abonnement Unibet Coolblue
pi_47085003
Ben eigelijk wel benieuwd of er op FoK! mensen rond lopen die een borstvergroting hebben gehad.

Zelf heb ik 21 April een consult, en kan 3-4 weekjes daarna geopereert worden. Ik ga van een AA naar een C cup.
pi_47085163
Geen ervaringen mee, maar een 'voor' en 'na' foto lijkt me wel leuk . Succes ermee!
pi_47085842
www.borstenforum.nl

Daar kan je ongelofelijk veel informatie en ervaringen terug vinden. Heb het zelf niet gedaan, maar heb wel een hele tijd met het idee rondgelopen. Heb ook een consult gehad, maar bij nader inzien ben ik wel tevreden zo. Ik heb wel 2 vriendinnen die het hebben gedaan en over een jaar gaat een transexuele vriendin onder het mes. Zeer spannend allemaal.

Heb je al enig idee welk merk je wilt? En watvoor een siliconen? Helemaal silicoon of met zoutwatervulling? Ronde of druppelvormige?
pi_47099706
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef BubblegumBarbie het volgende:
www.borstenforum.nl

Daar kan je ongelofelijk veel informatie en ervaringen terug vinden. Heb het zelf niet gedaan, maar heb wel een hele tijd met het idee rondgelopen. Heb ook een consult gehad, maar bij nader inzien ben ik wel tevreden zo. Ik heb wel 2 vriendinnen die het hebben gedaan en over een jaar gaat een transexuele vriendin onder het mes. Zeer spannend allemaal.

Heb je al enig idee welk merk je wilt? En watvoor een siliconen? Helemaal silicoon of met zoutwatervulling? Ronde of druppelvormige?
Ik denk gewoon siliconen CUI, voelt het natuurlijkste aan.

Ik zal eens op borstenforum.nl gaan rondkijken, bedankt voor de link!
pi_48700347
Zelf ben ik ook transsexueel. Ik wil die rotzooi echt niet in m'n lijf! Dan maar een cupmaatje kleiner. Het zijn ook net keiharde tennisballen die nep siliconenborsten.

Als ik op een mooie ruime b-cup zou komen door hormonen, laat ik er echt niet aan sleutelen.
  woensdag 25 april 2007 @ 12:16:55 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_48700437
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:11 schreef Doagere het volgende:
Ben eigelijk wel benieuwd of er op FoK! mensen rond lopen die een borstvergroting hebben gehad.

Zelf heb ik 21 April een consult, en kan 3-4 weekjes daarna geopereert worden. Ik ga van een AA naar een C cup.
Is dat niet een enorme sprong? Zou je niet naar een B gaan ofso?
Het worden anders net ballonetjes ben ik bang
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_48704815
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:14 schreef patricia27 het volgende:
Zelf ben ik ook transsexueel. Ik wil die rotzooi echt niet in m'n lijf! Dan maar een cupmaatje kleiner. Het zijn ook net keiharde tennisballen die nep siliconenborsten.

Als ik op een mooie ruime b-cup zou komen door hormonen, laat ik er echt niet aan sleutelen.
Ach, overdrijven is ook een vak.. Als er niks misgaat, valt dat denk ik heus wel mee.
pi_48704868
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:14 schreef cocopop het volgende:

[..]

Ach, overdrijven is ook een vak.. Als er niks misgaat, valt dat denk ik heus wel mee.
Ik heb echt wel siliconenborsten gezien hoor van verschillende transen. Dus ik weet echt wel waarover ik praat.
Kijk als er nou helemaal geen tot weinig borstgroei onstaat door hormonen, dan kan ik me het voorstellen dat je voor zoiets kiest.

topic starter is zelf trouwens ook een trans.
pi_48704892
quote:
Op woensdag 25 april 2007 12:16 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Is dat niet een enorme sprong? Zou je niet naar een B gaan ofso?
Het worden anders net ballonetjes ben ik bang
Ach, naar B ook wel.

Succes, ts!
pi_48705011
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:16 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Ik heb echt wel siliconenborsten gezien hoor van verschillende transen. Dus ik weet echt wel waarover ik praat.
Jawel, maar als je geen overdreven borstvergroting laat doen, en dus gaat voor een natuurlijk effect, lijkt mij dat het redelijk normaal moet aanvoelen.
pi_48705213
Ik vindt het ook zo raar (moeilijk uit te leggen) dat die tepels hoog staan. Dat is bij natuurlijke borsten bij een gewone vrouw ook niet zo. Daar hangen die tepels wel een klein beetje naar beneden bedoel ik. En nee, ik heb het niet over echte hangborsten hier. Maar normaal gezien hangen die tepels wel een beetje naar beneden. En dat zag ik bij die kunstborsten dus niet. Die borsten staan heel strak omhoog.

Dat is een bekend probleem bij implantaten

En daarnaast lijkt het me dat de gevoeligheid van de borsten ook minder wordt na een BVG.

[ Bericht 4% gewijzigd door patricia27 op 25-04-2007 14:37:17 ]
pi_48705948
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef patricia27 het volgende:
Ik vindt het ook zo raar (moeilijk uit te leggen) dat die tepels hoog staan. Dat is bij natuurlijke borsten bij een gewone vrouw ook niet zo. Daar hangen die tepels wel een klein beetje naar beneden bedoel ik. En nee, ik heb het niet over echte hangborsten hier. Maar normaal gezien hangen die tepels wel een beetje naar beneden. En dat zag ik bij die kunstborsten dus niet. Die borsten staan heel strak omhoog.

Dat is een bekend probleem bij implantaten

En daarnaast lijkt het me dat de gevoeligheid van de borsten ook minder wordt na een BVG.
Als jij ze graag omlaag laat wijzen, plakken ze ze desnoods onderaan hoor
pi_48707128
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef patricia27 het volgende:
Ik vindt het ook zo raar (moeilijk uit te leggen) dat die tepels hoog staan. Dat is bij natuurlijke borsten bij een gewone vrouw ook niet zo. Daar hangen die tepels wel een klein beetje naar beneden bedoel ik. En nee, ik heb het niet over echte hangborsten hier. Maar normaal gezien hangen die tepels wel een beetje naar beneden. En dat zag ik bij die kunstborsten dus niet. Die borsten staan heel strak omhoog.

Dat is een bekend probleem bij implantaten

En daarnaast lijkt het me dat de gevoeligheid van de borsten ook minder wordt na een BVG.
De tepels komen zo hoog te staan als je zelf wilt, dat ligt er net aan hoe hoog of laag de implantaten worden geplaatst. Dat is dus een keuze van de persoon zelf.

De hardheid van de implantaten verschilt per implantaat. Als je voor gelvulling gaat (implantaten die je door kunt snijden en die dan niet lekken, massieve implantaten dus) Voelen je borsten wat steviger aan, maar niet veel steviger dan normale borsten van vrouwen (vlezige borsten dan, niet van die hangende vet uiers). Als je voor siliconen implantaten met zoutwateroplossing kiest voelen ze aan als van die hangende vet borsten, alleen zijn ze wel mooi van vorm. Daarbij scheelt het ook of ze op of onder de borstspier worden geplaatst. Maar als je, zoals de meeste transexuele, een a-cup hebt dankzij hormonen, kun je ze boven de spier laten zetten. Dus voelen ze zoiezo zachter. Wat ook kan zorgen voor iets hardere borsten is de hoeveelheid kapsel dat je om het implantaat krijgt. Maar aangezien de meeste implantaten tegenwoordig een ruwe buitenkant hebben word er minder kapsel gevormd.

En de gevoeligheid verschilt per persoon, er zijn vrouwen die hele gevoelige tepels krijgen, sommige verliezen al het gevoel. Daar is niet 1 regel voor.

En ook ligt het erg aan de vorm en het soort implantaat je kiest, wat het resultaat wordt. Een druppelvormig implantaat zal altijd natuurlijker lijken dan een rond implantaat.

Maar smaken verschillen. Ik persoonlijk vind neppers mooier dan echte borsten. But hey, that's just my 2 cents.
pi_48707176
@ Doagere: Hoe is je intake gegaan?
pi_49296945
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef BubblegumBarbie het volgende:
@ Doagere: Hoe is je intake gegaan?
Hier kan je lezen in dit topic hoe d'r intake is gegaan:

Onder de naam Kimmy. Ergens op de 1 na laatste en laatste pagina.

http://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=4894
pi_52509748
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:37 schreef BubblegumBarbie het volgende:
@ Doagere: Hoe is je intake gegaan?
Hihi ging prima, ik heb wel een voor en na foto:



Na..





Enne Patries, siliconen implantanten voelen helemaal niet on natuurlijk aan. Ik heb gewoon hele mooie stevige borsten.
pi_52510208
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 12:31 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Hier kan je lezen in dit topic hoe d'r intake is gegaan:

Onder de naam Kimmy. Ergens op de 1 na laatste en laatste pagina.

http://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=4894
Hopelijk vind Doagere het wel okay dat je dit plaatst, ik vind het not done om hier te vertellen hoe iemand zich op een ander forum noemt.

Doagere, ziet er prima uit!
Zolang er was is, is er leven.
pi_52510299
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:59 schreef Dinus het volgende:

[..]

Hopelijk vind Doagere het wel okay dat je dit plaatst, ik vind het not done om hier te vertellen hoe iemand zich op een ander forum noemt.

Doagere, ziet er prima uit!
Ik vind het ook not done, maarja patries heeft een plaat voor dr kop, en het heeft geen zin om tegen haar te praten.

Als ik een zinloze discussie wil voeren hebben ze er hier wel een apart forum voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')