abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:41:00 #26
45621 Suzanna
Mama van...
pi_46840365
Noa geeft tegenwoordig aan waar ze pijn heeft door een kledingstuk te benoemen...
Voorbeeld van net: Noa viel op de grond en zei : 'oh pijn!'
Ik: 'waar dan?'
Noa: 'T-shirtje pijn!'

Zo doet ze dat ook met haar voeten / tenen als ze die stoot (flofje pijn!) en haar benen (broek pijn!) en haar hoofd (haren pijn!)
  zondag 4 maart 2007 @ 00:56:25 #27
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46895031
Noah is meestal erg bezitterig met zijn speelgoed en wordt vaak boos als anderen er aan komen (of naar kijken). Hij wordt zelfs vaak boos op de kat Sjaak als die met een rondslingerend legoblokj speelt, of als ie toevallig over zijn auto-kleed loopt of náást een autootje zich gaat zitten wassen

Vanmiddag zat Noah in de schommel en ik lag lui op de bank te lezen toen Sjaak op mijn buik kwam liggen. Dat vond Noah niet goed, want die riep: "Nee Sjakie! Mij mama!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_46898464
ach gos !
schattig
pi_46905102
Myrthe roept hier ook regelmatig, "Nee Sarabi, niet doen!' op exact dezelfde toon als wij tegen de poes zeggen als ze iets doet wat niet mag. Klinkt zo schattig uit zo'n klein mondje.

Myrthe is trouwens helemaal niet 'eisewijs', Papa is eisewijs ! (eigenwijs).

Ze zingt steeds het liedje 'mijn opa, mijn opa, mijn opa, in heel europa is er niemand zoals hij'. En dan ook in de versies van 'mijn oma, mijn mama, mijn papa etc. Alleen moet europa dan wel veranderd worden in euroma, eurmama of eurpapa natuurlijk

Onze huishoudelijke hulp is van marokkaanse afkomst en dus een tikkie gekleurd. Geen hoofddoekje ofzo, ze heet Fatima, maar Myrthe noemt haar altijd Maarten. Lopen we in de Ikea, vraagt Myrthe aan een meisje met hoofddoekje 'ben jij Maarten ?'. Dus ik uitleggen dat ze in plaats van Fatima altijd Maarten zegt en dat ze dacht dat het meisje Fatima heette. Bleek dus ook zo te zijn
  zondag 4 maart 2007 @ 14:59:55 #30
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_46905538
Schattig Ladybos

De kat streng toespreken doet Noah ook, zo grappig
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 4 maart 2007 @ 20:36:11 #31
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_46917846
Noah, je bent gewoon hardstikke lief als je een beetje jalours wordt op de kat! En een eisewijse Myrthe, wat leuk dat liedjes zingen. Hier voornamelijk een neuriend dreumesje, zó lief! De stukjes van Liam zijn ook zo leuk om te lezen. En Jolie is helemaal genieten steeds


Hier nog een kattentoesprekertje;

Wijzend met vingertje en een opgetrokken schoudertje (waarom dat nou is??) én een bijbehorende strengkijkende blik roept Tobias; 'iks'm uit!'
De vertaling luidt; Bliksem! Eruit!
Ik ga nog ongelooflijk spijt krijgen dat ik die 2 Donder en Bliksem heb genoemd! *hoort nu al scheldkannonades*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_46933876
Weten jullie wat een 'kopje-thee-snoepje' is?
Dat is een kruidensnoepje (dat ruikt naar kruidenthee)


Mevrouw wil niet in de tuin fietsen; na het nogmaals aan haar gevraagd te hebben luidt het uitdrukkelijke antwoord: 'dat heb ik al eerder gezegd, mama!'
  maandag 5 maart 2007 @ 17:23:55 #33
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_46947197
Mijn neefje (2.5jr) kijkt graag tekenfilmpjes, en vooral Poessie Moessie (Tom en Jerry) en Skoepie doepie doe (scooby doo)

People who annoy you:
N_GGERS
  maandag 5 maart 2007 @ 17:26:50 #34
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46947299
Als we bij oma gaan logeren, mag Amber (2,5) altijd bij oma in bed slapen. Ik vraag: `En waar moet Iris (8 maanden) dan slapen?" "Niet in oma bed, anders hoor ik Iris miepen"

Of, als Iris huilt:
"Iris, niet zo janken, hoor!!!" ( je hoort jezelf wel terug zeg )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 5 maart 2007 @ 17:27:40 #35
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46947333
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:23 schreef Veletta het volgende:
Mijn neefje (2.5jr) kijkt graag tekenfilmpjes, en vooral Poessie Moessie (Tom en Jerry) en Skoepie doepie doe (scooby doo)

Amber kijkt nu vaak "Pieke Langetje"
(Pippi Langkous )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 5 maart 2007 @ 17:31:21 #36
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46947492
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef LadyS het volgende:
Of, als Iris huilt:
"Iris, niet zo janken, hoor!!!" ( je hoort jezelf wel terug zeg )
Die is wel heel erg mooi LadyS!!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 5 maart 2007 @ 19:33:02 #37
24188 Belana
kloon van belana
pi_46951901
aaaah Myrthe, dat vind ik wel knap eigenlijk zoals ze dat bedacht heeft van dat liedje
stormy waters...
sailin'
pi_46952071
Gisteren gaf ik Benthe een zetpilletje.

Een heel bedrukt gezichtje en ze zei.." jaah Mama weg!".
Ik zeg, "en waar is ie naar toe?"
Zegt ze:""naar de maan".


Ze had ook pijn in haar buikje...
Dus ik zeg: " mama kus op geven?"
Zegt ze: "nee kan niet, is binnen".
  maandag 5 maart 2007 @ 20:12:13 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46953565
quote:
Op maandag 5 maart 2007 17:26 schreef LadyS het volgende:
Of, als Iris huilt:
"Iris, niet zo janken, hoor!!!" ( je hoort jezelf wel terug zeg )
***
  maandag 5 maart 2007 @ 20:56:13 #40
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46955372
Na een lekker ochtendje spelen met Jonne en Liam, ging Léon tussen de bedrijven door nog even met papa naar vriendje Donald om te spelen. Donald was alleen ziek, dus lag nog te slapen. Maar Léon mocht wel met zijn speelgoed spelen tot hij wakker werd. En het werden natuurlijk de diertjes.

Het mannetje schetste vervolgens 's avonds tijdens een gezellig etentje de volgende situatie: (je moet wel Lion King3: Hakuna Matata kennen wil je deze snappen )
Léon had alle diertjes neergelegd. Dus het mannetje pakt er eentje op en zet hem neer.
"Niet doen papa!"
"Waarom niet?"
"Pumba heeft windje gelaten"

Om af te sluiten met een grote grijns: "Stinken!"

God, ik heb me bescheurd van het lachen daar in het restaurant.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 5 maart 2007 @ 21:29:14 #41
24188 Belana
kloon van belana
pi_46956675
Léon
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:14:01 #42
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_46978858
Mijn schoonzusje vertelde ook een mooie, valt wel in de categorie beschamende momenten als ouder zijnde.

Een vriendin van haar staat voor de klas en moest surveilleren op het schoolplein, vlak voordat de school begint. Een kindje uit haar klas staat tegen z'n moeder te vertellen dat hij haar geen afscheidskus wil geven.

Mams vraag waarom niet, en zoontje [van 5] zegt dat hij dat vies is. Mama probeert erachter te komen waarom hij dat vies vind, want dat doen ze altijd al, en dan is er niet aan de hand.

Zoontje blijft stug volhouden, dat hij dat niet wil, en uiteindelijk komt het hoge woord eruit, natuurlijk luid genoeg zodat het hele schoolplein kan meegenieten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mams wist niet hoe snel ze van het schoolplein af moest komen en paps kwam die kleine 's middags weer ophalen.

Dat het gebeurd, tot daar aantoe, maar dat het hele plein kan meegenieten hoe je kind je sexleven op straat gooit, daar zou ik toch ook niet op staan te kijken.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_46979238
mijn god, dat lijkt me echt een zééééééér genant moment !!

maar; doe die deur dan ook dicht !!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:25:39 #44
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_46979298

oh hemel, het zal je maar gebeuren
Ik zou in staat zijn een andere school te zoeken, hahaha
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 6 maart 2007 @ 16:31:50 #45
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiënt
pi_46979504
Niet echt een leuke opmerking, maar heb me wel ziek gelachen

Mijn neefje Duco (2.5jr) wou 's middags niet slapen, dus er maar weer uit. Even later gingen we samen in mijn bed liggen, en zouden we samen gaan 'slapen'. Ik heel serieus doen natuurlijk, in de hoop dat hij in slaap viel.
We lagen met onze gezichten naar elkaar toe, al 'slapend'. Na een minuutje komt zijn vingertje omhoog, drukt die op mijn voorhoofd, samen met een schattige *piep*.
People who annoy you:
N_GGERS
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:05:12 #46
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46980880
Die is erug Sjeekie Beekie
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:39:44 #47
3744 Kleintje
op en top!
pi_46982335
Oef, die van Sjeekie Beekie is echt erg.
Maar ja... inderdaad... doe dan die deur dicht...
pi_46982341
Oeh wat zal die moeder zich opgelaten hebben gevoeld...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_46982629
Oehh Sjeekie, die is geweldig!!!

En Amber, wel lief doen tegen Iris he
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_46986549
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Mijn schoonzusje vertelde ook een mooie, valt wel in de categorie beschamende momenten als ouder zijnde.

Een vriendin van haar staat voor de klas en moest surveilleren op het schoolplein, vlak voordat de school begint. Een kindje uit haar klas staat tegen z'n moeder te vertellen dat hij haar geen afscheidskus wil geven.

Mams vraag waarom niet, en zoontje [van 5] zegt dat hij dat vies is. Mama probeert erachter te komen waarom hij dat vies vind, want dat doen ze altijd al, en dan is er niet aan de hand.

Zoontje blijft stug volhouden, dat hij dat niet wil, en uiteindelijk komt het hoge woord eruit, natuurlijk luid genoeg zodat het hele schoolplein kan meegenieten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mams wist niet hoe snel ze van het schoolplein af moest komen en paps kwam die kleine 's middags weer ophalen.

Dat het gebeurd, tot daar aantoe, maar dat het hele plein kan meegenieten hoe je kind je sexleven op straat gooit, daar zou ik toch ook niet op staan te kijken.
O men dat is echt erg!!
The waves you made will always be
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')