebben ze minstens 4 (!!!) grote bouviers![]()
![]()
![]()
![]()
Die zeikerd krijgt het nog zwaar, voorlopig hebben ze nog geen schutting in de tuin, dus die honden blaffen naar alles wat langs loopt![]()
Zeker, optimaal genieten, ergens hoop ik dat ze ook bouviers fokken, dat is natuurlijk ook leuk, eens in de zoveel tijd 8 extra hondjesquote:Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, wat kun je dan genieten van dat soort dingen he
![]()
ja veel en vaak is vervelend, maar als een hond gewoon een keer blaft (de krant/kinderen gillen) is daar niks erg aan.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Bij mijn zoon en zijn vader naast zit ook een hond veel en vaak te blaffen.
Best storend en vervelend hoor
verschrikkelijk toch zulke mensenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:12 schreef Bluezz het volgende:
Neuh idd.
Maar er zijn mensen die zoals jij het zegt al zeiken om een vroeg vogeltje
Is het ook, wij hadden hier in de buurt ook mensen die de hond te pas en te onpas naar buiten gooide.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:08 schreef Bluezz het volgende:
Bij mijn zoon en zijn vader naast zit ook een hond veel en vaak te blaffen.
Best storend en vervelend hoor
Ja echt!quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:43 schreef Nonneke het volgende:
ik kom even lachen hoor
2 huizen verderop woont een zeikerd die bijwijzevanspreken al last heeft van de vogeltjes smorgens vroeg. Nou had mijn vorige buurvrouw al een hoop gedoe met dr omdat Bob afentoe blafte, nouja honden blaffen soms
Nieuwe buurvrouw had het na een week al aan de stok met de zeikerd want ook Sam blafte mevrouw teveel
![]()
Nou is sinds een tijdje het hoekhuis verkocht, grote ren in de tuin, wat blijkt nou, hebben ze minstens 4 (!!!) grote bouviers![]()
![]()
![]()
![]()
Die zeikerd krijgt het nog zwaar, voorlopig hebben ze nog geen schutting in de tuin, dus die honden blaffen naar alles wat langs loopt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |