abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:18:06 #1
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46881626
Sing along folks.
Hier verder.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46881666
is u niet een ietsepietsie te vroeg?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:19:59 #3
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46881688
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:19 schreef Carlaa het volgende:
is u niet een ietsepietsie te vroeg?
1 post te vroeg
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46881703
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:17 schreef Mika25 het volgende:
Na 6 dagen vraagt Jaap "Hoe heten de paarden eigenlijk?"
Je ziet Huub ook denken 'zucht...' maar hij gaat heel netjes het gesprek aan en vertelt hem het een en ander over paarden en de geschiedenis van de paarden in de kooi.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:21:25 #5
111260 Charmian
a little joy
pi_46881724
OMG Huub heeft een uit z'n krachtengegroeide schaduw. Als je dit niet irritant vindt als iemand zo achter je aan hobbelt. Waarom gaat hij niet lekker naar Brian.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_46881733
Yes krijgen we die slechte muziek weer.
pi_46881735
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:20 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Je ziet Huub ook denken 'zucht...' maar hij gaat heel netjes het gesprek aan en vertelt hem het een en ander over paarden en de geschiedenis van de paarden in de kooi.
Ik vind huub erg beleefd tegen hem vanmiddag. Ik zou echt die vent een knal voor zijn kop verkopen voor het constant achternalopen van me. Huub heeft engelen geduld vandaag.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46881743
Briljante TT
pi_46881746
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:21 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik vind huub erg beleefd tegen hem vanmiddag. Ik zou echt die vent een knal voor zijn kop verkopen voor het constant achternalopen van me. Huub heeft engelen geduld vandaag.
Orders van de buren he
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_46881756
Zou dit de verhaal lijn zijn die de redaktie voor ogen had? Dat Jaap Huub gaat stalken? Denk niet dat Huub daar veel last van gaat hebben, die negeert Jaap gewoon
pi_46881758
Die stem van jaap zo irritant
AFC AJAX
pi_46881762
Jaap vertelt Huub dat hij al goed kan merken dat hij is afgevallen.
pi_46881765
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:22 schreef Mika25 het volgende:
Zou dit de verhaal lijn zijn die de redaktie voor ogen had? Dat Jaap Huub gaat stalken? Denk niet dat Huub daar veel last van gaat hebben, die negeert Jaap gewoon
ach ja hij valt ook nauwelijks op
pi_46881768
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:22 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Orders van de buren he
De pot op met de buren, hij zou dat bij mij niet hoeven te doen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 17:23:32 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_46881780
Toch handig ons Huubje, hij is op dit mpment de enige die uberhaupt met Billie praat, kan nooit kwaad voor as donderdag.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46881798
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:22 schreef Clank het volgende:
Jaap vertelt Huub dat hij al goed kan merken dat hij is afgevallen.
Huub vraagt hoe weet je dat dan. Nou ik merk het aan me broek die zit al wijder. pfffffffffffffffff
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:24:24 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46881804
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:15 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Inderdaad.
[..]

Waar leid je dat uit af?
Van de TIEN site:

In de gameroom bouwt dj Brian een klein feestje. Terwijl hij zijn plaatjes draait, houdt hij zijn Amanda goed in de gaten.
Amanda laat voorzichtig merken dat ze niet van plan is om Huub weg te stemmen. “Ik heb het gewoon leuk met jullie. Als het mij niet meer bevalt dan ga ik weg. Ik kan hier gewoon helemaal tot mezelf komen zonder dat ik me laat beïnvloeden door vrienden en familie”, aldus de jonge Miljonair. Sylvia is het volledig met haar eens. Huub is blij om dit te horen maar hij vindt wel dat Amanda zich iets minder kwetsbaar op moet stellen. “In het begin ging je tegen mij zeggen welke dingen jou raakte. Ja, dat moet je mij zeggen!”, lacht de Oldenzaler. Maar Amanda heeft niet het gevoel dat hij hier misbruik van heeft gemaakt. “Ik kan echt lachen met jou, als ik niet in mijn sas ben, dan maak jij mij aan het lachen. Bart was echt deprimerend”, zegt ze eerlijk.

Genoeg gekletst, er mag geswingd worden! Wat begint als een onschuldig dansje tussen Huub en Amanda eindigt in een intiem onderonsje. De mooie Miljonair weet Huub te verleiden met haar soepele bewegingen. Brian heeft de kamer al verlaten, waarschijnlijk kon hij het spelletje tussen de twee niet meer aanzien. Ook Amanda is zich hiervan bewust. “Als Brian nu binnenkomt wordt hij helemaal gek”, fluistert ze in Huubs oor. Maar de Oldenzaler laat zich niet zomaar ontmoedigen: “Daarom dans ik niet met je!” Voorzichtig probeert hij Amanda te zoenen, maar zonder succes. Zijn danspartner schiet in de lach. Uiteindelijk weet Natasia de situatie bruut te verstoren, wanneer deze de deur in de gameroom opendoet om een afkeurende blik aan het koppel te richten. Amanda voelt zich betrapt en besluit om naar boven te gaan. Huub volgt de dames naar de woonkamer. “Ligt het nu aan mij of is het hier warm?”, merkt hij ondeugend op. Huub krijgt uiteindelijk z'n zin en krijgt Amanda in zijn bed. Het blijft voor de Oldenzaler helaas alleen bij slapen. Zal Amanda hem aanstaande donderdag inderdaad niet wegstemmen of speelt ze een slim spelletje?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46881807
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Toch handig ons Huubje, hij is op dit mpment de enige die uberhaupt met Billie praat, kan nooit kwaad voor as donderdag.
Mag J.aap donderdag stemmen dan?
X
X
X
pi_46881808
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:22 schreef Clank het volgende:
Jaap vertelt Huub dat hij al goed kan merken dat hij is afgevallen.
Zou hij bedoelen dat hij goed kan merken dat alle bewoners hem zijn afgevallen?
Audite et alteram partem
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:24:40 #20
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_46881809
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:21 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik vind huub erg beleefd tegen hem vanmiddag. Ik zou echt die vent een knal voor zijn kop verkopen voor het constant achternalopen van me. Huub heeft engelen geduld vandaag.
Huub laat hem bewust achter hem meelopen. En op een bepaald moment zal Huub over een slootje springen en valt Japio in die sloot...... Je kunt er op wachten !
Keep the Sunny Side Up
pi_46881813
tupac galmt door de speakers!
pi_46881814
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:22 schreef Clank het volgende:
Jaap vertelt Huub dat hij al goed kan merken dat hij is afgevallen.
Das typisch voor mensen met overgewicht, er veel over praten, maar intussen je helemaal klem eten
  † In Memoriam † zaterdag 3 maart 2007 @ 17:24:55 #23
135305 beequeen
Lost.
pi_46881815
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:22 schreef Clank het volgende:
Jaap vertelt Huub dat hij al goed kan merken dat hij is afgevallen.
Hij heeft broeken van Tien gekregen die 2 maten te groot zijn.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 3 maart 2007 @ 17:24:58 #24
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46881817
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 17:22 schreef Mika25 het volgende:
Zou dit de verhaal lijn zijn die de redaktie voor ogen had? Dat Jaap Huub gaat stalken? Denk niet dat Huub daar veel last van gaat hebben, die negeert Jaap gewoon
Dit is gewoon dagvulling. Vanavond komt er wel meer actie. Ik verwacht wat tussen Huub en Amanda.
Huub zei vanochtend al dat 'ie Amanda wel zag zitten. "Een heel lief meisje" en "..Ik zei tegen haar dat ik niet verliefd op haar ben en niets voor haar voel. Maar dat is niet zo. Ik heb vannacht wel over haar gedroomd.."

Daarnaast heeft Huub wat met maansverduisteringen en gaat hij samen met Amanda kijken.

Ik hoop alleen dat Jaap niet gaan 'moonen' vanavond.
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46881823
toch fascinerend om te zien hoe ze zo'n pruik maken
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')