abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_46449240
Game on.
pi_46449244
Ik denk toch van wel dat hij van de week de Villa gaat ontvluchten.
pi_46449261
Streams zijn nu eruit geknald .
  maandag 19 februari 2007 @ 08:00:43 #4
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46449507
Wat een bommetje En bart maar tegen joep zeggen ik drink liever met m'n vrienden, hoe gaat dat spreekwoord ook alweer. Iets met beste vrienden..
Of hebben we een stelletje mindfokkers achter de knoppen?

Mogguh
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46449552
quote:
Op maandag 19 februari 2007 08:00 schreef PokerJoker het volgende:
Wat een bommetje En bart maar tegen joep zeggen ik drink liever met m'n vrienden, hoe gaat dat spreekwoord ook alweer. Iets met beste vrienden..
Of hebben we een stelletje mindfokkers achter de knoppen?

Mogguh

Heb ook spontaan een liedje in m'n hoofd: 'Als je wint, heb je vrienden. Rijen dik, echte vrienden".
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46449559
Goede nieuws van deze ochtend is dat Natasia bijna niet geslapen heeft en zometeen rijles heeft....
Reality is nothing but a collective hunch.
  maandag 19 februari 2007 @ 08:16:38 #7
168159 FSR
Just myself
pi_46449600
Goeden morgen allemaal


hier een post op het DGK forum

http://forum.tien.tv//index.php?topic=2821.0#msg67668
When exist, things are inévitable
pi_46449721
quote:
Op maandag 19 februari 2007 05:00 schreef BSAP het volgende:
Ik denk toch van wel dat hij van de week de Villa gaat ontvluchten.
Zoals ik hem in het Topic over bewoner Bart gepost heb.

Het grote(re) plan van Bart

Na de terugkomst van Huub is Boer Bart compleet het spoor bijster lijkt het. Hij laat Brian en Natas vallen en sluit zich bij Huub aan lijkt het. Maar met welke opzet…om erzelf uit te kunnen!

Doodongelukkige Bart likt zich in bij “het groepje Huub”, Huub eet inmiddels uit z’n hand en Brian en Natas krijgen argwaan als het aankomt op de integriteit van Bart.
Hij oppert bij Huub het idee om Natasia eruit te stemmen….als er iemand is die Huub en Sylvia eruit willen is het Natasia wel, dus die zien dat wel zitten.
Maar als er iemand goed ingedekt is dan is Natasia het wel…en dat weet Bart maar al te goed. En doordat Bart meer met Huub optrekt is Brian natuurlijk alleen nog maar meer naar Natasia toe trekken. (Daarbij nog wat opmerkingen naar Amanda en Brian is al aardig klaar met Bart)

Klinkt dus allemaal vrij onlogisch..dat geef ik toe.

Maar dan gaat Bart dreigen met zelf opstappen als er deze maand niemand uit gaat. En daar geeft Bart het grootste signaal. Hij richt z’n pijlen op Natasia en als die niet vertrekt stapt hij dus zelf op. Hij benadrukt steeds hoe serieus hij is met deze uitspraak.

Heel even dacht Huub er nog aan om misschien Erik te offeren om Bart (z’n nieuwe maat te houden), maar het is zelfs Bart die hem aangeeft dat hij Erik moet behouden. Vreemd,…NOT

Het laatste wat Bart nog moet doen is z’n verbond met Brian verbreken. Daarmee geeft hij min of meer Brian toestemming hem (Bart) eruit te stemmen. Het wachten is dus ff op het gesprek waarin het pact verbroken gaat worden. Dat is het laatste kunstje van Bart om te zorgen dat hij straks met z’n 10.000 euro op zak exit kan.

En dan is het aan de andere miljonairs om is logisch te gaan nadenken…en daar gokt Boer Bart op.
Voor hun is het vrij simpel…
Als Natasia niet gaat, en voor de rest ook niemand. Dan stapt Bart zelf op, en komt er dus weer een nieuw iemand voor terug. Maar als ze zelf een exit voor Bart aanvragen komen ze er een stuk voordeliger vanaf.

Boer Bart kan dan naar huis met z’n 10.000 eurie en kan lekker konijntjes gaan spelen met Lesley.

Ik weet het, het is misschien wat ver gezocht. Maar Bart is er klaar mee, en dit is z’n laatste kunstje om met z’n 10.000 euro de villa te verlaten.
pi_46449833
Altijd als ik nachtdienst heb gebeurt er van alles.
Ik heb al een gedeelte bijgelezen, maar een update van afgelopen nacht zou wel leuk zijn.
Goedemorgen :W
pi_46449850
quote:
Op maandag 19 februari 2007 08:36 schreef T-lex het volgende:

* Lang verhaal *
Tot gisteren was dit heel aannemelijk. Maar nu staan de zaken er compleet anders voor. Bart ging er vanuit dat wanneer hij de villa zou verlaten dat Lesley buiten op hem stond te wachten. Nu lijken de waarheid anders. Wanneer hij nu opgeeft dan heeft hij dubbel verloren en zoals Bart eerder al aangaf, als hij ergens een hekel aan heeft dan is het aan verliezen.
Gisteren was ook zijn eerste reactie naar Sylvia en Natasia toe dat hij de komende maanden z'n mond niet meer opendeed. Dat zeg je niet wanneer je over 4 dagen naar huis gaat.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46449855
quote:
Op maandag 19 februari 2007 08:51 schreef blomst het volgende:
Altijd als ik nachtdienst heb gebeurt er van alles.
Ik heb al een gedeelte bijgelezen, maar een update van afgelopen nacht zou wel leuk zijn.
En hopelijk heeft HiDiHo een filmpje van het voicemailgesprek. Ben daar erg benieuwd naar. (was net naar bed gegaan )
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46449860
ik heb in het update topic wel het telefoongesprek gepost... (was alleen een voicemail en hij was knijter lam).
Ik mag toch hopen dat het personeel niks zegt. Bart was van plan er geen woord aan te besteden omdat Lesley zo een slechte naam krijgt, maar na een lang gesprek met achter en veel drank begon hij toch te bellen.
pi_46449905
quote:
Op maandag 19 februari 2007 08:53 schreef Kaleddis het volgende:

[..]
Gisteren was ook zijn eerste reactie naar Sylvia en Natasia toe dat hij de komende maanden z'n mond niet meer opendeed. Dat zeg je niet wanneer je over 4 dagen naar huis gaat.
Alleen maar meer reden voor de andere om voor Bart de Exit aan te vragen toch...
Hij moet dit toch zo spelen, want aangeven dat je er uit wil mag niet van Tien...dus moet je laten zien dat je ongelukkig bent, en vooral alle andere gaan fokken.
pi_46449961
De eerste aanvaring tussen Palma en Natasia is er al op de vroege morgen. Erik ligt in een deuk.
pi_46449966
Amanda staat er weer wakker bij in de keuken, ze heeft wel goed geslapen, met een draaiierig gevoel in de buik.

Natas zit weer te kijven tegen Palma.
Jij logeert bij mij, jij bent mijn gast zegt Palma.
Doe maar niet x3, dan had je er lang uitgelegen x4, jij bent de 1ste die eruit vliegt schreeuwt Natas. Wie betaalt jouw salaris???

Heerlijk zo'n maandagmorgen, daar hou ik nou van, Eric ligt dubbel om Palma.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:06:53 #16
168159 FSR
Just myself
pi_46449986
Zdngmw was wel even UPG ....

Dit zit haar niet lekker gezien de blik die ze heeft...
When exist, things are inévitable
pi_46450010
Voor Demins: er is een nul-meting gedaan, ze kan het alfabet wel opzeggen, tenminste op een zingende toon.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:11:52 #18
130054 demins
We weten niks
pi_46450043
quote:
Op maandag 19 februari 2007 09:09 schreef Prospera het volgende:
Voor Demins: er is een nul-meting gedaan, ze kan het alfabet wel opzeggen, tenminste op een zingende toon.
Het is niet onopgemerkt aan me voorbij gegaan!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_46450045
quote:
Op maandag 19 februari 2007 08:59 schreef T-lex het volgende:

[..]

Alleen maar meer reden voor de andere om voor Bart de Exit aan te vragen toch...
Hij moet dit toch zo spelen, want aangeven dat je er uit wil mag niet van Tien...dus moet je laten zien dat je ongelukkig bent, en vooral alle andere gaan fokken.
Heb je dat gesprekje gezien ? Bart was woest en gebroken. Hij zat op dat ogenblik echt geen spelletje te spelen. Dat het wellicht uiteindelijk hetzelfde resultaat heeft is was anders.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46450058
Amanda probeert de laatste uren terug te halen voor haar blackout.
Wie gaf me dan steeds te drinken?? Natasia schonk je steeds vol, je denkt toch niet dat ik voor jou uit bad ga zegt Eric, kan je zien hoe zorgzaam ze is.

En: Brian kon niks meer met je, dus mocht je bij Natasia slapen
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_46450111
Palma zegt Bart wakker te gaan maken en Huub zegt op een briefje te kunnen geven dat die niet uit zijn bed gaat komen.
pi_46450131
Natasia vertrekt voor haar autorijlesje.
pi_46450136
Iemand in de buurt van Eemnes, die straks kan bumperkleven, of lekker snijden tijdens de autorijles van Natasia?
Het is een lesauto van de ANWB.
Ze vertrekt nu kenteken 61-SG-SP

Palma voelt zich heerlijk uitgeslapen.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 19 februari 2007 @ 09:21:01 #24
168159 FSR
Just myself
pi_46450142
Zdngmw:
Het autorijden stond er niet op...
Toen heb ik gebeld, en hebben ze het in orde gemaakt....
When exist, things are inévitable
pi_46450145
Een kleine witte Hyundai.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')