wel een beetje jammer dat je er pas achter kwam nadat je geboekt hadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:08 schreef Stereotomy het volgende:
Even een waarschuwing en tip om NIET te boeken bij cheaptickets.nl.
Ik heb net een ticket aldaar geboekt voor Wenen, met de maatschappij SkyEurope. Cheaptickets.nl rekent 10 EUR administratiekosten per ticket, terwijl als je rechtstreeks boekt via de site van SkyEurope, je geen extra administratiekosten hoeft te betalen.
Geld verdienen okee, maar een fokking 10 EUR per ticket wat zo'n 10% van de totale ticketprijs is?Gewoon via de maatschappij zelf boeken dus de volgende keer
Mjaquote:wel een beetje jammer dat je er pas achter kwam nadat je geboekt had
Ja, maar waar die hele heisa over is geweest met die nieuwe wet, dat geldt alleen voor Airport Taxes e.d., niet voor administratiekosten van een boekingssite. Dus wordt je alsnog geconfronteerd met boekingskosten pas als je alle gegevens hebt ingevuld.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:19 schreef Douwe het volgende:
Het klinkt misschien een beetje raar hoor... maar je moet eigenlijk bij álle maatschappijen/boekingssites doorklikken totdat je je betalingsgegevens moet invullen. Dán zie je namelijk pas het volledige bedrag, en kun je zien wie het goedkoopst is.
Je kunt ook bij een vliegwinkel.nl ofzo boeken, die bieden laagste prijs garantie.
Hebben we er iig weer een leuk scrabble woord bij: vliegtuigticketsboeksitemaffiaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, maar waar die hele heisa over is geweest met die nieuwe wet, dat geldt alleen voor Airport Taxes e.d., niet voor administratiekosten van een boekingssite. Dus wordt je alsnog geconfronteerd met boekingskosten pas als je alle gegevens hebt ingevuld.
En die boekingskosten verschillen per boekingssite.
Vliegen met een ticketschuiver lijkt me sowieso niet slim..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Dus omdat jij zo dom bent niet te kijken wat de voorwaarden zijn, moeten wij er niet mee vliegen? Wat een onzin weer![]()
Het enige wat zij doen is met tickets schuiven, goedkoop inkopen en ietsjepietjse winst maken, meer doen ze niet. Net zoals een gemiddelde internetshop een dozenschuiver is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 04:07 schreef indahnesia.com het volgende:
ticketschuiver?
Als ik jou was zou ik inderdaad niet gaan vliegen met cheaptickets.nlquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Dus omdat jij zo dom bent niet te kijken wat de voorwaarden zijn, moeten wij er niet mee vliegen? Wat een onzin weer![]()
zek niet man, 10 euroquote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja
Ik stuur de boeking naar mijn vriendin, en die zegt: oh, ik dacht dat je rechtstreeks bij SkyEurope zou boeken?
Ik:ff kijken of dat scheelde dan.
Tja, scheelde 10 EUR op een ticket van 110 EUR, da's toch bijna 10%.
inderdaad meer 'klagen om het klagen' dan daarwerkelijk een klacht. Overduidelijk eigen schuld ook nog eens, dus wat TS loopt te janken is me nog steeds niet duidelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:15 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
zek niet man, 10 euroKomop.. ga je ook zo op vakantie lopen huilen
'nee ik neem niet nóg een wijntje, das 2 euroi duiurder'..
shit man, waar maak je je druk om.....
Of ben je zo'n krenterige azijnpisser als 't om geld gaat...
Als 't nou 100 euro was, ok.. maar dit
![]()
Laatst ook wat kenissen van me; hadden heel heeeeeeeeeeeeele dure reis naar Zuid-Afrika geboekt, gingen vanalles bekijken daar en veel in de natuur (safari ed.). Kochten ze een (goedkope) verrekijker van 175 euro![]()
....
Oh fuck man ik dacht dat ik dit in CUL had gepost, maar dit is KLB natuurlijk, goh!!quote:inderdaad meer 'klagen om het klagen' dan daarwerkelijk een klacht.
jij bent echt een zielig persoontje die niet durft toe te geven dat zijn eigen dommigheid 'm nu 10 euro heeft gekost.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh fuck man ik dacht dat ik dit in CUL had gepost, maar dit is KLB natuurlijk, goh!!![]()
Oh, je moet volgens de nieuwe policy iets toegeven om er in KLB over te mogen praten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent echt een zielig persoontje die niet durft toe te geven dat zijn eigen dommigheid 'm nu 10 euro heeft gekost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |