Ja, daar hebben we veel aan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef stefan1187 het volgende:
een ISO... wil ik bootable maken zodat ik die dvd kan starten.
Volgens mij heeft hij net voor de eerste keer een illegale cd gedownload maar weet hij niet wat hij er mee aanmoet..quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we veel aan.
Je wil dus van DVD booten. Wat wil je precies booten? Een Windows installatiedisc? Een Linuxversie die van CD boot? Een DOS bootCD vol met utilities?
We weten nog steeds niet wat je nu eigenlijk wil, dus kom eerst eens met wat meer informatie.... wil je best proberen te helpen, maar zo schiet het niet echt op.
Het is wel een beetje vaag allemaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:40 schreef DutchErrorist het volgende:
Volgens mij heeft hij net voor de eerste keer een illegale cd gedownload maar weet hij niet wat hij er mee aanmoet..
rc1 en rc 2 zijn gewoon bootable net als alle andere releases die van ms afkomenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:10 schreef stefan1187 het volgende:
ik heb widows vista premium (gedownloadd..) en een iso van gemaakt... die wil ik op een dvd branden zodat ik m'n pc wanneer ik 'm opstart kan laten starten vanaf die cd...
Misschien moet je stoppen met het downloaden van images, je weet blijkbaar niet hoe ze werken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:29 schreef stefan1187 het volgende:
ja die nfo kan ik dus ook nergens vinden :S ik heb de iso al prooberen te branden...maar als ik de dvd dan in de speler stop en de pc restart... boot hij niet.. en in m'n bios staat alles goed want m'n xp cdtje boot ie wel gewoon.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:37 schreef Blivox het volgende:
Misschien moet je stoppen met het downloaden van images, je weet blijkbaar niet hoe ze werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |