abonnement Unibet Coolblue
pi_46344912
Hier het vijfde deel van het topic van Grey's Anatomy voor de mensen die de Amerikaanse afleveringen volgen.

Seizoenen

Inmiddels zijn op ABC twee volledige seizoenen van GA uitgezonden, het derde is al begonnen.

Seizoen 1 bevat 9 afleveringen.

Seizoen 2 bevat 27 afleveringen.

Van Seizoen 3 zijn al 16 afleveringen uitgezonden..

Recaps zijn hier te vinden.

Muziek

Alle muziek die in de aflevering gefeatured is, is op de Music Guide te vinden per aflevering.

De soundtrack van Season 1 is ook te koop, onder andere op Amazon.com.

De soundtrack van Season 2 is nu ook te koop, linkje.

DVD's

De DVD van Season 1 is al een tijdje te koop.

De DVD van Season 2 is al te kopen
Zoals je kunt zien draagt de DVD de titel 'Uncut' wat erop duid dat de DVD enkele niet eerder vertoonde scènes bevat.

Links

ABC
Officiële site Grey's Anatomy
Grey's Anatomy Insider
Spoilerfix.com, bevat veel spoilers over niet alleen Grey's Anatomy
Greys-media.com, een site met promo's van eerdere en aankomende episodes en foto's van Grey's

Cast

Ellen Pompeo speelt Meredith Grey.



Patrick Dempsey speelt Derek Shepherd.



James Pickens Jr. speelt Richard Webber.



T.R. Knight speelt George O'Malley.

]

Sandra Oh speelt Cristina Yang.



Katherine Heigl speelt Isobel \'Izzie\' Stevens.



Chandra Wilson speelt Miranda Bailey.



Isaiah Washington speelt Preston Xaviour Burke.



Justin Chambers speelt Alex Karev.



Kate Walsh speelt Addison Montgomery.



Een nieuwe series regular in Seizoen 3 is Sara Ramirez. Zij speelt Dr. Calliope 'Callie' Torres.


Eerdere topics.

1 | 2 | 3 | 4

_______________________________________________________________________________________

Geen warezvragen in dit topic A.U.B!

[ Bericht 2% gewijzigd door EvilWasp op 16-02-2007 07:55:50 ]
pi_46344926
Wat was ik snel hé
pi_46344935
Wat is het spannend hè, morgen weer! .
Whatever I want.
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:02:40 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_46345135
Morgen weer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46345355
Ik denk trouwens dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46345366
Morgen verder gaan...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_46345649
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:08 schreef Luco het volgende:
Morgen verder gaan...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46345677
Schaamteloze TVP, helaas morgen op vakantie, dus lang wachten op de volgende 2 afleveringen
pi_46347059
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef Leintjeuh het volgende:
Schaamteloze TVP, helaas morgen op vakantie, dus lang wachten op de volgende 2 afleveringen
Sjonge, zullen we ruilen, als ik toch op vakantie mocht/kon zou ik gelijk gaan, die afl. kijk ik dan volgende week wel, zonder het irritante wachten tussendoor..
pi_46347121
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:48 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Sjonge, zullen we ruilen, als ik toch op vakantie mocht/kon zou ik gelijk gaan, die afl. kijk ik dan volgende week wel, zonder het irritante wachten tussendoor..
Ga volgende week vrijdag op vakantie, dus ik mis de laatste aflevering van de mini-ramp-serie.

Wel relaxt wintersporten
pi_46357789
Vanmiddag hoop ik hem nog even te kunnen kijken .
pi_46357955
Ik kijk m vanavond, eerst werken vandaag
I'm Fucking Brilliant!
pi_46358125
precies mijn verhaal; nu nog dit topic de rest van de dag ontwijken...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:43:58 #14
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_46358946
ik heb op tv.com gespiekt...
Zal maar niet hier neerzetten wat ik daar allemaal gelezen heb, zelfs tussen spoilertags zou het niet verantwoord zijn...
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:15:25 #15
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_46359642
Straks lekker kijken ben erg beniewd!
pi_46361280
GEWELDIG!!!
Ik zeg verder niks. Gewoon hele goede aflvering.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:22:16 #17
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_46365439
Wat een aflevering nu weer een week wachten
pi_46366998
Jemig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think twice, it's all right.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:35:07 #19
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_46368090
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:05 schreef JH87 het volgende:
Jemig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46368537


hoe erg kan een tv serie je aangrijpen
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:55:51 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_46368692
whaa, hier issie pas over een kwartiertje binnen omdat hem stop had gezet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 februari 2007 @ 15:35:43 #22
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_46370054
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 14:50 schreef octopussy het volgende:


hoe erg kan een tv serie je aangrijpen
idd heb nog nooit zo erg gejankt bij een serie
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:10:17 #23
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46372848
Ik ga hem zo kijken
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46373147
Vanavond kijken! Hoop ik. Ik had een hele slechte versie binnengehaald (met blokjes).
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:45:45 #25
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46373983
Idd, ferries
  vrijdag 16 februari 2007 @ 17:46:14 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_46373996
ja, die versie heb ik dus ook. Die na 5 minuten stopt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46375136
Ik hoop dat Meredith een bijna-dood-ervaring heeft.

Want dit is natuurlijk wel heel erg kut.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:54:27 #28
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_46375922
Ik hoop ZO erg dat dit niet waar is!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_46376194
Dit was echt een van de meest heftige afleveringen ooit. Eigenlijk wist ik ergens wel wat er ging gebeuren, maar het zag er té dramatisch uit. Meredith Derek Christina: She's my person
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:05:08 #30
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_46376262
Maar ik geef de hoop niet op! De naam van de volgende episode is "Some kind of Miracle"!
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_46376687
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 19:05 schreef Euc- het volgende:
Maar ik geef de hoop niet op! De naam van de volgende episode is "Some kind of Miracle"!
Ik ook niet! Op www.tv.com staat dat de aflevering is genoemd naar een liedje van Kelly Clarkson, met deze lyrics.. Ik hoop dat het goed komt, maar ik wil niet wachten!!
pi_46377114
OMG! Het MOET gewoon goedkomen!!!!!!
De vorige aflevering begon toch ook met een verhaaltje over onverklaarbare medische wonderen?
Laat dit dan volgende aflevering aub gebeuren.

Ik heb trouwens hele stukken met m'n handen voor m'n ogen zitten "kijken", getsie met die boor.
Yeah Izzy!
pi_46377175
het was echt een ranzige actie , brrrrzzzzzt
  vrijdag 16 februari 2007 @ 19:36:39 #34
144213 Adidah
Het was wraak
pi_46377386
Ze mogen de titel van de serie nu gaan aanpassen .
pi_46378305
Ik zit nu een half uurtje bij te komen en ik wil Izzy citeren: I Believe

Nog ff wat, Die Alex! Hij is toch werkelijk geweldig? He's MY person!
pi_46378378
Ik hou me maar vast aan t feit dat de naam van de serie niet meer klopt als Meredith echt dood gaat
Seriously!?
pi_46378706
OH MY GOD

en inderdaad:
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:03 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik hou me maar vast aan t feit dat de naam van de serie niet meer klopt als Meredith echt dood gaat
You gotta learn to live
and live and learn
pi_46378759
Ik vond de vorige ep toch spannender .

Izzy met die boor, geweldig ! Meredith ! Maar dat komt toch wel goed, ik geloof er niks van dat ze doodgaat. Het einde was wel zielig zeg "I believe" . Maar toch niet zo heftig als toen met Danny enzo, ik weet niet precies, toen zat ik echt te janken, maar nu miste ik toch op de een of andere manier echte emoties die van het beeld afspatten, van de personages. En dat stuk dat ze dood was, was echt te ongeloofwaaridg sorry . Wel tof om . Danny . even te zien, ik mis hem .

George met zn ge"Calie O'Malley etc.." in de OR , !
Whatever I want.
pi_46378877
Denny weer zien was geweldig, maar het baart me ook zorgen. Ze lieten ( de schrijvers) hem OOK doodgaan!
pi_46379117
You gotta learn to live
and live and learn
pi_46379364
Holy fuck, wat een aflevering weer!
For great justice!
pi_46379509
Oh my G!
Ik hoop ook echt dat dit goed komt. Want de serie is niet meer de serie zonder ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom is het nu geen volgende week. :-(
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_46384489
Like, NO F*CKING WAY!!!!

Dit flikken ze me niet zeg! En ja, ook ik hou me vast aan de titel van de show... Maar dan nog; ze kunnen niet een of andere voodootante ineens uit de kast trekken of zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik nog één keer zeggen dat ik het echt UN-FOKKING-BELIEVABLE vind?
pi_46384530
OMG wát een aflevering!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_46384649
Heeft Meredith geen zwemles gehad

Ze mag niet dood (geloof ook niet dat dat gaat gebeuren)! Ze is niet mijn favoriete personage, maar dit zou te erg zijn voor McDreamy! (ik wil 'm dan wel troosten overigens )

Mooi momentje tussen Mark en Derek daar in de hal op de grond!
pi_46388694
Heb het al zo vaak gezegd, maar verbaas me er keer op keer weer over.. ik heb in mijn hele leven nog niet eerder een serie of film meegemaakt die emotie zo realistisch overbrengt dat het je echt kan raken alsof het echt is. Ik vind het echt bizar hoe het mij raakt, aangezien ik verder helemaaaaal niet het type ben dat emotioneel wordt van film/tv... integendeel. Maar Grey's heeft echt van die momenten waarop de emotie er bij mij gewoon inknalt, en zoals met de aflevering van vandaag zo heftig soms dat ik echt een keer plots naar adem moest snakken.

Het helpt ook wel erg veel of je zo'n serie met of zonder ondertitels kijkt, ik ben bang voor de NL kijkers dat door concentreren op ondertitels zeteveel belevenis missen, want je mist toch veel van de emotie in de gezichten van de acteurs dan.. en de acteurs zijn heeel goed.

Alleen merk wel dan dat zodra ze van het realisme afstappen de emotie meteen weg is, zoals met izzy's 'i, believe' speech.. dat was te gemaakt, te overdreven en te vergezocht..

vooral dat met de foto's was heftig, lijkt me de meest verschrikkelijke manier om er achter te komen dat je geliefde dood is, naar ziekenhuis in de hoop dat die nog leeft, en dan ineens foto zien van diens lijk.

En gewoon kleine momenten die te maken hebben met de gezichtsuitdrukkingen en de timing ervan, bijvoorbeeld de close-up op addison toen ze meredith zag.

ik hoop dat ze door gaan op deze tour, realistische emoties, realistische situaties.. begin van dit seizoen leken ze de draad even kwijt, maar laatste afleveringen zijn weer top
pi_46388730
Overigens was Meredith's val wel nogal nep.. ze viel gewoon over de rand, meteen in water, niet hoofd gestoten ofzo. En dan is ze ineens ver van de kust en gaat ze door onderkoeling zinken en is ze na 15 min ofzo zonder te ademen nog niet dood? puh-lease..
pi_46389350
nja volgens mij is mogelijk in t echt hoor, dat wanneer je bij verdrinking een flinke tijd later gered kan worden bij een flinke onderkoeling (en ze zag er nogal blauw uit ) maar das ff offtopic.

door onderkoeling zinken...? volgens mij wilde ze invissible zijn..
maar wat ik dan wel weer jammer vind, is dat je nu echt zit te wachten op de volgende aflevering. En die gaat dus tegenvallen, die ik kom terug van de doodstukken in serie's iig.

Verder wel 2 goede afleveringen, baalde wel, 1e gedownload en gekeken, toen moest ik de 2e downloaden! is er nog een.. @: Waar kme trouwens nogal aan kon ergeren, was dat dat kind zo sloom reageerde ..
..
pi_46390054
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:59 schreef twentemeisje het volgende:
Mooi momentje tussen Mark en Derek daar in de hal op de grond!
Jaaa dat was echt schitterend! Zoals Derek eerder al zei, "he was my brother"... dat blijft toch wel he.

Sowieso vind ik het fascinerend om te zien dat achter de grote bek van Mark Sloan een heel onzeker mannetje schuilgaat, dat merk je in veel afleveringen. Hij wil ook heel graag de vriendschap met Derek herstellen, maar Derek is/was daar nog niet zo aan toe... dit moment kwam als een verrasing, maar enorm mooi om te zien
Seriously!?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:48:07 #50
144213 Adidah
Het was wraak
pi_46393961
Ik vind het eerlijk gezegd maar een beetje suf. Iedereen kan nu al raden dat Meredith niet dood gaat. Ten eerste omdat het commerciële zelfmoord zou zijn, en ten tweede vanwege de overduidelijke aanwijzingen zoals de titel van de komende aflevering. Just my 2 cents...
pi_46394908
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:48 schreef Adidah het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd maar een beetje suf. Iedereen kan nu al raden dat Meredith niet dood gaat. Ten eerste omdat het commerciële zelfmoord zou zijn, en ten tweede vanwege de overduidelijke aanwijzingen zoals de titel van de komende aflevering. Just my 2 cents...
Ik denk dat ze in een coma raakt, totdat ze irl is bevallen van dr kindje en dan weer bij bewustzijn komt. Ik zat hem te kijken in de lijnbus, zat gewoon te huilen. Je zag de rest van de mensen kijken van: wtf heeft die?!

Meredith.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:25:38 #52
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46394959
OW MY GOD!

ik heb zitten janken!! bijna net zo erg als bij denny alleen minder omdat je toch het gevoel hebt dat ze dit niet doen, meredith uit de serie schrijven, dat kan gewoon niet...

oooo ik kan niet wachten tot volgende week, en irl kan ik er met niemand over praten! iedereen volgt de nederlandse uitzendingen
pi_46396668
OMW! Klopte m'n theorie toch nog enigzins.. Ik zat echt met open mond naar de tv te staren toen ze bijna aan het einde die flatline lieten zien, ik had echt zo'n moment, maar toen moest die scene met Denny en Dylan er nog achteraan... Maar goed, goede aflevering weer, veel beter dan vorige week imo (George en Callie in de OK ) en ik denk hoop dat het volgende week nog beter gaat worden!

GA
  zaterdag 17 februari 2007 @ 14:44:30 #54
144213 Adidah
Het was wraak
pi_46398718
Ze hadden iemand anders moeten nemen en die scène aan het eind moeten schrappen om het nog enigszins geloofwaardig te houden. O, en de titel van de komende aflevering had: "Goodbye My Friend" of "The Funeral" moeten zijn i.p.v. "Some Kind of Miracle" .
pi_46407186
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 12:24 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

Ik denk dat ze in een coma raakt, totdat ze irl is bevallen van dr kindje en dan weer bij bewustzijn komt. Ik zat hem te kijken in de lijnbus, zat gewoon te huilen. Je zag de rest van de mensen kijken van: wtf heeft die?!

Meredith.
Ohjoh, ik wist niet dat ze zwanger was. Maar wel een goede reden om haar in een coma te schrijven...
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_46407784
Ik geloof ook niet dat ze Mer vermoorden, maar tóch was het retespannend .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder vond ik de andere interns echt briljant deze aflevering. Rockstar Izzy, zelfs als haar speech iets te gedwongen was was het erg goed. Ik vraag me wel heel hard af waarom ze George en Callie zo fout vindt, maar dat zullen we binnenkort wel horen I guess. George die het jongetje zoekt, Callie in de OR toespreekt en heel zielig huilt . Alex uiteindelijk tóch enorm geraakt wordt door de dood en Christina's reactie op 'it's Meredith' . Alleen Burke was een klootzak toen hij wegliep bij Christina, hoe moeilijk is het om te begrijpen dat ze het éérst haar beste vriendin wil vertellen .
pi_46407811
Maar hoelang is Ellen Pompeo al zwanger? . Op zo'n dunne vrouw zie je een buik natuurlijk al vrij snel, dus begrijpelijk dat ze haar er tijdelijk uitschrijven.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 20:25:30 #58
144213 Adidah
Het was wraak
pi_46407826
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:06 schreef Mavro het volgende:

[..]

Ohjoh, ik wist niet dat ze zwanger was. Maar wel een goede reden om haar in een coma te schrijven...
Dat is in ieder geval lui geld verdienen voor Ellen.

Ze hoeft alleen maar met haar ogen dicht in bed te liggen en misschien af en toe met haar grote teen te bewegen .
pi_46409036
Wat een aflevering! Meer kan ik er gewoon niet over zeggen: briljant weer! Geloof trouwens niet dat ze Meredith dood laten gaan, dat kan gewoon NIET.
pi_46414408
Hieronder een serieuze spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46418025
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef marientje het volgende:
Hieronder een serieuze spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46419694
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:06 schreef marientje het volgende:
Hieronder een serieuze spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, nog een spoiler voor 3.17
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 februari 2007 @ 13:45:24 #63
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_46423731
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 01:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heb het al zo vaak gezegd, maar verbaas me er keer op keer weer over.. ik heb in mijn hele leven nog niet eerder een serie of film meegemaakt die emotie zo realistisch overbrengt dat het je echt kan raken alsof het echt is. Ik vind het echt bizar hoe het mij raakt, aangezien ik verder helemaaaaal niet het type ben dat emotioneel wordt van film/tv... integendeel. Maar Grey's heeft echt van die momenten waarop de emotie er bij mij gewoon inknalt, en zoals met de aflevering van vandaag zo heftig soms dat ik echt een keer plots naar adem moest snakken.
Six Feet Under wel eens gezien? .

Wat een slechte zaak zeg, 3 afleveringen die bij elkaar horen Ik zou bijna spoilers gaan lezen omdat het zo lang duurt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_46423746
Meeeen ik ben nu eindelijk bijgekeken tot en met 15, 16 is bijna binnen en het moet me even van het hart: wat is die meredith een ongelooflijk irritant karakter! Die moeder is zo mogelijk nog verschrikkelijker, maar meeeeen die meredith mogen ze er direct uitschrijven!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_46432615
Ik was al héél lang niet meer hier op dit forum geweest maar ik ben blij dat ik toch nog een paar GA lovers heb gevonden die de serie ook in de States volgen. Om eerlijk te zijn; ik denk niet dat ze Meredith laten sterven. Het ligt er gewoon te dik op. Als ze haar werkelijk lieten sterven dan zouden ze haar nooit een "bijna-dood-ervaring" laten ondergaan. Ik heb geluisterd naar de podcast van Shonda Rymes en hoewel ze toegeeft dat de serie vanaf volgende week wel eens "Anatomy" zou kunnen heten i.p.v. "Grey's Anatomy", toen moest ze héél hard lachen...dus. Dit wordt een heel lange week... Heel veel groetjes en ik duim met jullie mee (voor Meredith)!
'n dag niet gelachen, is 'n dag niet geleefd!
pi_46432864
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Six Feet Under wel eens gezien? .

Wat een slechte zaak zeg, 3 afleveringen die bij elkaar horen Ik zou bijna spoilers gaan lezen omdat het zo lang duurt .
Ik moet inderdaad ook heel erg m'n best doen om ze niet te lezen, vooral omdat het nog zo lang duurt . Normaal lees ik spoilers wel als het op series aankomt maar bij GA vind ik verrast worden leuker.
  Nerd met benen maandag 19 februari 2007 @ 21:31:05 #67
18073 miss_bleu
pi_46472613
heb hem pas net kunnen kijken. Maar WOW zeg!
pi_46485109
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meeeen ik ben nu eindelijk bijgekeken tot en met 15, 16 is bijna binnen en het moet me even van het hart: wat is die meredith een ongelooflijk irritant karakter! Die moeder is zo mogelijk nog verschrikkelijker, maar meeeeen die meredith mogen ze er direct uitschrijven!
pi_46490825
Zo, we zijn alweer over de helft van een week wachten! Nog 3 dagen.......
pi_46492392
quote:
Op zondag 18 februari 2007 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meeeen ik ben nu eindelijk bijgekeken tot en met 15, 16 is bijna binnen en het moet me even van het hart: wat is die meredith een ongelooflijk irritant karakter! Die moeder is zo mogelijk nog verschrikkelijker, maar meeeeen die meredith mogen ze er direct uitschrijven!
.

Mederdith is tof .
pi_46497727
Meredith is zooo niet tof. Ik erger me echt intens aan haar. En aan die hele uitgemolken verhaallijn met McSteamy en die uitgemolken verhaallijn met dr moeder.

Van mij mag ze dr in blijven. En dat we het dan Stevens Anatomy noemen. Of O'Malleys Anatomy. Van mijn part Yangs-Anatomy, maar GEEN grey's Anatomy meer!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:29:36 #72
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46497830
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meredith is zooo niet tof. Ik erger me echt intens aan haar. En aan die hele uitgemolken verhaallijn met McSteamy en die uitgemolken verhaallijn met dr moeder.

Van mij mag ze dr in blijven. En dat we het dan Stevens Anatomy noemen. Of O'Malleys Anatomy. Van mijn part Yangs-Anatomy, maar GEEN grey's Anatomy meer!
Behalve dat dan de hele punt van de titel weg is.
quote:
The title of the show is a reference to the anatomy textbook Gray's Anatomy.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:30:03 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_46497845
Ja, ik vind The A-Team ook tof. Maar Hannibal, Face, BA en die sukkel moeten toch echt uit de serie geschreven worden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46498116
Sorry hoor darlings, ik wist niet dat jullie persoonlijke vriendinnetjes waren met Meredith.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:38:57 #75
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46498161
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry hoor darlings, ik wist niet dat jullie persoonlijke vriendinnetjes waren met Meredith.
Ik vind het gezeik op Meredith gewoon nergens op slaan de laatste paar maanden. Ja, ze was op een gegeven moment onuitstaanbaar mutserig maar de laatste tijd niet zó.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46498260
Ik vind van wel, het is een vervelend karakter, maar op de één of andere manier niet zoals bij andere vervelende karakters, dat je er toch met plezier naar kijkt. Bij haar krijg ik altijd de neiging om weg te zappen. Maar dat kan dan niet, omdat ik het op de computer kijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 20 februari 2007 @ 18:57:08 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_46498834
Nou, ik vind het gezeik over Meredith vervelend, gelukkig kan ik dan wel naar een ander topic, maar wat mij betreft mag het inderdaad ophouden.

Iedereen heeft wel iemand in de serie die ze minder vinden, maar ze horen er allemal bij.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:19:05 #78
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46499748
De hoofdpersonen van een serie zijn bijna altijd teveel uitgemolken en (daardoor) oninteressant. Denk maar aan Dawson's Creek, Buffy, Felicity, 24, enz.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 19:20:01 #79
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46499780
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:57 schreef Troel het volgende:
Nou, ik vind het gezeik over Meredith vervelend, gelukkig kan ik dan wel naar een ander topic, maar wat mij betreft mag het inderdaad ophouden.

Iedereen heeft wel iemand in de serie die ze minder vinden, maar ze horen er allemal bij.
Als iedereen dezelfde mening over een serie zou hebben, zou een forum daarover niet bijster interessant meer zijn, nietwaar?
pi_46499820
Van alle karakters boeien Meredith en McDreamy mij het minste, de bijkarakters zijn veel te interessant. Bailey Christina Addison George Izzie Chief
For great justice!
pi_46499830
Wat een gezanik zeg, wat maakt het nou uit of iemand een personage irritant vind of niet? Ik vind haar ook niet leuk en van mij mag ze ook best weg, zou wel spannend zijn voor de rest van de serie al weet ik dat het in mn stoutste dromen nog niet zover gaat komen dat ze haar eruit schrijven. Fucking boohoo, laat iedereen lekker zaniken of niet over haar of wie dan ook.
Whatever I want.
pi_46500279
Jah. Ik snap best dat anderen een andere mening hebben, waarom er dan zo fel op een afwijkende mening moet worden gereageerd is me een raadsel.

Doet me denken aan mijn Take That periode, toen mocht ook absoluut niemandniemandniemand Mark Owen afzeiken....

Maar toen was ik 14...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_46513929
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meredith is zooo niet tof. Ik erger me echt intens aan haar. En aan die hele uitgemolken verhaallijn met McSteamy en die uitgemolken verhaallijn met dr moeder.

Van mij mag ze dr in blijven. En dat we het dan Stevens Anatomy noemen. Of O'Malleys Anatomy. Van mijn part Yangs-Anatomy, maar GEEN grey's Anatomy meer!
Hier ben ik het zo mee eens.
pi_46520045
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jah. Ik snap best dat anderen een andere mening hebben, waarom er dan zo fel op een afwijkende mening moet worden gereageerd is me een raadsel.

Doet me denken aan mijn Take That periode, toen mocht ook absoluut niemandniemandniemand Mark Owen afzeiken....

Maar toen was ik 14...
Ja alleen is dit topic bedoeld voor de mensen die GA leuk vinden Wat jij doet is imho hetzelfde als in het dieetclub topic zeggen dat iedereen zo dik is. Het afzeiken van mensen doe je maar lekker in klaagbaak.
pi_46520527
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 19:20 schreef Q. het volgende:
Van alle karakters boeien Meredith en McDreamy mij het minste, de bijkarakters zijn veel te interessant. Bailey Christina Addison George Izzie Chief
Alex Karev?!!
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:34:50 #86
164283 Luco
Buongiorno!
pi_46520611
Karev
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:47:58 #87
144213 Adidah
Het was wraak
pi_46520977
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:13 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ja alleen is dit topic bedoeld voor de mensen die GA leuk vinden Wat jij doet is imho hetzelfde als in het dieetclub topic zeggen dat iedereen zo dik is. Het afzeiken van mensen doe je maar lekker in klaagbaak.
Je kunt toch best een schijthekel hebben aan een personage en tegelijkertijd de serie als geheel leuk vinden? Ik zal niet gelijk lopen bashen, maar ik vind bijvoorbeeld Torres helemaal niet in de serie passen.
pi_46521768
Als vrijdag de laatste aflevering van het seizoen is, hoe lang moeten we dan wachten op seizoen 4?
Weet iemand dat?
pi_46521805
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef Adidah het volgende:

[..]

Je kunt toch best een schijthekel hebben aan een personage en tegelijkertijd de serie als geheel leuk vinden? Ik zal niet gelijk lopen bashen, maar ik vind bijvoorbeeld Torres helemaal niet in de serie passen.
Noemde je dat al bashen?
Whatever I want.
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:13:44 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_46521812
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef Adidah het volgende:

[..]

Je kunt toch best een schijthekel hebben aan een personage en tegelijkertijd de serie als geheel leuk vinden? Ik zal niet gelijk lopen bashen, maar ik vind bijvoorbeeld Torres helemaal niet in de serie passen.
Punt is dat het zo langzamerhand elke pagina over "ik haat Meredith" gaat. Dat lijkt me niet de opzet van dit topic.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46521835
Dat maken jullie er toch echt zelf van door er zo overdreven op te reageren.
Whatever I want.
pi_46522468
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef marientje het volgende:
Als vrijdag de laatste aflevering van het seizoen is, hoe lang moeten we dan wachten op seizoen 4?
Weet iemand dat?
Vrijdag is niet de laatste aflevering van het seizoen. Na deze week hebben we even een weekje geen GA meer, maar daarna komt het gewoon weer terug hoor!
pi_46525425
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:36 schreef Kantar het volgende:

[..]

Vrijdag is niet de laatste aflevering van het seizoen. Na deze week hebben we even een weekje geen GA meer, maar daarna komt het gewoon weer terug hoor!
Jee, wat een surprise! Ik dacht echt dat het seizoen afgesloten werd met deze 3 afleveringen.
Thanks.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:36:35 #94
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46526165
Ik haatte Meredith helemaal niet, maar nu ik zie hoe irritant fanatiek ze verdedigd wordt begin ik toch wel een kotsgruwelijke hekel aan haar te krijgen
pi_46531277
Oke, maak een topic aan: Haat *hier* een personage uit GA. Iedereen heeft wel een personage die hij niet mag, maar zonder het personage wordt de serie toch anders..
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:22:12 #96
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46531476
quote:
Walt Disney Co.'s television network ABC has decided to pursue a spinoff of its popular medical drama "Grey's Anatomy," the Wall Street Journal reported on Wednesday.

It will star Dr. Addison Montgomery-Shepherd, the sexy neonatal surgeon played by Kate Walsh, the paper said.

A two-hour pilot of the show, which could add millions in additional advertising revenue, is likely to air in May, the paper said.
WOW!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46532367
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

WOW!

Wat houdt dit in? Er komt een show met Addison als hoofdrolspeler wat lijkt op grey's anatomy? Of zie ik dit echt compleet verkeerd.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:55:57 #98
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46532454
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Avani het volgende:

[..]


Wat houdt dit in? Er komt een show met Addison als hoofdrolspeler wat lijkt op grey's anatomy? Of zie ik dit echt compleet verkeerd.
Ze gaan inderdaad een test-aflevering opnemen van 2 uur met Addison als hoofdpersoon, wat dus zou betekenen dat She-Shepard waarschijnlijk Seattle Grace (en dus Grey's) verlaat.
Het is nog niet bevestigd door de zender trouwens.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:56:06 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_46532461
een soort Joey dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46532468
Hm,wat heeft dit nou weer te betekenen, een spinoff?
Is het dan toch het laatste seizoen? Ik kan me niet voorstellen dat er een spinoff komt naast de reguliere serie (ondanks de mega reclameinkomsten)
pi_46532486
Joey kwam NA Friends
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:57:04 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_46532498
Angel draaide op een gegeven moment toch ook naast Buffy?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:57:12 #103
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46532503
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef marientje het volgende:
Hm,wat heeft dit nou weer te betekenen, een spinoff?
Is het dan toch het laatste seizoen? Ik kan me niet voorstellen dat er een spinoff komt naast de reguliere serie (ondanks de mega reclameinkomsten)
Dat is juist de reden van de spinoff omdat Grey's zo goed loopt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46532610
Maar een spin off is toch meestal een zelfde soort serie, maar met andere personages in een andere omgeving? Kijk bijvoorbeeld naar CSI, CSI Miami en CSI New York..
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:01:08 #105
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46532662
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef Nuna het volgende:
Maar een spin off is toch meestal een zelfde soort serie, maar met andere personages in een andere omgeving? Kijk bijvoorbeeld naar CSI, CSI Miami en CSI New York..
Addison dan toch terug naar NY aangezien het huis daar van haar is?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46532744
En dan alleen maar baby verhaallijnen? Het is tenslotte gyneacologie. The Vagina Squad.
pi_46532767
Aan de ene kant zou ik het wel jammer vinden, omdat ik Addison in GA echt leuk vind. Aan de andere kant, misschien wordt dit wel heel goed.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:04:49 #108
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46532795
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:03 schreef Avani het volgende:
Aan de ene kant zou ik het wel jammer vinden, omdat ik Addison in GA echt leuk vind. Aan de andere kant, misschien wordt dit wel heel goed.
Ik neem aan dat Shonda de serie idd wel zelf zal controllen en/of schrijven. Dus daar twijfel ik niet aan..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:25:43 #109
93709 Illyria
The blue bummer
pi_46535239
Wat een raar personage om off te spinnen. Kijk bij Angel, Frasier, Laverne & Shirley, Xena, etc. waren het allemaal logische keuzes. Maar ik vraag me af of Addison een hele show kan trekken. Ik had dan eerder voor Izzy gekozen of zo, die heeft meer star power en lead qualities.
pi_46535770
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ze gaan inderdaad een test-aflevering opnemen van 2 uur met Addison als hoofdpersoon, wat dus zou betekenen dat She-Shepard waarschijnlijk Seattle Grace (en dus Grey's) verlaat.
Het is nog niet bevestigd door de zender trouwens.
He bah, Addy begon net echt leuk te worden . Hopen dat het niet aanslaat.
pi_46535971
Eerste reactie: NEE!

Tweede reactie: Hmm, opzich zou het nog best interessant kunnen worden. Zeker als ze ervoor zorgen dat de twee series parallel lopen en personages dus uitstapjes kunnen doen tussen de twee series. Zou wel grappig zijn als Addison dus teruggaat naar NY en Alex bijv. in GA zegt dat ie haar gaat opzoeken, om vervolgens in een aflevering van Addison's serie op te duiken. Interesting...
  woensdag 21 februari 2007 @ 19:49:13 #112
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46536176
Addison in the City ?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:00:23 #113
93709 Illyria
The blue bummer
pi_46536645
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Addison in the City ?
The Big Addle
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:50:29 #114
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46538533
quote:
A spokesperson for the network told the paper that a series title has not yet been determined, nor has a general plot--whether Walsh's character will remain in Seattle, move back to New York or do something else entirely is still up in the air
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:53:36 #115
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_46538620
Het wordt overigens meer een spinoff a la Joey en niet a la Angel, want er gaan geen andere personages zoals bijv. Alex mee naar de nieuwe serie (net als bij Joey, bij Angel had je bijv. Cordelia in eerste instantie die wel mee ging, en later ook Wesley, Spike, Harmony, Faith, Andrew, enz.)
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  woensdag 21 februari 2007 @ 20:56:31 #116
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46538734
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:53 schreef Shadowcat het volgende:
Het wordt overigens meer een spinoff a la Joey en niet a la Angel, want er gaan geen andere personages zoals bijv. Alex mee naar de nieuwe serie (net als bij Joey, bij Angel had je bijv. Cordelia in eerste instantie die wel mee ging, en later ook Wesley, Spike, Harmony, Faith, Andrew, enz.)
Zoals je hier boven leest is er nog helemaal niets zeker, dus dat weet je niet.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46538860
Even er vanuit gaande dat Shonda Rhimes gewoon nóg een geweldige serie neerzet, dan vind ik het allemaal wel prima. Grey's Anatomy heeft op dit moment veel karakters en iedereen krijgt eigenlijk maar weinig aandacht. Als Addison nou McSteamy meeneemt, dan scheelt dat weer 2 Niet dat ik hun vervelend vind, maar zo is er meer tijd voor anderen.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:03:31 #118
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46538982
Ik zat inderdaad al te denken dat het dan erg interessant voor Sloan.
Gaat ie Addi achterna of wil hij toch proberen Chief te worden?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:08:01 #119
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_46539157
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Zoals je hier boven leest is er nog helemaal niets zeker, dus dat weet je niet.
Wijsneus. Shonda heeft wel degelijk al bevestigd dat er niemand meegaat. Lees je eens in voor je anderen afzeikt.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:14:34 #120
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46539391
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:08 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Wijsneus. Shonda heeft wel degelijk al bevestigd dat er niemand meegaat. Lees je eens in voor je anderen afzeikt.
Bron?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:43:16 #121
93709 Illyria
The blue bummer
pi_46540597
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Bron?
Ja ik had het ook gelezen, het staat in dat enorme nieuwsbericht van tig alinea's over de spinoff op eonline.
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:46:14 #122
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46540700
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:08 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Wijsneus. Shonda heeft wel degelijk al bevestigd dat er niemand meegaat. Lees je eens in voor je anderen afzeikt.
quote:
ABC Television Studio, the series' producer, confirmed to E! News that a possible new series is in the works.


"We are producing an enhanced episode that has a potential for an afterlife," a rep said, declining to comment beyond the details in the Wall Street Journal report.

Walsh and Grey's Anatomy creator Shonda Rhimes are said to be under contract for the new series; neither would comment Wednesday.

The show will apparently give plenty of screen time to Addison, who has emerged from hated third party in Grey's Anatomy's central love triangle to become one of the most popular characters on the show.

The spinoff would allow Rhimes to be able to focus on a single character, something that is hard to do on the current show, where story lines and screen time are divvied up among 12 regular characters, something Rhimes herself has said is hard to juggle.

According to the Wall Street Journal, Rhimes only recently broke the news of the spinoff to the cast, and it's not expected than any other characters will jump ship along with Walsh to the new series—potentially disappointing (and spoilerish) news for fans of the budding Addison-Alex love connection.

The castmembers will, however, be involved in the set up for Addison's sendoff. Per the Wall Street Journal, Rhimes is writing a special two-hour episode of Grey's Anatomy that will effectively serve as the Addison-centric series' pilot. The episode is expected to air during May sweeps, allowing time for the network to decide whether or not to pick up the show for placement on its fall schedule. (In other words, ABC is waiting to see if the premise is more Rhoda than Joey.)
Ze bevestigt dus helemaal niets.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:36:02 #123
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46546750
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef Troel het volgende:
een soort Joey dus
Nee, een soort Angel
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 00:42:47 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46546943
Gister en vandaag aflevering 10-15 gekeken. Spannend allemaal hoor! Het was allemaal een beetje ingezakt na de laatste paar afleveringen van seizoen 2 ( ) maar het niveau is weer terug! Ik moet 16 nog kijken dus ik lees nog maar even niet wat hier geschreven is

[ Bericht 13% gewijzigd door MaJo op 22-02-2007 01:05:16 ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 22 februari 2007 @ 04:09:11 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46549154
Net aflevering 16 gezien, wat heftig! Ik hoop echt dat Meredith het overleeft, Grey´s Anatomy zou toch raar zijn zonder haar. Damn wat zijn de schrijvers goed zeg, dit is een van de weinige series waarbij ik met een brok in mijn keel en de tranen over mijn wangen naar zit te kijken!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:42:20 #126
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46551923
Mjah ik weet zeker dat meredith het overleeft de show is gedeeltelijk naar haar vernoemd , zou raar zijn als ze erniet meer is

Errug goeie ep weer inderdaad

wie was die andere knakker eigenlijk ik herriner zn gezicht , maar niet zn naam en wat zijn rol was
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_46552524
Welke andere 'knakker'? McSteamy? McDreamy? Alex? George?
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:50:42 #128
164283 Luco
Buongiorno!
pi_46553918
Die andere knakker was de Bombsquadguy. Hij ging de bom ontmantelen, die in die vent zat, en toen ging hij van kaboem!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_46553989
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:02 schreef Nuna het volgende:
Welke andere 'knakker'? McSteamy? McDreamy? Alex? George?
of
Denny>>>>de verloofde van Izzie?
Dylan>>>>>de jongen met de bom?
pi_46554098
sneak preview voor morgen (vanavond)
http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/
pi_46556133
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 11:53 schreef marientje het volgende:

[..]

of
Denny>>>>de verloofde van Izzie?
Dylan>>>>>de jongen met de bom?
Oh, die laatste scene . Verkeerd begrepen..
  donderdag 22 februari 2007 @ 16:15:34 #132
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46562033
quote:
Taye Diggs will star opposite Kate Walsh in ABC's potential spinoff from hit medical drama "Grey's Anatomy."

The show will test the waters as a back-door pilot, an expanded two-hour episode of "Grey's" slated to air in May. It is understood that the back-door pilot episode will feature Shepherd on the verge of leaving Seattle Grace, a scenario that will be triggered if ABC goes with the spinoff for next season. There were no details on the character Diggs will play.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46562477
IK WIL NIET DAT ADDISON WEGGAAT.
pi_46567580
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NEE! Niet Taye Diggs! Laat haar als mannelijke tegenspeler dan gewoon Eric Dane meenemen ipv de ongelofelijk irritante Taye Diggs.

[/bitchmode]
  donderdag 22 februari 2007 @ 18:57:13 #135
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46567614
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 18:56 schreef Kantar het volgende:

[..]

NEE! Niet Taye Diggs! Laat haar als mannelijke tegenspeler dan gewoon Eric Dane meenemen ipv de ongelofelijk irritante Taye Diggs.

[/bitchmode]
Ik ben het met je eens hoor.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46567877
Als Kate Walsh ook gewoon in Grey's Anatomy blijft spelen vind ik die spinoff niet zo erg. Dan nog liever Meredith dood dan Addison
pi_46569343
Ben benieuwd naar die spin-off dan! Ik las op Spoilerfix nog iets anders over Addison;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_46570308
Addy wordt dus sowieso geen chief.

Ik vind Taye Diggs trouwens geweldig in DayBreak Die Eric Dane is toch die ER dokter? Dat vind ik toch zo'n lamlul
pi_46575614
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:13 schreef octopussy het volgende:
Addy wordt dus sowieso geen chief.

Ik vind Taye Diggs trouwens geweldig in DayBreak Die Eric Dane is toch die ER dokter? Dat vind ik toch zo'n lamlul
Eric Dane is McSteamy.
pi_46579979
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:01 schreef Kantar het volgende:

[..]

Eric Dane is McSteamy.
hehehe oeps... ik bedoel die Eric LaSalle

Eric Dane mag wel blijven mits wat vaker ontbloot in beeld
pi_46584726
En gaan.....
Hij staat aan, nu kijken of ik vanochtend nog een gaatje van 45 minuten heb om de afl. te bekijken.
pi_46584917
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 07:21 schreef marientje het volgende:
En gaan.....
Hij staat aan, nu kijken of ik vanochtend nog een gaatje van 45 minuten heb om de afl. te bekijken.
Haha, ja hier precies hetzelfde! Eerst even naar mn werk, en DAN..
pi_46587355
Hij staat hier ook aan! Ben vandaag lekker vrij, dus niet vanavond pas kijken.
Onderwijl even huis opruimen en daarna lekker kijken!

Edit: hij is binnen!!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door LeNeHe op 23-02-2007 11:27:09 ]
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 23 februari 2007 @ 11:53:13 #144
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_46589194
Was weer een goede aflevering
pi_46590314
Vond het ook een goeie ep! Vooral het einde was mooi.

Zal nog even in spoilertags zetten omdat vast nog veel mensen moeten kijken;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:05:16 #146
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46591391
Denny, ik mis hem zo in GA!! !!!

Geweldig mooi moment toen Christina de kamer in kwam en tegen ze schreeuwde dat ze nog 's moesten , . Mooi moment ook met haar moeder. Heeft ze toch afscheid kunnen nemen. En ik moest echt even mn adem inhouden toen ze weer tot leven kwam, of ze het ook echt zou volhouden .

Wat ik wel vond, deze aflevering was toch minder heftig dan de vorige twee. En de eerst was echt het geweldigst van allemaal, beetje aflopend qua spanning en emoties vanaf de eerste ep tot deze dan. Ik had er écht stukken meer van verwacht. Beetje ongeloofwaardig wel allemaal .
Whatever I want.
pi_46592814
Ik ben het wel met PeRi eens, beetje ongeloofwaardig, maar ik ben heel blij met het eind.

Bailey was natuurlijk weer geweldig, de scene toen ze tegen Meredith begon te praten.
Bailey and the Chief-Resident talk!
Ik hoop zo dat zij het wordt!
En ik mis Denny ook (waarom kon hij niet terug????)
pi_46594278


wat was die hefffffftig zeg,.
Net als vorige week.

jemig, stond echt op het punt van toen ze Meredith wilden opgeven.

En dr Bailey die leeft zo mee met iedereen sinds ze moeder is
Owww en ben benieuwd hoe het tussen Addison en Mark gaat aflopen.

En vooral voor wie staat er nu iets te gebeuren ?
Misschien is Addison zwanger van Alex
En en en...

Ow ik wil er nog eentje kijken....
pi_46594802
Wordt je zwanger van 1 kus dan?
pi_46595740
kvond deze eerlijk gezegd wel heftiger dan die van 2 weken geleden. Ja op zich ongeloofwaardig, maar tis maar hoe je het ziet. Als je het echt ziet als hemel oke, als je t meer ziet als een droom voor haar, dan zie ik er best iets in zitten. En het was toch een mooie manier om bepaalde dingen terug te halen.
..
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:54:27 #151
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46598765
Nog 6 afleveringen dan is het seizoen weer voorbij
Over Addi's Spinoff:
The two-hour episode, "My Favorite Mistake," reportedly will serve as a backdoor pilot to a potential spin-off featuring Kate Walsh's character, Addison Shepherd.

En een castingspoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:13:12 #152
141482 Q.
JurassiQ
pi_46606199
Godverdomme, wat een geweldig mooie aflevering weer, af en toe wat ongeloofwaardig maar zo enorm emotioneel en zo mooi gemaakt, wat een serie, wat een seizoen!
For great justice!
pi_46608792
Ik heb zojuist aflevering 16 en 17 achter elkaar gekeken...

En wat een fantastische serie is het toch... kan niks anders meer zeggen. Natuurlijk is het hele Meredith vecht tegen de dood verhaal ongeloofwaardig en mega voorspelbaar, maar de traantjes rolden hier flink over mijn wangen....

En Denny... wat mis ik die in de serie....! Dat laatste momentje met Izzie... geweldig gewoon!

Vandaag overigens seizoen 2 voor m'n verjaardag gekregen
Maar seizoen 3 overtreft seizoen 2 echt in alles... mèn, wat een fantastische serie!
pi_46608848
En de volgende aflevering is pas weer over 3 weken, op 15 maart

Nou ja, op deze drie kan ik wel even teren...
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:43:02 #155
141482 Q.
JurassiQ
pi_46609064
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:37 schreef Fannetje het volgende:
En de volgende aflevering is pas weer over 3 weken, op 15 maart

Nou ja, op deze drie kan ik wel even teren...
Nee! Stom!
For great justice!
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:45:33 #156
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_46609161
bij Grey's ook al
pi_46609647
Herhalingen

Enigszins dubieuze gevoelens bij deze aflevering. Ik vond hem heel goed, vooral Christina. Maar toch, vond ik het hele Meredith after life een beetje... tja. Mooi gedaan, maar ook weer zo cheesy. Dat Meredith en haar moeder elkaar zouden kruisen en dat ze dan eindelijk vrede zouden sluiten, was té voorspelbaar.

Mark en Addison, ben benieuwd. Waarschijnlijk lukt het ze allebei niet
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_46617423
Denny ...

McDreamy tegen MoederMeredith ...

Christina
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_46618628
Ik vind Marc ook niets toevoegen, weg met die vent.
pi_46620525
Wauw, de twee afleveringen na elkaar kijken was een emotionele rollercoaster!
pi_46621244
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw, de twee afleveringen na elkaar kijken was een emotionele rollercoaster!
Ja, dat had ik dus ook!
pi_46622104
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 14:53 schreef marientje het volgende:
Wordt je zwanger van 1 kus dan?
ik dacht dat er wel meer gebeurd was dan 1 kus hoor...
pi_46623978
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 13:45 schreef tirannetje24 het volgende:

[..]

ik dacht dat er wel meer gebeurd was dan 1 kus hoor...
Eh. Nee.

Dan hadden ze dat écht wel laten zien. Na die ene kus die afgebroken werd zei Alex al dat hij niet verder wilde.
pi_46626517
Mwah, ik vond hem niet zo heel veel aan eigenlijk. Voor het eerst zat ik tijdens een GA aflevering naar de tijd te kijken om te zien of het al bijna afgelopen was. Ik denk dat dat vooral kwam omdat het zo voorspelbaar was. De hele opzet was vantevoren al duidelijk leek me, al vanaf dat ze Meredith's moeder in de voorstukjes lieten zien. Ze zouden Meredith's ''terugkomst'' zo lang mogelijk rekken (om iedereen in spanning te houden of ze nou wel of niet doodgaat... ) en als zij terugkomt, gaat haar moeder dood. Ik vond het geheel nogal cheesy overkomen, maar goed, ik hoop dat de serie weer terug naar het oude niveau gaat nu de sweeps voorbij zijn. GA is van zichzelf al leuk zat, daar hoeven de schrijvers geen extra stunts ofzo voor uit te halen in mijn ogen.
pi_46628246
Snapte iemand dat gedoe met Bonnie? Waarom ze steeds begon te bloeden? Ik begreep het niet echt.
pi_46628582
Ze is toch overleden door die paal door haar lichaam? Zo zullen ze "na de dood" misschien nog wel last hebben van bijverschijnselen van hun dood. Een beetje vergezocht, vond ik
pi_46628896
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:29 schreef Fannetje het volgende:
Ze is toch overleden door die paal door haar lichaam? Zo zullen ze "na de dood" misschien nog wel last hebben van bijverschijnselen van hun dood. Een beetje vergezocht, vond ik
Dat van die paal wist ik nog wel ( toen ik het voorstukje had gezien ) maar wat nou precies de bedoeling was van die bloedingen is me een raadsel.
Ik had ergens gelezen dat Shonda Rhimes Denny ook erg miste en hem op deze manier terug kon laten komen, maar ik vond Bonnie en die scrubnurse erg overbodig in het "hiernamaals"
Dat ze haar moeder op de terugweg tegenkwam vond ik dan wel weer heel mooi.

Ik ben trouwens heeeeel benieuwd hoe Izzie op Meredith's verhaal gaat reageren. Ik neem aan dat ze het nog weet (want ze wist dat haar moeder dood was) en dat ze het WEL gaat vertellen.
pi_46629107
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:29 schreef Fannetje het volgende:
Ze is toch overleden door die paal door haar lichaam? Zo zullen ze "na de dood" misschien nog wel last hebben van bijverschijnselen van hun dood. Een beetje vergezocht, vond ik
Het kwam vooral toen ze zich enorm opwond over Meredith en geen vrede had met haar eigen dood ofzo. Ze riep ook dat het onrechtvaardig was dat ze dood ging en toen ging ze weer dood.

Ik vond het erg leuk om Bonnie terug te zien, aangezien die aflevering met haar en Tom aan de paal één van m'n favorieten is. Heb hem een keer of 4 gezien .
pi_46629161
Oh, en ik snap helemaal hoe George reageert op Izzie, Izzie is strontvervelend over Callie (wat ik jammer vind) maar ze moeten wel oppassen dat George niet om de zoveel weken een silent treatment doet tegen iemand. We hebben Meredith al gehad na de seks, Christina toen met Burke en Alex heeftie gemept na de syfillis.
pi_46629320
Dit vond ik nog , wel geinig.
http://www.gopetition.com(...)-greys-spin-off.html


Seriously against the Greys spinoff
pi_46630611
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eh. Nee.

Dan hadden ze dat écht wel laten zien. Na die ene kus die afgebroken werd zei Alex al dat hij niet verder wilde.
hrmmm, ok
Beter opletten de volgende keer
pi_46630953
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Het kwam vooral toen ze zich enorm opwond over Meredith en geen vrede had met haar eigen dood ofzo. Ze riep ook dat het onrechtvaardig was dat ze dood ging en toen ging ze weer dood.

Ik vond het erg leuk om Bonnie terug te zien, aangezien die aflevering met haar en Tom aan de paal één van m'n favorieten is. Heb hem een keer of 4 gezien .
Ja, dat had ik ook. Ik heb die aflevering 3 x gezien. En de aflevering met Bomb Squad Dylan (was het wel Dylan?) vond ik ook een van de beste. En Denny... tja, Denny is gewoon .
pi_46647150
Die 3 mensen waren allemaal mensen waar meredith zich schuldig over voelt. Dat ze zijn gestorven. Die mensen kunnen meredith ergens ook heel goed kwalijk nemen dat ze dood zijn en waren daarom de uitgelezen personen om er voor te zorgen dat ze eens een keer stopt met dat oeverloze gepiep van dr en gewoon accepteert dat iedereen shit heeft en dat we ons daarom heus nog niet allemaal verzuipen en dat ze dus gewoon terug moet gaan en STOPPEN STOPPEN STOPPEN met dat eeuwige gepiep. Voor de kijkers ook een stuk leuker, dus nog afwachten hoe het uitpakt (ik heb er een hard hoofd in...) maar vooralsnog zeg ik, bedankt bomb squad guy, bedankt paal meisje en BEDANKT Denny!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 25 februari 2007 @ 11:49:28 #174
164283 Luco
Buongiorno!
pi_46649367
Ik vond dit echt een kutaflevering... Niet echt drama enzo, alleen maar gezeur van Meredith dat ze bijna dood is...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  zondag 25 februari 2007 @ 12:31:17 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_46650623
quote:
Op zondag 25 februari 2007 07:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die 3 mensen waren allemaal mensen waar meredith zich schuldig over voelt. Dat ze zijn gestorven. Die mensen kunnen meredith ergens ook heel goed kwalijk nemen dat ze dood zijn en waren daarom de uitgelezen personen om er voor te zorgen dat ze eens een keer stopt met dat oeverloze gepiep van dr en gewoon accepteert dat iedereen shit heeft en dat we ons daarom heus nog niet allemaal verzuipen en dat ze dus gewoon terug moet gaan en STOPPEN STOPPEN STOPPEN met dat eeuwige gepiep. Voor de kijkers ook een stuk leuker, dus nog afwachten hoe het uitpakt (ik heb er een hard hoofd in...) maar vooralsnog zeg ik, bedankt bomb squad guy, bedankt paal meisje en BEDANKT Denny!
Ik zie niet in wat Meredith had kunnen doen om Denny te redden, zij was er niet bij om het moment dat Izzie de wire doorknipte.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46650791
Oeh, kan het vanmiddag EINDELIJK kijken
  zondag 25 februari 2007 @ 13:51:21 #177
148174 Kantar
TV junkie.
pi_46653753
quote:
Op zondag 25 februari 2007 07:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die 3 mensen waren allemaal mensen waar meredith zich schuldig over voelt. Dat ze zijn gestorven. Die mensen kunnen meredith ergens ook heel goed kwalijk nemen dat ze dood zijn en waren daarom de uitgelezen personen om er voor te zorgen dat ze eens een keer stopt met dat oeverloze gepiep van dr en gewoon accepteert dat iedereen shit heeft en dat we ons daarom heus nog niet allemaal verzuipen en dat ze dus gewoon terug moet gaan en STOPPEN STOPPEN STOPPEN met dat eeuwige gepiep. Voor de kijkers ook een stuk leuker, dus nog afwachten hoe het uitpakt (ik heb er een hard hoofd in...) maar vooralsnog zeg ik, bedankt bomb squad guy, bedankt paal meisje en BEDANKT Denny!
Volgens de schrijvers hebben ze die (ex-)patienten gekozen door een lijstje te maken van hun favoriete personages die in het ziekenhuis zijn gestorven. Daar hebben ze telkens wat namen van afgehaald, tot ze dus Dylan, Denny, Bonnie en die scrubnurse over hadden. Volgens mij moet je er verder niet veel achter zoeken - dat waren gewoon de mensen die de schrijvers het liefst terug wilden halen, that's it.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kantar op 25-02-2007 13:56:55 ]
pi_46654113
En tóch hoop ik dat z meredith duidelijk hebben kunnen maken dat ze niet zo moet zeiken
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_46657116
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:51 schreef Kantar het volgende:

[..]

Volgens de schrijvers hebben ze die (ex-)patienten gekozen door een lijstje te maken van hun favoriete personages die in het ziekenhuis zijn gestorven. Daar hebben ze telkens wat namen van afgehaald, tot ze dus Dylan, Denny, Bonnie en die scrubnurse over hadden. Volgens mij moet je er verder niet veel achter zoeken - dat waren gewoon de mensen die de schrijvers het liefst terug wilden halen, that's it.
Het zijn daarnaast ook belangrijke patiënten voor Meredith. De scrub-nurse was de eerste persoon aan wie Meredith vertelde hoe het met haar moeder zat geloof ik, in die aflevering kwamen we meer te weten over Ellis (geloof ik, ik heb die aflevering maar voor een deel gezien), de aflevering met Bonnie was sowieso enorm heftig, was de aflevering waarin Meredith krijgt te horen dat Derek voor Addison kiest, denk aan de scene waarin Bonnie doodgaat en Meredith 'We can't just abandon her, we have an obligation!' roept. Derek had haar verlaten enzo. Dylan heeft Meredith's leven gered. Denny wilden de schrijfsters er inderdaad dolgraag in hebben, maar ze wilden een closure voor het Denny-Izzie gebeuren en die hebben we op deze manier gekregen, met die laatste scene. Daarnaast kon Denny op deze manier Izzie helpen, door Meredith terug te sturen.

De schrijfsters zeiden letterlijk dat dit de patiënten waren die mensen zich het meest zouden herinneren.
pi_46657354
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
En tóch hoop ik dat z meredith duidelijk hebben kunnen maken dat ze niet zo moet zeiken
Juist na de aflevering met Ellis' lucide dag kan ik Meredith's houding geen gezeik meer noemen. Ze heeft een vreselijke jeugd gehad waarin ze vooral als last werd gezien, haar vader verdwijnt, haar moeder brengt haar leven door in OR's en moet dan als ze volwassen wordt vechten tegen de eis van haar moeder om de medical school te doen. Denk aan Ellis die als ze lucide is en Meredith voor het eerst ziet zegt dat ze niet naar medical school hoeft, dat het haar eigen keuze hoort te zijn, dat het d'r spijt van die enorme ruzie.
Maar goed, dan doet Meredith eindelijk wat d'r moeder wil, wordt chirurg, maar krijgt geen enkele goedkeuring van d'r moeder, want die heeft inmiddels Alzheimer en krijgt er niets van mee. Daardoor moet ze ook nog 's voor d'r moeder zorgen, terwijl het strikt geheim moet blijven.

En dan hééft d'r moeder een lucide dag terwijl Meredith eindelijk d'r leven in orde heeft en krijgt ze dat verhaal van d'r moeder te horen.

Tis niet gek dat ze zich liet zakken in die badkuip .
  zondag 25 februari 2007 @ 18:05:42 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_46663922
Ik laat me ook wel eens zo zakken in de badkuip, kijken hoe lang ik mijn adem in kan houden, maar ik heb toch echt geen zelfmoordneigingen (sorry mensen die dat wel graag gehad hadden hebben )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46664122
quote:
Op zondag 25 februari 2007 18:05 schreef Troel het volgende:
Ik laat me ook wel eens zo zakken in de badkuip, kijken hoe lang ik mijn adem in kan houden, maar ik heb toch echt geen zelfmoordneigingen (sorry mensen die dat wel graag gehad hadden hebben )
Ze heeft ook opgegeven in de zee.
  zondag 25 februari 2007 @ 18:45:44 #183
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46665413
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 16:22 schreef Kantar het volgende:
Mwah, ik vond hem niet zo heel veel aan eigenlijk. Voor het eerst zat ik tijdens een GA aflevering naar de tijd te kijken om te zien of het al bijna afgelopen was. Ik denk dat dat vooral kwam omdat het zo voorspelbaar was. De hele opzet was vantevoren al duidelijk leek me, al vanaf dat ze Meredith's moeder in de voorstukjes lieten zien. Ze zouden Meredith's ''terugkomst'' zo lang mogelijk rekken (om iedereen in spanning te houden of ze nou wel of niet doodgaat... ) en als zij terugkomt, gaat haar moeder dood. Ik vond het geheel nogal cheesy overkomen, maar goed, ik hoop dat de serie weer terug naar het oude niveau gaat nu de sweeps voorbij zijn. GA is van zichzelf al leuk zat, daar hoeven de schrijvers geen extra stunts ofzo voor uit te halen in mijn ogen.
Ik had precies dezelfde kijkervaring.
De afleveringen wareb voor mij nogal ge-overhyped. Het waren prima afleveringen (afgezien van het afterlife gedeelte, wat ik altijd erg cliché vind), maar de hoofdverhaallijn was te voorspelbaar en maakte de hype niet waar. Ik hoopte op een Grote Schok, maar kreeg deze niet.

Wat mij nog het meest schokte was dat Izzy tegen George zei dat hij een fout had gemaakt door met Callie te trouwen. Vond ik gewoon erg ongepast, maar wel erg eerlijk en typisch Izzy
pi_46666271
Ik vond dat Denny-Izzie moment aan het einde van de aflevering zo mooi en heftig

Verder wist je natuurlijk vanaf het begin wel dat Meredith niet echt dood zou gaan en dat vond ik wel een beetje jammer. Ik had soms ook wel het idee dat er wat meer vaart in de aflevering mocht zitten, juist omdat hij dus erg voorspelbaar was.

Neemt niet weg dat ik weer met veel plezier heb zitten kijken en enorm genoten van alle karakters en emoties

En als ik het dus goed begrijp moeten we nu weer drie weken wachten tot de volgende aflevering?
pi_46666912
Helaas wel ja

15 maart is de volgende!
pi_46668136
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:23 schreef Fannetje het volgende:
Helaas wel ja

15 maart is de volgende!

Tijd om weer eens wat oude afleveringen te gaan kijken om de tijd te doden
pi_46669257
Het is erg jammer dat je inderdaad weet dat ze een Meredith niet dood laten gaan, puur omdat de serie naar haar is vernoemd. Bij ieder ander was het spannender geweest, omdat ik er sinds de
L-word niet meer zeker van durf te zijn dat ze toffe personages niet zomaar dood laten gaan, maar met iemand naar wie de serie is vernoemd, zullen ze toch niet zo snel dood laten gaan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_46677588
Matige aflevering, ik vind bijna elke aflevering van Grey's emotioneel krachtig en overtuigend, maar juist bij de aflevering die zogenaamd emotioneel moet zijn zat ik alleen maar van pfffff. Ik houd van het realisme in de serie, en dit was het tegenovergestelde.. sowieso vind ik het hele verhaal om meredith heen onzin, alsof je in haar staat ineens besluit niet meer de moeite te doen om jezelf uit het water te redden.. beetje vergezocht.

stukjes met Yeng waren wel ok, en alex met zn patient ook wel.

Hopelijk volgende aflevering weer als van ouds realistische drama
  Moderator dinsdag 27 februari 2007 @ 02:17:35 #189
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_46720952
Ik vond het echt een shitaflevering Je weet al vantevoren dat ze het overleeft dus bij die bijna doodervaring stukjes had ik echt iets van ´let´s get it over with´. Ik heb inderdaad ook voor het eerst naar de tijd zitten kijken, damn wat duurden die stukken lang... Er zaten overigens wel wat mooie momenten in, zoals Bailey die Meredith zegt dat ze het niet op moet geven en Yang´s reactie als Meredith ontwaakt. Maar de rest, pffff, ik vond het maar saai Jammer want de eerste aflevering van de 3 was top, de tweede al minder en deze gewoon echt slecht. Hopelijk worden de volgende paar weer beter, maar daar heb ik alle vertrouwen in. Tot deze afleveringen was er absoluut een stijgende lijn
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_46735337
Nog 28 afleveringen en ik kom hier meeposten .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_46736268
Spoiler over 3.18
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46738633
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46796773
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de spin-off, maar met wat dingen die mss als spoiler gezien kunnen worden. Niets schokkends though.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2007 03:59:39 ]
pi_46821822
Hier nog iets om even de tijd te doden
Kwam het tegen op youtube toen ik zocht naar de nieuwe promo (niet gevonden overigens ):

Chasing Cars - Grey's Anatomy version

Heel mooi
pi_46822553
Inderdaad heel mooi... geweldig nummer ook!
pi_46835667
Deze is ook wel mooi !

The Fray - How to save a life
pi_46836958
Nog maar 2 weken!
pi_46839079
Ik zou willen dat ik onbeperkt Grey's kon kijken.
pi_46840202
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:58 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zou willen dat ik onbeperkt Grey's kon kijken.
Voor mijn gevoel kan ik dat nu, al komt er wel een einde aan. Poosje geleden pas met seizoen 1 begonnen , wat een heerlijke serie.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:01:03 #200
164283 Luco
Buongiorno!
pi_46840909
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 21:11 schreef Locusta het volgende:
Hier nog iets om even de tijd te doden
Kwam het tegen op youtube toen ik zocht naar de nieuwe promo (niet gevonden overigens ):

Chasing Cars - Grey's Anatomy version

Heel mooi
Echt een fantastisch nummer ! Op dit moment een van m'n favoriete bands, Snow Patrol
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 2 maart 2007 @ 13:15:00 #201
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_46843278
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 10:58 schreef mrkanarie het volgende:
Ik zou willen dat ik onbeperkt Grey's kon kijken.
als je wat herhallingen wilt zien kan dat altijd
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_46847668
Ik kan het liedje ook nog steeds niet horen zonder kippevel te krijgen moet ik zeggen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46848024
Als ik in de auto zit en Chasing Cars komt op de radio, moet ik altijd aan Grey's Anatomy (en dan vooral aan Denny ) denken
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:08:35 #204
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46849780
Serieus, kunnen ze bij Grey's gewoon ook eens hun smoeltjes dichthouden en een goede serie maken?
Nu hebben we weer Izzie-gate
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46849852
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Serieus, kunnen ze bij Grey's gewoon ook eens hun smoeltjes dichthouden en een goede serie maken?
Nu hebben we weer Izzie-gate
wadan?
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:14:32 #206
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46850018
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:10 schreef octopussy het volgende:

[..]

wadan?
Katherine Heigl staat voor 6 jaar onder contract bij ABC/Grey's Anatomy. Maar ze krijgt minder betaald dan bv Sandra Oh of Ellen Pompeo. De studio snapte dat het voor haar een beetje wrang was dus gingen ze in onderhandeling voor een salarisverhoging.
Katie's management vond het bedrag wat de studio wou bieden niet hoog genoeg en lekte naar People Magazine het verhaal dat Katie misschien wel weg wou bij Grey's.
Waarop de studio een persbericht naar buiten stuurde met de strekking "We hebben een contract voor 6 jaar, dus ze kan niet weg en we zijn nog in onderhandeling over een salarisverhoging. Kortom: We Own Her!"
Nu heeft Katie een persbericht naar buiten gebracht:
quote:
"I am embarrassed that this has become a public matter and disappointed that Touchstone felt it necessary to divulge private employment information. I had hoped I would be able to deal with this issue confidentially with my bosses. I dropped out of the renegotiation simply because I wanted to treat myself with the respect I was not getting from them. No matter how unhappy I am about their decision to respond to this publicly, I continue to be passionate about and committed to this character."
En er schijnt flinke mot te zijn onder de cast ivm Addison's pilot... kortom het is gezellig daar in Seatlle Grace Hospital
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:18:44 #207
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46850206
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

... kortom het is gezellig daar in Seatlle Grace Hospital
Doe nu niet alsof je het vervelend vindt; het is best genieten dat het achter de schermen een nog ergere soap is dan ervoor
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:21:24 #208
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46850305
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:18 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

Doe nu niet alsof je het vervelend vindt; het is best genieten dat het achter de schermen een nog ergere soap is dan ervoor
Ik snap niet dat Shonda er niet eens de zweep overheen gooit..bedoel het zal bij Desperate Housewives en One Tree Hill bv ook niet altijd koek en ei zijn maar die relletjes worden altijd in de kiem gesmoord.
Maar smullen is het inderdaad wel, zolang het maar niet ten koste gaat van de serie (mensen die ontslagen worden etc)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 18:25:11 #209
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46854219
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:23 schreef Fannetje het volgende:
Als ik in de auto zit en Chasing Cars komt op de radio, moet ik altijd aan Grey's Anatomy (en dan vooral aan Denny ) denken
ja precies! al 100x t nummer gehoord, geen probleem en na de denny aflevering meteen die associatie!
pi_46896670
Waauuwww... ben nu helemaal bij!

Heeft seizoen 3, 18 afleveringen?
  zondag 4 maart 2007 @ 01:59:30 #211
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46896699
quote:
Op zondag 4 maart 2007 01:58 schreef klausch het volgende:
Waauuwww... ben nu helemaal bij!

Heeft seizoen 3, 18 afleveringen?
17 so far.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 4 maart 2007 @ 08:56:15 #212
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46898561
15 maart de volgende aflevering
pi_46898594
hm, ik heb aflevering 18 dacht ik al gedownload?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46898611
quote:
Op zondag 4 maart 2007 09:06 schreef teigan het volgende:
hm, ik heb aflevering 18 dacht ik al gedownload?
Die is er nog helemaal niet
pi_46898747
ah, dan stodn daar dus weer een verkeerde omschrijving bij..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46901599
D'r staat ook een fake 18 op internet.. maar komt er naar 18 nog meer of dan seizoen vier?
  zondag 4 maart 2007 @ 15:07:43 #217
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46905788
quote:
Op zondag 4 maart 2007 12:41 schreef klausch het volgende:
D'r staat ook een fake 18 op internet.. maar komt er naar 18 nog meer of dan seizoen vier?
Je had ook even kunnen teruglezen?
1 bladzijde terug staat een post van mij:
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog 6 afleveringen dan is het seizoen weer voorbij
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Nerd met benen zondag 4 maart 2007 @ 16:04:40 #218
18073 miss_bleu
pi_46907627
eindelijk E17 gezien. Vond hem idd een beetje tegenvallen. Het moment van Christina en Mar vond ik wel dik
  zondag 4 maart 2007 @ 16:16:06 #219
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_46908144
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik snap niet dat Shonda er niet eens de zweep overheen gooit..bedoel het zal bij Desperate Housewives en One Tree Hill bv ook niet altijd koek en ei zijn maar die relletjes worden altijd in de kiem gesmoord.
Maar smullen is het inderdaad wel, zolang het maar niet ten koste gaat van de serie (mensen die ontslagen worden etc)
Tot nu toe is het toch nog niet ten koste gegaan van de serie?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 4 maart 2007 @ 16:17:08 #220
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_46908174
quote:
Op zondag 4 maart 2007 16:16 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Tot nu toe is het toch nog niet ten koste gegaan van de serie?
Nog niet. Met al die ruzietjes gaat het niet lang meer duren voor er mensen gaan opstappen enzo vrees ik.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_46916064
quote:
Op zondag 4 maart 2007 08:56 schreef scrub_nurse het volgende:
15 maart de volgende aflevering
nog 11 dagjes wachten
pi_46916153
quote:
Op zondag 4 maart 2007 15:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Je had ook even kunnen teruglezen?
1 bladzijde terug staat een post van mij:
[..]
Omg Ik was een beetje verward omdat ik net heel veel achter elkaar had gezien en dus niet wist bij welke ep. jullie waren en op wikipedia staan alleen uitzenddata t/m 18.

Als je direct moeilijk gaat doen....
pi_46936835
Op de een of andere (onbegrijpbare ) manier, was ik al zeven afleveringen achter.

Heb afgelopen weekend dus zeven afleveringen in een ruk uitgekeken, waarvan ook de laatste bijelkaar horende afleveringen. Die moest ik van mezelf gewoon uitkijken, ook al was het inmiddels behoorlijk laat geworden.

Wat was het weer geweldig!!! En ik heb gehuild ... zo mooi vond ik het weer.

En Denny ....
pi_46946550
Pfff, nog anderhalve week wachten
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_46946780
ik ben ook bij nu... Mooie stukjes ertussen zeg..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46954352
Zometeen Sandra Oh op televisie in de film op tien, Under the tuscan sun.
pi_46959895
Ik ben ook helemaal bijgekeken , kijk al uit naar 15 maart!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_46960758
Ik zoek een nummer die in een van de laatste (dacht ik) 10 uitzendingen is uitgezonden.. Soort Lilly Allen en lijkt ook wel op dit nummer:On the Radio van Regina Spektor maar dat is hem niet..

Is volgens mij een bekend nummer ik hoorde hem nl. ook op radio 1 maar ik kan het nummer niet vinden help mij please...
pi_46971379
Geen idee, kijk anders even bij de Music Guide, daar staat ie vast wel bij.
pi_46983090
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 12:45 schreef Molline het volgende:
Geen idee, kijk anders even bij de Music Guide, daar staat ie vast wel bij.
Site is geupdate, die link doet het niet meer. Deze wel.
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:38:55 #231
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47017960
Denny's returning! Again! Sort of! Jeffrey Dean Morgan has signed on to host the latest Grey's clip show in April.
En ABC heeft 1 extra episode besteld dus samen met de dubbele Addison aflevering krijgen we nog 8 uur Grey's dit seizoen
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_47020815
Ik vind het jammer dat Denny weer terug komt, ik was juist blij dat we van m af waren
I'm Fucking Brilliant!
pi_47021260
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:54 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind het jammer dat Denny weer terug komt, ik was juist blij dat we van m af waren
Me too. Klaar is klaar en ik vond het ook niet zo héél leuke verhaallijn.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_47021878
Denny is/was

Ik vond het geweldig dat hij weer even terug was en hij is misschien leuk als voice-over nu. Maar echt terug in de serie kan toch ook helemaal niet? Volgens mij is 'ie hartstikke dood
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:30:11 #235
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_47022114
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:54 schreef Akelalala het volgende:
Ik vind het jammer dat Denny weer terug komt, ik was juist blij dat we van m af waren
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:30:38 #236
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47022132
Ik neem aan dat een voice-over wordt. Lijkt me erg tof trouwens.
Whatever I want.
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:33:13 #237
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47022209
Vorig jaar was het Joe i/d bar toch? Gaat het dit jaar dan Denny in heaven zijn?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:14:57 #238
144213 Adidah
Het was wraak
pi_47025490
Ik haat het als dode personen weer terugkomen . Laat ze lekker dood zijn. Zo gaat het in het echt toch ook .
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:57:26 #239
141482 Q.
JurassiQ
pi_47027405
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef PeRi het volgende:
Ik neem aan dat een voice-over wordt. Lijkt me erg tof trouwens.
Desperate Anatomy?
For great justice!
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:03:17 #240
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47027701
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef Adidah het volgende:
Ik haat het als dode personen weer terugkomen . Laat ze lekker dood zijn. Zo gaat het in het echt toch ook .
Nah als gewone voice over kan het best tof zijn.. Laatst ook gebeurd in Desperate Housewives (VS), zolang hij niet te overheersend wordt en een gewone voice over is.
Whatever I want.
pi_47030039
Ok, ik zeur normaal nooit over spoilers, maar valt me op dat er hier toch redelijk mee gestrooid wordt . Of vallen dat soort dingen niet onder de spoilerregels?
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:58:20 #242
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47030156
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ik zeur normaal nooit over spoilers, maar valt me op dat er hier toch redelijk mee gestrooid wordt . Of vallen dat soort dingen niet onder de spoilerregels?
Ik vond dit niet echt om een spoilertag vragen aangezien het om de clipshow ging en dus niet om een verhaallijn
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_47030420
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Ik vond dit niet echt om een spoilertag vragen aangezien het om de clipshow ging en dus niet om een verhaallijn
Oooh, als het de clipshow is vinnik het best . Dat heb ik over het hoofd gezien.
pi_47032676
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef Adidah het volgende:
Ik haat het als dode personen weer terugkomen . Laat ze lekker dood zijn. Zo gaat het in het echt toch ook .
EENS!
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:05 schreef Mikani het volgende:

[..]

Me too. Klaar is klaar en ik vond het ook niet zo héél leuke verhaallijn.
MEE EENS!
pi_47042625
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef Q. het volgende:

[..]

Desperate Anatomy?
Of Grey's Housewives
pi_47043354
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:59 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Site is geupdate, die link doet het niet meer. Deze wel.
Bij mij doet de link het wel.
pi_47050893
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:

[..]

Hoezo ?

Ik vond m gewoon irritant, sorry
I'm Fucking Brilliant!
pi_47069210
Denny is zo .... lekker.
pi_47081248
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 09:18 schreef Molline het volgende:

[..]

Bij mij doet de link het wel.
De link dóét het technisch gesproken wel, maar je komt niet meer uit bij de music guide.
pi_47085547
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef Molline het volgende:
Denny is zo .... lekker.
Ik vind Alex de allerlekkerste,
http://www.youtube.com/watch?v=M53WdTNYKBI
Geen spoilers hoor
Leuk clipje, ipv nieuwe aflevering, om de tijd te doden. Met een van de mooiste nummers ooit gebruikt in Grey's.
Nog 1 week.......
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:32:36 #251
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_47085658
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef Molline het volgende:
Denny is zo .... lekker.
Kun je me dat alsjeblieft uitleggen, ik snap dat namelijk niet
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:34:35 #252
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47085728
Hij is een hele sexy man. En lief. En leuk. En sexy. En sympathiek. Did I mention sexy? En dat in elke serie die hij speelt.
Whatever I want.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:35:09 #253
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_47085749
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:34 schreef PeRi het volgende:
Hij is een hele sexy man. En lief. En leuk. En sexy. En sympathiek. Did I mention sexy? En dat in elke serie die hij speelt.
Gelukkig dat smaken verschillen
I'm Fucking Brilliant!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:37:24 #254
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47085816
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:35 schreef Akelalala het volgende:

[..]

Gelukkig dat smaken verschillen
Exact. En dus is het ook beetje nutteloos om dan te gaan vragen waarom iemand hem wel sexy vindt, omdat je toch niet overtuigd zal raken. .
Whatever I want.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:40:23 #255
167639 Akelalala
Praatgraag
pi_47085916
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef PeRi het volgende:

[..]

Exact. En dus is het ook beetje nutteloos om dan te gaan vragen waarom iemand hem wel sexy vindt, omdat je toch niet overtuigd zal raken. .
Ik dacht dat ik misschien iets over het hoofd zag
I'm Fucking Brilliant!
pi_47085955
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:35 schreef Akelalala het volgende:

[..]

Gelukkig dat smaken verschillen
Ja laten we het topic lekker volspammen door het over lekker mannen te hebben!
Ik ben helemaal van slag omdat er deze week weer geen aflevering is.

Ik snap best dat veel vrouwen Denny lekker vinden ( hij is niet echt mijn type) maar hij is echt heel sympatiek in de serie en als ik het moet geloven in het echt ook, ze hebben half doodgeknuffeld toen hij "terug"kwam op de set.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:52:54 #257
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47086333
Denny
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:17:00 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_47087204
Denny speelt in de nieuwe film met Hugh Grant (Music and lyrics).

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:22:20 #259
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47087355
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:17 schreef Troel het volgende:
Denny speelt in de nieuwe film met Hugh Grant (Music and lyrics).

Eh niet, ik heb 'm gister gezien en daar speelt ie echt niet in hoor. Zijn eerstvolgende appearance na Greys is de film: Kabluey. Jeffrrey Dean Morgan. maar dit is allemaal geheel offtopic hier.
Whatever I want.
pi_47087691
He wat leuk, een Denny-topic




dat ie sympathiek is boeit me niet, hij ziet er gewoon lekker uit
pi_47096639
Nog maar een week, dan is er weer een nieuwe aflevering!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:50:06 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_47099320
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:22 schreef PeRi het volgende:

[..]

Eh niet, ik heb 'm gister gezien en daar speelt ie echt niet in hoor. Zijn eerstvolgende appearance na Greys is de film: Kabluey. Jeffrrey Dean Morgan. maar dit is allemaal geheel offtopic hier.
Jawel! Die manager! Dat is toch Denny?

Mijn fout, mijn fout. Het is de broer uit Everybody loves Raymond. Sorry
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:52:26 #263
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47099390
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:50 schreef Troel het volgende:

[..]

Jawel! Die manager! Dat is toch Denny?
Ik zeg net dat ik 'm gezien heb, zijn imdb-link staat er en dan toch niet geloven? . Maar nee dat is Brad Garrett, ook wel bekend als de broer van Raymond in " Everybody Loves Raymond".
Whatever I want.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:53:32 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_47099432
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik zeg net dat ik 'm gezien heb, zijn imdb-link staat er en dan toch niet geloven? . Maar nee dat is Brad Garrett, ook wel bekend als de broer van Raymond in " Everybody Loves Raymond".
ja ik had hem ook gezien. Sterker nog, ik heb hem net weer even aangezet om het na te kijken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:14:16 #265
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47100098
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:52 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik zeg net dat ik 'm gezien heb, zijn imdb-link staat er en dan toch niet geloven? . Maar nee dat is Brad Garrett, ook wel bekend als de broer van Raymond in " Everybody Loves Raymond".
Die broer van Raymond is zeker geen Denny! !!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_47103389
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:50 schreef Troel het volgende:
Jawel! Die manager! Dat is toch Denny?

Mijn fout, mijn fout. Het is de broer uit Everybody loves Raymond. Sorry
Nou dat lijkt me heel duidelijk!!!

Die broer/manager is , Denny is
pi_47104351
Die twee lijken toch helemaal niet op elkaar?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:17:39 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_47108867
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:14 schreef Fannetje het volgende:
Die twee lijken toch helemaal niet op elkaar?
Op een of andere manier herkende ik hem en vond ik de stem op Denny lijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47262014
Is seizoen 2 ook in 1 box verkrijgbaar in plaats van in 2 delen? Ik zie namelijk steeds deel 1 en 2 liggen van GA, maar niet 1 gehele box .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 14 maart 2007 @ 12:55:40 #270
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_47262098
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:52 schreef Mikani het volgende:
Is seizoen 2 ook in 1 box verkrijgbaar in plaats van in 2 delen? Ik zie namelijk steeds deel 1 en 2 liggen van GA, maar niet 1 gehele box .
Niet in Nederland, de Amerikaanse box is wel 1 set.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_47263542
Mensen, vrijdag weer smullen
pi_47264103
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Niet in Nederland, de Amerikaanse box is wel 1 set.
Ja, had ik gezien in de OP dat ie in Amerika wel in 1 keer was te verkrijgen, vandaar dat ik er in Nederland naar op zoek was, maar jammer, ik zou ze graag in 1 geheel willen hebben.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 14:20:40 #273
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47264904
Ik hoop dat de volgende paar afleveringen weer beter worden. Wat was ep17 dramatisch slecht zeg En dat terwijl er een opwaartse spiraal zichtbaar was dit seizoen (zoals bij elk seizoen GA), alleen is die weer ingezakt door eps 16 en 17. Zonde! Hopelijk pakken de schrijvers het weer op en gaan ze niet meer dit soort vage dingen schrijven...
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_47267156
Nou ik begrijp niet wat je bedoelt, ik vond het juist een van de mooiste afleveringen.
pi_47268238
Ik vond 'm ook super...

Morgenavond weer een nieuwe aflevering in de VS
pi_47269255
Ik was er ook niet helemaal weg van. Dat bovennatuurlijke is niet mijn ding.
Dat is eens wat anders...
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:32:59 #277
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47269387
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:20 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop dat de volgende paar afleveringen weer beter worden. Wat was ep17 dramatisch slecht zeg En dat terwijl er een opwaartse spiraal zichtbaar was dit seizoen (zoals bij elk seizoen GA), alleen is die weer ingezakt door eps 16 en 17. Zonde! Hopelijk pakken de schrijvers het weer op en gaan ze niet meer dit soort vage dingen schrijven...
Ik heb hetzelfde als jij. Echt ineens een terugval naar iets wat ik nooit verwacht had dat ze dat zouden doen bij GA. Ze hebben bij die eps een weg ingeslagen, die gewoon niet bij ze past. Ik vond het wel leuke leuke afleveringen, daar niet van, maar ik was wel een beetje teleurgesteld.
Whatever I want.
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 16:40:46 #278
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47269652
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:28 schreef cora4034 het volgende:
Ik was er ook niet helemaal weg van. Dat bovennatuurlijke is niet mijn ding.
Precies Je zit gewoon een halve aflevering te kijken naar iemand die zich 'tussen hemel en aarde' bevindt. Nou sorry hoor, maar ik ben daar misschien te nuchter voor. Dat is ook de reden dat ik Heroes niks vind, het kán allemaal gewoon niet Wat me ook vooral stoorde is dat er zo sterk naar gesuggereerd wordt dat Meredith sterft en dat ze uiteindelijk het lef niet hebben om die verhaallijn door te zetten. Nu weet je gewoon dat ze het overleeft, het was pas wat geweest als ze haar dood hadden laten gaan!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_47269961
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef PeRi het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde als jij. Echt ineens een terugval naar iets wat ik nooit verwacht had dat ze dat zouden doen bij GA. Ze hebben bij die eps een weg ingeslagen, die gewoon niet bij ze past. Ik vond het wel leuke leuke afleveringen, daar niet van, maar ik was wel een beetje teleurgesteld.
Here the same.

Ik heb niks tegen de manier van hoe het werd gebracht, Meredith die tussen hemel en aarde zweeft, OTH en The O.C hebben ook zo'n aflevering gehad, maar daar paste het veel beter bij en was het mooier uitgewerkt. Ik vond het in GA niet superveel meerwaarde hebben, die serie speelt zich meer af in het hier en nu, omdat ze elkaar pas daar in het ziekenhuis hebben leren kennen.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:51:13 #280
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47270012
Ik miste gewoon idd zoals MaJo zegt, de grote drama, een gebeurtenis die echt álles en iedereen op zn kop zou zetten.
Whatever I want.
pi_47270738
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:51 schreef PeRi het volgende:
Ik miste gewoon idd zoals MaJo zegt, de grote drama, een gebeurtenis die echt álles en iedereen op zn kop zou zetten.
Je wist gewoon aan het begin van de aflevering al dat Meredith toch niet zou overlijden. Daardoor duurde het ook allemaal te lang, vond ik tenminste.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_47290316
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef Mikani het volgende:

[..]

Je wist gewoon aan het begin van de aflevering al dat Meredith toch niet zou overlijden. Daardoor duurde het ook allemaal te lang, vond ik tenminste.
Ja dat vond ik ook, maar toch vond ik het wel erg mooie afleveringen (de 2 laatste)

Vandaag weer nieuwe in de VS
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:20:30 #283
144213 Adidah
Het was wraak
pi_47292923
Nog even wachten .
pi_47295561
Ik zie niks
Dat is eens wat anders...
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:50:15 #285
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47295687
Rond een uur of 3, Nederlandse tijd vannacht, wordt ie dan ook pas uitgezonden in de VS op tv. .
Whatever I want.
pi_47295766
Oo nog een dagje geduld dus...
Ik heb de afgelopen week deel 11 t/m 17 gekeken. Nu moet ik weer gewoon geduld hebben elke week.
Dat is eens wat anders...
pi_47295928
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:46 schreef cora4034 het volgende:
Ik zie niks
Komt ook pas vannacht he .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_47316121
Jeuj! Dat wordt weer fijn downloaden morgenavond
pi_47328013
net 18 gezien hij was weer leuk!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:14:09 #290
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47328121
Ik zie dat episode 19 My Favorite Mistake ook pas weer de 29e wordt uitgezonden. . En een dubbele voor het einde van het seizoen .
quote:
Ep 19 My Favorite Mistake 3/29/2007
Ep 20 Ain't Nothing But The Real Thing 4/5/2007
Ep 21 Desire 4/12/2007
Episode 22 of Season Three (Part 1) 4/19/2007
Episode 23 of Season Three (Part 2) 4/19/2007
Straks maar eerst even genieten van #18 .
Whatever I want.
pi_47330880
Ik ben nu aan 't kijken.
Cristina !
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:23:41 #292
160346 Mavro
Black & Red
pi_47334377
O_o Dit is baaaaaaaaad. Ik snap het niet zo goed meer. George wil Izzie, maar Izzie wil George toch niet? En Christina... ik weet nu helemaal niet meer wat ik van haar moet denken. Gelukkig zijn Derek en Meredith het enige nog beetje normale stel atm.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_47335352
George en Izzy, met elkaar in bed?? En Cally die hem eruit schopt??
En Christine is echt een lowlife.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 15:13:33 #294
101884 PeRi
Allons-y!
pi_47338433
Whehehe Miranda . "Your mom died and you almost joined her, you're taking it easy."

Christina en die Marlow, wat is het toch een tof wijf !! Burke blaast het wel allemaal op hoor. Beetje jammer. .

George asshole, Calley is zo tof, ze verdient dit niet, wat is er toch met die gozer aan de hand man, je zou 'm echt een pak rammel willen verkopen zodat ie normaal gaat doen en Izzy is gewoon jaloers op Calley en George en wat ze hebben, psychologisch gezanik blabla, daar gaat het huwelijksgeluk, , .
Whatever I want.
pi_47340745
Ik vond het weer heerlijk, na drie lange weken.
Wel een hoop nieuwe ontwikkelingen (verhaallijnen).
Ik moest zo lachen toen die Marlow een "hug" verlangde van Christina, met iedereen eromheen!
Christina en huggen....
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:19:45 #296
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_47342749
hij is binnen! strakjes kijken
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:04:40 #297
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47346269
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:38:26 #298
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_47347591
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef Zhenar het volgende:
Gniffel
pi_47348133
omg Izzy... George, wat doe je nu jongen. Ik weet dat ze mooi is, maar wel een emotioneel wrak. En je bent getrouwd.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:18:37 #300
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47353226
Ik hoop wel dat iemand in de serie een grap gaat maken over dat Christina de enige is van hun kliekje die George nog niet heeft gehad
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_47353960
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:04 schreef Zhenar het volgende:
Gniffel
omg
  vrijdag 16 maart 2007 @ 22:48:37 #302
101884 PeRi
Allons-y!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')