abonnement Unibet Coolblue
pi_57031920
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Heb ik ook gelezen inderdaad. Maar ik heb nog geeneens een gouden gereedschap-iets.
De makkelijkste:
Koop nog een schep, begraaf die schep met je schep, wacht een volle dag (24uur) en graaf hem dan op, je hebt nu een gouden schep

Ik heb nog niet een keer een kado uit de lucht geschoten, erg moeilijk...
pi_57031936
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef Cici het volgende:

[..]

De makkelijkste:
Koop nog een schep, begraaf die schep met je schep, wacht een volle dag (24uur) en graaf hem dan op, je hebt nu een gouden schep

Ik heb nog niet een keer een kado uit de lucht geschoten, erg moeilijk...
Thanks .

Ik wel al een paar keer . Je moet echt helemaal naar boven rennen, omdat het ballonetje dan dichterbij komt (oftewel, hij is groter en beter om op te mikken).
pi_57032066
Ja, die tip had ik ook al gelezen, maar ik denk dat mijn poppetje scheel is ofzo...

Ik had trouwens een vraag gesteld over de wifi stick, bij mij zit die op de vorige pagina, net gepost, weet jij daar meer over?
pi_57032180
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:23 schreef Cici het volgende:
Ja, die tip had ik ook al gelezen, maar ik denk dat mijn poppetje scheel is ofzo...

Ik had trouwens een vraag gesteld over de wifi stick, bij mij zit die op de vorige pagina, net gepost, weet jij daar meer over?
Nee sorry . Ik zou het niet weten.. Mij lijkt van niet.
pi_57032247
Hmm, nou ja, ik wacht wel todat ik weer een keer geld heb, of mijn vriend..
pi_57038206
Iemand mijn persoontje al toegevoegd? :$
pi_57038507
Nee sorry, heb nog geen wifistick.

Ik heb net op een ander forum gelezen dat hackers in je stadje kunnen komen, zonder dat je ze hoefde toe te voegen. Dus pas op.
Heb al een paar namen gelezen: Hacked, Sjaak. Zijn er meer.
Wat ze doen, is meerdere townhalls in je stad zetten, je huis weghalen en vervangen door een Tom nook store, overal stenen plaatsten, je huis leeghalen etc.

De berichten dateren wel van 2007.
pi_57039212
Zijn er nog mensen echt actief online dan? ik heb een paar namen toegevoegd maar nooit iemand online
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_57044461
ik ben op het moment echt actief
pi_57051981
Tegen de tijd dat ik online kan speelt niemand het meer
pi_57067656
Even een vraagje . Mijn vriendin heeft de cube versie en zit nu aan het maximaal aantal bewoners.
We hebben nu een diertje een witte beer met kapsones die we erg haten. We heb haar al i hate you messages gestuurd maar ze is daar helemaal lyrisch over en vind het geweldig. Tegen haar aanlopen heeft ook geen zin.
Hoe krijgen we die kut beer weg? Naar een andere memory card reizen is ook geen optie omdat we de andere dieren uit de town niet willen verliezen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
  vrijdag 29 februari 2008 @ 20:45:00 #87
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_57069572
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:38 schreef Canisfire het volgende:
Even een vraagje . Mijn vriendin heeft de cube versie en zit nu aan het maximaal aantal bewoners.
We hebben nu een diertje een witte beer met kapsones die we erg haten. We heb haar al i hate you messages gestuurd maar ze is daar helemaal lyrisch over en vind het geweldig. Tegen haar aanlopen heeft ook geen zin.
Hoe krijgen we die kut beer weg? Naar een andere memory card reizen is ook geen optie omdat we de andere dieren uit de town niet willen verliezen.
Gewoon lekker negeren, gaat hij vanzelf weg
YB
pi_57069810
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef Cici het volgende:

[..]

De makkelijkste:
Koop nog een schep, begraaf die schep met je schep, wacht een volle dag (24uur) en graaf hem dan op, je hebt nu een gouden schep
Ik heb hem, ik heb hem!

Weten jullie trouwens wat dat ratelende geluid is wat je heel soms hoort? Echt wtf?
(en dan bedoel ik niet het ufootje wat af en toe langs komt)
pi_57073189
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 20:53 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ik heb hem, ik heb hem!

Weten jullie trouwens wat dat ratelende geluid is wat je heel soms hoort? Echt wtf?
(en dan bedoel ik niet het ufootje wat af en toe langs komt)
insectjes .
overal om je heen gaan graven .
Ik dacht toen dat m'n DS kapot was .
Tap tap tap
pi_57078893
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 23:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

insectjes .
overal om je heen gaan graven .
Ik dacht toen dat m'n DS kapot was .
Ik dacht aan een ratelslang . Maar thanks .
pi_57083959
Ben erachter dat je bepaalde bloemen in je haar kan doen, zoals tulpen.
Ik probeerde het met een roos, maar die ging mijn mond in (de steel, als in een aanzoek...).

Oh, en ik drink elke dag een kopje koffie in het cafe
pi_57083990
op zaterdagavond speelt er een 'artiest'in het cafe en kun je z'n plaat kopen geloof ik .
Tap tap tap
pi_57091086
Jup, K.K. Slider.
Je krijgt hem gratis als je op de stoel gaat zitten, dan komt er een aftiteling en nadat dat afgelopen is krijg je de bootleg.

Je kan ook songs aanvragen, zoals (mijn favo) K.K. Mambo.
Of K.K. Tango, K.K. Soul.

Hier heb je de complete lijst:
Agent K.K.
Aloha K.K.
Cafe K.K.
Comrade K.K.
DJ K.K.
Forest Life
Go K.K. Rider
I Love You
Imperial K.K.
K.K. Aria
K.K. Ballad
K.K. Blues
K.K. Bossa
K.K. Calypso
K.K. Casbah
K.K. Chorale
K.K. Condor
K.K. Country
K.K. Crusin'
K.K. D & B
K.K. Dirge
K.K. Dixie
K.K. Etude
K.K. Fair
K.K. Folk
K.K. Fusion
K.K. Gumbo
K.K. Jazz
K.K. Lament
K.K. Love Song
K.K. Lullaby
K.K. Mambo
K.K. Marathon
K.K. March
K.K. Metal
K.K. Ragtime
K.K. Rally
K.K. Reggae
K.K. Rock
K.K. Rockabilly
K.K. Safari
K.K. Salsa
K.K. Samba
K.K. Ska
K.K. Song
K.K. Soul
K.K. Steppe
K.K. Swing
K.K. Tango
K.K. Technopop
K.K. Waltz
K.K. Western
King K.K.
Lucky K.K.
Marine Song 2001
Mountain Song
Mr. K.K.
My Place
Neapolitan
Only Me
Pondering
Rockin' K.K.
Senor K.K.
Soulful K.K.
Steep Hill
Surfin' K.K.
The K. Funk
To the Edge
Two Days Ago
Maar je kan je ook laten verrassen

Oh, en de liedjes precies zo invoeren.

(Volgens mij dezelfde liedjes als op de GC, die heb ik ook Ga erheen om 20:00).
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:58:40 #94
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_57823347
hmm wat een stil topic dit...
even omhoog schoppen....
Ben sinds 2 a 3 maanden bezig...heb inmiddels de uitbreiding waar ik voor 848.000 bellls voor moet betalen...
Hard bezig met vissen vangen, heb nu 415.000 bells dus bijna op de helft...is het vissen de snelste manier om geld te verdienen? (zonder je geld opo de bank te zetten en je ds systeem 10 jaar verder te zetten). Ik graaf ook iedere dag naar fossielen en zoek ook iedere dag de steen met de geldzakjes....

Daarbij vind ik dat ze die seabasses en horse mackerels wel uit het spel mogen halen hahaha.,...

Ik probeer ook de gouden gieter te krijgen....maar jeetje wat moet je daar veel bomen voor planten zeg!! steeds als ik naar pelly of die andere (of hoe ze heten) ga zegt ie dat ik meer groen moet hebben!
pi_57824308
Ik verdien toch wel het meest met het plukken van fruit. Geestdodend, maar effectief.

Wacht maar af. Op een gegeven moment krijg je te horen dat je te veel bomen hebt. En dan haal je er 1 weg, en dan heb je weer te weinig bomen, omdat je de betreffende boom op een plek had staan waar nog wel bomen nodig waren.
  vrijdag 4 april 2008 @ 11:11:15 #96
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_57824881
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 10:46 schreef _Arual_ het volgende:
Ik verdien toch wel het meest met het plukken van fruit. Geestdodend, maar effectief.

Wacht maar af. Op een gegeven moment krijg je te horen dat je te veel bomen hebt. En dan haal je er 1 weg, en dan heb je weer te weinig bomen, omdat je de betreffende boom op een plek had staan waar nog wel bomen nodig waren.
whaha dus je moet die bomen ook nog verspreid neer zetten ook? jeetje haha...
nou ja we zien wel...hoop die gieter toch te krijgen....

fruit...hoe krijg je meer soorten fruit? ik heb alleen peaches en die leveren maar 100 bells op...
dus ik kan er 1500 per keer mee verdienen...terwijl als ik maar 1 red snapper vang of een barred knifejaw ik al 3000/5000 bells heb...
pi_57825287
Volgens mij heb ik die ooit cadeau gekregen van andere beestjes door vriendelijk tegen ze te doen. Maar da's bij mij al zo lang geleden. Als je online gaat (wat ik nooit gedaan heb) kun je bij andere mensen fruit plukken en dat in je eigen dorpje planten. Cocosnoten spoelen aan op het strand, en moet je ook bij de kustlijn zetten. 'exotische' vruchten leveren 500 bells op - 7500 per schermpje dus. Dat schiet behoorlijk op.

Tsja, en met die bomen, da's gewoon hogere wiskunde - of puur geluk. Zet je wel genoeg bloemetjes overal, want die tellen ook mee!
pi_57826651
Stop fruit in brieven naar de bewoners, krijg je meestal ander fruit voor terug

Ik denk niet dat ik ooit online kom met het spel, vriend zou een wifistick voor mij kopen, maar het is na 8 jaar uit

Ach, er komen nog verjaardagen en sinterklaas

Oh, en wat bomen betreft, in de GameCube versie mochten de bomen elkaar niet aanraken, er moet genoeg ruimte tussen zitten om erdoorheen te lopen, tussen 2 bomen door dan.
Ik denk dat het hier ook wel zo is.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:32:09 #99
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_57829298
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:28 schreef Cici het volgende:
Stop fruit in brieven naar de bewoners, krijg je meestal ander fruit voor terug

Ik denk niet dat ik ooit online kom met het spel, vriend zou een wifistick voor mij kopen, maar het is na 8 jaar uit

Ach, er komen nog verjaardagen en sinterklaas

Oh, en wat bomen betreft, in de GameCube versie mochten de bomen elkaar niet aanraken, er moet genoeg ruimte tussen zitten om erdoorheen te lopen, tussen 2 bomen door dan.
Ik denk dat het hier ook wel zo is.
ooh die tip van opsturen is wel een goede...ga ik zeker proberen......

kokosnoot heb ik een enkele keer gevonden...

ik kan wel online...eigenlijk nooit gedaan...leek me neit super maar ik ga toch maar eens rond kijken dan...lkijken wat voor fruit ik daar kan scoren....

het klopt dat je bomen hier ook niet te dicht tegen elkaar aan moet planten nee...

bedankt voor de tips...kan ik vanavond ofzo weer ff verder.,..
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:17:47 #100
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_57852933
wie zijn friendcode mag ik zodat ik bij jullie in het dorp kan rondsnuffelen?
mijne is 2621-2668-2182
naam mla
stadsnaam delft

[ Bericht 29% gewijzigd door melluk op 05-04-2008 18:40:07 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')