abonnement Unibet Coolblue
pi_46960157
It wasn't me!
Noot noot.
pi_46960294
Retespannende aflevering vandaag
Saartje
pi_46960681
Even een reactie op FrozenFlame uit het vorige deel:

nee dat Trance achtige lied was dus van Kate Havnevik met New Day


Over de aflevering - ik vond m echt heel erg goed! Vond Cristina en Burke echt... tja, bizar eigenlijk.
Tralalalaaa
  maandag 5 maart 2007 @ 23:10:00 #5
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_46960787
Ik vond dat de promo voor deze week zich redelijk waarmaakte; het was een heftige aflevering, maar ik verwachtte wel wat meer "suspense", maar dat was eigenlijk alleen tijdens die laatste operatiescènes.
Ze worden wel goed in promo's maken bij NET5, die van volgende week is ook vet
pi_46964982
Hahaha ik dacht dat ik verdwaald was, ik volg het USA topic maar dit is natuurlijk het NL topic! Nou jongens veel plezier met kijken, er staat jullie veel moois te wachten
pi_46965258
Wat een aflevering weer gisteren!

Die bitchfight ook, haha!
pi_46965386
quote:
Een aparte aflevering deze, niet alleen was de voice-over van Cristina in plaats van Meredith, maar hij duurde ook 49 minuten, in plaats van de gebruikelijke 42
Daarom stond de aflevering maar net op mijn videoband. De promo voor volgende week dus net niet Wie kan me daarmee helpen? (evt. in spoilertags).

Vond het een heftige aflevering. Het feit dat Burke en Christina weinig tegen elkaar praten is zo verwarrend. Wat denken ze nou precies?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 08:32:46 #9
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_46965466
Was het topic al kwijt!!! Wat een aflevering weer, ookal vind ik Christina een doos en vind ik haar en Burke een complete mis match, ik zat toch met tranen in mijn ogen toen ze ruzie kregen!!!

Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week! Zal dit dan gelijk de laatste aflevering zijn? Je ziet nu telkens voorstukjes over Julia's......
  dinsdag 6 maart 2007 @ 08:35:22 #10
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_46965479
Heftige aflevering hoor. Ik vind Burke en Yang allebeide dramaqueens. Yang is ook nog een verraadster en Burke is een lapzwans, hij wilde het zelf net zo goed, want hij moest en zou chirurg blijven nu schuift ie het mooi op iemans anders af. Eerst Yang die hem gedwongen zou hebben en toen zou McDreamy de operatie hebben verpest..
Burke had het gewoon gelijk moeten zeggen.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:26:03 #11
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_46966207
Ik ben denk een van de weinigen die Cristina gelijk geeft. Zij slooft zich echt weken uit, leert allemaal moeilijke nieuwe dingen, riskeert ruzie met Bailey, alles! En Burke zegt alleen maar, je pusht me, we zijn geen team. Had ie wel wat eerder mee mogen komen. Laffe zak.

En die bitchfight was vet, Izzie komt er natuurlijk rustig tussen, als trailerpark meisje hahaha.. Mooie quote inderdaad 'she's very little and you're hurting her'..

Verder, ik vind McDreamy zoooo jammie!!! Knap dat ze van hem af kan blijven..
pi_46966218
Burke and Christina waren allebei ontzettend frustrerend bezig gisteren. Ik weet niet wie ik erger vond: Burke die Christina de schuld gaf van hun bedrog of Christina die hem ging verraden omdat hij de operatie alleen wilde doen.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:37:30 #13
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_46966421
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:26 schreef bladibladibla het volgende:
Burke and Christina waren allebei ontzettend frustrerend bezig gisteren. Ik weet niet wie ik erger vond: Burke die Christina de schuld gaf van hun bedrog of Christina die hem ging verraden omdat hij de operatie alleen wilde doen.
Denk niet dat Christina hem daarom heeft verraden, die operatie ging volgens mij bijna fout omdat Burke te eigenwijs was om zich door iemand (Christina in dit geval) te laten helpen. Ik denk dus dat ze daarom (om "doden" en ongelukjes in de operatiekamer te voorkomen) naar de Chief ging...

Wel erg jammer dat Burke iedereen om zich heen de schuld gaf van zijn trillende hand... lekker makkelijk!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:51:57 #14
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_46966702
Trouwens, wat zit er achter die deur?!? Ik denk iemand met een zeldzame ziekte ofzo, net zoals in seizoen 1 die vrouw met die mega tumor op haar buik. Of een oude bekende, maar dan zou ik niet weten wie. Zucht, nieuwsgierig, nieuwsgierig!!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 09:53:40 #15
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_46966737
Leuke aflevering gisteren. En verfrissend dat eens iemand anders de voice-over doet.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 10:12:49 #16
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46967145
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:53 schreef pdiscs het volgende:
Leuke aflevering gisteren. En verfrissend dat eens iemand anders de voice-over doet.
Nou dat vond ik dus ook! Ik vind Meredith (acheraf gezien) helemaal niet zo leuk! Ze heeft ook geen uitstraling.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46967559
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 08:32 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week! Zal dit dan gelijk de laatste aflevering zijn? Je ziet nu telkens voorstukjes over Julia's......
Ben ik ook benieuwd naar, of Grey's Anatomy nou stopt.. Hoop het niet!!
Het gaat volgende week weer meer om Meredith draaien ben ik bang. Staat op de net5 site waar het over gaat, zal het hier niet neerzetten. Kan niets vinden over dat andere programma, laten we hopen dat ze Men in Trees vervangen, daar lijkt me zó niets aan.

Trouwens.. Karev heeft Izzie toch gezoent vorige week, of geprobeerd te zoenen? Daar zie je helemaal niets meer van.. Of ben ik nou in de war?

[ Bericht 14% gewijzigd door Purky op 06-03-2007 10:36:19 ]
pi_46968062
Mn vriend keek ook een keer mee gister, zei hij, ik dacht dat t ook grappig was?
Maarja gister een beetje heftige serieuze aflevering!!!!

Ben benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.
pi_46968178
die promos maakt net 5 niet hoor, die komen gewoon kant en klaar uit de VS
pi_46968858
Waar ging de promo gister over?? Ik heb hem gemist!
  Redactie Frontpage dinsdag 6 maart 2007 @ 11:29:09 #21
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_46969086
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:31 schreef Purky het volgende:

[..]

Ben ik ook benieuwd naar, of Grey's Anatomy nou stopt.. Hoop het niet!!
Het gaat volgende week weer meer om Meredith draaien ben ik bang. Staat op de net5 site waar het over gaat, zal het hier niet neerzetten. Kan niets vinden over dat andere programma, laten we hopen dat ze Men in Trees vervangen, daar lijkt me zó niets aan.

Trouwens.. Karev heeft Izzie toch gezoent vorige week, of geprobeerd te zoenen? Daar zie je helemaal niets meer van.. Of ben ik nou in de war?
Men In Trees is léúk echt, leuke serie vind ik dat

en Karev heeft Izzie idd gezoend vorige week

vond het wel een moeilijke aflevering hoor, gebeurde zo veel en het was allemaal nogal heftig. en dat Yang Burke heeft verraden ik denk wel dat ze er een goede reden voor had, ik had hem allang gedwongen om het te zeggen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:32:46 #22
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_46969177
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:20 schreef Koningin het volgende:
Waar ging de promo gister over?? Ik heb hem gemist!
Ik heb niet helemaal opgelet hoor maar het ging over:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat iemand anders beter heeft zitten opletten tijdens de promo!
pi_46969503
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:32 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik heb niet helemaal opgelet hoor maar het ging over:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat iemand anders beter heeft zitten opletten tijdens de promo!
Ik heb al gezien wat achter de deur zit, ben nou eenmaal te nieuwsgierig...
Dat wordt spannend.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 11:49:44 #24
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_46969713
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:43 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik heb al gezien wat achter de deur zit, ben nou eenmaal te nieuwsgierig...
Dat wordt spannend.
Vertel vertel vertel!
pi_46969915
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:49 schreef Starlie het volgende:

[..]

Vertel vertel vertel!
Dat mag ik hier niet vertellen.
Kijk maar hier http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/?primetime=true
Even de goede aflevering opzoeken op hoppa!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:17:37 #26
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46974321
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat mag ik hier niet vertellen.
Kijk maar hier http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/?primetime=true
Even de goede aflevering opzoeken op hoppa!
De verleiding is heeeel groot, maar ik doe het niet !!!!!!!!!!!!!! [schreef ze heel stoer]
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46974688
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:17 schreef Sammetje het volgende:

[..]

De verleiding is heeeel groot, maar ik doe het niet !!!!!!!!!!!!!! [schreef ze heel stoer]
hoe heet de volgende episode (of die van gisteren)



edit: ik heb het gevonden

[ Bericht 8% gewijzigd door lily op 06-03-2007 14:32:54 ]
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:18:22 #28
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_46976624
Over de promo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:24:12 #29
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_46976839
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 11:56 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat mag ik hier niet vertellen.
Kijk maar hier http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/?primetime=true
Even de goede aflevering opzoeken op hoppa!
Ja ja ik heb hem ook gezien heb nog meer dingen gezien die ik niet wilde weten.... Weet niet of jij dat ook hebt gezien?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:25:07 #30
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_46976877
Over welke deur hebben jullie het nou?
Ik heb geen deur gezien ?

Ik heb het gisteravond niet kunnen zien omdat we weer eens visite hadden die GA niet willen zien Ik heb het vanochtend gedownload. Helaas geen ondertiteling dus ik heb best wel eens iets kunnen missen. Maar ik heb geen vreemde deur gezien ...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_46976957
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:25 schreef Vlindur het volgende:
Over welke deur hebben jullie het nou?
Ik heb geen deur gezien ?
Je zag dat alleen in het promo filmpje voor volgende week. Ze kijken verbaasd/geschrokken door een deur maar je ziet niet waarnaar ze kijken...
  Redactie Frontpage dinsdag 6 maart 2007 @ 15:27:21 #32
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_46976966
was in het voorstukje van volgende week iets met een deur
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:31:24 #33
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_46977112
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef Etcetera het volgende:
was in het voorstukje van volgende week iets met een deur
Oooooh.. Ja.. Die heb ik ook niet gezien. Hmmm..
Ik heb ook al tegen vriend-lief gezegd; Als er volgende week weer viste komen dan kunnen die de boom in. Including yourself. Want ik ga GA kijken. Vorige week kon ik em ook al niet zien.


Hij snapt niet dat GA voor visite gaat...
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_46977473
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oooooh.. Ja.. Die heb ik ook niet gezien. Hmmm..
Ik heb ook al tegen vriend-lief gezegd; Als er volgende week weer viste komen dan kunnen die de boom in. Including yourself. Want ik ga GA kijken. Vorige week kon ik em ook al niet zien.


Hij snapt niet dat GA voor visite gaat...
kon je het niet opnemen dan?
Ik probeer het wel altijd te kijken, maar als dat niet kan nemen we het gewoon op....
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:43:06 #35
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_46977558
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:40 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

kon je het niet opnemen dan?
Ik probeer het wel altijd te kijken, maar als dat niet kan nemen we het gewoon op....
Nee, die zit nog ergens in een verhuisdoos. We willen zo'n HD recorder (?) nemen.
Maar van uitstel komt afstel he..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_46977704
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:24 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja ja ik heb hem ook gezien heb nog meer dingen gezien die ik niet wilde weten.... Weet niet of jij dat ook hebt gezien?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je iets duidelijker zijn?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:21:25 #37
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_46979143
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:45 schreef Koningin het volgende:

[..]

Kun je iets duidelijker zijn?
Het zat niet in het stukje voor volgende week, maar in een aflevering over een paar weken! Als je die niet bekeken hebt ga ik natuurlijk verder niets zeggen
pi_46980185
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 09:37 schreef Starlie het volgende:

[..]

Denk niet dat Christina hem daarom heeft verraden, die operatie ging volgens mij bijna fout omdat Burke te eigenwijs was om zich door iemand (Christina in dit geval) te laten helpen. Ik denk dus dat ze daarom (om "doden" en ongelukjes in de operatiekamer te voorkomen) naar de Chief ging...

Wel erg jammer dat Burke iedereen om zich heen de schuld gaf van zijn trillende hand... lekker makkelijk!
Ik had meer het idee dat Christina het deed om haar eigen carrière te redden.
in a crowd you lose humanity
pi_46980469
Karev wordt steeds meer
Hij wordt ook zeker geen plastisch chirug maar gynaecoloog.
pi_46981885
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:49 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik had meer het idee dat Christina het deed om haar eigen carrière te redden.
Ik hoop dat ze nog een schorsing krijgt voor medeplichtigheid!!!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:45:50 #41
71384 Urnie
.... is een zij
pi_46982583
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 08:23 schreef Koningin het volgende:

[..]

Daarom stond de aflevering maar net op mijn videoband. De promo voor volgende week dus net niet Wie kan me daarmee helpen? (evt. in spoilertags).

Vond het een heftige aflevering. Het feit dat Burke en Christina weinig tegen elkaar praten is zo verwarrend. Wat denken ze nou precies?
En de mijne stopte op het moment dat Burke de deur dicht deed voor Cristina haar neus. Ik neem aan dat dat toch wel het laatste shot van de aflevering was, of heb ik nog iets belangrijks gemist? De promo heb ik dus in ieder geval gemist.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_46983950
Jezus, wat gaat het hier snel ineens

Vorige topic alweer vol
  dinsdag 6 maart 2007 @ 18:39:32 #43
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_46984365
Zo, hier zijn jullie Gave aflevering, en ik ben ook zeer benieuwd na die promo... Ik denk dat Christina het tegen de Chief zei om ongelukken te voorkomen door Burke's tremor... Maar wel verwarrend idd, die gesprekken..
Can't wait until next week! (ik wil ook weten wat er achter de deur gebeurt!)
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_46985456
t.v.p. Ik kan ook haast niet wachten tot volgende week...wat zit er nou toch achter die deur ?!
En wat is er gaande tussen Addison en Alex... er bloeit echt iets op tussen die 2.
pi_46985684
Voor de mensen die er interesse in hebben, de schrijvers van Grey's Anatomy schrijven een blog van elke aflevering. Vanwege spoilers kan je beter niet op deze site kijken, maar misschien dat sommigen meer inzicht wel leuk vinden
quote:
Kip Koenig on "From A Whisper to A Scream"

Original Airdate: 11-23-06

I need one word to describe my feelings after watching tonight’s episode, “From A Whisper to A Scream”: Holy! Okay no, five words. I need five words to describe my feelings: Holy crap! That was intense!

And I have a confession: I'm scared.

Here’s why I'm scared. I'm blogging. Blogging for us writers here is a different kind of writing than we’re used to. It’s like writing a term paper. I mean, I know I don’t have to compare and contrast tonight’s episode with Lady MacBeth, but hundreds if not thousands of people never read my term papers. Thank God.

And I'm guessing lots more people than that will watch the show tonight. And that’s scary. Because people love their Grey’s Anatomy. People like you. People like me. People like Oprah. And you, me and Oprah like our Grey’s Anatomy to be Grey’s Anatomy. And this episode is, well, different than the tried and true. There’s Cristina’s voice over for starters. We’ve only had one other episode narrated by someone other than Meredith - that was George after… you remember the sex with… let’s move on… Anyway, this episode is different and I'm scared but I'm also really excited because I think it kinda rocks.

Shonda wanted one big episode about betrayal. And so we have all kinds of betrayal: a patient whose lover betrayed her, another patient whose body betrayed him, Callie feeling betrayed by Meredith about the McSteamy sex, George feeling Izzie betrayed him with his parents, Meredith not telling Derek about Burke’s tremor, George going to the Denny card with Izzie, etc. And at the wheel, driving this betrayal band wagon is Cristina. And Burke. And their frickin crazy ass secret.

That secret is such a big honking betrayal. Think back over the course of this season; it makes your head spin how many of our people were betrayed because of it. Bailey, Richard, Derek, Meredith, George, everyone, take a number and get in line. And the thing is Cristina and Burke know this. And it is killing them. And so it has to end.

Choice and circumstance got them into this. They became a team and the team piled up victories in surgery after surgery. They saved lives, lost none. But the cost outside surgery kept going up. The walls started closing in on Cristina. She may be a part robot but she is also part human (that’s in fact true). She’s exhausted, scared and trapped. And it gets worse everyday. Burke is a man of such integrity, even if he believes he is recovered – and he absolutely does – not being completely forthright with Derek, or Richard, or Bailey, or anyone, is wrong. He’s betrayed all of them and that eats away at who he really is. And so it has to end.

Burke is about to tell Derek the truth when Derek presents him with an emergent surgery. Then Alex interrupts with another emergent case. Choice and circumstance force them into surgery one more time but in this surgery Burke orders Cristina to the other side of the OR table. The team is done. Burke is done. Cristina is done.

We don’t know what Cristina says to Richard. All we know is that she beat Burke to it and that breaks Burke’s heart. And probably Richard’s as well. He was going to step down, go back to Adele. He’d chosen a successor. This was a huge decision. He loves Seattle Grace and would only leave it in the hands of someone he trusts completely. Now what?

Speaking of “now what,” we now know George’s dad is going to have Erica Hahn perform his surgery. It kills me to see George so scared; but it’s his dad and I think we can all relate. And it was nice to see Izzie be there as a friend for him at the end - despite what went on between them during the day.

Okay, I know I'm not the only one looking for signs that Alex and Addison might go all Grey’s Anatomy on each other. Maybe if that moment at the end had been in a stairwell or in an on-call room. I love seeing those two characters together and I love that Addison can see the good in Alex that others – particularly Mark in this episode – don’t see.

Oh, and did anyone notice the McSex version 2.0 at the end there? Yeah, that was sex on the horizon as the camera panned away from Meredith and Derek. See, they are a couple – and for much of this day a very happy couple (How great to see, right?). And couples overcome things. Even some betrayals. And sex helps. Remember that. Sex helps.

On that note, I’d like to wish everyone a really happy turkey day. I am going to go eat. Then I am going to sit down and watch that show that comes on at nine. Hope you all enjoy and again, Happy Thanksgiving from Kip to you.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_46986872
Die callie stond even flink voor lul toen ze het fout had bij die bitch fight en daarna ook echt... oerdriften... hilarisch!!
Ik hoop dat er snel wat moois bloeit tussen alex en addison.. kan niet wachten
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_46987342
idd Wat voor raars is dat Alez en Addison samen:?
Achter de deur licht misschien wel een medewerker van het ziekenhuis... of inderdaad weer en patient met iets super raars.
Maarja ....
  Redactie Frontpage dinsdag 6 maart 2007 @ 20:17:04 #48
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_46988507
mooie blog
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_46988570
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 19:53 schreef liza_2007 het volgende:
idd Wat voor raars is dat Alez en Addison samen:?
Achter de deur licht misschien wel een medewerker van het ziekenhuis... of inderdaad weer en patient met iets super raars.
Maarja ....
Nah, niet iemand van het ziekenhuis, want dan zou Bailey het niet zo brengen
pi_46991077
Oh ja ik wil ook graag weten wat er achter de deur zit!

Ik moet zeggen dat ik mij gisteren wel heb aan het irritante gedrag van Christina, maar het einde was erg hard "We don't need you dr Yang"
pi_46991887
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Nah, niet iemand van het ziekenhuis, want dan zou Bailey het niet zo brengen
Idd dat klopt wel maar toc een patient met een of andere rare ziekte zou niet heel erg verrassend zijn tenzij het echt super raar is
  dinsdag 6 maart 2007 @ 21:40:32 #52
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47007806
Het was idd een heavy aflevering. Ben benieuwd naar volgende week!
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_47013343
tvp
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47135778
Zag net het voorstukje weer. Bij die deur kijkt Izzie echt zo half geschokt, half lachend. Nou ben ik echt nieuwsgierig!
pi_47141545
Damn, ik kon dit topic niet vinden... this gewoonweg een TE KORTE topicnaam
pi_47149310
Morgen alweer
  zondag 11 maart 2007 @ 15:55:40 #58
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47157307
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:29 schreef B.ertha het volgende:
Zag net het voorstukje weer. Bij die deur kijkt Izzie echt zo half geschokt, half lachend. Nou ben ik echt nieuwsgierig!
Nog 1 nachtje slapen, dan weet je het!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47157522
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:55 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Nog 1 nachtje slapen, dan weet je het!


En daarna de voorlopig laatste afl van Men in Trees
pi_47161121
dat is een kort eerste seizoen dan!


maargoed.. kan inderdaad niet wachtten op de aflevering. het zal wel weer iets bizars zijn. net zoals toen die mensen die vast zaten in elkaar met sexen
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
  zondag 11 maart 2007 @ 20:28:19 #61
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47166847
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:45 schreef Sharapova het volgende:
dat is een kort eerste seizoen dan!


maargoed.. kan inderdaad niet wachtten op de aflevering. het zal wel weer iets bizars zijn. net zoals toen die mensen die vast zaten in elkaar met sexen
Het eerste seizoen van GA waren ook maar 9 afleveringen. Het 2e seizoen werd dat gelijk goedgemaakt met 27 afleveringen.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_47181273
Vanavond!
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47181581
Vanavooond weer.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_47188071
Nog 7 uur!!
Noot noot.
  maandag 12 maart 2007 @ 13:59:30 #65
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_47189214
Ik kijk er weer naar uit!
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  maandag 12 maart 2007 @ 14:25:02 #66
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47190094
Nog 6 uurtjes!!!

Gelukkig gaat de dag met dit mooie weer wel sneller dan vorige week....toen leek er geen einde aan te komen.
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47192537
Volgende week komt er toch ook gewoon een GA hoop ik?

Vanavond
  maandag 12 maart 2007 @ 16:31:06 #68
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47195229
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Volgende week komt er toch ook gewoon een GA hoop ik?
Is er sprake van niet dan?!


Ik heb mijn HDDdingrecorder!!!

Met LIVE TV!!!

Whoohoo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_47196085
Allemachtig, ik had heel niet gemerkt dat die andere al vol zat
Maar ben gelukkig nog op tijd
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47197061
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Is er sprake van niet dan?!
Nou, ik dacht omdat Gilmore Girls wel gestopt is misschien..

Hoop het natuurlijk niet
  maandag 12 maart 2007 @ 17:42:12 #71
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47197831
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nou, ik dacht omdat Gilmore Girls wel gestopt is misschien..

Hoop het natuurlijk niet
Ik ook niet!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_47203765
Maar wat zit er nu achter die deur??

10 minuutjes
pi_47204827
Nou, dat viel ff tegen. Had iets veel raarders verwacht
  maandag 12 maart 2007 @ 20:43:41 #74
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_47204967
De humor is terug....dat valt mij niet tegen
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 12 maart 2007 @ 20:44:49 #75
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_47205002
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Nou, ik dacht omdat Gilmore Girls wel gestopt is misschien..

Hoop het natuurlijk niet
Volgens mij minimaal nog wel 1 seizoen, wij zijn nu geeindigd met seizoen 6?
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_47206570
Lag het aan mij of ging dat supereasy om die siamese tweeling te splitsen?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 12 maart 2007 @ 21:21:23 #77
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_47206651
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:19 schreef Nesle het volgende:
Lag het aan mij of ging dat supereasy om die siamese tweeling te splitsen?
alles gaat 'easy' deze afl. tot nu toe
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 12 maart 2007 @ 21:46:05 #78
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_47207822
Nou ik vond het niet zo'n leuke aflevering... ligt het aan mij of is het de laatste tijd wat minder aan het worden?!

Dat met Meredith en haar moeder vond ik net wel een beetje zielig...
pi_47208469
Lief dat Christina toch die lift instapte!
Noot noot.
  maandag 12 maart 2007 @ 22:02:08 #80
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_47208575
Vond het juist een hele lieve aflevering zonder al te dramatische dingen en met genoeg humor

Izzy die stiekum toch indruk op MCvierkanthoofd maakte zonder zijn MCstrakkeAss te likken
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 12 maart 2007 @ 22:10:48 #81
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47208923
was een leuke aflevering.....ook weer ff slikken. Toen die deur open ging dacht ik: is dat het?? Maar uiteindelijk wel een mooi verhaal!

Dacht dat Izzy slimmer was.....ik had het echt niet gedaan! Wat is het volgende?
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47209557
Wat een kutaflevering Ik vond er echt geen zak aan Slechtste aflevering van GA tot nu toe denk ik.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_47211803
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:26 schreef rena het volgende:
Wat een kutaflevering Ik vond er echt geen zak aan Slechtste aflevering van GA tot nu toe denk ik.
En hier sluit ik mij bij aan
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Redactie Frontpage dinsdag 13 maart 2007 @ 08:23:53 #84
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47217806
ik vond Izzie stoer "I don't do coffee"
jammer dat ze later wel moest, maar ze gaf hem geen respect
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:52:52 #85
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_47218224
Waarom vond iedereen het zó onwijs stom? Ik heb me weer prima vermaakt hoor. Het scheiden ging wel easy, maar ja, als alles moeilijk moet gaan wordt het ook vermoeiend. Maar voor de goede orde, Meredith en Derek hebben nu nog steeds geen seks gehad? Gekkigheid.

En Izzie was inderdaad vet met Sloan, hij geilt te erg op haar haha..
pi_47218542
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:52 schreef Smash-it het volgende:
Waarom vond iedereen het zó onwijs stom? Ik heb me weer prima vermaakt hoor. Het scheiden ging wel easy, maar ja, als alles moeilijk moet gaan wordt het ook vermoeiend. Maar voor de goede orde, Meredith en Derek hebben nu nog steeds geen seks gehad? Gekkigheid.

En Izzie was inderdaad vet met Sloan, hij geilt te erg op haar haha..
Sloan geilt op alles wat borsten en twee benen heeft...
pi_47218988
Oeh, ik heb gister niet meer kunnen kijken.
Straks na mijn werk wel. Ben benieuwd.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:41:38 #88
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47219208
Hij was weer MACHTIG!

Wat zou ik toch moeten zonder mijn dagelijkse Judging Amy en de weeklijkse Grey's Anatomy!

whoo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:52:01 #89
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_47219528
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:52 schreef Smash-it het volgende:
Maar voor de goede orde, Meredith en Derek hebben nu nog steeds geen seks gehad? Gekkigheid.
Volgens mij wel... aan het einde van de vorige aflevering zag je in ieder geval dat ze heftig begonnen te vrijen na alle shit wat er gebeurd was met Burke en Cristina, nadat ze een discussie hadden gehad over waarom Meredith niets tegen Derek had gezegd.
pi_47224720
Ik vond deze aflvering ook niet super maar de laatste 5 minuten met Yang die de lift in stapt en Meredith & haar moeder waren wel weer mooi.
  Moderator dinsdag 13 maart 2007 @ 14:56:19 #91
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_47229377
En weg zijn de posts over downloaden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Redactie Frontpage dinsdag 13 maart 2007 @ 14:56:59 #92
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47229396
die kans zat er in he
sorry Mike
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:51:36 #93
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_47233392
Welke episode was er gisteren, en uit welk seizoen? Episode 14 uit seizoen 3 toevallig?
pi_47233548
Nee 11 dacht ik. Uit 3.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Redactie Frontpage dinsdag 13 maart 2007 @ 17:20:02 #95
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47234320
sorry nesle, het was 10 uit seizoen 3

Season 3, Episode 10: Don't Stand So Close to Me
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47238045
Top aflevering weer

Vooral hoe Izzy met Sloan omgaat.. haha
pi_47238621
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:20 schreef Etcetera het volgende:
sorry nesle, het was 10 uit seizoen 3

Season 3, Episode 10: Don't Stand So Close to Me
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor
Ik was te lui om het correcte antwoord op te zoeken, daarom mijn "dacht ik"
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47247377
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef Smirnov het volgende:
Ik vond deze aflvering ook niet super maar de laatste 5 minuten met Yang die de lift in stapt en Meredith & haar moeder waren wel weer mooi.
eens
in het begin is iedereen op iedereen kwaad (behalve Meredith ) en op het einde komt het weer allemaal goed
pi_47249202
Gister eerste aflevering gezien Leuke serie
pi_47256688
Ik heb me echt mateloos zitten ergeren aan George.
Die moet eens goed door elkaar geschut worden, privé en werk kan ie nog niet echt goed scheiden. Hij is op iedereen boos,
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:14:03 #101
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47257011
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:00 schreef Koningin het volgende:
Ik heb me echt mateloos zitten ergeren aan George.
Die moet eens goed door elkaar geschut worden, privé en werk kan ie nog niet echt goed scheiden. Hij is op iedereen boos,
Ben ik gelukkig niet de enige! Heb me er ook vreselijk aan gestoord.....hij is zo lelijk als hij chagrijnig kijkt! (edit: vind 'm anders ook niet knap hoor!)

Ik vond Burke deze aflevering wel weer lief
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47266098
George is gewoon in de war ivm zijn paps.
dat betekent niet dat hij dat op de anderen moet afreageren maar toch
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47266206
Ik vind de grappige george veel gezelliger, dan valt er tenminste iets te lachen
Geniet, maar drink met je mate!
pi_47270349
jaaaaaaa hij is nu echt onuitstaanbaar. op iedereen lopen schreeuwen enzo
ok als ik zulke broers had zou ik ze ook wat aan doen maar de rest probeert gewoon lief te zijn
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_47310739
Weet iemand hoeveel afleveringen er nog komen? Een colega van me moet op 2 april invallen met werken, maar als dan nog Grey's bezig is, wil ze niet werken
pi_47316818
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Feya het volgende:
nog Grey's bezig is, wil ze niet werken
Als ze serieus een tvprogramma boven werk stelt, verdient ze het om een paar tikken te krijgen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:24:18 #107
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_47325960
quote:
Als ze serieus een tvprogramma boven werk stelt, verdient ze het om een paar tikken te krijgen
Echt hoor. Zelfs ik al die hard fan vindt dit te ver gaan! Gekkigheid..
pi_47326236
Heeft ze geen video of iets dergelijks??
Ik moet het ook iedere week opnemen sinds het op maandag komt.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:22:04 #109
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47326742
Hallo, er staat toch een knipoog achter! Ze zal het toch niet serieus menen??

Ik laat tegenwoordig steeds vaker de video meelopen, want wij hebben een aantal vrienden die er ster in zijn om net onder mijn series te bellen. Soms neem ik dan gewoon niet op, maar het stoort wel........of een kind dat ineens roept.....tsja, die KAN je gewoon niet negeren.....nee echt niet!!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47338459
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:22 schreef Sammetje het volgende:
Hallo, er staat toch een knipoog achter! Ze zal het toch niet serieus menen??

Ik laat tegenwoordig steeds vaker de video meelopen, want wij hebben een aantal vrienden die er ster in zijn om net onder mijn series te bellen. Soms neem ik dan gewoon niet op, maar het stoort wel........of een kind dat ineens roept.....tsja, die KAN je gewoon niet negeren.....nee echt niet!!
Zucht , dank je Sammetje . Nee dat was dus voor de gekkeigheid, maar ze wilde het wel graag weten ivm het opnemen idd.
pi_47432734
Vanavond weer
  maandag 19 maart 2007 @ 13:40:21 #112
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47432845
En ik ga het kijken!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 19 maart 2007 @ 14:00:49 #113
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_47433578
Zin in!!
pi_47433977
Vanaavonddd
  maandag 19 maart 2007 @ 15:41:15 #115
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47437448
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:40 schreef Vlindur het volgende:
En ik ga het kijken!!
Same here!!!! En daarna nog een nieuwe serie Julia's nog wat.....ben benieuwd
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  Redactie Frontpage maandag 19 maart 2007 @ 15:43:32 #116
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47437544
Julia's Tango
ben ik ook wel nieuwsgierig naar, maar Men In Trees was zo leuk

vanavond GA
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47438043
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Julia's Tango
ben ik ook wel nieuwsgierig naar, maar Men In Trees was zo leuk

vanavond GA
Ga het ook een kans geven, maar vind MIT nu al leuker
Gelukkig is GA er nog wel
pi_47438172
Ben benieuwd naar vanavond, hopelijk doet George nu wat gewoner, vorige week was die ronduit irritant.
pi_47440084
Ja Julia's Tanga ga ik ook maar eens kijken, ben benieuwd!
pi_47446871
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Noot noot.
pi_47449409
George is nog steeds vervelend
pi_47449478
Geef hem de tijd, net 5 minuten bezig
pi_47449657
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:39 schreef B.ertha het volgende:
Geef hem de tijd, net 5 minuten bezig
Oh, het zal vast wel verbeteren, maar dan kan ik niet meer zeggen dat hij nog steeds vervelend is

PS: k*treclame!
pi_47450879
Hahahahaha ik moest lachen om Dr Torres
Noot noot.
pi_47451477
OOOOEEE KISSY KISSY
pi_47451498
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
Hahahahaha ik moest lachen om Dr Torres
130cc urine
pi_47451674
Noot noot.
pi_47451679
Wat een geweldige aflevering Maakt vorige week weer helemaal goed
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 19 maart 2007 @ 21:30:46 #129
93709 Illyria
The blue bummer
pi_47451880
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:27 schreef rena het volgende:
Wat een geweldige aflevering Maakt vorige week weer helemaal goed


Het sprong er nou niet echt bovenuit ofzo, beetje overdreven deze reactie...
pi_47452064
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Illyria het volgende:

[..]



Het sprong er nou niet echt bovenuit ofzo, beetje overdreven deze reactie...
Addison en Alex zijn gewoon zo cute bij elkaar


Had hier al weken op gehoopt, en eindelijk gebeurde het (bijna) . Alleen wel fout dat Addison in de serie een stukje ouder dan Alex is
pi_47452099
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Illyria het volgende:

[..]



Het sprong er nou niet echt bovenuit ofzo, beetje overdreven deze reactie...
Ah, moet ik nu mijn mening aanpassen of zo?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_47452582
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:30 schreef Illyria het volgende:



Het sprong er nou niet echt bovenuit ofzo, beetje overdreven deze reactie...
Mag ze toch zelf weten...

Ik vond het ook een superaflevering!
Noot noot.
  maandag 19 maart 2007 @ 22:05:28 #133
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_47453561
Dat laatste liedje Wie weet de titel/artiest toevallig??

Hoe blij kun je zijn om 130cc urine?
Saartje
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 maart 2007 @ 22:15:17 #134
163650 Greys
pi_47454043
Wat was er nou met Addison en McSteamy? 'Not this week'?
En dat hij later zei 'Are you sorry I'm feeling bad or are you SORRY?'

Zou ze toen ze een relatie met hem had zwanger zijn geweest en het weg hebben laten halen en dat dat 'deze week' was maar dan een jaar later ofzo?

Of denk ik weer veel te ver door
Of is het al duidelijk voor jullie en loop ik hopeloos achter?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_47454396
Ik snap het ook niet
  maandag 19 maart 2007 @ 23:03:21 #136
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_47456217
quote:
Op maandag 19 maart 2007 21:35 schreef rena het volgende:

[..]

Ah, moet ik nu mijn mening aanpassen of zo?
Net of jouw meninkje iets heiligs is
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:52:03 #137
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47460859
Heb het niet helemaal kunnen volgen, want kreeg telefoon tussendoor.......ja, ik weet het, had ook niet op kunnen nemen, maar heb snel de video ingeschakeld. Zal vanavond nog even terugkijken hoe het nu zit met McSteamy en Addison, want dat ging me ook te snel.

Addison en Alex........nee, vind het geen combinatie!!!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47460898
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-03-2007 12:04:15 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:59:16 #139
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47460902
quote:
Op maandag 19 maart 2007 22:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat laatste liedje Wie weet de titel/artiest toevallig??

Hoe blij kun je zijn om 130cc urine?
TITLE: Love Will Come Through
PERFORMER: Travis
The song plays as Addison finds Alex sitting with baby Laura. Izzie watches Laura struggle and Meredith sees her Dad and walks away in the hospital. End of episode montage of everyone.

bron: http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/music?pn=mguide&ep=11&s=3
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:00:43 #140
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47460912
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 07:58 schreef teigan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-03-2007 12:04:33 ]
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47461109
Ik heb het gezien.
Ik weet alleen niet meer welke aflevering en tegen wie ze het zei. Ik dacht tegen Callie, maar ik weet dat niet zeker.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 20 maart 2007 @ 08:57:22 #142
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_47461670
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 07:59 schreef Sammetje het volgende:

[..]

TITLE: Love Will Come Through
PERFORMER: Travis
The song plays as Addison finds Alex sitting with baby Laura. Izzie watches Laura struggle and Meredith sees her Dad and walks away in the hospital. End of episode montage of everyone.

bron: http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/music?pn=mguide&ep=11&s=3
Dank je wel
Saartje
pi_47461750
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex is wel leuk met Addison

Yang en Burke zijn ook wel grappig. Het moet alleen niet meer te lang duren....

George vind ik eigenlijk zielig, want zijn vader zat vol met uitzaaiingen.... Maar wel weer leuk met dr. Torres.

En zal Izzie de operatie voor dat meisje betalen..........??

[ Bericht 7% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-03-2007 12:04:50 ]
pi_47463197
Ik denk wel dat Izzie iets bijdraagt aan de operatie ofzo. Het lag er dik bovenop omdat het nu steeds weer over die cheque ging. Beetje overdreven maar wel grappig toen Izzie die cheque ging innen, helemaal huilend enzo
George die Callie een kussie gaf, ahhh En toen de volgende scene met Alex & Addison en ik dacht: "nee! niet nog een kus, beetje verspreiden over de afleveringen!" Maar ben benieuwd hoe dat verder gaat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 maart 2007 @ 10:07:37 #145
163650 Greys
pi_47463460
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 07:58 schreef teigan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je zeker dat dit al genoemd is in de nu lopende serie? Ik ben toch echt een trouwe kijker maar ik gokte maar wat, omdat ze het over 'not this week' en 'are you sorry' hadden. (Niet helemaal goed gegokt dus, want dit was dus haar uitgerekende week, aha, dat kon ook nog natuurlijk).
Je hebt niet toevallig stiekem vooruit gekeken een paar afleveringen en dat dit een soort spoiler dan is?

[ Bericht 4% gewijzigd door SaintOfKillers op 20-03-2007 12:05:07 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 10:10:55 #146
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_47463564
Die speech die George gaf bij de verjaardag van z'n pa .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_47463957
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 10:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dit al genoemd is in de nu lopende serie? Ik ben toch echt een trouwe kijker maar ik gokte maar wat, omdat ze het over 'not this week' en 'are you sorry' hadden. (Niet helemaal goed gegokt dus, want dit was dus haar uitgerekende week, aha, dat kon ook nog natuurlijk).
Je hebt niet toevallig stiekem vooruit gekeken een paar afleveringen en dat dit een soort spoiler dan is?
Ja, ik heb even vooruit gekeken omdat ik graag wilde weten waar het vanaf kwam en het komt inderdaad pas in de aflevering van volgende week
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 10:26:22 #148
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_47464102
Spoiler !
Bedankt .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_47464175
Misschien is het dan een idee als iemand dat alsnog tussen spoilertags zet, zodat nietsvermoedende fokkers die dit nog gaan lezen niet ook gespoilerd worden?
  Redactie Frontpage dinsdag 20 maart 2007 @ 10:46:39 #150
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47464703
het was een goeie aflevering ik vond George veel minder knorrig
en dat dansje met Callie en die broers waren helemaal toen ze elkaar zoenden

addison en alex I knew it I knew it I knew it

meredith die snurkt

top aflevering
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage dinsdag 20 maart 2007 @ 12:09:45 #151
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47467283
ik heb ff in de FB spoilertags aangevraagd hoop dat niet heel veel mensen het hebben gelezen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:15:36 #152
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47467465
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 12:09 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ff in de FB spoilertags aangevraagd hoop dat niet heel veel mensen het hebben gelezen
Helaas, ik wel.......... maar goed het vermoeden was er al.............
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  Redactie Frontpage dinsdag 20 maart 2007 @ 12:23:02 #153
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47467687
ik snapte er geen barst van iig heb het ook gelezen, maar daar is niks meer aan te doen
en er zal wel wat meer bij hebben gezeten dan in de spoilers staat
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 20 maart 2007 @ 12:54:48 #154
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47468843
Ik heb het ook gelezen..

maar ik ga het *NU* weer vergeten!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_47468966
Och, jammer van de spoiler. Is gelukkig niet zo erg
pi_47469150
ik heb geen spoiler gelezen, maar er staan nog genoeg replies tussen die het weggeven.

Anywhom, was weer een leuke episode, ik vroeg me alleen af wat die "veelzeggende" blik tussen Bailey en Richard (the Chief) te betekenen had.
Is de situatie van George's pa nu uitzichtloos of is er nog hoop?
En hoe zou het nu ècht met Burke's hand gaan?
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
pi_47469941
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:04 schreef Pune het volgende:
Is de situatie van George's pa nu uitzichtloos of is er nog hoop?
Tja, dat kon ik er ook niet echt uit opmaken.
Lijkt me met zoveel uitzaaiingen dat het niet meer uitmaakt, of ze het nou weg halen of ze het laten zitten.
Echter, die nierfunctie laat weer positieve dingen zien. Ik ben geen dokter, dus zou het niet weten.
  Redactie Frontpage dinsdag 20 maart 2007 @ 14:17:12 #158
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47471390
het betekent denk ik dat de nierfunctie wel werkt, en daar moesten ze ja op letten, omdat die als eerste opgeven dus ik denk dat George's vader het gaat redden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47471501
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:32 schreef Koningin het volgende:

[..]

Tja, dat kon ik er ook niet echt uit opmaken.
Lijkt me met zoveel uitzaaiingen dat het niet meer uitmaakt, of ze het nou weg halen of ze het laten zitten.
Echter, die nierfunctie laat weer positieve dingen zien. Ik ben geen dokter, dus zou het niet weten.
Volgensmij.... maar dat weet ik niet zeker, kan hij het redden als die uitzaaiingen met chemokuur behandeld worden of zo.
En daarbij neemt GA het niet altijd even precies met de ziektes en behandelingen.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 maart 2007 @ 14:49:16 #160
163650 Greys
pi_47472609
Ik hoop ook dat Georgie z'n pa het gaat redden
Maar die veelbetekenende blik tussen Bailey en de Chief ...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_47474186
sorrysorrysorry...

Ik heb inderdaad vooruit gekeken, en dacht dat dit deze aflevering was..
Duizendmaal excuses, ik heb nog geprobeert het op te zoeken vanmorgen, maar ik had geen tijd meer..

Ik vind het heel vervelend voor jullie
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47474336
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:29 schreef teigan het volgende:
sorrysorrysorry...

Ik heb inderdaad vooruit gekeken, en dacht dat dit deze aflevering was..
Duizendmaal excuses, ik heb nog geprobeert het op te zoeken vanmorgen, maar ik had geen tijd meer..

Ik vind het heel vervelend voor jullie
Ik vergeef het je in ieder geval, tegen de tijd dat ik het kijk ben ik het alweer (bijna) vergeten
Maar niet meer doen hoor
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:37:32 #163
10754 alki
Alfisti
pi_47479010
Welk seizoen draait nu eigenlijk op net 5 ?
Cuore Sportivo
  Redactie Frontpage dinsdag 20 maart 2007 @ 17:39:21 #164
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47479073
als ik me niet vergis seizoen 3
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 maart 2007 @ 17:59:28 #165
163650 Greys
pi_47479835
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:29 schreef teigan het volgende:
sorrysorrysorry...

Ik heb inderdaad vooruit gekeken, en dacht dat dit deze aflevering was..
Duizendmaal excuses, ik heb nog geprobeert het op te zoeken vanmorgen, maar ik had geen tijd meer..

Ik vind het heel vervelend voor jullie
Joh, je deed het toch niet expres. Vergissinkje kan gebeuren hoor
Je probeerde gewoon mijn vraag te beantwoorden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_47480687
Die blik tussen Bailey en the Chief had volgens mij te maken met het feit dat ze niks tegen George mochten zeggen, vertrouwelijke informatie op verzoek van de patient zelf, tijdens de operatie had Meredith het er ook over.
Ik denk dus dat George (nog) niet weet hoe erg de uitzaaiingen waren (normaal hadden zo'n patient onmiddelijk hebben dichtgemaakt).
En Bailey zou eerlijk tegen George zijn. Zoiets denk ik.
pi_47482176
Leuke aflevering weer!

Ik hoop dat het allemaal goed komt met George zijn vader en ook tussen Christina en Burke!
pi_47482686
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Leuke aflevering weer!

Ik hoop dat het allemaal goed komt met George zijn vader en ook tussen Christina en Burke!
het is tv man
pi_47482782
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:17 schreef Repeat het volgende:

[..]

het is tv man vrouw
pi_47487995
Boeiend dat 't tv is. Dan kunnen we ons nog wel inleven
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 21:43:03 #171
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_47489225
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
het betekent denk ik dat de nierfunctie wel werkt, en daar moesten ze ja op letten, omdat die als eerste opgeven dus ik denk dat George's vader het gaat redden
We dachten ook dat Danny het zou redden maar dat liep ook anders af dan in de planning stond
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_47493050
Izzie: (To bank accountant while crying hysterically ) Just deposit the damn thing already !
Izzie was geweldig in die bank !
  dinsdag 20 maart 2007 @ 23:21:19 #173
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_47494125
Inderdaad, dat was echt grappig, ook die opmerking over "food stains" en hoe zij tijdens die zin hierboven een halve seconde stopte met hysterisch huilen om boos te worden

Ik denk dat Burke's hand weer helemaal in orde is, dat zou wel het meest logische zijn verhaalgewijs gezien [en hij komt ook niet echt depri over]...
Addison en Karev... Oh yeah!
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:41:41 #174
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47500519
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:26 schreef marientje het volgende:
Die blik tussen Bailey en the Chief had volgens mij te maken met het feit dat ze niks tegen George mochten zeggen, vertrouwelijke informatie op verzoek van de patient zelf, tijdens de operatie had Meredith het er ook over.
Ik denk dus dat George (nog) niet weet hoe erg de uitzaaiingen waren (normaal hadden zo'n patient onmiddelijk hebben dichtgemaakt).
En Bailey zou eerlijk tegen George zijn. Zoiets denk ik.
Ik weet het haast wel zeker.

Blijft een verdomd goeie serie
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_47517806
addison en karev ... dat stukje was echt hilarisch.. en dan ook echt nog sorry tegen elkaar blijven zeggen
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 maart 2007 @ 18:15:41 #176
163650 Greys
pi_47519424
Ik vond Alex zowaar echt schattig toen hij zei dat hij McSteamy expres vanilla koffie had gegeven omdat hij lullig tegen Addison had gedaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_47544743
Alex IS schattig
pi_47551079
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:10 schreef marientje het volgende:
Alex IS schattig
Nu wel, terwijl we 'm eerst allemaal een zak vonden
  vrijdag 23 maart 2007 @ 10:54:09 #179
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47574261
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef Purky het volgende:

[..]

Nu wel, terwijl we 'm eerst allemaal een zak vonden
Sja, Goeie acteur he

Maar ik ben nog steeds voor George!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_47574319
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef Purky het volgende:

[..]

Nu wel, terwijl we 'm eerst allemaal een zak vonden
Maar we wisten allemaal ook al dat dat wel goed zou komen
pi_47647289
Morgen weer
pi_47650130
welk liedje wordt gebruikt in de promo?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47664548
Zo, vanmorgen weer de video geprogrammeerd. Kan ik weer vooruit.
pi_47664676
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:15 schreef Purky het volgende:

[..]

Nu wel, terwijl we 'm eerst allemaal een zak vonden
Ja, slappe toegeving van scriptschrijvers aan peilingen onder kijkers Net zoals ze nu opeens maken dat Addison aardig is, terwijl ik haar niet eens aardig wíl vinden!
  maandag 26 maart 2007 @ 11:09:38 #185
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47665479
quote:
Op maandag 26 maart 2007 10:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, slappe toegeving van scriptschrijvers aan peilingen onder kijkers Net zoals ze nu opeens maken dat Addison aardig is, terwijl ik haar niet eens aardig wíl vinden!
Hihi, herkenbaar!! Maar ze is gewoon leuk! Moest in het begin vnl aan haar uiterlijk wennen. Ze heeft iets heel aparts, maar vraag me niet wat!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47665661
quote:
Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Hihi, herkenbaar!! Maar ze is gewoon leuk! Moest in het begin vnl aan haar uiterlijk wennen. Ze heeft iets heel aparts, maar vraag me niet wat!
Ja, een rare kaak, voornamelijk... Ik vind 'r niet mooi, maar ze lacht leuk...
  † In Memoriam † maandag 26 maart 2007 @ 12:23:46 #187
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_47667909
Ze heeft mooi haar, dat wil ik wel hebben .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_47669875
quote:
Op maandag 26 maart 2007 12:23 schreef Skaai het volgende:
Ze heeft mooi haar, dat wil ik wel hebben .
Dat was ik inderdaad vergeten erbij te zetten: ze heeft mooi haar (ik hoef het niet te hebben )
pi_47670300
Vanavond!
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47672173
Verheug me alweer op vanavond !!
pi_47672206
Noot noot.
  Redactie Frontpage maandag 26 maart 2007 @ 14:37:57 #192
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47672382
ik moet bekennen dat het niet meer mijn favo serie is
kijk nog wel elke maandag, maar ik verheug me tegenwoordig meer op de woensdag
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47672619
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Etcetera het volgende:
ik moet bekennen dat het niet meer mijn favo serie is
kijk nog wel elke maandag, maar ik verheug me tegenwoordig meer op de woensdag
Wat is er op woensdag dan?
pi_47675127
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Wat is er op woensdag dan?
Ja..ikke wil ook weten.
  Redactie Frontpage maandag 26 maart 2007 @ 15:52:24 #195
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47675260
op woensdag is op Veronica NCIS van half 9 tot half 11 2 afleveringen genieten
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47675307
Ow is dat alles.
  Redactie Frontpage maandag 26 maart 2007 @ 15:56:23 #197
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47675408
lol
ik vind het echt een leuke serie goeie mix van CSI en JAG
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47675508
quote:
Op maandag 26 maart 2007 15:56 schreef Etcetera het volgende:
lol
ik vind het echt een leuke serie goeie mix van CSI en JAG
pi_47675971
quote:
Op maandag 26 maart 2007 14:37 schreef Etcetera het volgende:
ik moet bekennen dat het niet meer mijn favo serie is
kijk nog wel elke maandag, maar ik verheug me tegenwoordig meer op de woensdag
etc, neeeee
wat doe je
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47676279
Ach ja..ieder zijn eigen smaak he.
pi_47676577
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:16 schreef Smittend het volgende:
Ach ja..ieder zijn eigen smaak he.
Yup, en hier zitten we voor Grey's Anatomy (zie nu trouwens pas dat de TT niet klopt... )
  maandag 26 maart 2007 @ 17:15:46 #202
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_47678391
Addison heeft buitenproportioneel grote ogen, dat was het eerste wat me aan haar opviel.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_47679841
In het begin toen ik Addison zag dacht ik: 'Wat een heks!'
Nu denk ik: 'Wat een mooie vrouw'

Ik vind haar steeds knapper worden, heel gek!

Noot noot.
pi_47680185
GA blijft samen met GG mijn favo
  maandag 26 maart 2007 @ 19:06:55 #205
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_47682173
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:58 schreef Jojoortje het volgende:
In het begin toen ik Addison zag dacht ik: 'Wat een heks!'
Nu denk ik: 'Wat een mooie vrouw'

Ik vind haar steeds knapper worden, heel gek!

Me too! Exact hetzelfde Ik vind haar nu zelfs met Izzie concurreren om mooiste vrouw in GA
pi_47687677
Damn, wel zielige aflevering tot nu toe.
En ja mark, je zou een slechte vader zijn!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 26 maart 2007 @ 21:12:45 #207
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47687862
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:08 schreef Nesle het volgende:
Damn, wel zielige aflevering tot nu toe.
En ja mark, je zou een slechte vader zijn!

Het enige dat leuk/grappig was, was George in paniek dat de cheque weg was

Wellicht was Mark wel bedaard.....neeehhhh, geloof het ook niet!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47687981
Ik vond Christina met het dienblad ook wel grappig
pi_47688325
thank god burke en christina krijgen weer contact
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47688472
noooooooooo, addison en alex
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 26 maart 2007 @ 21:27:03 #211
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_47688606
Yesssssssss, Addison en Alex

Eén van de beste / mooiste einde-montages tot dusver vind ik!

Over de promo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47688623
yesssssssssss, addison en alex
Noot noot.
pi_47688639
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 26 maart 2007 @ 21:28:14 #214
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47688672
ik *snik* heb het echt niet droog kunnen houden

En middenin de bar....A & A

Ik vond Christina ook wel erg lief tegen George......
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47688675
Christina: I'm realy sorry you have to join the club, zo simpel maar zo lief
pi_47688725
dat wordt echt niks tussen alex en addison, ik vind het echt niks
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47688801
Alex & Addison

Cute!
  maandag 26 maart 2007 @ 22:08:13 #218
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47690738
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:29 schreef Nesle het volgende:
dat wordt echt niks tussen alex en addison, ik vind het echt niks
Nee, ik vind ze ook totaal niet bij elkaar passen.....
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  maandag 26 maart 2007 @ 23:24:07 #219
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_47694607
Matige aflevering. Gelukkig zijn er nu wel wat langdradige verhaallijnen afgesloten. Op naar nieuwe avonturen!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_47701984
Arme George. Ik vond zelf zijn broers zielig vandaag...

Wel leuk dat dat meisje weer gewoon kon lopen: heeft Izzie toch iets goeds kunnen doen
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_47702303
Wat een aflevering! Addison & Alex
  dinsdag 27 maart 2007 @ 09:59:02 #222
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_47702510
WOooooow wat een aflevering haha! Ik ben wel blij dat A&A nu eindelijk gezoend hebben, anders zou het te lang gaan duren denk ik. Ben benieuwd wat Sloan ervan vind, ik hoopte eigenlijk nog even dat hij die bar binnen zou lopen.

En een pluimpje voor Cristina met haar sorry dat je bij de club zit. Super mooi!

Meredith vond ik deze week irritant, ik weet niet waarom. Misschien vanwege mijn afkeer tegen snurkers? En ze deed stom tegen Dreamy, over zn lekkere stoppelbaardje!

En Bailey is ook best wel involved haha, geen recht van spreken tegenover Izzie dus!
pi_47703122
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:59 schreef Smash-it het volgende:
Ben benieuwd wat Sloan ervan vind, ik hoopte eigenlijk nog even dat hij die bar binnen zou lopen.
Ik dacht dus even dat ie binnenkwam, ik zat al helemaal: "NEEEE!!!"
Ik vond het een leuke aflevering, ook al was het heel verdrietig. Arme George, maar ja, 't zat er aan te komen natuurlijk. Op naar nieuwe verhaal lijnen.
  Redactie Frontpage dinsdag 27 maart 2007 @ 11:34:41 #224
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47705482
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:09 schreef Nesle het volgende:

[..]

etc, neeeee
wat doe je
ja sorry
GA is erg leuk, maar ja Tomboy he ik hou wel van wat actie
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 27 maart 2007 @ 11:37:16 #225
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_47705587
Ik, de stomkop, ben vergeten de aflevering op te nemen...
Kan iemand mij vertellen welk nr + titel deze was?
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  Redactie Frontpage dinsdag 27 maart 2007 @ 11:37:36 #226
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47705600
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef Xurk het volgende:
Yesssssssss, Addison en Alex

Eén van de beste / mooiste einde-montages tot dusver vind ik!

Over de promo:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


maar ik ben wel erg nieuwsgierig waar hij zich zo kwaad om maakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef marientje het volgende:
Christina: I'm realy sorry you have to join the club, zo simpel maar zo lief
ik krijg steeds meer respect voor Yang

en dat van Bailey viel mij ook op zij en Izzie lijken op elkaar wat dat betreft
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47710968
Straks kijken, gisteravond geen tijd meer voor gehad.
Het voorspelt wel weer veel goeds zo te lezen.
pi_47711884
Yup..hou de tissues maar bij de hand !
  dinsdag 27 maart 2007 @ 14:59:39 #229
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47712952
Ik heb em net gezien. Heerlijke aflevering!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_47717473
die muziek toen george z'n pa dood ging... zo zielig. hield het echt niet droog hoor!

verder weer ouderwets goed! alleen wel iets te verdrietig getint
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_47725833
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:37 schreef Etcetera het volgende:

[..]



maar ik ben wel erg nieuwsgierig waar hij zich zo kwaad om maakt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

ik krijg steeds meer respect voor Yang

en dat van Bailey viel mij ook op zij en Izzie lijken op elkaar wat dat betreft
Maar Bailey heeft natuurlijk wel een speciale band met George, wat ze ook nog benadrukte deze aflevering, en wat voorn band heeft Izzie met dat ene meisje....tuurlijk is het zielig voor haar, maar je kan niet voor elke patient de operatie's die niet vergoed worden gaan betalen....
Vond het trouwens wel heel voorspelbaar dat Izzie het zou gaan betalen

Verder vond ik het een erg leuke aflevering weer! Wel heel mooi dat George nog opbiechte aan die vader dat hij die ene jongen toch had geslagen.... En speciaal dat George zn broers nu wel ineens luisteren naar hem.....en wat ingedimt zijn, vond ze eerst erg irritant!
pi_47726024
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:07 schreef Sharapova het volgende:
die muziek toen george z'n pa dood ging... zo zielig. hield het echt niet droog hoor!
Ik ook bijna niet
pi_47726990
Vond het een matige aflevering, er mag van mij wel weer wat meer spanning in komen.
pi_47727056
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 17:07 schreef Sharapova het volgende:
die muziek toen george z'n pa dood ging... zo zielig. hield het echt niet droog hoor!

verder weer ouderwets goed! alleen wel iets te verdrietig getint
Ik zat ook flink te knipperen en sniffen
pi_47727735
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ja sorry
GA is erg leuk, maar ja Tomboy he ik hou wel van wat actie
its allright
tomboys zijn awesome
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47731428
Ik ben blij dat ik het deze keer alleen heb gekeken, ik hield het niet droog
pi_47731989
Ik wist niet dat Bailey haar zoon naar George had vernoemd? Ik ben kennelijk ook even kwijt waar die bijzondere band met George dan vandaan komt...

En verder heb ik per ongeluk een grote spoiler gelezen toen ik op zoek was naar deze episode
Streef ernaar je graf te bestormen met chocola in je ene en een glas wijn in je andere hand, een totaal opgebruikt lijf, helemaal versleten en gillend: "Whoa, wat een trip! Heb het heerlijk gehad!"
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:17:42 #238
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47732586
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:03 schreef Pune het volgende:
Ik wist niet dat Bailey haar zoon naar George had vernoemd? Ik ben kennelijk ook even kwijt waar die bijzondere band met George dan vandaan komt...

En verder heb ik per ongeluk een grote spoiler gelezen toen ik op zoek was naar deze episode
Toen Bailey moest bevallen had haar man een ernstig ongeluk gehad en lag in het ziekenhuis. Miranda wilde niet bevallen en hield de baby binnen. George heeft haar toen omgepraat en is achter haar gaan zitten en hield haar handen vast en pufte met haar mee.
Allison heeft toen de baby gehaald. Ik dacht dat de baby Tuck George heet?

Miranda had toen ook nog een quote. (wegens slecht Engels zet ik hem even in het Nederlands neer:)

" He O'Malley, stop met staren naar mijn vagina"
En george draaide toen erg beschaamd zijn hoofd weg.
Het was een erg mooie aflevering. Zoals zovelen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:41:08 #239
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_47733540
"Stop staring at my vajayjay"
  dinsdag 27 maart 2007 @ 23:46:15 #240
144324 Vossel
Geen Mossel
pi_47733741
Voor de zekerheid in spoiler tags.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vossel zeg ik je!
  woensdag 28 maart 2007 @ 00:10:13 #241
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_47734635
Oh, dat had ik een paar pagina's terug [of in het vorige topic] ook al hier gepost, al weet ik niet of er net zoveel informatie bijstond Ik hoop overigens dat het niet doorgaat,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_47739272
Gisteravond gekeken, mooie aflevering.
Vond het ook lief van Burke dat ie dan toch via Derek zegt hoe het met hem gaat.
pi_47744337
Ik klik echt altijd op de spoilers
pi_47746491
Heb effe vooruit gelezen naar volgende week!!!!!
AAAAAAAH, Dat wordt een leuke hoor!
  Eindredactie Games zaterdag 31 maart 2007 @ 16:06:01 #245
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_47862299
hoe heette de aflevering van afgelopen maandag? en welke seire was het nou, want ik heb het gemist
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_47889087
Dat was aflevering 3x12: Six Days (Part II)
Als ik me niet vergis
pi_47890164
Morgen alweer
pi_47898391
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 13:21 schreef Koningin het volgende:
Heb effe vooruit gelezen naar volgende week!!!!!
AAAAAAAH, Dat wordt een leuke hoor!
Je maakt mij nieuwsgierig..gelukkig is 't al bijna maandag.
pi_47920932
Vanavond alweer

Wat gaan de weken toch verschrikkelijk snel zeg!
pi_47923144
Vanavond.
I'm an assassin and I had a job to do
  maandag 2 april 2007 @ 14:35:17 #251
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47925363
YES!! Nog ff!!

Kan iemand mij trouwens de TT uitleggen? Nine crimes?? Of was dat een foutje? Ik dacht dat laatst ergens gelezen te hebben in dit stuk, maar heb ff geen zin om het terug te zoeken
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_47925523
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Sammetje het volgende:
YES!! Nog ff!!

Kan iemand mij trouwens de TT uitleggen? Nine crimes?? Of was dat een foutje? Ik dacht dat laatst ergens gelezen te hebben in dit stuk, maar heb ff geen zin om het terug te zoeken
Speaking of which: wordt de fout in de TT nog aangepast vóórdat het topic vol is?
  maandag 2 april 2007 @ 15:37:40 #253
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47927496
quote:
Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef Sammetje het volgende:
YES!! Nog ff!!

Kan iemand mij trouwens de TT uitleggen? Nine crimes?? Of was dat een foutje? Ik dacht dat laatst ergens gelezen te hebben in dit stuk, maar heb ff geen zin om het terug te zoeken
Dat was omdat dat het nummer van Damian Rice is. En de topicsetter vond het schijnbaar de moeite waard om het TT er naar te vernoemen.


Het nummer (9 crimes) kwam aan het einde van een aflevering langs en is nogal droevig om aan te horen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_47929822
Welke fout staat er eigelijk in de TT?
Ik heb nu al tig keer gekeken maar kan niks fouts er aan ontdekken?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Redactie Frontpage maandag 2 april 2007 @ 16:42:07 #255
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47929870
ik ook niet eigenlijk
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47930155
VOlgens mij staat er ook geen fout in nee? Het verwijst inderdaar naar dat liedje..
pi_47930641
Greys => Grey's
pi_47930736
Bij mij staat gewoon Grey's.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47930980
Bij mij staat het ook goed heur...
Noot noot.
  Redactie Frontpage maandag 2 april 2007 @ 17:16:06 #260
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47931120
hier ook braaf Grey's
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_47931167
AKQ lui
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47931221
Ik geloof dat 't Greys moet zijn i.p.v. Grey's
Mij kan het eigenlijk niet boeien hoe je 't precies schrijft, het is gewoon een te gekke serie.
pi_47931273
Zoals ik het nu zie, staat op Net5 en op ABC Grey's, met kommaatje dus
kan mij ook aan me reet roesten ja
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  Redactie Frontpage maandag 2 april 2007 @ 17:21:40 #264
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_47931312
AKQ SC verovert FOK!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 2 april 2007 @ 17:36:17 #265
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47931872
het nummer heet '9' Crimes en geen nine crimes. Dat is de fout

Wiki:
" In 2006 brengt Damien Rice het album 9 uit. De van dit album afkomstige single 9 Crimes wordt een top 10 hit in de Mega Top 50."

het is een goeie cd
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_47931892
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:21 schreef Etcetera het volgende:
AKQ SC verovert FOK!
We'll rule the world

En het is idd Grey's
pi_47931942
mijn god, 9 ipv nine
nou dat veranderen we maar niet meer neem ik aan
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 2 april 2007 @ 17:39:42 #268
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_47932006
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:37 schreef Nesle het volgende:
mijn god, 9 ipv nine
nou dat veranderen we maar niet meer neem ik aan
Het is mij niet de moeite waard

Een quote vind ik trouwens leuker dan een titel van een nummer, maar das mijn mening
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_47932600
Kan niet wachten!!
pi_47933160
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:05 schreef Nesle het volgende:
Bij mij staat gewoon Grey's.
Gut, de mods kunnen dus soms wel snel zijn
  maandag 2 april 2007 @ 18:25:03 #271
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_47933392
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:39 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Het is mij niet de moeite waard

Een quote vind ik trouwens leuker dan een titel van een nummer, maar das mijn mening
Mee eens, maar weet je al een leuke nieuwe voor het volgende #? Want deze is bijna vol!

Eigen suggestie 'I'm sorry you had to join the club'
pi_47934383
quote:
Op maandag 2 april 2007 18:25 schreef Smash-it het volgende:

[..]
Eigen suggestie 'I'm sorry you had to join the club'
* KiwiTjuHh sluit zich hier volledig bij aan..

De gevoelige Christina.. heerlijk!
pi_47938857
HAHAAA
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47938875
pi_47938921
die Callie

"I need to heal"

zo heet ze toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47938936
jazeker
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47939247
a broken vagina
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47939352
Wordt een leuke, volgens mij
pi_47939430
ik word serieus niet goed van christina en burke
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_47939450
Nee, mag nou wel eens ophouden idd
pi_47940400
Nazi's back
pi_47940777
The Denny Duquette Memorial Clinic!
pi_47940787
!
Noot noot.
pi_47941042
Die Alex bij Adisson vond ik nogal verassend! maar wel vet hahah
pi_47941147
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:17 schreef marientje het volgende:
The Denny Duquette Memorial Clinic!
Goed idee
Alleen was 't al snel duidelijk dat Izzie erbij zou gaan helpen, aangezien ze blijft benadrukken dat ze geld heeft maar geen doel

En de chief, dat z'n vrouw nu met een ander is.. Dat vond ik wel erg zielig eigenlijk..


Whassup met al dat trouwen ineens?!?!
pi_47941211
quote:
Op maandag 2 april 2007 21:23 schreef Purky het volgende:

[..]


En de chief, dat z'n vrouw nu met een ander is.. Dat vond ik wel erg zielig eigenlijk..
ik niet, ze was heel duidelijk en dan komt ie maanden later eens aankakken met een blij hoofd: god's gift is weer thuis schat...



♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47941408
pi_47941460
Ahhh
pi_47941528
Lieff..
  maandag 2 april 2007 @ 21:31:39 #290
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_47941628
wat zal t antwoord zijn?
pi_47941651
Amish Lesbian Chicks
pi_47941666
Nee ja, denk ik
pi_47941693
volgens mij waren ze gewoon beste vriendinnen of ben ik nu zo naief?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47941805
Ik dacht ook beste vriendinnen ja, zo lesbo zagen ze er imo nu ook weer niet uit metmekaar?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 2 april 2007 @ 21:35:55 #295
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_47941860
carmen nee>?

no lesbianss
pi_47941877
Beste vriendinnen idd
pi_47941941
I doooooooooooooooooooo?
Noot noot.
pi_47942086

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
I'm an assassin and I had a job to do
pi_47942197
Ik denk: Christina reageert vaag, en nu weten ze allebei niet of ze nu wel of niet gaan trouwen en Callie durft geen nee te zeggen en zegt dus maar ja.
pi_47942247
Twee meiden die uit een Amish dorp vluchten, cradle to grave... ik dacht zelf meteen aan lesbians?
  maandag 2 april 2007 @ 22:16:55 #301
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_47943974
'T was weer een geweldige en verassende aflevering! Al die aanzoeken......

The Nazi is back!!! whahahaha! Wel voorspelbaar dat Izzy met het geld komt natuurlijk!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')