abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 maart 2007 @ 16:31:53 #1
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_46908865
Wie weet of je bij Eigen Huis & Tuin (of een soortgelijk programma) zelf geld bij moet leggen wanneer je bijvoorbeeld de tuin door hun op wil laten knappen.

Wij hebben namelijk vrienden die in mei vorig jaar de sleutel hebben gekregen van hun nieuwe krot...
Dat krot zag er echt niet meer uit, ze konden het eigenlijk beter met de grond gelijk maken en helemaal overnieuw beginnen!
We zijn nu bijna een jaar verder en ze hebben de keuken, woonkamer en badkamer af. Maar nog geen slaapkamer of babykamer(want er is een baby op komst) of rommelkamer...
Aan die kamers moet echt ALLES nog gebeuren!! Alle muren opnieuw, plafonds opnieuw, al het rottend hout moet weg. Echt waar, zo erg heb je het bijna nog nooit gezien...
Het probleem is dat ze dat nu wel aan gaan pakken maar dat ze nog geen oplossing hebben voor de tuin.
Terwijl ze een flinke lap grond erbij hebben!
Heel zonde, maar het is natuurlijk logisch dat het huis zelf op de 1e plaats staat.

Nou hadden wij (mijn vriend en ik) al een plannetje zitten te bedenken dat we naar zo'n soort programma zouden schrijven die dan voor hun de tuin opknappen.
Maar hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk?
Wie heeft daar al ervaring mee??
Moet je zelf een soort budget hebben, of doen ze daar nog geld bij op, of krijg je alles van hun??
Geld voor hun tuin hebben ze namelijk niet meer echt...

Dus wie helpt me, wie weet dit??
pi_46909006
ze willen inderdaad dat je geld bijlegt. geloof 1/3 van de kosten
pi_46909062
pauper-programma's zelf geld bijleggen waarom word er niet zo gesponsord als in de grote boze land?
pi_46909120
misschien omdat ze anders wel heel veel aanmeldingen krijgen van mensen die het wel makkelijk vinden
pi_46909179
Volgens Mirna Goossen moeten alle gebruikte materialen zelf betaald worden, gereedschap en manuren niet. Puur de materialen.

Ja, ik ken Mirna, wie wil me aanraken?
pi_46909192
quote:
Op zondag 4 maart 2007 16:37 schreef lieverd23 het volgende:
misschien omdat ze anders wel heel veel aanmeldingen krijgen van mensen die het wel makkelijk vinden
Dan moeten ze zorgvuldiger selecteren....
  zondag 4 maart 2007 @ 16:42:52 #7
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_46909341
Maar bij dat programma van Rob Verlinde dan? "Puinruimers" ofzo?
Daar worden mensen toch ook altijd verrast door iemand anders? Wie betaalt dat dan??
  zondag 4 maart 2007 @ 16:45:20 #8
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_46909437
Als Thomas er dan toch is, vraag dan eventjes of hij 'me' voortaan kan vervangen door 'mijn' of 'm'n'. Dankjewel.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zondag 4 maart 2007 @ 16:47:12 #9
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_46909495
Ik bedoel natuurlijk "Tuinruimers" In plaats van "Puinruimers"
  zondag 4 maart 2007 @ 16:52:26 #10
77511 floopzz
feeling a bit floopy
pi_46909661
quote:
Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef baquelappe het volgende:
Volgens Mirna Goossen moeten alle gebruikte materialen zelf betaald worden, gereedschap en manuren niet. Puur de materialen.

Ja, ik ken Mirna, wie wil me aanraken?
Goh, en dan nog haar naam verkeerd spellen? Knap!
*snucks*
  † In Memoriam † zondag 4 maart 2007 @ 16:56:15 #11
43556 miss_dynastie
pi_46909826
quote:
Op zondag 4 maart 2007 16:39 schreef baquelappe het volgende:
Volgens Mirna Goossen moeten alle gebruikte materialen zelf betaald worden, gereedschap en manuren niet. Puur de materialen.
Dat vind ik dan nog het belachelijkste eigenlijk, dat spul wordt toch allemaal cadeau gedaan door Praxis??
  zondag 4 maart 2007 @ 19:39:15 #12
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_46915514
Bij de ouders van een vriendin heeft eigen huis en tuin de tuin ook gedaan. (erg lelijk trouwens) Daar hebben ze behoorlijk voor moeten betalen, vooral de planten waren erg prijzig. Haar vader werkt bij Hillhoudt dus zo kregen ze nog wel wat extra korting.
Ze hadden er trouwens ook een behoorlijk tuinhuis in gezet, de tuin was maar 10 bij 5 dus dat paste eigenlijk niet goed en het mocht ook niet van de gemeente. Dat tuinhuis stond er dus alleen maar in voor de opnames, ze hebben het er gelijk weer uit gehaald. (niet voor betaald trouwens)
Dit was trouwens nog in de tijd van Rob en Nico.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zondag 4 maart 2007 @ 19:52:09 #13
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_46916016
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:39 schreef maok het volgende:
Bij de ouders van een vriendin heeft eigen huis en tuin de tuin ook gedaan. (erg lelijk trouwens) Daar hebben ze behoorlijk voor moeten betalen, vooral de planten waren erg prijzig. Haar vader werkt bij Hillhoudt dus zo kregen ze nog wel wat extra korting.
Ze hadden er trouwens ook een behoorlijk tuinhuis in gezet, de tuin was maar 10 bij 5 dus dat paste eigenlijk niet goed en het mocht ook niet van de gemeente. Dat tuinhuis stond er dus alleen maar in voor de opnames, ze hebben het er gelijk weer uit gehaald. (niet voor betaald trouwens)
Dit was trouwens nog in de tijd van Rob en Nico.
Dat is wel raar zeg... slaat nergens op
pi_46917519
Trommel een boel vrienden op. En laat hen allemaal een plant of 3 uit eigen tuin meenemen. Daarna met z'n allen de tuin onderhanden nemen en klaar ben je. Heb je hooguit nog wat fatsoenlijke grond nodig.

Indien je ook nog stenen/tegels nodig hebt: struin marktplaats en consorten af. Genoeg mensen waar je voor nop hun 'oude' stenen en tegels mee kan nemen.

Zo hebben je vrienden voor weinig tot niets toch een prima tuin.
pi_46918833
Je kan ook naar Je leven in de steigers schrijven Moet je er wel een zielig verhaal om heen breien natuurlijk. Maar volgens mij moet je gewoon meebetalen aan de kosten.

En vergeet niet dat veel meubels en assecoires er neer worden gezet voor de sier en zodra de camera uitgaat het weer terug wordt gebracht naar de leverancier.

Wij hebben ook een grote tuin en we pakken het beetje bij beetje aan. Het is ook maar wat je vriend met zijn tuin wilt doen. Wil hij gewoon veel gras en wat bloemperkjes? Of een of andere Engelse tuin? Je kan ook gewoon met een stel vrienden gaan klussen in een aantal weekenden. En via MP vind je genoeg klusjesmannen die je graag willen helpen voor een leuk bedrag
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_46924643
Na overleg toch een schopje naar F&F

K&W >> F&F
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')