dan voorzie ik dat de ambas weer weg gaan? :/quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
xx heeft 113 groot uitgevallen taxibusjes besteld, waarvan er dagelijks 109 op dienst gaan. De anderen zijn reserve. Deze vloot wordt met gewone bussen aangevuld, uiterlijk te vervangen in 2009.
27x amba en 5x integroquote:1762 BNVL54 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm HEERLEN Harlingen
1763 BNVN10 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1764 BNVL55 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1765 BNVL56 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1766 BNVL57 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1767 BNVL58 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1768 BNVL59 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1769 BNVL60 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm HEERLEN Harlingen
1770 BNVL61 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Joure
1771 BNXN29 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Dokkum
1773 BNXN31 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Dokkum
1774 BNXN33 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm HEERLEN Dokkum
1775 BNXN34 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Dokkum
1776 BNXN35 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Dokkum
1777 BNXV42 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1778 BNXV44 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1779 BNXV45 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm SITTARD Leeuwarden
1780 BNXV46 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1781 BNXV52 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1782 BNXV54 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1783 BNXV55 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm SITTARD Leeuwarden
1784 BNXV56 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm SITTARD Leeuwarden
1785 BNXV58 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm SITTARD Leeuwarden
1786 BNXV62 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm MAASTRICHT Bolsward
1787 BNXV64 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm SITTARD Leeuwarden
1790 BNXV68 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm VENLO Joure
1791 BNXV70 2003 AMBASSADOR SB200 Friesland Perm VENLO Joure
2943 BLXD53 2002 MB INTEGRO Friesland Perm HAAMSTEDE Joure
2950 BLXV64 2002 MB INTEGRO Friesland Perm DELFT Leeuwarden
2951 BLXV80 2002 MB INTEGRO Friesland Perm DELFT Leeuwarden
2952 BLXV66 2002 MB INTEGRO Friesland Perm DELFT Bolsward
2953 BLXV66 2002 MB INTEGRO Friesland Perm DEN HAAG Bolsward
normaal rijden ze idd gewoon met 60 door 30km/h zonesquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
Het zijn er verdraaid weinig die dat doen, maar het kan met die krappe schema's ook bijna niet anders dan dat ze net boven de max snelheid zitten.
die Dennis dingen halen ook 100 dacht ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Helaas hebben de meeste moderne bussen begrensers, waardoor ze vaak de 85 al niet meer halen. De Interliner/Qliner bussen kunnen de 100 nog wel halen gelukkig. 100 over een smal landweggetje met een bus
idd..quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
Die kunnen ergens richting 80 nog wel een keer opschakelen. Dat weet ik wel. Ik ben in de gelukkige omstandigheid geweest om maar enkele keren een Dennis te treffen. De motor is vrij stil op hoge snelheden, maar dat is dan ook het enige goede aan deze bussen.
reed op lijn 41.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
welke bus
ik heb geen idee..quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen wanneer ik voor het eerst in een overgespoten ex-hermes amba zit.
nee.. hij reed daarna wel doorquote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Of was de peut van de bus op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |