abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 01:02:16 #251
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47040707
En ik ben ook weer thuis Het was vet, maar Paradiso was toch wel heel wat vetter. Ik was ook niet zo lekker waardoor ik halverwege boven ben gaan zitten. Zit je tussen al de bejaarden En ik als een gek springen op Mr. Brightside, in mijn eentje De setlist was echt vet trouwens, achter elkaar Sam's Town, Enterlude, When you Were Young, Bones en Somebody Told Me. Ik was aan het begin al helemaal op
Wat trouwens wel leuk is als je op het tweede balkon zit is om naar het publiek te kijken. De hele zaal sprong tijdens All these things I've Done, zo mooi En ik zag ook een moshpit van 2 vierkante meter, zag er echt niet uit
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_47040714
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:01 schreef Licko het volgende:

[..]

ook al hadden ze dat gezegd, ik had het niet geloofd
Ik hoor het zo vaak dat ik het al niet meer geloof
Wel lullig als ze het dan eens menen
pi_47040729
jah dat wel
pi_47040733
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:02 schreef MaJo het volgende:
En ik zag ook een moshpit van 2 vierkante meter, zag er echt niet uit
Dat waren dus die gasten waar k het over had, zwaar irritant was dat.
Ik stond daar dus..
pi_47040737
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:59 schreef JeroenV het volgende:
Het voorprogramma was trouwens voor verandering ook eens een keer leuk.
Zo, zeker weten! Heb me ook erg goed vermaakt tijdens Mumm-Ra ja!

En het viel wel heel erg op dat de nummers van Sam's Town zich toch wat minder lenen voor een feestje dan die van Hot Fuss......(buiten When We Were Young).....
pi_47040757
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:03 schreef LaSalle het volgende:
En het viel wel heel erg op dat de nummers van Sam's Town zich toch wat minder lenen voor een feestje dan die van Hot Fuss......(buiten When We Were Young).....
Over het algemeen wel mee eens, maar Sams Town en Bones zijn ook live heel goed voor een feestje hoor.

En nee, ik heb geen zin om al te gaan slapen
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 01:05:37 #257
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47040763
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:03 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Dat waren dus die gasten waar k het over had, zwaar irritant was dat.
Ik stond daar dus..
Dan stond je wel goed Was vrijwel vooraan, links.

Wat de zanger betreft, hij is nogal introvert ja. Volgens mij is het geen onwil, hij heeft er gewoon moeite mee (heb ik ook wel eens gelezen). Ik vergeef het hem wel, vind het wel schattig

Gaaf dat ze Why do I keep Counting deden. Heel herkenbaar als je ook vliegangst hebt
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_47040814
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:05 schreef MaJo het volgende:
Dan stond je wel goed Was vrijwel vooraan, links.

Wat de zanger betreft, hij is nogal introvert ja. Volgens mij is het geen onwil, hij heeft er gewoon moeite mee (heb ik ook wel eens gelezen). Ik vergeef het hem wel, vind het wel schattig

Gaaf dat ze Why do I keep Counting deden. Heel herkenbaar als je ook vliegangst hebt
Klopt. Kwam doordat bij When you where young iedereen opeens ging springen enzo. Eerst stond ik rechts achteraan .

Why do I keep counting is idd wel leuk, ook omdat ze die in Paradiso niet deden. Wat was dat nummer na My list?
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 01:10:38 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47040838
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:09 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Klopt. Kwam doordat bij When you where young iedereen opeens ging springen enzo. Eerst stond ik rechts achteraan .

Why do I keep counting is idd wel leuk, ook omdat ze die in Paradiso niet deden. Wat was dat nummer na My list?
Wij zijn inderdaad ook tijdens When you were young naar voren gesprongen

ik denk een nieuw nummer ofzo? Niemand leek het te kennen
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_47040918
Ze hadden t ook niet vaak gespeeld, stond niet in de setlists van hierboven. Cover?
pi_47040940
when you were young niet kenne?

omg?
pi_47040948
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:17 schreef Licko het volgende:
when you were young niet kenne?

omg?
iets beter lezen
pi_47040955
jah ik zit hier stoned en zat op de bank
  Moderator donderdag 8 maart 2007 @ 01:23:41 #264
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47041015
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:17 schreef Licko het volgende:
when you were young niet kenne?

omg?
Inderdaad beter lezen schat
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_47041184
n0r: Geeft niks licko, t was/is echt superrielekst
pi_47041219
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:38 schreef Licko het volgende:
n0r: Geeft niks licko, t was/is echt superrielekst


Maar relext was het zeker. En ik ga zo maar eens mijn bed opzoeken...
pi_47041388
Ja n0r (ik) ben hier bij een rielskste dude in amsterdam, zitten hier lekker op de bank op een 45 inch tvscherm clips/fokforum te checken
pi_47042153
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 01:03 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Dat waren dus die gasten waar k het over had, zwaar irritant was dat.
Ik stond daar dus..
Daar stond ik ook, echt zwaar irritant, stelletje mongolen. Ik ben bont en blauw.
Tap tap tap
  donderdag 8 maart 2007 @ 07:26:40 #269
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_47042197
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 00:42 schreef JeroenV het volgende:
Ben ik trouwens de enige die als een nummer begon even moest wachten tot me duidelijk was dat het bijv. om Jenny of Smile ging? Vond die eerste tonen niet goed overkomen. Had het zelfs met Somebody told me en Brightside. Was in Paradiso ook al...
Had ik ook bij de laatste paar nummers ook!
Dacht gaan ze nu alsnog met die bass zitten kloten, maar gelukkig viel het mee.. geluid wat dat betreft echt stukken beter gefixxed dan in Paradiso (of zal Mr. Flowers toch wat zanglessen hebben genomen?).
pi_47042906
Als ik me ergens aan irriteer dan zijn het die mongolen die het hele concert met hun telefoon in de lucht staan. WAT BEN JE AAN HET FILMEN??? Bij de opkomst gaan ze een wit doek filmen waar witte schijnwerpers op staan te projecteren. Wat denk je in vredesnaam ooit daarvan terug te zien op je telefoon. Ik had echt het idee dat 70% van de mensen voor het eerst bij een concert was, wat een waardeloos publiek zeg.
I got soul, but I'm not a soldier
pi_47043103
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:50 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Als ik me ergens aan irriteer dan zijn het die mongolen die het hele concert met hun telefoon in de lucht staan. WAT BEN JE AAN HET FILMEN???
Eens
You gotta learn to live
and live and learn
pi_47044033
Zooo.. wat een leuke avond

Begon al met het voorprogramma, leuke opwarmer. Best leuke muziek

Toen de intro, wat was dat gaaf zeg. Misschien beetje over the top met die 'confetti' maar het zette wel gelijk de toon voor een echte show Gave film op dat doek ook, en dan erin knallen met Sam's Town(en vervolgens inderdaad nog 4 vette nummers achter elkaar).

De sfeer in het publiek was ook echt super, normaal wordt er alleen een beetje gesprongen in het midden vooraan, maar aan het begin stond ik beetje in het midden van de zaal maar daar ging ook iedereen los, wat JeroenV al zei, met dat overdreven springen en duwen. Wij gingen er maar gewoon in mee en dat was echt super, iedereen om ons heen stond te duwen en te doen, en toen stonden we opeens stuk dichterbij en tijdens de toegift stonden we écht bijna vooraan. Kan me voorstellen dat mensen geirriteerd raakten, sommige gingen wel te ver.

Conclusie dus zodoende; Vette show, goede sfeer, mooie muziek, super avond

En ze staan op Werchter, YEAH

Had ik al gezegd dat ik de sfeer tof vond?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_47044545
Leuk concert inderdaad. Wel grappig inderdaad hoe snel je vooraan stond door dat springen. Kwam pas om 8 uur binnen en stond bij het 2e nummer geloof ik (toen iedereen ging springen) 4 mensen van 't podium. Daar maar de rest van de avond gebleven. Wel jammer van de slechtere nummers die ook totaal niet aansloegen.
pi_47044927
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 10:11 schreef Knekwurst het volgende:
Wel jammer van de slechtere nummers die ook totaal niet aansloegen.
Je bedoelt dat de mensen niet à la Frans Bauer in konden haken en meelallen.
I got soul, but I'm not a soldier
  donderdag 8 maart 2007 @ 10:30:03 #275
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_47045020
Super concert Iedereen ging uit z'n dak. Vooral zo'n chinees die voor me stond, die kerel werd helemaal gek Vooral het begin vond ik enorm gaaf.
Veel Engelsen inderdaad, achter me stond een groep van 5 die zo'n 1.50 gemiddeld waren Ze zagen geen klap maar waren toch al zo zat dat ze volgens mij niet eens doorhadden bij welk concert ze waren
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')