quote:
Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef Catch_me het volgende:Ik werk elke zaterdag bij C1000 Portland op de groenten. Ligt het aan mij, de buurt of de supermarkt zelf dat er alleen pauper klanten over de vloer komen? Bijna elke zaterdag krijg je wel weer triest volk dat komt zeiken dat ze 2 cent teveel voor hun sla hebben betaald

?
Voor de rest is het wel chill werken bij ons, al mag er wel een keer een leidinggevende komen die wat structuur aanbrengt en 'strenger' is, mijn god wat werken er een stel kleuters bij ons die alleen maar werken omdat het van mama en papa moet

Nee, we hebben inderdaad een extreem hoog percentage zeikklanten. De helft van de mensen woont hier omdat ze zich te goed voelen voor Rotterdam, volgens mij. Ik heb nog nooit zo'n arrogant volk meegemaakt. Maar goed, ik heb ook in een supermarkt gewerkt waar constant beveiliging stond en mensen boos werden dat ze uberhaupt moesten betalen

, dat is ook niet alles.
En al die mensen die eerst alle slechte stukjes, blaadjes en oneetbare delen van de groente afhalen, irritant is dat.
Bij de kassa weinig 'kleuters' hoor, alleen mensen die zelf graag willen werken, vaak om hun opleiding te betalen. Maar goed, die zijn ook wat ouder meestal. Alhoewel er altijd mensen zijn die wel geld willen, maar werken zo lastig vinden om in hun overvolle agenda te persen. De vulploeg is alleen wel

voor het grootste deel. Sommige van die gasten zijn met een zweep nog niet aan het werk te krijgen.