ja die wil ik ook in de geupdate versie hebben!quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:04 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vooral de spoorkaart , zonder almere Oostvaarders kan ik nooit dat stukje lijn kleuren .
Ik hoop het, wie weet wat ik extra had moeten betalen...quote:Op zondag 18 februari 2007 16:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
foutje op de CTA?
Voor een 3600 (Arnhem - Roosendaal) wel, een 1900 (Den Haag - Venlo) heeft er meestal idd 11 of 12.quote:Op zondag 18 februari 2007 13:10 schreef Willy84 het volgende:
Hele mooie foto's. Alleen die sleep achter de loc 1733 heeft maar 7 wagons. Is dat normaal bij Hulten ofzo? Meestal hangen er 12 wagons achter toch?
Met opmerkelijk genoeg de achterste panto omhoog.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:47 schreef Dichterbijer het volgende:
Mooie foto's!! Vooral die autotrein
een D-trein is een internationale sneltrein dus ik neem aan dat het een fout was.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:23 schreef Tellorian het volgende:
Wat houdt "D-Trein met toeslag" in? Stond op de CTE toen ik uitstapte, had ik extra moeten betalen ofzo??
Was een Sprinter tussen Alkmaar en Heerhugowaard, die was ingezet vanwege de werkzaamheden tussen Haarlem en Amsterdam. Kon geen sneltrein rijden ofzo...
Ben ik benieuwd waar dan, ben er gisteren twee keer langsgereden en heb niks gezien.. Wel die losse bak van de 3405 maar verder niet. Stond wel barstensvol met DM90 trouwens.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:18 schreef Luco het volgende:
De SM90 stond nog steeds op Zwolle toenstraks...
Gezellig... meer treintjes... kunnen we weer een wadloper naar Veoslopia sturenquote:Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Het frame van wadloper 3119 is ontzet las ik net elders op internet. Wel knap dat bij Veolivla al binnen enkele maanden gelukt is wat op de noordelijke lijnen niet gelukt was, namelijk een wadloper slopen. Het stel zal waarschijnlijk niet gerepareerd worden.
Voor de liefhebbers van de GTW heb ik nog een tip: Waarschijnlijk komen er morgen weer nieuwe stellen aan in Nederland. Op een duits forum wordt namelijk een overbrenging van stellen aangekondigd voor vandaag/vannacht. Dus morgenochtend vroeg zullen de stellen al wel in Leer zijn.
Veslopia en arriva zijn de nieuwe sloop bedrijven voor OV-materieel aan het worden zo...quote:Op maandag 19 februari 2007 13:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Gezellig... meer treintjes... kunnen we weer een wadloper naar Veoslopia sturen
Weet je waar de TEE staat? Die SM90 staat daarvoor geparkeerd. Helemaal volgespoten met graffiti...quote:Op maandag 19 februari 2007 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd waar dan, ben er gisteren twee keer langsgereden en heb niks gezien.. Wel die losse bak van de 3405 maar verder niet. Stond wel barstensvol met DM90 trouwens.
mjaquote:Op maandag 19 februari 2007 13:48 schreef Fixers het volgende:
[..]
Veslopia en arriva zijn de nieuwe sloop bedrijven voor OV-materieel aan het worden zo...
de 3119 is dat die ene die tegen een boom is gereden? Ik kan me niet echt veel anders voorstellen om een trainframe te kunnen ontzetten.
Linkje naar dat forum?quote:Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Voor de liefhebbers van de GTW heb ik nog een tip: Waarschijnlijk komen er morgen weer nieuwe stellen aan in Nederland. Op een duits forum wordt namelijk een overbrenging van stellen aangekondigd voor vandaag/vannacht. Dus morgenochtend vroeg zullen de stellen al wel in Leer zijn.
Het is inderdaad erg knap dat Veolia wad/maaslopers niet over bomen op de rails kunnen springen. Kom op, in het noorden zijn volgens mij gewoon iets minder bosrijke gebieden... en als die er wel zijn dan kan daar precies hetzelfde gebeuren met storm... Niet net doen alsof alleen Veolia wadlopers sloopt en ze in het noorden er oh zo zuinig op zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
Het frame van wadloper 3119 is ontzet las ik net elders op internet. Wel knap dat bij Veolivla al binnen enkele maanden gelukt is wat op de noordelijke lijnen niet gelukt was, namelijk een wadloper slopen. Het stel zal waarschijnlijk niet gerepareerd worden.
Voor de liefhebbers van de GTW heb ik nog een tip: Waarschijnlijk komen er morgen weer nieuwe stellen aan in Nederland. Op een duits forum wordt namelijk een overbrenging van stellen aangekondigd voor vandaag/vannacht. Dus morgenochtend vroeg zullen de stellen al wel in Leer zijn.
we hebben hier tenminste geen dagelijkste vertragingen door materieel gebrek +quote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg knap dat Veolia wad/maaslopers niet over bomen op de rails kunnen springen. Kom op, in het noorden zijn volgens mij gewoon iets minder bosrijke gebieden... en als die er wel zijn dan kan daar precies hetzelfde gebeuren met storm... Niet net doen alsof alleen Veolia wadlopers sloopt en ze in het noorden er oh zo zuinig op zijn.
Ach, als we zo gaan beginnen. De wadlopers rijden tenminste, kunnen we van de GTW's met alle technische storingen niet echt zeggen.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
we hebben hier tenminste geen dagelijkste vertragingen door materieel gebrek +
ja ze rijden ze kapot jaquote:Op maandag 19 februari 2007 14:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, als we zo gaan beginnen. De wadlopers rijden tenminste, kunnen we van de GTW's met alle technische storingen niet echt zeggen.
Maar ik heb niet echt zin om nu van dit topic een Veolia vs Arriva topic te maken.
Gewoon met een loc rijden, dan blijft er tenminste van de boom niks over .quote:Op maandag 19 februari 2007 13:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg knap dat Veolia wad/maaslopers niet over bomen op de rails kunnen springen. Kom op, in het noorden zijn volgens mij gewoon iets minder bosrijke gebieden... en als die er wel zijn dan kan daar precies hetzelfde gebeuren met storm... Niet net doen alsof alleen Veolia wadlopers sloopt en ze in het noorden er oh zo zuinig op zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |