abonnement Unibet Coolblue
pi_46743948
Stereophonics-zanger Kelly Jones gaat een solo album uitbrengen. De plaat gaat 'Only The Names Have Been Changed' heten en zal in maart in de Britse schappen liggen. Het album komt dus niet hier in de winkels.

Geen nood, want Jones heeft de tien nummers die op het album staan inmiddels op een pagina van mySpace.com gezet. Klik hier om de nummers te kunnen beluisteren. Van het nummer 'Katie' is zelfs een videoclip opgenomen, deze is ook op mySpace te bekijken.

Kelly Jones is in 1974 geboren in Cwamaman, Wales. Samen met zijn buren Stuart Cable (Drums, inmiddels weg bij de Stereophonics) en Richard Jones (Basgitaar, geen familie) richtte hij een coverband op genaamd Tragic Love Company. Later gingen hij en Cable zelf nummers schrijven en veranderden de bandnaam naar Stereophonics. In 1997 kwam het eerste album uit: Word Gets Around. Tien jaar later brengt Kelly zijn eigen album uit.

Kelly Jones - Katie (MTV Overdrive)

Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_46749929
Ben erg benieuwd naar dit album,

Volgens mij is dit een stuk softer dan Stereophonics..
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:38:18 #3
156717 RudolfRockem
alshetmaarROCKT
pi_46844113
Ik wacht er echt op
pi_46936398
Ik heb vernomen dat hij vanaf 26 maart in de winkels moet liggen.
Delivered without an information leaflet
pi_46937341
quote:
Op maandag 5 maart 2007 12:22 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik heb vernomen dat hij vanaf 26 maart in de winkels moet liggen.
Jep, in de UK althans. Ik heb hier nog niets gezien.

Als iemand de nummers nu al wil hebben, voeg me maar toe op msn (email staat wel in mn profiel).
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_48059521
Ook bij Boudisque in Amsterdam. FRS had m ook liggen, zag ik.
Delivered without an information leaflet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')