abonnement Unibet Coolblue
pi_47062504
Ik heb net mijn oude auto verkocht, dus ik wou hem overschrijven op de naam van de nieuwe persoon.

Dus ik met de koper naar het postkantoor om de auto op naam te laten zetten. Die baliemedewerker kreeg de foutmelding: "transaktie niet toegestaan" op zijn monitor te zien. dus de auto kan niet over geschreven worden.

Wie weet wat deze melding kan betekenen?
pi_47063475
Toevallig schulden bij de gemeentebelasting? of politie? of beslag gelegd door gerechtsdeurwaarders?
pi_47063638
Boetes openstaan die begaan zijn met dit voertuig?
Geef mij maar Amsterdam
pi_47063828
er staat idd nog een boete open maar die hebben toch niks met het over schrijven te maken? en wegen belasting is dacht ik gewoon betaald.
pi_47063851
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:37 schreef pro2call het volgende:
er staat idd nog een boete open maar die hebben toch niks met het over schrijven te maken? en wegen belasting is dacht ik gewoon betaald.
Je kan je auto natuurlijk niet overschrijven op iemand anders naam als er nog een boete aanvast hangt.
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  donderdag 8 maart 2007 @ 19:43:05 #6
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_47064057
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:38 schreef JediMindTricks het volgende:

[..]

Je kan je auto natuurlijk niet overschrijven op iemand anders naam als er nog een boete aanvast hangt.
Die boete krijg je via het kenteken maar staat op naam. Is die andere kerel wel helemaal zuiver?
Vampire Romance O+
pi_47064105
Zijn het parkeerboetes uitgeschreven door gemeente medewerkers???
  donderdag 8 maart 2007 @ 19:54:23 #8
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_47064531
rdw bellen zou ik zeggen...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_47064708
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:43 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Die boete krijg je via het kenteken maar staat op naam. Is die andere kerel wel helemaal zuiver?
Als bepaalde boetes niet betaald worden is er in veel gevallen de mogelijkheid het betrokken motorvoertuig buiten gebruik te stellen

Maar daar gaat echt wel een tijd overheen, dan heb je al echt over de categorie Tokkie
Geef mij maar Amsterdam
pi_47064755
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:58 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Als bepaalde boetes niet betaald worden is er in veel gevallen de mogelijkheid het betrokken motorvoertuig buiten gebruik te stellen

Maar daar gaat echt wel een tijd overheen, dan heb je al echt over de categorie Tokkie
Niet
pi_47064972
Die andere gast zou het nie weten zag er nie al te jovel uit. heb een "Aanvraag Centrale Afhandeling" formulier gefaxed net.

Ik heb 1 boete open staan wegens 5 km te hard. een maand terug (ja ik ben laat met dokken) maar ik heb de 1e herinering iig nog niet gehad enzo.

Ik heb ook geen parkeerbonnen met deze auto gehad.
pi_47065592
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef pro2call het volgende:
Die andere gast zou het nie weten zag er nie al te jovel uit. heb een "Aanvraag Centrale Afhandeling" formulier gefaxed net.

Ik heb 1 boete open staan wegens 5 km te hard. een maand terug (ja ik ben laat met dokken) maar ik heb de 1e herinering iig nog niet gehad enzo.

Ik heb ook geen parkeerbonnen met deze auto gehad.
Dan is het echt geen openstaande boete wat er speelt Daar gaat een jaar over heen.
Geef mij maar Amsterdam
pi_47071999
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef pro2call het volgende:
Die andere gast zou het nie weten zag er nie al te jovel uit. heb een "Aanvraag Centrale Afhandeling" formulier gefaxed net.

Ik heb 1 boete open staan wegens 5 km te hard. een maand terug (ja ik ben laat met dokken) maar ik heb de 1e herinering iig nog niet gehad enzo.

Ik heb ook geen parkeerbonnen met deze auto gehad.
Heb het net aan mijn vrouw gevraagd, die werkt op het postkantoor en weet het dus wel:

Heeft eigenlijk altijd met adresgegevens van de nieuwe eigenaar te maken.
Misschien is hij net verhuisd en zijn zijn nieuwe gegevens niet bekend bij het RDW, of hij is net terug in Nederland komen wonen en is nog niet ingeschreven.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij geen vaste woon- of verblijfplaats heeft, dan gaat het ook niet lukken.

N.a.v. je fax zal de koper een telefoontje krijgen van het RDW met de reden van weigering, grote kans dat dat morgen al gebeurt.
pi_47074883
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heb het net aan mijn vrouw gevraagd, die werkt op het postkantoor en weet het dus wel:

Heeft eigenlijk altijd met adresgegevens van de nieuwe eigenaar te maken.
Misschien is hij net verhuisd en zijn zijn nieuwe gegevens niet bekend bij het RDW, of hij is net terug in Nederland komen wonen en is nog niet ingeschreven.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij geen vaste woon- of verblijfplaats heeft, dan gaat het ook niet lukken.

N.a.v. je fax zal de koper een telefoontje krijgen van het RDW met de reden van weigering, grote kans dat dat morgen al gebeurt.
Op dat papiertje heb ik dus mijn gegevens gezet. (verkoper).

We w88 gewoon effe de tel voor morgen af....
pi_47074979
Ik vraag me af of jij gegevens gaat krijgen over de koper......
Kan het niet meer vragen nu, vrouw slaapt al namelijk.

Succes iig!
Vervelend voor je trouwens, denk je je auto verkocht te hebben en in de laatste minuut gaat het fout.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:20:31 #16
127943 pro2call
interessant
pi_47088893
Het probleem is bekend.

zijn rijbewijs staat als vermist bekend.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')