abonnement Unibet Coolblue
pi_46925990
gaan!
Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
pi_46925996
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Ze wilden het niet zien. De nieuweling moest gewoon zijn bek dichthouden en braaf meestemmen, dat is wat van hem verwacht werd. Een nederige houding. Dat hij dit niet deed, wekte de woede op.
Dat hij betaling wil zien wekt de woede op. Dat je n iet gewoon een ander iets kunt geven maar er GVD contactpunten voor vraagt! DAT wekt de woede op. Er zijn niet veel contactpunten!

Moet iedereen Jaap iedere keer voor alles betalen? Dan ben je een zeer goedkope snol! Dan verdien je niets te krijgen!

Hoe haalt die gek het in zijn hoofd om zich te willen laten betalen?

Het zou erg prettig zijn als mensen zich dit wel realiseren! Of zit iedereen hier zo op hun eigenbelang en op het 'wat zit er dan in voor mij?' Dat is freaking chantage! Nooit gehoort van iets belangenloos voor een ander doen of voor een ander over hebben?

Vrijwilligers werken toch ook voor... niets? Maar wel MET eer en trots en liefdevol en iets over hebben voor elkaar! Omdat je allemaal wel eens iets nodig hebt van of bij een ander! Dat is iets heel anders dan een nederige houding!

Als een huisgenoot van mij dat bij mij zou doen zou ik ook los gaan! Helemaal en totaal! Wat een mafkees! Respectloos naar andere mensen!
pi_46925999
snel snel snel...ole
  zondag 4 maart 2007 @ 23:36:37 #4
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_46926003
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik weet niet of je mij ook bedoelt, maar ik reageer even. Voor mij blijft Huub de smaakmaker in het huis, wat niet wegneemt dat ik het een enorme klootzak vond, zoals hij net te keer ging. Dit topic is niet zozeer beschouwend, het zijn commentaren op live-streams. Dus als iemand op dit moment kut-opmerkingen maakt, dan wordt dáár op gereageerd. Je kunt moeilijk bij dat soort posts constant de nuance maken dat Huub ook zijn leuke kanten heeft.
Ja, daar sluit ik me bij aan.

Huub blijft de smaakmaker en af en toe gaat hij gewoon te ver, maar dat neemt niet weg dat hij nog steeds de aanjager is van de villa. Ik sta achter veel van zijn uitspraken maar lang niet alle. Ik ga hem alleen niet gelijk afvallen als hij een foute uitspraak doet.

Zeker niet, omdat de vogel nog niet erg ver is met de single "Nooit meer naar huis OLE OLE"
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46926004
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:31 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

BEETJE LANGDRADIG JONGENS>>>>>LET"S GO ON WATCHING>>>>>PFFFF>>>BORING>>>>1945>>>>LONG>>>LONGGGGG>>>>>TIME >>>AGO>>>DAMN
Als we alle historische gebeurtenissen gaan bagatelliseren met 'LONG LONG TIME AGO' kunnen we net zo goed de hele geschiedenis afschaffen
pi_46926005
saai
bart is echt n cutie
pi_46926006
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:34 schreef Yollie het volgende:

[..]

Huub werd net naar achter geroepen...
o jee ze gaan hem er toch niet uitgooien wegens discriminerende opmerkingen of dat soort shit

ze noemen huub ook wel dwerg, en erik pisnich, en amdanda dom

dus mogen ze er allemaal uit
pi_46926014
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:35 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

ik vind de muziek ook niet kut, brian kan gewoon niet mixen.
daar heb je gelijk in, maar de muziek is prima
hardcoholic
pi_46926016
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:36 schreef Lieve het volgende:

[..]

Dat hij betaling wil zien wekt de woede op. Dat je n iet gewoon een ander iets kunt geven maar er GVD contactpunten voor vraagt! DAT wekt de woede op. Er zijn niet veel contactpunten!

Moet iedereen Jaap iedere keer voor alles betalen? Dan ben je een zeer goedkope snol! Dan verdien je niets te krijgen!

Hoe haalt die gek het in zijn hoofd om zich te willen laten betalen?

Het zou erg prettig zijn als mensen zich dit wel realiseren! Of zit iedereen hier zo op hun eigenbelang en op het 'wat zit er dan in voor mij?' Dat is freaking chantage! Nooit gehoort van iets belangenloos voor een ander doen of voor een ander over hebben?

Vrijwilligers werken toch ook voor... niets? Maar wel MET eer en trots en liefdevol en iets over hebben voor elkaar! Omdat je allemaal wel eens iets nodig hebt van of bij een ander! Dat is iets heel anders dan een nederige houding!

Als een huisgenoot van mij dat bij mij zou doen zou ik ook los gaan! Helemaal en totaal! Wat een mafkees! Respectloos naar andere mensen!
en ook al na 1 week. Hij bemoeit zich nauwelijks met de groep en nu wil hij CP's?
  zondag 4 maart 2007 @ 23:37:04 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_46926017
Huub is terug van de Febo.
pi_46926029
ik zal het ook nog maar eens vermelden dat die muziek 3 keer niks is. en ik kan daar meteen bij vermelden dat ik nog nooit naar skyradio geluisterd heb. iig niet door eigen toedoen.
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
pi_46926031
warom moest huub naar achter?
bart is echt n cutie
pi_46926034
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:21 schreef KonnieKipke het volgende:
wat danst eric gay
Joh
  zondag 4 maart 2007 @ 23:37:46 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_46926038
Schuimbad!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_46926039
Altijd dezelfde Slam FM muziek
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_46926041
natasia krijgt dus nog steeds die auto...ik dacht dat dat niet meer doorging?
pi_46926042
Ook zo nep hoe ze net doen alsof ze de muziek leuk vinden en erop swingen.
pi_46926043
amanda gaat in bad

pi_46926049
Wat zei Huub nou tegen Sylvia net ?
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46926053
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef raggende_annie het volgende:
ik zal het ook nog maar eens vermelden dat die muziek 3 keer niks is. en ik kan daar meteen bij vermelden dat ik nog nooit naar skyradio geluisterd heb. iig niet door eigen toedoen.
Teringherrie
pi_46926056
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:34 schreef Ferdii het volgende:
wat zeikt iedereen hier over de muziek?

zitten hier alleen burger tutjes die naar skyradio luisteren oid?


niks mis met de muziek
Nee zit hier een "tutje" die alleen naar alternative radio luistert zoals KinkFm...
Heel jammer dat hij Timbaland productie verkracht hier...
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46926057
-edit-
Heeft een jasje uitgedaan....
  zondag 4 maart 2007 @ 23:38:39 #23
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_46926061
Is er ergens een filmpje van die stemming en het gezeik erna tegen jaap?
(wil even zelf oordelen)
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_46926062
wat is syl veranderd niet normaal......

ze is wel erg vriendelijk met natasia
pi_46926065
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda gaat in bad

En Huub ook..........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')