abonnement Unibet Coolblue
pi_47118079
Het begon met: FOK!klus 2006 Verkiezing - AANGEPAST! LEZEN!!! waarna FOK!klus 2006 Verkiezing - Stemronde snel een feit was.

Dan nu het laatste deel van deze FOK!klus 2006 trilogie, de uitslag!

Nou, de punten zijn geteld. Iedereen die heeft gestemd op het nominatietopic en in het stemtopic: Hartelijk bedankt
Iedere klusser, of je nu genomineerd bent of niet, allemaal hebben jullie iets leuks laten zien. Veel info gegeven, mooie foto's en verslagen. Een lust voor het oog en een aanwinst op het forum. Ga door met het posten van foto's en verslagen, we zijn er in K&W gek op

Dan over naar het serieuze gedeelte, de punten. Wie gaat er voor de titel FOK!klus van het jaar 2006, heeft de eeuwige roem en laat iedereen achter zich?
Natuurlijk hadden we al een vermoeden wie er bovenaan zou eindigen, en ik kan bevestigen dat dat ook gebeurd is

Maar achter de nummer 2 is het toch nog spannend. Maar hier is dan de uitslag, kijk ende aanschouw:


MMach, tnimble en Cybersijp, van harte gefeliciteerd!

De winnende topics:

  • Mmach
    Renovatie kamer zus, de marathon editie. , Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 2) , Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 3) , Renovatie kamer zus, de marathon editie (deel 4) , Renovatie kamer zus, de ontknoping (deel 5) , Renovatie kamer zus, the aftertalk (deel 6)

    Renovatieprojectje: de fitness room die bar werd

    De keuken , De keuken (deel 2) De keuken (deel 3) , De keuken (deel 4) , De keuken (deel 5)

    Cinemabed , Cinemabed (deel 2)

  • tnimble
    Elektra in woning uit 1898 , Mijn binnenluiken project , Pimp my door , Verslag Inrichten WC / douche ruimte , Help mijn dak scheurt! , Thermostaat: Vaillant en Honeywell maken het niet makkelijk , Dekking betonvloer , Geveltuintje , Werkbank vervaardigen , Freestafel voor licht freeswerk

  • Cybersijp
    Renovatie , Renovatie deel 2 alweer ;) , Renovatie deel 3 alweer ;) , Renovatie deel 4 alweer ;) , Renovatie deel vijf, nog een maand tot we gaan wonen ;) , Renovatie deel 6, Ja serieus..... we wonen er hoor!!

    Dan nog wat percentages, hoeveel procent van de stemmen hebben de genomineerden gekregen?


    Het was weer een leuke wedstrijd

    Kunnen MMach, tnimble en Automatic_Rock hun adres pm-en en aangeven welk stuk elektrisch gereedschap je het liefste hebt? Die overigens geheel belangeloos door Cybersijp zijn geschonken als prijs voor deze wedstrijd

    [ Bericht 41% gewijzigd door Marsepein op 10-03-2007 11:19:15 (Linkjes naar winnende topics toegevoegd) ]
  • pi_47118690
    Allemaal gefeliciteerd !

    Toch ook wel jammer dat AR nou net niet mag/kan kiezen uit de prijzen.
    Die zit er het krapst bij is mijn indruk.

    Mmach vindt toch nog van alles op zolder en in de kelder.
    pi_47118955
    Waarschijnlijk komen de winnaars er onderling wel uit. Ik vertrouw er op dat het goed komt
    pi_47118978
    Terechte winnaar! Gefeli Mmach!

    Oh, ik ben trouwens vergeten te stemmen, maar ik geloof niet dat het veel invloed zou hebben gehad op de uitslag...
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 10:47 schreef AnneX het volgende:
    Toch ook wel jammer dat AR nou net niet mag/kan kiezen uit de prijzen.
    Nee hoor, AR heeft wél een prijs gewonnen! Cybersijp heeft al aangegeven dat áls hij in de prijzen zou vallen, die prijs door zou schuiven naar de volgende op de lijst. Anders wordt het zo'n ... eh... sigaar uit eigen doos zeg maar
    Eeuwig vijfentwintig
      zaterdag 10 maart 2007 @ 11:21:59 #5
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_47119298
    Gefeliciteerd klushelden, alle lof is zeer verdiend!
    Snobs have more fun!
    KLIK!
      zaterdag 10 maart 2007 @ 12:26:57 #6
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_47120649
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 11:03 schreef Reese het volgende:
    Terechte winnaar! Gefeli Mmach!

    Oh, ik ben trouwens vergeten te stemmen, maar ik geloof niet dat het veel invloed zou hebben gehad op de uitslag...
    [..]

    Nee hoor, AR heeft wél een prijs gewonnen! Cybersijp heeft al aangegeven dat áls hij in de prijzen zou vallen, die prijs door zou schuiven naar de volgende op de lijst. Anders wordt het zo'n ... eh... sigaar uit eigen doos zeg maar
    echt een top gebaar
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_47121298
    proficiat aan allen. Iedereen die hier meedoet is trouwens een winnaar in mijn ogen.
    pi_47123961
    WOEHOE

    kGa hem sebiet het goede nieuws melden en uiteraard ook feliciteren, hij staat nu op mn oprit zijn camionette te repareren (2 schokdempers moesten vervangen worden)
    Vivez si m'en croyez, n'attendez à demain, ceuillez les aujourd'hui les roses de la vie (P. de Ronsard)
    pi_47126948
    Ik heb al die gereedschappen al, en ik heb ook reeds gezegd dat ik dat zou doorgeven aan iemand die het nodig heeft. Als iemand van de andere genomineerden een gereedschap kan gebruiken, vecht het hier maar uit
    Gefeliciteerd aan iedereen he

    (aja, dit is dus MMach speaking)
    Vivez si m'en croyez, n'attendez à demain, ceuillez les aujourd'hui les roses de la vie (P. de Ronsard)
    pi_47128468
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef Leonidas het volgende:
    Ik heb al die gereedschappen al, en ik heb ook reeds gezegd dat ik dat zou doorgeven aan iemand die het nodig heeft. Als iemand van de andere genomineerden een gereedschap kan gebruiken, vecht het hier maar uit
    Gefeliciteerd aan iedereen he

    (aja, dit is dus MMach speaking)
    Dit betekent dat Duderinnejte en ArtyShock de volgende op de lijst zijn die zich moeten melden

    1e keus is dus voor: tnimble
    2e keus is voor:Automatic_Rock
    3e keus is voor: Duderinnetje en ArtyShock

    pm's graag
      Moderator zaterdag 10 maart 2007 @ 18:08:22 #12
    92034 crew  Vonkenboer
    Geen woorden, maar draden !
    pi_47130904
    * Cybersijp is trots op zijn derde plaats

    Tegen de andere "k&w zwaargewichten"Mmach en tnimble had deze plusklussert geen schijn van kans

    Mocht er iemand zijn van de winnaars welke persoonlijk zijn gereedschapje wil op halen, that can be arranged (Dude & Arty weten de weg )
    pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
    pi_47130943
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 19:14 schreef Cybersijp het volgende:
    Mocht er iemand zijn van de winnaars welke persoonlijk zijn gereedschapje wil op halen, that can be arranged (Dude & Arty weten de weg )
    Ik wil sowieso wel eens langs komen op dat eiland

    Had je Schouderklopjes meldtopic. al gezien?
    pi_47131220
    quote:
    Op zaterdag 10 maart 2007 19:16 schreef Marsepein het volgende:

    [..]

    Ik wil sowieso wel eens langs komen op dat eiland

    Had je Schouderklopjes meldtopic. al gezien?
    Das mooi kan je meteen het gereedschap meenemen, morgen afspreken ? Zet ik de koffie klaar
    pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
    pi_47133112
    Bij deze de felicitaties voor alle 8 de winaars en iedereen een bedankje voor het meedoen aan de nominatie- en stemronde.

    Aangezien ik al zowel een goede boor- als decoupeerzaagmachine bezit (ook van Bosch) en ik schuur werk voornamelijk met de hand of met de excentrischeschuurmachine doe stel ik voor om of het stukgereedschap door te schuiven of ter donatie aan te bieden. Er zijn vast instellingen in NL (of buitenland) die belangeloos bezig zijn voor anderen en daarbij ook wel gereedschap kunnen gebruiken. b.v. zoiets als een project waar Gurb aan heeft meegeholpen.
      maandag 12 maart 2007 @ 09:39:13 #17
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_47181185
    Gefeliciteerd!

    Internet was thuis het hele weekend stuk, vandaar mijn late reactie.
    ***
    pi_47183523
    Dan geef je prijzen weg en moet niemand ze hebben
      maandag 12 maart 2007 @ 11:33:07 #19
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_47183933
    Wij hadden helemaal niet op een prijs gerekend

    Op zich kunnen we een fatsoenlijke boor gebruiken. Maar ik zou het ook prima vinden als er een goed doel voor het gereedschap gevonden kan worden. Dat past ook wel helemaal in de K&W-gedachte van elkaar helpen.
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_47212601
    Ik heb Automatic_Rock een PM gestuurd, hij heeft eerste keus. Als daarna de boormachine nog over is dan heeft die nu een FOK! bestemming. Opvolgend ben ik aan de beurt. Hoewel ik graag de decoupeerzaag zou willen winnen, is het niet netjes als een mod van K&W er met de prijs vandoor gaat. Dus of Vodkat zich ook nog even wil melden in dit topic. En dan is het rijtje bijna rond, dus als kroegtijger ook zijn voorkeur kan uitspreken. Dan is het opgelost.
      maandag 12 maart 2007 @ 23:33:02 #21
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_47212730
    quote:
    Op maandag 12 maart 2007 23:29 schreef Marsepein het volgende:
    Ik heb Automatic_Rock een PM gestuurd, hij heeft eerste keus. Als daarna de boormachine nog over is dan heeft die nu een FOK! bestemming. Opvolgend ben ik aan de beurt. Hoewel ik graag de decoupeerzaag zou willen winnen, is het niet netjes als een mod van K&W er met de prijs vandoor gaat. Dus of Vodkat zich ook nog even wil melden in dit topic. En dan is het rijtje bijna rond, dus als kroegtijger ook zijn voorkeur kan uitspreken. Dan is het opgelost.
    Ik vind dat jij best een decoupeerzaag mag winnen En ik ben FA, dus ik heb gelijk
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_47214078
    Machtsmisbruik ... proef ik hier
      dinsdag 13 maart 2007 @ 00:17:32 #23
    87509 Duderinnetje
    Miskend decadent
    pi_47214266
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Marsepein het volgende:
    Machtsmisbruik ... proef ik hier
    Klopt, live with it

    Nee serieus hoor. Toch prachtig als je een decoupeerzaag wint met je mooie topics? kan me niet voorstellen dat ook maar iemand er bezwaar tegen heeft.
    Snobs have more fun!
    KLIK!
    pi_47214416
    nee hoor pinjo, kom je ze morgen ophalen ? neem meteen ff de boor voor hare dudeerije mee AR een schuurmachine de werled is weer wat gelukkiger....

    Maar nu ff pitten, boetje weer opbouwen kost een hoop energie
    pffff je huis verbouwen valt (nog) niet mee :P
    pi_47214707
    quote:
    Op dinsdag 13 maart 2007 00:23 schreef Cybersijp het volgende:
    nee hoor pinjo, kom je ze morgen ophalen ? neem meteen ff de boor voor hare dudeerije mee AR een schuurmachine de werled is weer wat gelukkiger....

    Maar nu ff pitten, boetje weer opbouwen kost een hoop energie
    Morgen ophalen gaat niet lukken Cybersijp, ik zit in CH en ben niet met de auto, anders had ik nog kunnen overwegen om even heen en weer te rijden.

    Maar ik wil komende tijd best eens langs komen hoor
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')