abonnement Unibet Coolblue
pi_53814330
Waar heb je die salontafel gekocht? Ben al super lang naar zo'n tafel aan het zoeken, zonder er 1500,- voor te betalen.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:40:31 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53815427
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:41 schreef salojay het volgende:
Waar heb je die salontafel gekocht? Ben al super lang naar zo'n tafel aan het zoeken, zonder er 1500,- voor te betalen.
Nou, dat gaat je niet lukken vrees ik
Als je precies zo eentje wilt tenminste, van Henk Vos.

Er zijn zat neppers hoor. Gewoon bij de gemiddelde meubelzaak
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:07:04 #178
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_57150425
Ik heb alles geinspecteerd, en het is echt een heeeeel mooi huis!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_57464428
Dude!! Wat lees ik nu vanmorgen in de Telegraaf!! Jullie straat wordt overspoeld door allerlei dronken studentenjongelui!!
Shit, heb je een prachtig paleis opgebouwd en dan krijg je dat waardeverminderingsachtige tuig in de straat!!
Of valt het nog mee..
Ik las wel dat er allerlei fietsen ook fout geparkeerd zijn...hel!!
geniet nooit met mate
  dinsdag 18 maart 2008 @ 22:52:53 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57464678
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 22:42 schreef gimme.shelter het volgende:
Dude!! Wat lees ik nu vanmorgen in de Telegraaf!! Jullie straat wordt overspoeld door allerlei dronken studentenjongelui!!
Shit, heb je een prachtig paleis opgebouwd en dan krijg je dat waardeverminderingsachtige tuig in de straat!!
Of valt het nog mee..
Ik las wel dat er allerlei fietsen ook fout geparkeerd zijn...hel!!
De Telegraaf!

Ik ga het even nazoeken straks. En een grote korrel zout oppeuzelen. Ja, er zijn wel veel studenten hier hoor! Maar de straat is lang en de problemen zitten vooral in een beperkt aantal panden. Sommige bewoners hebben studenten aan alle kanten naast, onder en boven zich en ik kan me voorstellen dat dat vreselijk moet zijn. Wij hebben geen last gelukkig, afgezien van wat fietsen her en der.
Het is al decennia lang een straat met studenten (zoals elke straat in Groningen-centrum), dus eigenlijk is het niets nieuws. En er is nu een stop op de verlening van kamerbewoon-vergunningen, dus meer komen er niet bij. (Binnenkort wordt die stop weer geëvalueerd door de gemeente, dus ik snap dat sommige bewoners middels de pers wat druk op de raad willen uitoefenen).
De Volkskrant is ook bij ze geweest, een tijd terug:
http://www.vk.tv/video/18(...)-voor-studenten.html

Maar de studenten maken Groningen ook juist gezellig en levendig, dus tja, can''t live with them, can't live without them I guess.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:11:30 #181
3185 Adelante
To let it go now
pi_57465136
het geeft je natuurlijk ook een prima excuus om zelf het overtallige glaswerk "tijdelijk" in de voortuin te stallen

ohjah en wat wordt de volgende klus: tuin, kelder, badkamer?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 18 maart 2008 @ 23:24:07 #182
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57465469
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 23:11 schreef Adelante het volgende:
het geeft je natuurlijk ook een prima excuus om zelf het overtallige glaswerk "tijdelijk" in de voortuin te stallen
Precies!

* Beugelflesje uit het raam mietert *
quote:
ohjah en wat wordt de volgende klus: tuin, kelder, badkamer?
De schuur vrees ik. En dat gaat een kostbaar klusje worden. De buitenkant moet ernstig opnieuw worden gevoegd en de deur en het raampkozijntje zijn rot. Bovendien is het binnen zó vochtig, dat de stuc-laag van de muren valt. Wij vrezen een pittige aanslag op onze pretcenten
Of we moeten het zelf aanpakken, maar dan hebben we wel behoorlijk online K&W-advies nodig.

Voorts: buitenboel moet in de verf (maar dat laten we waarschijnlijk doen - geen zin in) en de TV-/lounge-/lees-/game-kamer (geef het beestje maar een naam ) moet nu eens goed ingericht en voorzien van kabel en aanverwanten.

Dawast
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57480937
Het lijkt mne juist heel gezellig met al die studentjes in de straat. Maar het Telegraag-verhaal was zooo hilarisch, compleet met commentaar van verontruste straatbewoners...Heerlijk!!! Actie!!
geniet nooit met mate
  woensdag 19 maart 2008 @ 21:29:32 #184
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_57486020
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 18:15 schreef gimme.shelter het volgende:
Het lijkt mne juist heel gezellig met al die studentjes in de straat. Maar het Telegraag-verhaal was zooo hilarisch, compleet met commentaar van verontruste straatbewoners...Heerlijk!!! Actie!!
Ik kreeg het stuk net van de buurvrouw. Straks even lezen. Maar de kop en foto's zijn al tenenkrommend!
Ik snap ergens de mensen wel die de pers inschakelen. In de hele straat stijgen de huizenprijzen en zijn panden al jaren binnen no time verkocht, maar als je in het 'studentenstukje' loopt je huis net wat minder hard in de verkoop natuurlijk. Ik vraag me echter af of dergelijke verhalen in de krant je dan helpen.

Wij zijn er ook wel druk mee hoor, met het volgen wat er gebeurt op dit gebied, maar dat doen we door naar raadsvergaderingen te gaan etc. En verder moet je in een studentenstad geven en nemen. Of lekker in een nieuwbouwwijkje buiten het centrum gaan wonen

Wij hadden trouwens ook al een oplichter in de straat (wat een ghetto is het!!). Bij Tros Opgelicht was één of andere rijke zakenman aan bod geweest die allemaal goedgelovige Groningers hun spaarcentjes had afgetroggeld. Meneer bleek hier in de straat te wonen Briefjes achter de ruitenwissers: "In uw straat woont een oplichter!" Maar de verwachte actie bleef uit
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_57487315
Dude , wat spannend allemaal daar in het Groningse!! Actie van naar de `Telegraaf lopen lijkt me idd niet helpen; maar hoe de krant zo'n verhaal dan brengt is toch wel top!!
Hier in Amsterdam Oud Zuid is het ook spannend hoor. Kan zo een "waar hebben de afrekeningen in het criminele circuit plaatsgevonden" tour beginnen. Alles op loopafstand!! Toch zijn de huizenprijzen hier nog steeds belachelijk de pan aan het uitrijzen...
geniet nooit met mate
  zondag 13 april 2008 @ 00:06:06 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58013682
Vandaag was een heugelijke dag in huize Parkplatz. Het zegt jullie waarschijnlijk niets, maar we hebben door het plafond geboord. Jaja, dat was namelijk best spannend. Hoe was het ook al weer:

Boven hadden we een TV-/film-/gamekamer gepland. Er liep ook wel kabel naar boven, maar via een gat in het raamkozijn beneden naar een gat in het raamkozijn boven. Vandaag besloot Arty (ik durfde niet) met een brute boor door het plafond heen te boren en de hele ratsmodee door het plafond te voeren.
Daardoor hebben we nu na ruim twee jaar eindelijk TV in de TV-kamer

We hebben het gevierd met champagne. Omdat dit ons allerbelachelijkste-uitstelgedragklusgedoe was. Arty is om acht uur vanavond het huis uitgerend om ergens champagne te halen en een half uurtje later hebben we dus op ons allerbelachelijkste-uitstelgedragklusgedoe geproost.

Maar we zijn wel vergeten foto's te maken, dus geen ziel heeft wat aan deze post eigenlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58013910
Proost,wat een durfal die shocking arty ik zou als eerste film de Bankjob gaan kijken

Oh en hoe is het met de tuin?
pi_58014084
Wel leuk om te weten, dat je na twee lange jaren eindelijk de tv kamer kon inwijden.
Al hebben wij zielig als wij zijn geen pic's van de ratsmodee, de gaten, de brute boor, de kabels en de werkende tv.

Als jullie nog meer van die - allerbelachelijkste-uitstelgedragklusgedoe - tegemoet zien, kun je alvast een voorraad champie aanleggen.
Dat zet er wellicht een beetje druk ! op en een goed excuus om bubbles te drinken.

Proost ! Nxt time pic's...en anders die van het eettafel-stoelensetje ? die hebben we nog tegoed ?

[ Bericht 11% gewijzigd door AnneX op 13-04-2008 07:38:35 ]
  zondag 13 april 2008 @ 08:06:33 #189
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_58016276
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:

Daardoor hebben we nu na ruim twee jaar eindelijk TV in de TV-kamer
Betekend dit dat de prijzen van Hotel Parkplatz nu ook omhoog gaan??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 13 april 2008 @ 14:12:23 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58020171
quote:
Op zondag 13 april 2008 08:06 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Betekend dit dat de prijzen van Hotel Parkplatz nu ook omhoog gaan??
Ja want nu is het een room met een view natuurlijk

Door alle champagne na het boren, hebben we de boel de boel gelaten natuurlijk, dus kon ik vanmorgen nog even wat foto's maken van de ratsmodee. Inmiddels is het al weer wat minder een bouwput in huis (wij doen altijd heel overdreven als we klussen: alles aan de kant zetten, overal verlengsnoeren en apparaten, stofbrillen, klustenue, potloden achter de oren etc. En dan gewoon pzzzzz floep even boren en klaar Cool vinden wij dat. )

Kijk maar hoe stoer:

Gat in het plafond


Boven, gat in de kast en voila:


Groot ding hè!

Op verzoek de eetkamer:

We moeten alleen de lampen nog op de goede plek en hoogte hangen, en daar gaat Arty iets slims op verzinnen (dat je de draden langs het plafond niet ziet). Ik gok dat dit weer een champagnemoment wordt.

O en we hebben laatst de muur in de eetkamer geverfd. Beetje grijs/beige-achtig.


Wat een feest hè mensen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 april 2008 @ 14:15:28 #191
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58020199
De Bankjob-tip geef ik door Bluezz!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 13 april 2008 @ 18:41:34 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58025116
Dat kruisje op het plafond!

Mooi is de eetkamer!
Had bij jullie nooit een expedit verwacht alleen!

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 13-04-2008 19:03:53 ]
***
pi_58029547
Feli Dude!!
Enne...een fles champagne moet je standaard in de ijskast hebben staan. Er zijn zoveel van dit soort feestelijke gebeurtenissen in een mensenleven!!
geniet nooit met mate
  zondag 13 april 2008 @ 21:47:40 #194
3185 Adelante
To let it go now
pi_58029859
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:41 schreef Brighteyes het volgende:
Dat kruisje op het plafond!

Mooi is de eetkamer!
Had bij jullie nooit een expedit verwacht alleen!
niks mis met zweeds design!

in elk geval beter dan die witte kitsch bloempot/afvalemmer
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 13 april 2008 @ 21:59:45 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58030233
Hey, er staat er bij mij boven ook eentje hoor!
Had hem alleen niet op de parkplatz verwacht... althans... hooguit bij de studentenhuizen daar.
***
  zondag 13 april 2008 @ 22:02:50 #196
3185 Adelante
To let it go now
pi_58030325
Ze kan moeilijk al die boeken op steuntjes aan de muur opbergen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58030929
quote:
Op zondag 13 april 2008 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Op verzoek de eetkamer:
[ afbeelding ]
Ow wat een heerlijke eetkamer...

Sowieso leuke topic reeks! Ziet er allemaal erg goed uit hoor!
(heb een aantal leuke ideeen opgedaan ik wil ook zo'n oranje wand!)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 14 april 2008 @ 00:00:07 #198
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58034101
De Expedit vind ik erg leuk! Het kan me niet schelen of het van Ikea is of niet, we kopen wat we mooi vinden. De ene keer is het een salontafel van 1600 euro, maar net zo makkelijk een Ikea-kast van 150. Dat geld boeit niet. Die rare vaas op tafel is véél duurder dan de hele Expedit bijvoorbeeld. Maar wel van een ontwerper en iets wat ik al heel lang wilde hebben. Maar als we alles van Ikea prachtig zouden vinden, dan stond het hele huis er vol mee hoor. We hebben best de middelen om dure spullen te kopen en dat doen we soms ook, maar dure spullen zijn geen doel op zich gelukkig.

Overigens hebben we een andere kast daar in gedachten, die we nóg mooier vinden. Die heeft trouwens wel iets van de Expedit, dus dit is een mooie tijdelijke oplossing. Maar de uiteindelijke kast gaan we nog laten maken, hopelijk bij dezelfde jongens die onze tafel hebben gemaakt. En die was overigens ook absoluut niet duur (en tóch op maat gemaakt - kwestie van goede adresjes hebben )

[ Bericht 6% gewijzigd door Duderinnetje op 14-04-2008 00:18:34 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58034437
Mag ik een detailfoto van de eettafel?
Of staat ie al ergens anders?
  maandag 14 april 2008 @ 00:16:59 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58034493
O die zal ik morgen even maken Bluezz, als het fototoestel een goede bui heeft (ding heeft kuren).
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')