abonnement Unibet Coolblue
pi_46464880
in het ene boek staat

bromfietsers moeten de voorsorteerstrook volgen, de fietssuggestiestrook is bedoeld voor fietsers en snorfietsers

ergens anders weer

Soms zie je stroken die lijken op fietsstroken maar waarop geen afbeeldingen van een fiets zijn aangebracht. Dit zijn dan ook geen fietsstroken, maar suggestiestroken. De naam zegt het al, de suggestie wordt gewekt dat je hier te maken hebt met een fietsstrook. Ook al heeft deze strook een doorgetrokken streep, het is voor iedereen toegestaan om van zo een strook gebruik te maken. Je mag hier als bestuurder van een personenauto zelfs parkeren.
Als snorfietser en bromfietser rij je op deze stroken, aangezien je verplicht bent zoveel mogelijk rechts te houden.

Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
pi_46465665
Wat wil je nou eigenlijk weten?
There is no other!
  maandag 19 februari 2007 @ 19:09:48 #3
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_46465673
Wat snap je nou niet?
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_46465724
als de strook voorzien is van een doorgetrokken streep, is het volgens mij geen fietssuggestiestrook, maar een gewone fietsstrook...

Je hoeft niet continu op de fietsuggestiestrook te rijden, volgens mij, maar het is als bromfietser wel handig, omdat je dan het andere verkeer niet in de weg zit. Voor auto's geldt dat de fietssuggestiestrook gebruikt kan worden om te voorsorteren bij het afslaan, mits je daarmee de fietsers niet in de weg zit...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_46470827
ik snap niet WIE er precies op de suggestiestrook mogen komen?

dus fietsers en snorfietsers maar hoe zit dat met bromfietsers?

verder las ik dat je op een suggestiestrook mag parkeren stilstaan en rijden

parkeren lijkt me voor stoplichten nogal onwaarschijnlijk!
Niet gek voor iemand die niet goed bij z'n hoofd is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')