abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:12:24 #51
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_47060926
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:08 schreef JeroenV het volgende:
Vanwege de lange rij bij de muntjesdingen heb ik besloten om geen muntjes te halen, omdat ik het voorprogramma wilde zien dat net begon. Had ik beter niet kunnen doen .
Ik heb nog 14 muntjes in mn portomonnee zitten
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_47062050
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:12 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik heb nog 14 muntjes in mn portomonnee zitten
Ik heb er ook nog wat, maar volgende week vrijdag zijn we er weer bij Incubus
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_47062727
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Ik heb er ook nog wat, maar volgende week vrijdag zijn we er weer bij Incubus

En dan ga ik wel muntjes halen
pi_47062845
Wat een geweldige avond!

Ik was gister al wat vroeger dus ik heb ook het voorprogramma meegemaakt .. het was niet onaardig. (haha wat die zanger met die eend op stokje aan het doen was

Het begin met Sam's Town vond ik geweldig! , en het was leuk dat de hoek waar ik stond (rechtsvoor) ook best wel fanatiek meedeed met springen (gewoon normaal) en meezingen op bepaalde nummers zoals bijvoorbeeld : Mr Brightside! super met ook met andere nummers!

Kortom ik heb een hele leuke avond gehad ondanks dat ik alleen naar het concert ben geweest.. heb zeer genoten en helemaal uit me dak gegaan . Ik kwam ook nog in gesprek met 3 drie gasten dus dat was ook wel leuk.

Mochten ze in de toekomst weer eens naar Nederland komen dan ben ik er weer bij!
don't get attached too anything you can't walk out on in 30 seconds... "...if you feel the heat around the corner."
pi_47064207
IK vond het voorprogramma wel vermakelijk, lekker brits, The Killers waren natuurlijk hardstikke goed en speelden de sterren van de hemel om nog maar eens een cliche te gebruiken, MAAR ik vond dat de leadzanger nulkommanul 'contact' had met het publiek, nog geen opmerking: 'hello Amsterdam' of iets dergelijks gehoord, alleen maar zn kunstje vertoont, en ook nix ertussendoor praten/lullen.... dat was het enige nadeel vond ik, voor de rest geweldige band!
Hoe groot wil je worden?
pi_47064526
Ja ik ben er ook nog, was strak concert gister. Strak gespeeld, strak gezongen speelden goed en strak een grote bak confetti in me bek

Ik had al gehoord dat contact met het publiek oid er niet zou zijn, wel jammer..

Ik heb verder niemand gezien helaas En door werkende mensen kon ik ook niet even blijven hangen op de after party. Toen ik mijn jas ging halen boven kwamen daar stuk voor stuk goede nummers voorbij. (Franz Ferdinand, Bloc Party, Razorlight..)
pi_47064721
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:54 schreef Goover het volgende:
Toen ik mijn jas ging halen boven kwamen daar stuk voor stuk goede nummers voorbij. (Franz Ferdinand, Bloc Party, Razorlight..)
Toen ging ik ook
Ik had mijn jas tijdens In the morning
  donderdag 8 maart 2007 @ 20:04:39 #58
138334 Skanqua
Briefkaart van een Schilderij
pi_47064999
Hmm... heb 't hele concert een keertje van achteruit meegemaakt. Vriendin met slechte knietjes, dus die moest af en toe ff kunnen zitten... geen probleem, leuk om een springende massa op Mr. Brightside te zien!
I wrote my feelings down in a rush
I did'nt even check the spelling
pi_47066070
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:58 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Toen ging ik ook
Ik had mijn jas tijdens In the morning
Ik tijdens Arctic Monkeys geloof ik .
Tap tap tap
pi_47066291
Die heb ik niet meegekregen
  donderdag 8 maart 2007 @ 21:46:46 #61
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_47070370
Heeft iemand nog veel foto's of reviews gevonden van gisteravond?
Heb wel nog foto's van mezelf maar daar zijn er misschien net 3 of 4 een beetje de moeite waard. Het blijft toch moeilijk om in zo'n rokerige ruimte fatsoenlijke scherpe foto's te schieten als je niet vooraan staat...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_47071002
Hier een paar van mijn telefoon:




  donderdag 8 maart 2007 @ 22:00:48 #63
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_47071295
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef LeonH het volgende:
Heeft iemand nog veel foto's of reviews gevonden van gisteravond?
Heb wel nog foto's van mezelf maar daar zijn er misschien net 3 of 4 een beetje de moeite waard. Het blijft toch moeilijk om in zo'n rokerige ruimte fatsoenlijke scherpe foto's te schieten als je niet vooraan staat...
Ik heb een review geschreven vandaag, komt morgen rond 10.30 online op de Frontpage...en ik had een fotopas en stond vooraan, dus hier wat resultaatjes









pi_47071443
Wow, vette foto's
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:04:14 #65
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_47071575
Thanks Jeroen , ik ben er zelf ook wel blij mee, het licht was iig erg goed voor een concert, moeten ze vaker doen
pi_47071623
jah das dik
ik kom met me gsm en de afstand tot het podium niet verder dan dit
klik
klik
klik
pi_47071704
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef Licko het volgende:
jah das dik
ik kom met me gsm en de afstand tot het podium niet verder dan dit
klik
klik
klik
Zo, jij stond ver. Daar zou ik echt een hekel aan hebben....
pi_47071820
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Zo, jij stond ver. Daar zou ik echt een hekel aan hebben....
ik had verder vooraan kunnen staan, mits we niet werden aangehouden
pi_47071897
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:07 schreef Licko het volgende:

[..]

ik had verder vooraan kunnen staan, mits we niet werden aangehouden


Zit nu weer ff Killers te luisteren. Wat een super nummer is Sams Town toch
pi_47071920
Je kan niet met ze alle vooraan staan natuurlijk
pi_47071953
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:09 schreef Leonos het volgende:
Je kan niet met ze alle vooraan staan natuurlijk
wijze woorden

velen zullen de laatste zijn
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:10:14 #72
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_47071987
Ik hoop dat er filmpjes zijn van het begin, kan ze nog niet vinden op youtube
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_47071994
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:09 schreef Leonos het volgende:
Je kan niet met ze alle vooraan staan natuurlijk
Gelukkig niet. Maar ik kan er nooit tegen om bij een concert zo ver achteraan te staan. Ik wil het goed kunnen zien en kunnen doen. Vaak is dat achteraan toch wat stijver.
pi_47072090
aangehouden en dus achteraan? ik miste de trein van 18.30-19.20 doordat pinpas niet werkte[hij ging dus voor mn neus weg en ik geen kaartje] en kwam uiteindelijk om 20.30 daar aan, toen we zaal binnenliepen stopte Mumra net met spelen en na een biertje en wat colas geregeld te hebben hebbe we ons eerst rustig ''door de zaal heengeloodst'' waarna we ''met de flow mee'' binnen 3 nummers praktisch vooraan stonden en vanaf mr brighside zon 2 meter van t hek.....zonder ook maar iemand te ellebogen overigens we waren niet die ''koters die pit bouwe op my list''
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:14:24 #75
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_47072241
Staan behoorlijk mooie foto's tussen hoor van beide

@ Licko: Die 2e foto Kan een behoorlijk mooie wallpaper zijn
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_47072414
Het is wel een stuk groter als paradiso, kwam dat nog wel goed over enzo dan?
pi_47073155
tvp
pi_47073722
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:14 schreef LeonH het volgende:
Staan behoorlijk mooie foto's tussen hoor van beide

@ Licko: Die 2e foto Kan een behoorlijk mooie wallpaper zijn
zeker
pi_47074062
Hij is net iets te wazig als ik hem als wallpaper instel, jammer.
pi_47074381

lijkt trouwens vet veel op


(voor mensen die niet weten wie die onderste gast is, hij speelt de hoofdrol in "my name is Earl" = relaxte komedie )
pi_47075287
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef Licko het volgende:
[afbeelding]
lijkt trouwens vet veel op
[afbeelding]

(voor mensen die niet weten wie die onderste gast is, hij speelt de hoofdrol in "my name is Earl" = relaxte komedie )
Was mij ook al opgevallen
pi_47075483
Die drummer is echt een cowboy
pi_47075688
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Gelukkig niet. Maar ik kan er nooit tegen om bij een concert zo ver achteraan te staan. Ik wil het goed kunnen zien en kunnen doen. Vaak is dat achteraan toch wat stijver.
Ja inderdaad, maar verbaasde me erover dat er nog tot vrij ver ook echt gesprongen en geduwd werd. Wij wouden juist wat verder naar voren nu ook om lekker uit ons dak te gaan, maar dat kon ook gewoon nog in het midden Uiteindelijk dus wel vooraan beland
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:17 schreef Leonos het volgende:
Het is wel een stuk groter als paradiso, kwam dat nog wel goed over enzo dan?
Ja zeker.. Vooraan in ieder geval wel! Maar HMH is gewoon echt wel goede tent..

En idd die earl vergelijking Ik zat ook al van "Waar lijkt die vent op?" maar kwam er niet op, is Earl idd
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  vrijdag 9 maart 2007 @ 08:54:15 #84
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_47082036
Quotje uit vorig topic:
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef Damzkieee het volgende:
Super concert Iedereen ging uit z'n dak. Vooral zo'n chinees die voor me stond, die kerel werd helemaal gek Vooral het begin vond ik enorm gaaf.
Veel Engelsen inderdaad, achter me stond een groep van 5 die zo'n 1.50 gemiddeld waren Ze zagen geen klap maar waren toch al zo zat dat ze volgens mij niet eens doorhadden bij welk concert ze waren
Dan stond ik goed in de buurt bij jou. Die chinees was echt geweldig. Vooral toen ze 'All These Things..' begonnen te spelen begon ie helemaal te flippen, geweldig. Hij heeft echt m'n avond een beetje goed gemaakt want ik had flink slechte zin.

Toen ik de tickets heb besteld heb ik na twee weken ticketservice namelijk gebeld dat ik de kaartjes niet ontvangen had. Ze zouden het nakijken, dus een week later heb ik wel de kaartjes ontvangen. Eergister bij de HMH bleek ik dus 'geannuleerde' kaartjes te hebben, dus kwamen we er niet in. Ik probeerde nog aardig te blijven tegen het personeel omdat ik begreep dat het niet hun fout was. Uiteindelijk hebben ze daar nog met Ticketservice gebeld, maar die zeiden ook dat ik er niet inkwam. De derde vriend die erbij was heeft toen z'n kaartje aan mij gegeven.. Maar ik baalde echt ongeloofelijk.

Maargoed, heb het tijdens het concert een beetje proberen naast me te zetten en gewoon naar m'n zin te hebben. Dat is uiteindelijk nog wel gelukt. Alleen jammer dat het geluid zo hard stond (volgende keer ga ik wel wat meer naar achter/midden, of ik neem oordopjes mee). Verder ook nooit geweten dat Brandon maar 3 akkoordjes speelt en dan wegloopt van zn keyboard.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_47083414
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:55 schreef Licko het volgende:
[afbeelding]
lijkt trouwens vet veel op
[afbeelding]

(voor mensen die niet weten wie die onderste gast is, hij speelt de hoofdrol in "my name is Earl" = relaxte komedie )
Ja dat vond ik ook .
Tap tap tap
pi_47083493
O trouwens, nu snap ik waarom ik van vooraan ineens naar achteren ging, jullie stonden ineens allemaal voor me .
Tap tap tap
pi_47083569
Kleine 'gelukte' greep .






Ik moest steeds mikken dat de lampen goed mijn kant op schenen . Ik heb een fotootje gemaakt van de bassist van het voorprogramma om te etsten en die foto is veel beter gelukt, heb ik ook wat aan .
Tap tap tap
pi_47083580
DIe laatste foto is als een van de eerste vooraan genomen .
Tap tap tap
pi_47083720
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 08:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
Spam : Concert: The Killers in HMH review op de frontpage
Leuke revieuw.

Mijn linker ook suist nog steeds Al minder dan gister, ik merk het gelukkig niet echt meer.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:34:51 #91
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_47083925
Ook mijn linkeroor suisde, Volgende keer wat meer in het midden gaan staan denkik
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_47084154
Leuke review idd, kan me er in vinden.

Vanmorgen in de Metro stond een k*tstuk! Omdat Brandon geen interactie had was het concert kut(kwam het op neer), en het publiek kwam pas los tijdens Mr. Brightside, daarvoor dus nog niet. Nou, weet niet waar hij gezeten heeft, maar dat zal wel op toilet geweest zijn want ik(en sowieso paar honder man om me heen) hebben echt 1.5 week staan springen en staan schreeuwen..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:49:32 #93
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_47084310
om daarom het hele concert kut te vinden gaat nogal ver ja

echt 1.5 week staan springen en staan schreeuwen.. --> da's lang
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:54:11 #94
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_47084421
Whehe dan heb je wel last van je benen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_47084430
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe dan heb je wel last van je benen
Ohwja.. stage topic
  vrijdag 9 maart 2007 @ 10:58:56 #96
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_47084556
Nog twee fotootjes, die wel de moeite waren:



pi_47084569
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:12 schreef rootjepro het volgende:
aangehouden en dus achteraan? ik miste de trein van 18.30-19.20 doordat pinpas niet werkte[hij ging dus voor mn neus weg en ik geen kaartje] en kwam uiteindelijk om 20.30 daar aan, toen we zaal binnenliepen stopte Mumra net met spelen en na een biertje en wat colas geregeld te hebben hebbe we ons eerst rustig ''door de zaal heengeloodst'' waarna we ''met de flow mee'' binnen 3 nummers praktisch vooraan stonden en vanaf mr brighside zon 2 meter van t hek.....zonder ook maar iemand te ellebogen overigens we waren niet die ''koters die pit bouwe op my list''
Ligt er ook aan met hoeveel man je bent ..
Ik vond onze spot wel chill, kon alles gewoon goed zien, en je kunt tenminste gewoon een pilsje halen, ipv een half uur onderweg te zijn naar de bar
pi_47084707
Goede review, ben het er wel mee eens
pi_47084763
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:44 schreef Proper_fucked het volgende:
Leuke review idd, kan me er in vinden.

Vanmorgen in de Metro stond een k*tstuk! Omdat Brandon geen interactie had was het concert kut(kwam het op neer), en het publiek kwam pas los tijdens Mr. Brightside, daarvoor dus nog niet. Nou, weet niet waar hij gezeten heeft, maar dat zal wel op toilet geweest zijn want ik(en sowieso paar honder man om me heen) hebben echt 1.5 week staan springen en staan schreeuwen..
Wat een belachelijke kerel dan! Misschien moeten die reviewers ook maar eens vooraan gaan staan..
pi_47084788
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 10:59 schreef n0r het volgende:

[..]

Ligt er ook aan met hoeveel man je bent ..
Ik vond onze spot wel chill, kon alles gewoon goed zien, en je kunt tenminste gewoon een pilsje halen, ipv een half uur onderweg te zijn naar de bar
Is het dan echt zo lastig om ruim 2 uur niks te drinken?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')