abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 17 februari 2007 @ 01:23:47 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_46388732
TT-verklaring: Huub zei net tegen Bart dat Sylvia moest oppassen omdat ze anders het huis kon worden uitgezet.
Bart: 'Dat kunnen ze niet maken.'
Huub: "Jawel hoor, staat in het regelboek.'

En toen werden de streams weggedraaid.
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:20 schreef scanman01 het volgende:
Op dit moment is Huub gewoon DGK. Niet Natasia of wie dan ook, maar Huub.
Ook Natasia.
Maar Huub is wel goud ja.
Vanavond ook weer: hij gaf gewoon een soort onemanshow weg. Ze zaten allemaal, ook Brian en Amanda, te gieren van het lachen, meer dan een half uur lang.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:24:27 #2
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388747
Ehhh...moet "DGK" niet uit de TT?

Al aangepast
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46388748
Sylvia verteld nu ook aan Eric dat alles haar afgepakt wordt
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46388758
Ze heeft dus een paar dagen de tijd.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46388761
De regie is gewoon sims aan het spelen en wij mogen toevallog mee kijken, meer is DGK niet volgens mij.
Goedemorgen :W
pi_46388762
Sylvia heeft -zo te horen- best een pittig conflict met 'achter'.
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:25:15 #7
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_46388768
Oké.. de onvervalste waarheid..

Iedere bewoner heeft een eigen personal coach.. dat is of Stijn, of Frans..
Deze coaches moeten de bewoners steunen, motiveren en... aansporen tot het maken van TV..
Tien is een commercieel bedrijf dus er moeten kijkcijfers gehaald worden. Tevens zijn ze van hun baan afhankelijk van Tien (JdM)
Dan begint het programma.. en alles zoekt zijn weg, dat is logisch, nieuw concept etc.... De kijkcijfers vallen tegen dus word de druk opgevoerd.. Zo ver.. duidelijk!
Maar vergeet niet dat wij een heel andere invalshoek hebben als de redactie.. .. stel je dit voor:
Stijn en Frans hebben ook onderling een concurrentiestrijd... "Mijn bewoners doen dit.. of ik heb voor elkaar gekregen dat bewoner zus.. zo deed.. " Deze programmamakers leven ook ( en begrijpelijk hoor) in hun eigen werledje.. rekenen elkaar onderling af op scorende momenten.. TV momenten.. etc.. Daardoor gaan ze steeds verder met het aansturen ( of zoals vandaag.. het intrekken van Syl haar doelen ) om hun eigen protéges te verleiden tot nog meer spraakmakende TV.
Tuurlijk geven ze wel om de mensen daar, maar dat telt niet. Kijkcijfers tellen.. onderlinge strijd telt, hun carriere bij JdM telt..
Dat alles tezamen creëert onze ergenis TV... En ja.. daarin is de objectiviteit, eerlijkheid en openheid al lang verloren gegaan... Er worden geen miljonairs meer gekweekt... dat is ondergeschikt geworden aan de kijkcijfers... er word nu alleen nog maar aan scoren gedacht. Als het programma direct goed was aangeslagen hadden we nu meer stefan's en Ilona's echter de kijkcijfers hebben ons Brians en natasia's gegeven... Sad but true.
- but you can never leave!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:25:19 #8
58921 Day
You can fly!
pi_46388771
Is Bart nou naar achteren geroepen?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_46388787
Wat vind ik dit zielig voor Sylvia ..
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_46388824
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oké.. de onvervalste waarheid..

Iedere bewoner heeft een eigen personal coach.. dat is of Stijn, of Frans..
Deze coaches moeten de bewoners steunen, motiveren en... aansporen tot het maken van TV..
Tien is een commercieel bedrijf dus er moeten kijkcijfers gehaald worden. Tevens zijn ze van hun baan afhankelijk van Tien (JdM)
Dan begint het programma.. en alles zoekt zijn weg, dat is logisch, nieuw concept etc.... De kijkcijfers vallen tegen dus word de druk opgevoerd.. Zo ver.. duidelijk!
Maar vergeet niet dat wij een heel andere invalshoek hebben als de redactie.. .. stel je dit voor:
Stijn en Frans hebben ook onderling een concurrentiestrijd... "Mijn bewoners doen dit.. of ik heb voor elkaar gekregen dat bewoner zus.. zo deed.. " Deze programmamakers leven ook ( en begrijpelijk hoor) in hun eigen werledje.. rekenen elkaar onderling af op scorende momenten.. TV momenten.. etc.. Daardoor gaan ze steeds verder met het aansturen ( of zoals vandaag.. het intrekken van Syl haar doelen ) om hun eigen protéges te verleiden tot nog meer spraakmakende TV.
Tuurlijk geven ze wel om de mensen daar, maar dat telt niet. Kijkcijfers tellen.. onderlinge strijd telt, hun carriere bij JdM telt..
Dat alles tezamen creëert onze ergenis TV... En ja.. daarin is de objectiviteit, eerlijkheid en openheid al lang verloren gegaan... Er worden geen miljonairs meer gekweekt... dat is ondergeschikt geworden aan de kijkcijfers... er word nu alleen nog maar aan scoren gedacht. Als het programma direct goed was aangeslagen hadden we nu meer stefan's en Ilona's echter de kijkcijfers hebben ons Brians en natasia's gegeven... Sad but true.
dat ik idee kreeg ik vanavond ook al. Achter de schermen speelt ook een concurrentiestrijd en daardoor krijg je dus van dit soort spelletjes. Op zich leuk bedacht, maar werkt in de praktijk niet zo heel lekker.
Reality is nothing but a collective hunch.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:27:21 #11
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388827
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef blomst het volgende:
De regie is gewoon sims aan het spelen en wij mogen toevallog mee kijken, meer is DGK niet volgens mij.
Ik heb DGK al vaker vergeleken met The Sims...
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:27:26 #12
58921 Day
You can fly!
pi_46388831
Eric moet ook niet te lang op die bank blijven filosoferen. De kans bestaat dat hij er dan ook uit moet. Zeker na zijn aankondiging dat hij de boel op stelten ging zetten in dat huis.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:27:36 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46388836
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
Ze heeft dus een paar dagen de tijd.
Ik ben niet snel enorm fanatiek, maar dat word ik nu dus wel. We zouden als kijker een statement moeten kunnen maken dat het afgelopen is met DGK als ze dat echt flikken. Die lui zijn echt van de pot gerukt als ze denken dat het beter wordt zonder Sylvia in de villa. Jammer dat ze niet begrijpen dat je van alles wat moet hebben.
Hummie verkloot BB altijd, maar als ze dit doorzetten is Hummie dus niet eens nodig om een programma te verkloten.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46388841
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Day het volgende:
Is Bart nou naar achteren geroepen?
Zou goed kunnen, allen Bart heeft geen enkele activiteit - dat kunnen ze dus ook niet afpakken !
Keep the Sunny Side Up
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:27:49 #15
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388844
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

dat ik idee kreeg ik vanavond ook al. Achter de schermen speelt ook een concurrentiestrijd en daardoor krijg je dus van dit soort spelletjes. Op zich leuk bedacht, maar werkt in de praktijk niet zo heel lekker.
Soort X-factor effect dus
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46388851
Syl geeft toch aan getriggerd te worden van het dilemma dat ze heeft opgekregen. Ze houdt niet van opgeven. Eric geeft aan dat ze vanavond tegen Brian op de goede weg was. Ik hoop dat ze hier kracht uithaalt, want ze kan makkelijk de discussies aan en de rest vreselijk irriteren.

Brian moet spijt krijgen als haar op zijn lul dat hij ooit maar begonnen is met Sylvia te dwarsbomen.
pi_46388858
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:24 schreef Kaleddis het volgende:
Sylvia verteld nu ook aan Eric dat alles haar afgepakt wordt
Als Eric dan vraagt waarom ze afgepakt zijn ... kijkt ze best wel verwilderd en zegt niets.
Nee, de bewoners worden niet gemanipuleerd

Totaal verkeerd DGK. Het is niet normaal om iemand die zo zichzelf is te dwingen om zich totaal anders voor te doen.

Waarom gaan jullie Brainless en Liegebeest niet onder handen.
We noemen even twee voorbeelden:
- plannen uitlokking fysiek geweld
- ongepast grof taalgebruik

Ik heb geen enkele sanctie gezien ... met welke smoes zijn jullie van plan deze sanctie te verkopen ?
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46388859
bart is echt n cutie
bart is echt n cutie
pi_46388860
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Oké.. de onvervalste waarheid..

Iedere bewoner heeft een eigen personal coach.. dat is of Stijn, of Frans..
Deze coaches moeten de bewoners steunen, motiveren en... aansporen tot het maken van TV..
Tien is een commercieel bedrijf dus er moeten kijkcijfers gehaald worden. Tevens zijn ze van hun baan afhankelijk van Tien (JdM)
Dan begint het programma.. en alles zoekt zijn weg, dat is logisch, nieuw concept etc.... De kijkcijfers vallen tegen dus word de druk opgevoerd.. Zo ver.. duidelijk!
Maar vergeet niet dat wij een heel andere invalshoek hebben als de redactie.. .. stel je dit voor:
Stijn en Frans hebben ook onderling een concurrentiestrijd... "Mijn bewoners doen dit.. of ik heb voor elkaar gekregen dat bewoner zus.. zo deed.. " Deze programmamakers leven ook ( en begrijpelijk hoor) in hun eigen werledje.. rekenen elkaar onderling af op scorende momenten.. TV momenten.. etc.. Daardoor gaan ze steeds verder met het aansturen ( of zoals vandaag.. het intrekken van Syl haar doelen ) om hun eigen protéges te verleiden tot nog meer spraakmakende TV.
Tuurlijk geven ze wel om de mensen daar, maar dat telt niet. Kijkcijfers tellen.. onderlinge strijd telt, hun carriere bij JdM telt..
Dat alles tezamen creëert onze ergenis TV... En ja.. daarin is de objectiviteit, eerlijkheid en openheid al lang verloren gegaan... Er worden geen miljonairs meer gekweekt... dat is ondergeschikt geworden aan de kijkcijfers... er word nu alleen nog maar aan scoren gedacht. Als het programma direct goed was aangeslagen hadden we nu meer stefan's en Ilona's echter de kijkcijfers hebben ons Brians en natasia's gegeven... Sad but true.
Mee eens, heb ik ook al eerder aangevoerd (deel ervan tenminste), maar ik vind tv met Natasja, Brianless en AmanDEL juist GEEN tv. Als Huub, Syl, Bart en Eric eruit gaan kap ik met streamen.
pi_46388862
Hun kunnen niets doen......maar kunnen wij wat doen????
pi_46388866
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:26 schreef AutumnTears het volgende:
Wat vind ik dit zielig voor Sylvia ..
Me too Zet m opppp
pi_46388868
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef Day het volgende:
Eric moet ook niet te lang op die bank blijven filosoferen. De kans bestaat dat hij er dan ook uit moet. Zeker na zijn aankondiging dat hij de boel op stelten ging zetten in dat huis.
Is dat zijn aankondiging of een ingefluisterde aankondiging ? Zowel Huub als .NL hebben ook verteld dat hen exact werd verteld wat ze moesten zeggen toen ze het huis in moesten.
Reality is nothing but a collective hunch.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:29:09 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_46388872
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:23 schreef Gert het volgende:
TT-verklaring: Huub zei net tegen Bart dat Sylvia moest oppassen omdat ze anders het huis kon worden uitgezet.
Bart: 'Dat kunnen ze niet maken.'
Huub: "Jawel hoor, staat in het regelboek.'
Merci.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_46388875
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:27 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik heb DGK al vaker vergeleken met The Sims...
O, dan ben ik het dus helemaal met je eens
Goedemorgen :W
  zaterdag 17 februari 2007 @ 01:30:23 #25
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46388902
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:29 schreef blomst het volgende:

[..]

O, dan ben ik het dus helemaal met je eens


DGK = The Sims
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')