Op zondag 4 maart 2007 23:24 schreef PietjePuk63 het volgende:Wat een overdreven reacties op de 40-45-verwijzing van Huub hier. Hij heeft een tijd terug in de strijd met NL ook botte opmerkingen daarover gemaakt, en toen was het blijkbaar wel ok.
Moraalriddertje spelen ok, maar wees dan wel consequent.
Wat Huub zei was idd grof, niet bepaald chic en eigenlijk ook niet slim, maar ondertussen kennen we hem toch wel, zeker als ie oprecht pissed off is. En dat was ie.
En naar mijn mening nog terecht ook.
Jaap heeft gewoon heel duidelijk stelling genomen tegen Huub, alle goedbedoelde raad vanaf het begin naast zich neer gegooid en er voor gezorgd dat Huub's verdere verblijf in DGK aan een zijden draadje bungelt.
Daarnaast heeft ie Sylvia zwaar beledigd, en ik heb hem daar ook nog steeds geen welgemeende excuses over horen maken.
Dat er hier op FOK! bij een hoop mensen nu opeens een ommezwaai plaatsvindt vind ik niet bepaald getuigen van een fatsoenlijke meningsvorming, maar gewoon een beetje dom achter de muziek aanlopen.
Ja, Huub is veranderd, het succes is hem naar het hoofd gestegen, en vroeg of laat komt ie daarvan op de koffie. Misschien donderdag al. Maar als mensen hier niet eens begrijpen dat ie zich zwaar in zijn hol genomen voelt door een clueless nieuwkomer met wie hij het in eerste instantie goed voor had, dan zijn er hier toch een stuk meer ABN-soortigen dan ze zelf durven toegeven.
Het zou Huub sieren als ie voor de 40-45 verwijzing zijn excuses gaat maken, maar voor mij is dat bijzaak. Het is nou eenmaal een keihard spel, en dat had Jaap ook moeten weten.
Maar die kruipt gewoon veel te graag in de rol van slachtoffer, terwijl hij zijn overgewicht toch echt aan zichzelf te danken heeft, dat mag inmiddels wel duidelijk zijn. Het is niet zo dat ie aan een of andere stofwisselingsziekte lijdt.
Huub is bot, maar Jaap is gewoon een enorme sukkel van 200 kilo, die daar nog zijn handelsmerk van maakt ook. Hoe zielig ben je dan?