abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 februari 2002 @ 07:41:49 #176
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3204293
quote:
Op zondag 17 februari 2002 23:15 schreef honesty het volgende:
Ode aan jef en isabella hoor maar ik snap niet dat die Barbara maar in Jef zijn huis durft en blijft zitten. Toen het net goed ging met David was het hotel toch ook niet te min voor Barbara, nu ze zelfs een kind minder thuis heeft en veel zekerder van haar zaak lijkt is ze huize Jef niet meer uit te slaan. Ook al heb ik Jef slecht een keer met das gezien heeft hij wat mij betreft meer recht op zijn huis dan barb en charly
Het is toch ook haar huis nu? Ze heeft gelijk dat zij er blijft wonen!
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 18 februari 2002 @ 10:42:58 #177
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_3205374
quote:
Op maandag 18 februari 2002 07:41 schreef Marble het volgende:

[..]

Het is toch ook haar huis nu? Ze heeft gelijk dat zij er blijft wonen!


Het is zijn huis of denk je dat Jef in gemeenschap van goederen is getrouwt? Hij met een eigen bedrijf en zij met de schulden? Ook al was het een domme fout van Jef om niet op Isabella's avances in te gaan, is Barb in ZIJN huis laten zitten een veel grotere blunder.
Liefde, leven , geven!!!!
  FOK!fossiel dinsdag 19 februari 2002 @ 23:41:25 #178
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3229410
Laatst zat iemand wel heeeeel erg duidelijk met haar blikje Pringles in beeld zeg... dat was heel erg ergelijk.
Chick on a mission
pi_3229709
Dat die Barbara Jef nog wil snap ik dus echt niet. Deze Fred Flintstone look alike zat flink te geilen op het vriendinnetje van de dochter van Barbara. Al moet Barbare eigenlijk niks zeggen, want hij werd genomen door de makelaar terwijl Jef stond te gluren.

Figuur waar ik het misselijkst van wordt is die kwijlaap die door moet gaan voor de vriend van Laura.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3229723
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 00:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Figuur waar ik het misselijkst van wordt is die kwijlaap die door moet gaan voor de vriend van Laura.
Die kerel heeft het hoofd van een alcoholist die 10 jaar op straat heeft geleefd!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3229915
het was bets een bruwelijke aflevering, met dat gedoe in huize sanders. ik kan me helemaal slap lachen om die rechercheur van hun die gats is té erg voor woorden! steeds maar zit ie te kanen, en dan die koffie uit een batman-mok

cleo is er wel op ene mooie manier uitgegaan vind ik. ben ik de enige die zag dat ze er zo slecht uit zag? wallen en een ingevallen koppie. ook dr kapsel hangt op half 7 en vroeger had ze veeeeeeeeel toffere kleding.

van robin word ik zoooooooo moe....

pi_3229955
Wat? Is Cleo eruit? Vertel even hoe, dat heb ik helemaal gemist!

Wat ik mis in GTST zijn echte valserikken. Cleo begon slecht en naar, net als Benjamin en Stefano. Tegenwoordig is iedereen zo ontzettend 'feelgood', Ludo incluis. Het wordt hoog tijd voor een ietwat criminele verhaallijn. Waar zijn de tijden gebleven van Dian, Bowien en de nare Ludo?

Ik mis Hellen Helmink en dat geslachte varken in haar keuken. Om maar te zwijgen over Martine Hafkamp...

Liefs,
Helga

pi_3230095
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 00:31 schreef Helga het volgende:
Wat? Is Cleo eruit? Vertel even hoe, dat heb ik helemaal gemist!

Wat ik mis in GTST zijn echte valserikken. Cleo begon slecht en naar, net als Benjamin en Stefano. Tegenwoordig is iedereen zo ontzettend 'feelgood', Ludo incluis. Het wordt hoog tijd voor een ietwat criminele verhaallijn. Waar zijn de tijden gebleven van Dian, Bowien en de nare Ludo?

Ik mis Hellen Helmink en dat geslachte varken in haar keuken. Om maar te zwijgen over Martine Hafkamp...

Liefs,
Helga


cleo dr moeder kwma dr halen. er volgde een emotioneel afscheid van gijs en dat was t wel...heel simpel maar wel mooi geacteerd van gijs en cleo....

alle slechte caracters verabderen idd weer trug in softies...beetje jammer is dat....vooral benjamin die eerts vetje slecht was, en nu job vertelt wat ie wel en niet moet doen.

pi_3230294
Vind ik ook doodzonde. Benjamin is nu een vadertje voor Job en Robin, terwijl hij eerst zelf lekker slecht was.
Cleo is eruit, Robert was veel grappiger toen hij alcoholist was en ook Ludo is een brave hendrik geworden terwijl zijn zoontje Stefano die eerst de vrouw van zijn vader neukte nu als een schoothondje achter de ondeugende Daan loopt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3230442
Tja... De vaste cast wil liever geliefkoosd worden door het publiek want dan mogen ze tenminste gratis naar alle feestjes. Het gevolg is dat Janine al vijf jaar geen rol heeft, Laura al tien jaar niet, om over de rest nog maar te zwijgen.

We zouden eigenlijk een coup moeten plegen. Het scriptschrijversteam ontmantelen en vervolgens Barbara, Laura en die enge Janine in vreselijke vampiers veranderen!

In de States kan het ook: daar spelen topacteurs de rol van spook, plegen mensen de vreselijkste moorden en is niemand echt oprecht. Maar in Nederland moet zelfs de populairste soap volgens het poldermodel worden ingevuld: pappen en nathouden. En vooral veel Pringles eten, KPN-diensten sponsoren en MMMMMM van Mora.

Wat eigenlijk een narigheid maar toch liefs,
Helga

  woensdag 20 februari 2002 @ 08:46:00 #186
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3231008
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 00:31 schreef Helga het volgende:
Wat ik mis in GTST zijn echte valserikken. Cleo begon slecht en naar, net als Benjamin en Stefano. Tegenwoordig is iedereen zo ontzettend 'feelgood', Ludo incluis. Het wordt hoog tijd voor een ietwat criminele verhaallijn. Waar zijn de tijden gebleven van Dian, Bowien en de nare Ludo?
Helemaal mee eens.
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 01:26 schreef Helga het volgende:
Laura al tien jaar niet
En hier ben ik het weer totaal niet mee eens. Laura heeft meer meegemaakt dan ieder personage in welke soap dan ook (behalve misschien Lily in ATWT, maar goed die zit er al in sinds ze een klein meisje was). Ze heeft twee kinderen verloren. Ze is meerdere malen getrouwd en gescheiden. Ze is een tijdje lesbisch geweest. Ze is een tijdje jazzclubzangeres geweest. Ze is een tijdje hacker geweest samen met Benjamin en Cleo. Ze heeft iemand vermoord samen met Cleo en kreeg daarvoor een tijdje huisarrest met een elektronische enkelband. Ze heeft het gedaan met de beste vriend van haar zoon. Ze heeft Julian geadopteerd. Ze is een relatiebemiddelingsbureau begonnen. En ga zo maar door. Laura heeft in een decennium meer meegemaakt dan de meeste mensen in een heel leven.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3231669
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 08:46 schreef Marble het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
[..]

En hier ben ik het weer totaal niet mee eens. Laura heeft meer meegemaakt dan ieder personage in welke soap dan ook (behalve misschien Lily in ATWT, maar goed die zit er al in sinds ze een klein meisje was). Ze heeft twee kinderen verloren. Ze is meerdere malen getrouwd en gescheiden. Ze is een tijdje lesbisch geweest. Ze is een tijdje jazzclubzangeres geweest. Ze is een tijdje hacker geweest samen met Benjamin en Cleo. Ze heeft iemand vermoord samen met Cleo en kreeg daarvoor een tijdje huisarrest met een elektronische enkelband. Ze heeft het gedaan met de beste vriend van haar zoon. Ze heeft Julian geadopteerd. Ze is een relatiebemiddelingsbureau begonnen. En ga zo maar door. Laura heeft in een decennium meer meegemaakt dan de meeste mensen in een heel leven.


pffff dat die laura zich niet heeel snel van kant maakt zeg!
pi_3238647
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 08:46 schreef Marble het volgende:

En hier ben ik het weer totaal niet mee eens. Laura heeft meer meegemaakt dan ieder personage in welke soap dan ook (behalve misschien Lily in ATWT, maar goed die zit er al in sinds ze een klein meisje was).


Gut Marble daar zeg je wat! Wist je dat ik dat allemaal alweer vergeten was? Nu ik nadenk: Laura had ook even een vriendin, heeft een moord op haar geweten en ook heeft ze nog niets met Jef gehad geloof ik...

Wat kun je je in mensen vergissen. Het leukste vond ik toen ze aan de pillen was en haar eigen SupperClubje in de woonkamer had.

Liefs,
Helga

  woensdag 20 februari 2002 @ 18:05:51 #189
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3238732
En ze is natuurlijk ook nog een tijdje advocate geweest en heeft bij een sekte gezeten.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 20 februari 2002 @ 21:57:01 #190
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3242027
Jeetje, wat zou er aan de hand zijn met tante Hennie? Eng allemaal.

Ik ontdekte vandaag trouwens iets heel mysterieus in Onderweg naar Morgen. Kennen jullie Sylvia Merckx nog, de overleden vrouw van Jef? Zij had een zoontje genaamd Floris. De vader van dat zoontje werd gespeeld door Filip Bolluyt (hij speelde ook Henri van Cloppenburg in Goudkust, maar dat terzijde). Nu had Filip vandaag een rolletje in OnM. In een van de scčnes zat hij met Aafke aan een tafeltje en vertelde hij haar hoe zijn zoon heette. Je raadt het al, Floris...

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3253478
Jammer ook dat de Frits van Houten/Herman Hoogendoorn-type's uit GTST verdwenen zijn. Van elke crimineel maken ze een slijmerig schoothondje. Het is nu wachten op een nieuwe gemenerik

Laura heeft toch ook nog wat gehad met Stan (Die voormalige zwerver die ineens naar de kunstschool ging, en Laura was toen ook ineens schilderes).

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 21 februari 2002 @ 19:53:41 #192
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3253604
Stan was een schatje vroeger
Love will be my strongest weapon
pi_3253605
Jaaaa, Laura heeft inderdaad een relatie met Stan gehad, en met Tess, toen ze dacht dat ze pot was. Jammer dat ze nu zo'n saaie rol heeft, ze begint een beetje het Helen Helmink imago te krijgen, een saaie doos dus.

Waar blijft die actie???

Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_3253637
Dat ze nu een saaie rol komt ook vooral omdat ze nu geen vrouw als partner heeft, geen alcoholist, niet de broer van haar man, geen crimineel, geen sekte-leider maar gewoon een uit de daklozenopvang geplukte saaie nageboorte als vriend heeft...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 21 februari 2002 @ 20:44:19 #195
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3254162
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 19:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Laura heeft toch ook nog wat gehad met Stan (Die voormalige zwerver die ineens naar de kunstschool ging, en Laura was toen ook ineens schilderes).
Dat zei ik toch al:
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 08:46 schreef Marble het volgende:
Ze heeft het gedaan met de beste vriend van haar zoon.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 21 februari 2002 @ 20:45:24 #196
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3254186
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 19:53 schreef La_Chatte_Noir het volgende:
en met Tess, toen ze dacht dat ze pot was.
Die heette niet Tess, maar Tessel. Heeft later ook nog in Goudkust gespeeld als de moeder van Tim d'Harencourt.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3254393
Tim D'HArencourt, was dat nie dat flikkertje uit Goudkust dat altijd bezig was met dat schilderij van zijn oudoom?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 21 februari 2002 @ 21:12:50 #198
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3254624
Dit is 'm.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 21 februari 2002 @ 21:25:01 #199
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3254817
Love will be my strongest weapon
  donderdag 21 februari 2002 @ 21:26:26 #200
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3254834
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 19:53 schreef Acathla het volgende:
Stan was een schatje vroeger
Hij schrijft nu voor de werkelijk briljante serie Zaai. En ik hem 'm ook weleens gezien bij Kopspijkers.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')