abonnement Unibet Coolblue
pi_46766371
Ik heb nu gezichtspoeder van ClearSkin (Sulfopoeder) die ik 3 jaar terug ofzo heb gekocht, omdat ik zoiets had van, als het uit een anti-pukkel lijn komt, zal je er iig niet meer pukkels van krijgen.

opzich vind ik het een fijne poeder, maar ze hebben hem maar in 1 kleur, en het is een behoorlijk klein doosje.

nu is hij bijna op en wil ik wel een nieuwe.
welke poeder is echt heel fijn? (oogt natuurlijk, droogt je huid niet uit maar matteert wel, verstopt je porien niet)

het mag best een duurder merk zijn, die mooie doosjes hebben ook wel wat -maar er zijn grenzen. ik ga geen 55 euro neerleggen voor een doosje gekleurd talc

[ Bericht 1% gewijzigd door snowqueen911 op 28-02-2007 12:23:53 ]
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:03:31 #2
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_46766846
Ik heb hetzelfde 'probleem' als jij, en gebruik al jaren die van de Hema. Zeker het proberen waard! Hij matteert goed, je ziet dat je hem op hebt (mits je hem niet te dik opdoet natuurlijk). Daaronder gebruik ik wel eerst een coverstick.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_46766916
Poeder is vies.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:09:13 #4
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46767021
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef miki het volgende:
Ik heb hetzelfde 'probleem' als jij, en gebruik al jaren die van de Hema. Zeker het proberen waard! Hij matteert goed, je ziet dat je hem op hebt (mits je hem niet te dik opdoet natuurlijk). Daaronder gebruik ik wel eerst een coverstick.
en het bijkomend voordeel is dat de make up van de hema niet op dieren getest is
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:09:38 #5
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46767032
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:05 schreef Jett het volgende:
Poeder is vies.
welnee. Jij bent vies.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_46767407
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:03 schreef miki het volgende:
Ik heb hetzelfde 'probleem' als jij, en gebruik al jaren die van de Hema. Zeker het proberen waard! Hij matteert goed, je ziet dat je hem op hebt (mits je hem niet te dik opdoet natuurlijk). Daaronder gebruik ik wel eerst een coverstick.
ik vidn die van de HEMA juist helemaal niet zo fijn meestal geen goede kleuren voor mij
(ik heb een behoorlijk lichte huid dus een poeder is snel te oranje)
ik gebruik trouwens voornamelijk poeder op mijn wangen en kin, soms op mijn voorhoofd. dus om de t-zone te egaliseren en matteren. ik smeer het niet all-over
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:29:31 #7
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46767620
ik heb n heeele lichte huid en oneffenheden en ik gebruik:
foundation: ellen betrix soft resistent make up, kleur 1 light
poeder: ellen betrix loose powder transparent natural 1.
en dat is perfect!
pi_46767746
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb n heeele lichte huid en oneffenheden en ik gebruik:
foundation: ellen betrix soft resistent make up, kleur 1 light
poeder: ellen betrix loose powder transparent natural 1.
en dat is perfect!
dat is toch max factor?

http://www.maxfactor.de/face/images/face_loosepowder_product.jpg
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:46:00 #9
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_46768130
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 12:22 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ik vidn die van de HEMA juist helemaal niet zo fijn meestal geen goede kleuren voor mij
(ik heb een behoorlijk lichte huid dus een poeder is snel te oranje)
ik gebruik trouwens voornamelijk poeder op mijn wangen en kin, soms op mijn voorhoofd. dus om de t-zone te egaliseren en matteren. ik smeer het niet all-over
Ik heb ook een hele lichte huid met sproetjes, ik heb geloof ik ook de allerlichtste tint. Ik vind hem wel heel natuurlijk, maar ik heb zelf natuurlijk ook geen vergelijkingsmateriaal
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  woensdag 28 februari 2007 @ 12:52:25 #10
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46768326
yes de foundation is max factor van ellen betrix en op de poeder staat alleen ellen betrix
pi_46771304
Ik gebruik eerst Touche Eclat van Yves Saint Laurent om oneffenheden (onder m'n ogen voornamelijk) weg te werken en daarna True Match van L'Oreal, dat poeder is heel licht, matteert mooi en 'past' zich qua kleur en textuur aan aan je huid, het is echt nauwelijks te zien dat er poeder op zit.
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46780599
Ik gebruik de losse gezichtspoeder van Dr Hauschka. Het is best een groot doosje, dus je doet er best lang mee. Bovendien zit er geen talc in de losse versie, en talc schijnt slecht te zijn voor je huid want het kan je porien verstoppen en vergroten geloof ik. Maar doordat het niet compact is is het wat lastig om mee te nemen als je dat zou willen. Bovendien is er ook maar 1 kleur, maar het is zo transparant dat dat voor mij geen probleem is.
pi_46780694
Die van de HEMA zijn best okay. Maar je moet het dan ook niet gebruiken om je hele gezicht mee onder te deppen. Beetje opfleuren, extra accentueren.
Whatever I want.
pi_46798293
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:46 schreef Spijgbak het volgende:
Ik gebruik de losse gezichtspoeder van Dr Hauschka. Het is best een groot doosje, dus je doet er best lang mee. Bovendien zit er geen talc in de losse versie, en talc schijnt slecht te zijn voor je huid want het kan je porien verstoppen en vergroten geloof ik. Maar doordat het niet compact is is het wat lastig om mee te nemen als je dat zou willen. Bovendien is er ook maar 1 kleur, maar het is zo transparant dat dat voor mij geen probleem is.
haha wat zit er DAN in? En wast kost die?

edit: gevonden. 14,95. is te doen
pi_46798312
Translucent Face Powder, compact Finale


Ingredients (INCI): Talc, Silk (Serica) Powder, Mica, Diatomaceous Earth (Solum Diatomeae), Magnesium Stearate, Anthyllis Vulneraria Extract, Rose (Rosa Gallica) Petal Extract, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Witch Hazel (Hamamelis Virginiana) Extract, Camellia Sinensis Extract, Fragrance (Parfum), Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Citronellol*, Coumarin*, Citral*, Benzyl Benzoate*, Evernia Prunastri*, Iron Oxides (CI 77491,
CI 77492, CI 77499).
*bestanddeel uit natuurlijke etherische oliën

Translucent Face Powder, loose Finale leggero


Ingredients (INCI): Tapioca (Manihot Esculenta) Starch, Silk (Serica) Powder, Mica, Diatomaceous Earth (Solum Diatomeae), Silica, Anthyllis Vulneraria Extract, Witch Hazel (Hamamelis Virginiana) Extract, Camellia Sinensis Extract, Fragrance (Parfum), Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Citronellol*, Coumarin*, Citral*, Benzyl Benzoate*, Eugenol*, Farnesol*, Evernia Prunastri*, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).
*bestanddeel uit natuurlijke etherische oliën
pi_46798547
Ik gebruik ook die van de HEMA, die voldoet prima. Tis mij te doen om het glanzen te voorkomen.
Heb er ook een van de Mylène, doosje met spiegeltje. Die is ook heel erg fijn.
pi_46798958
Mac Studio Fix

je kunt je ook nog eens op laten maken in de winkel, dus dan weet je zeker dat je de juist kleur hebt. En het kost geloof ik maar iets van 15 euro..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_46799230
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:03 schreef lucky_birdie het volgende:
Mac Studio Fix

je kunt je ook nog eens op laten maken in de winkel, dus dan weet je zeker dat je de juist kleur hebt. En het kost geloof ik maar iets van 15 euro..
oh dat valt dan zeker mee! Dacht dat de poeders daar echt 40 euro waren
pi_46800200
tis al een tijd geleden dat ik het heb gekocht, maar ik was geloof ik iets over de 100 euro kwijt, voor vloeibare foundation, poeder, een kwast (die 45 euro was..) en kwast reinigingsspul..

bonnetje moet nog ergens liggen.. maar het was zeker geen 40 euro.
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_46811971
Ik heb sinds kort Mac Blot powder, in de kleur light. Matteert perfect, en ziet er heel natuurlijk uit. Ben er erg blij mee In Amerika gekocht, daar was het 21 dollar.
pi_46817600
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:40 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb sinds kort Mac Blot powder, in de kleur light. Matteert perfect, en ziet er heel natuurlijk uit. Ben er erg blij mee In Amerika gekocht, daar was het 21 dollar.
dan denk ik dat ik daar even naar ga kijken
pi_46872429
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 16:40 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb sinds kort Mac Blot powder, in de kleur light. Matteert perfect, en ziet er heel natuurlijk uit. Ben er erg blij mee In Amerika gekocht, daar was het 21 dollar.
hier 23 euro, ook wel te doen (was gisteren evven kijken) maar wow light is wel heeeel erg light... dan heb ik mssn wel medium nodig...


en kennen jullie die mineralize powder natural? die klinkt zo leuk is dat wat?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')