abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:22:00 #1
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46745770
Vooraf:

-~-Lees dit topic niet als je een samenvatting wilt, daarvoor bestaat de ochtendkrant.
-~-Kom alsjeblieft niet lopen afzeiken of bewust proberen dit topic ook naar de klote te flamen/trollen/etteren
-~-Kom niet met links naar topics van mij in mn mindere momenten spammen, en al helemaal niet topics van mijn 'impersonisator', te herkennen aan zn active topic list, en de L van mijn naam is een hoofdletter i.
-~-Mijn pc is laatst kapot geweest, geen idee of het iemand van fok was, maar ik vermoed wel een hacker, ik moet nogsteeds mijn eigen active topic door om even te checken of niet iemand onder mijn account gepost heeft, daarnaast moet ik nogsteeds mn paswoord even veranderen maar vandaag nog niet de tijd toe gekregen.

* dit begon als een email aan iemand maar halverwege bedacht ik mij dat ik het mischien ook in een topic kon plaatsen, het laat mijn kant even zien in een chaos waar mijn topics opzettelijk vernaggeld worden, ergens zit ik er wel een beetje mee, niet dat het mijn leven beinvloed.
Maar om het slotwoord alvast te geven "ik heb ook wel wat te vertellen"


-

Mensen komen vaak op mijn topics af als vliegen op :/ ehm, op een sinaasappeltje.
en de taal die vaak word gebruik, kijk ik gebruik persoonlijk nooit de tegenwoordig "populaire" termen van de jeugd, zoals de bekende zware ziektes en ga ook heel anders met mensen om, ik houd veel liever gescheld etc van mij weg, maar hoe soms mensen tegen mij praten, ik heb heel soms het dan echt compleet gehad en wil ze eigenlijk terugmeppen zeg maar, maar met mijn eigen woorden kan dat niet want ik ben echt absoluut geen aggressor, en dus best een softie op forumgeruzie..
zowieso geloof ik dat "arguing" op een forum totaal geen zin heeft maar de meeste ventjes maken er altijd een opzettelijk geirriteer van, dat mensen zo ver gaan te proberen mij gebanned te krijgen door een kloon te maken en tubgirl te posten bijvoorbeeld... wat bezielt mensen zoiets te doen.

Het lijkt soms alsof ik in een heel andere wereld woon.

Ik weet dat dit raar klinkt mijn alterego laat ik maar zeggen, BaajGuardian kennende..
Maar wat ik altijd over de "gekloot" tijd met dat account heb gezegd is echt waar.
Ik was het hiervoor ook al eens zwaar zat, ik kwam ooit op fok discuseren (daarvoor lurkte ik enkel op de FP) in TRU, ik werd uitgelachen, nagelachen, en mijn topics werden opzettelijk vernaaid, toen knapte er gewoon iets bij me, ik dacht toen al "waarom kunnen mensen verdomme niet normaal tegen elkaar doen, als een topic iemand niet aanstaat en toch reageren, enkel om de Ts.. en toen had ik zoiets van "ik ga gewoon alle irriterende factors samenvoegen, ik maak een user die wel gehaat moet worden anders is er echt iets mis met fok, ik heb toen alle uitersten genomen, extreem dit extreem dat, anti hier, anti daar, ik heb ook opzettelijk topics vernaaid, ik heb expres relletjes opgezet, en uiteindelijk iets waar ik ook niet goed van werd; mensen die zichzelf populair vinden, en dan in elk topic de boel komen kapen.. hence, dat werd ik ook.
Gek genoeg kreeg ik nog fans ermee ook, de grootste grap was dat :/

Ik krijg nu ook weer soms zin een nieuw account te maken die iedereen het bloed onder de nagels vandaan komt halen net zo als mensen mij dat kunnen aandoen in topics, maar dat doe ik toch maar niet.
Het heeft ook totaal geen positiefs in zin, en ik moet juist met positieve dingen bezig zijn, me niet assymileren in de negatieve spiraal die overal op het internet opduikt en mensen meesleurd normenvervagend bezig te zijn, dat ben ik me goed bewust.

Ik bedacht mij onder het tiepen hier maar een topic van te maken, al word dat geheid kapot gekaapt/flamed/verzin het maar.
Heb soms het idee dat sommige mensen mijn 'activetopiclist' in hun bookmarks hebben staan..

Ik wil enkel even kwijt dat waar het op zn plaats is sorry van wat ik met Bg destijds ook aangericht heb, en soms nog..ik schilder net zo goed nogsteeds aan mn levens schilderij, ben ook niet perfect.
Fok is maar een forum, maar wel een spiegel van het innerlijk van mensen, als men discuseerd kun je nooit zeggen wat waar is of onwaar, het zegt altijd "is hij/zij het met mij eens dan bevestigd dat mijn mening" maar wat is de mening, zelfs wanneer iemand het oneens is dan zegt het eigenlijk niks, men is in discussie met zichzelf, ik ben het in iedergeval bewust van mijzelf.
Soms wanneer ik losschiet en een tirade neerplemp voelt dat goed, alsof ik vrij ben geraakt van het inhouden, maar dit is een bekende fout, een illusie die mij doet bijna een normenvervaging laat normaliseren, nee.. men moet altijd geduld blijven hebben en altijd zichzelf beter portreteren, niet om de ander te ridiculiseren maar om het voorbeeld te geven hoe het een stuk vredelievender kan.

Vroeger had ik een visie om de wereld wat te vertellen, toen liet ik mij en niemand anders afvlakken, ik was best een extremist op dat gebied, en ik leer daar ook van, sommige dingen hebben mensen nodig en waar ik destijds tegen was, namelijk authoriteit, bekijk ik nu heel anders.
Daarintegen ben ik niet blij met corporaties en de commerciele sector maar goed daar kan ik beter een topic aan richten dacht ik zo

Ja het is veel tekst maar nog een klein stukje.

Het is soms net een kleuterklas, je kunt of meedoen en veel plezier hebben maar uiteindelijk een grote klerezooi achterlaten, of je bent de strenge juf/meester en daarna gehaat en opzettelijk geettert, zo zie ik fok nu.
Ik heb vaak weerzin een nieuw topic te openen, ik weet bij voorbaat dat 50% van de reacties een ridiculisatie in de trant van "heb je hem ook weer" zal zijn meest waarschijnlijk opzettelijk geetter, 30% van de reacties een doodsverwensing is 7% van de reacties loopt te trollen al dan niet expres 2,5% van de reacties is ontopic en 0,5% vraagt om een samenvatting.

Ik ben een forumhoer, echt waar.
Ik kan een heel boek neertiepen, ik kan topics maken zo groot als fok het toelaat..
Mensen lezen vaak maar bar weinig van mijn topics krijg ik het idee, expres maak ik grapjes
en soms verzin ik een nieuw woord in de hoop dat meneer van dalen ook meeleest
I.E. : Verkerstbomen (opleuken/interresanter maken dan het is)
Mensen kennen mij over het algemeen heel slecht daar zij afgaan op mijn tijd als BG.
Dat vind ik oprecht zonde en al boeit het internet mij aan de ene kant weinig want vrienden en familie zijn veel belangrijker, ik vind het hinderlijk dat mijn topics er onder lijden, want iets te vertellen heb ik net zo goed.

Met vriendelijke groeten, Daniel.J
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_46746386
And your point is...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:37:11 #3
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_46746453
Sorry, maar wat een ongelofelijk warrig en vaag stuk. Wat is je doel?
Why does it hurt when I pee?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:52:52 #4
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46747134
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:37 schreef mrbomb het volgende:
Sorry, maar wat een ongelofelijk warrig en vaag stuk. Wat is je doel?
Daar ik best bekend ben op fok en fok meer en meer een grote chaosboel aan normenvervaging word waar echt niet ik alleen last van ondervind op het gebied van gestalkt/topics verkloten.
Is mijn doel niet meer dan dit in de goede context uit te leggen, mischien boeit het mensen wel.
en als het jouw warrig en vaag overkomt boeit het je wellicht weinig of ondervind je het niet, in dat geval zijn er nog zat topics die jouw interresse best kunnen grijpen.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_46747224
Ik ken je topic-historie niet (wel je naam en BJ weleens langs zien komen), maar waarom trek je je het uberhaupt zo aan ? Dit topic wordt in mijn ogen in ieder geval wel met rust gelaten (behalve de views).
pi_46747275
Het puntje over het expres reageren in een topic om de TS bashen.. daar ben ik het volledig mee eens:)

15.000 views in een paar minuten, wordt je gestalkt ofzo?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:57:03 #7
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_46747332
Ts jou daniel.j acount is niet veel anders als je bg acount
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:57:51 #8
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_46747360
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:35 schreef Apotheose het volgende:
And your point is...
Dat vraag ik me ook af
  dinsdag 27 februari 2007 @ 20:58:38 #9
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_46747394
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:52 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Daar ik best bekend ben op fok en fok meer en meer een grote chaosboel aan normenvervaging word waar echt niet ik alleen last van ondervind op het gebied van gestalkt/topics verkloten.
Is mijn doel niet meer dan dit in de goede context uit te leggen, mischien boeit het mensen wel.
en als het jouw warrig en vaag overkomt boeit het je wellicht weinig of ondervind je het niet, in dat geval zijn er nog zat topics die jouw interresse best kunnen grijpen.
Gek he, dat men je topics verkloot als je je lul post
Why does it hurt when I pee?
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:03:03 #10
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46747601
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef mrbomb het volgende:

[..]

Gek he, dat men je topics verkloot als je je lul post
In KPD.
En nu? hoeveel mensen hebben wel niet naaktfotos gepost in kpd, begin jij maar lekker met tellen.
Is dat een reden om mijn topics te verkloten?
hm, nouja dan hebben de serieverkloters nog een lange lijst af te werken.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_46747942
Het is simpel....als je Fok! haat, blijf er dan weg.
pi_46747981
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:01 schreef Falco het volgende:
Samenvatting?
[..]

Maar wel tijd genoeg voor zo'n lang lulverhaal
jij noemt het een LUL verhaal...ik noem het een eerlijk verhaal...ben jij daar ook toe in staat vanachter je toetsenbord?
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
pi_46748148
Gewoon jezelf blijven D...hoe je je ook voelt..
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:13:08 #14
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46748157
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:08 schreef Motek het volgende:

[..]

had ik anders geen last van ivm m'n billen-foto
Nee, en nog roepen bepaalde stalkers dat je een kloon van me bent, zelfs van andre's account denken ze dat ik het ben..
Achja, dat is dan nog iets waar je opzich best om kan lachen, maar mensen die je hele topic naar de klote helpen terwijl een topic best goed is, dat is erg irritant en op een gegeven moment ben je het gewoon zwaar zat.

Dan zijn er 2 opties, de PC uit knop of de Reageren knop.
En ik ben persoonlijk niet iemand die zich laat wegjagen, wel heb ik er 2x echt over nagedacht om te vertrekken, maar goed.. je blijft wat te vertellen willen hebben he.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:13:59 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_46748213
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:10 schreef Motek het volgende:

[..]

jij noemt het een LUL verhaal...ik noem het een eerlijk verhaal...ben jij daar ook toe in staat vanachter je toetsenbord?
Ja hoor. Wat voor eerlijk verhaal wil je horen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:14:06 #16
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46748220
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:10 schreef Ska-te het volgende:
Het is simpel....als je Fok! haat, blijf er dan weg.
Ik haat fok niet.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:14:48 #17
78843 mrbomb
Open misère praatje
pi_46748259
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Nee, en nog roepen bepaalde stalkers dat je een kloon van me bent, zelfs van andre's account denken ze dat ik het ben..
Achja, dat is dan nog iets waar je opzich best om kan lachen, maar mensen die je hele topic naar de klote helpen terwijl een topic best goed is, dat is erg irritant en op een gegeven moment ben je het gewoon zwaar zat.

Dan zijn er 2 opties, de PC uit knop of de Reageren knop.
En ik ben persoonlijk niet iemand die zich laat wegjagen, wel heb ik er 2x echt over nagedacht om te vertrekken, maar goed.. je blijft wat te vertellen willen hebben he.
Ik denk dat het ongenoegen tegen je is veroorzaakt door een combinatie van alles. Met topics als deze bevestig je alleen maar je karikatuur. </serieus>
Why does it hurt when I pee?
pi_46748311
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:13 schreef Falco het volgende:

[..]

Ja hoor. Wat voor eerlijk verhaal wil je horen?
wie je werkelijk bent en hoe je je profileert?
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
  Forum Admin dinsdag 27 februari 2007 @ 21:16:55 #19
58651 crew  murp
murp
pi_46748369
maak nieuw account aan zonder fotoboek!

niemand, maar dan ook niemand neemt je meer serieus, en ja dat komt omdat je dit allemaal zelf heeft promoot...

eigen schuld dikke bult


(en dit bedoelde ik serieus)
pi_46748381
Ik heb het helemaal gelezen en ik ben te moe om het te begrijpen maar ik ben het toch met je eens. Ik vind je trouwens wel één van de 'leukere' users hier.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:19:06 #21
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_46748499
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:15 schreef Motek het volgende:

[..]

wie je werkelijk bent en hoe je je profileert?
Ik ben Falco en ik profileer me gewoon oke .
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:21:22 #22
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46748621
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:14 schreef mrbomb het volgende:

[..]

Ik denk dat het ongenoegen tegen je is veroorzaakt door een combinatie van alles. Met topics als deze bevestig je alleen maar je karikatuur. </serieus>
Mischien ontbreekt het besef bij mensen dat BG een karikatuur was, of bedoel je dat anders.
Ik bedoel het in ieder geval zo.

Ik heb ook het idee trouwens dat mensen zich proberen omhoog te trekken in een voor mij in iedergeval niet bestaande monarchie op fok, mensen denken geloof ik dat omdat ik bekend ben op fok ik een opstapje ben, een soort van meelift om zelf bekend te worden, en het liefst kwaadschiks daar er meer publiek voor is.

Wie vind BG nou niet een randmongool, en zo is mijn BG account ook bedoeld.
Maar dat is het em juist, ik ben niet zoals ik BG gebruikte, dit heb ik wel honderd keer uitgelegd en mensen willen het gewoon niet horen denk ik, het is als de spiegel van fok een soort van, omgekeerde assymilatie.
Dat hetgeen ik poogde te reflecteren, oftewel de irritaties van fok, nu door dezelfde irriterende figuren gebruikt word, mischien is dat een soort van vuur tegen vuur gebruiken = vuur aanwakkeren?
hm, elementjes.

Ik ben Daniel.J en de naam BG is onomkeerbaar verbonden aan krankzinnige normenvervaging.
en daartussen zit een groot verschil.

Mensen die mij kennen van voordat ik zo fanatiek in onz en gc ging posten weten dat het beste.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:21:56 #23
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_46748653
Dit topic illustreert maar weer hoe serieus sommige mensen teh intarwebs nemen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 27 februari 2007 @ 21:23:20 #24
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_46748724
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:21 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Mischien ontbreekt het besef bij mensen dat BG een karikatuur was, of bedoel je dat anders.
Ik bedoel het in ieder geval zo.
Mooie smoesjes achteraf .
quote:
Ik heb ook het idee trouwens dat mensen zich proberen omhoog te trekken in een voor mij in iedergeval niet bestaande monarchie op fok, mensen denken geloof ik dat omdat ik bekend ben op fok ik een opstapje ben, een soort van meelift om zelf bekend te worden, en het liefst kwaadschiks daar er meer publiek voor is.
Monarchie ??? Volgens mij wil je hiërarchie zeggen . Hier haak ik weer af met lezen hoor .
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_46748791
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 21:19 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik ben Falco en ik profileer me gewoon oke .
ik ben Motek en ik profileer me zoals ik ben

maar ben het er mee eens dat er vaak rariteiten verschenen zonder enige argumentatie over een topic-onderwerp met alleen persoonlijke aanvallen..niet de meest slimsten dus.. ondanks dat de onderwerpen wat extreem waren..
Angst is de Hoogtevrees van de Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')