Wik geeft Marly veeg uit de pan
Wik Jongsma, die jarenlang meneer Harmsen speelde in Goede tijden slechte tijden, verbaast het niet dat de soapserie kampt met lagere kijkcijfers. “In onze tijd haalden we met gemak 1,9 miljoen kijkers, en dat gebeurt nu niet meer“, vertelt Jongsma in Privé. “Goede tijden slechte tijden is geen soap meer. Recentelijk was er een aflevering dat Ludo denkbeeldig de toekomst in wordt genomen. Met verbazing heb ik ernaar gekeken. Toen dacht ik, het is geen soap meer. Ik vond deze aflevering heel erg. Het is een proces waarin ze de spelregels uit het oog verliezen en denken alles maar te kunnen maken.” Niet alleen de makers, maar ook de acteurs zijn volgens Jongsma verkeerd bezig. “Als ik kijk naar de dochter van Ludo en Janina, Nina heet ze in de soap, dan vind ik dat een hysterisch meisje. Daar kan ik niet naar kijken, ik word daar erg benauwd van. Doe eens normaal meisje, en ga je vak leren. Als ik met haar zou moeten werken, zou ik binnen de kortste keren ruzie hebben.” Goede tijden, slechte tijden werd maandag door 1.391.000 kijkers (madl: 21.5%) bekeken bij RTL 4. De mediacourant
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !