abonnement Unibet Coolblue
pi_46956643
Ik moest huilen Heel erg, maar ook als ze dat nummer (Nine Crimes ) op de achtergrond doen, dan ga ik af
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_46956795
Ik vond George wel een lul tegen Izzie deze aflevering .
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_46957003
Heeft dat meisje met die glascherf het nou gehaald?
  maandag 5 maart 2007 @ 21:37:11 #279
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_46957032
Ik vond het een stomme aflevering.
pi_46957046
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:36 schreef marientje het volgende:
Heeft dat meisje met die glascherf het nou gehaald?
ja, geloof het wel, ze hadden het er nog over, of ze iets geleerd zou hebben van de preek.
pi_46957055
Wow heavy aflevering!
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_46957068
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_46957093
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:31 schreef Nesle het volgende:
Ik vond George wel een lul tegen Izzie deze aflevering .
Is ook te lomp maar hij zag zijn vader al sterven en alleen maar omdat Izzie even eigenwijs was al kon zij het niet weten, ze reageerde wel erg knap op het einde.

Die kutchinees, gadverdamme
Burke mag blij zijn dat hij er nog zonder ernstige schade vanaf is gekomen
  maandag 5 maart 2007 @ 21:38:57 #284
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46957114
Het was tenminste weer een spannende aflvering met nadruk op spanning.....wat een stresskippen....hihi

Ik dacht op het einde echt eventjes dat Burke Christina ging omhelzen......agossie. Ik geef Christina helemaal gelijk!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46957169
Ik geef Burke gelijk!

Deze aflevering ging mij iets teveel over de Burke/Christina situatie
Noot noot.
pi_46957289
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef Sammetje het volgende:
Het was tenminste weer een spannende aflvering met nadruk op spanning.....wat een stresskippen....hihi

Ik dacht op het einde echt eventjes dat Burke Christina ging omhelzen......agossie. Ik geef Christina helemaal gelijk!
Christina heeft hem alleen aangegeven omdat hij haar en nog terecht ook op haar plek zette, zwak van haar.
Hij gaf haar al een 'preek' dat wat zij of hij deden onethisch was en gevaarlijk maar Christina zag hierin o.a. een uitermate fantastische manier om een top chirurg te worden en was dus alleen maar met haarzelf bezig, verder beslisten ze met zijn tweeen alles samen en nu ineens niet.....

Ze is dus duidelijk een kutheks
Burke is een heul klein beetje heiliger
  maandag 5 maart 2007 @ 21:44:30 #287
161252 FrozenFlame
under construction
pi_46957348
Wie O wie weet hoe dat laatste nummer in de eindscéne heet.... práchtig!
Als jij iets vind moet je het naar de politie brengen
pi_46957500
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Christina heeft hem alleen aangegeven omdat hij haar en nog terecht ook op haar plek zette, zwak van haar.
Hij gaf haar al een 'preek' dat wat zij of hij deden onethisch was en gevaarlijk maar Christina zag hierin o.a. een uitermate fantastische manier om een top chirurg te worden en was dus alleen maar met haarzelf bezig, verder beslisten ze met zijn tweeen alles samen en nu ineens niet.....

Ze is dus duidelijk een kutheks
Burke is een heul klein beetje heiliger
Echt niet!! Hallo, stand by your man is het in dit geval, ze houdt van Burke (Gevoelens... moeilijk voor Christina)
En, misschien wilde Burke wel door de mand vallen, hij ging meteen na die operatie toch naar The Chief en hij wist niet dat Christina er ook al was.
  maandag 5 maart 2007 @ 21:47:56 #289
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_46957508
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:42 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Christina heeft hem alleen aangegeven omdat hij haar en nog terecht ook op haar plek zette, zwak van haar.
Hij gaf haar al een 'preek' dat wat zij of hij deden onethisch was en gevaarlijk maar Christina zag hierin o.a. een uitermate fantastische manier om een top chirurg te worden en was dus alleen maar met haarzelf bezig, verder beslisten ze met zijn tweeen alles samen en nu ineens niet.....

Ze is dus duidelijk een kutheks
Burke is een heul klein beetje heiliger
opgebaarde

Ben het helemaal met je eens, maar jij weet het prima te verwoorden
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_46957546
Izzie is gewoon relaxed, gwn bij George op de bank ook al was hij zon lul tegen haar.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  maandag 5 maart 2007 @ 21:50:58 #291
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_46957650
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:38 schreef soapie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook

Burke wilde het net zelf gaan vertellen, dus een beetje jammer dat hij nu zo boos is op Cristina [al snap ik dat hij zich verraden voelt]. Ik denk niet dat Cristina het allemaal deed om zelf een betere chirurge te worden hoor, ik vond het overduidelijk dat zij er erg mee zat en gewoon Burke wilde helpen; dat zij er beter door werd was mooi meegenomen.

Er bloeit écht iets op tussen Karev en Addison!!

Een aparte aflevering deze, niet alleen was de voice-over van Cristina in plaats van Meredith, maar hij duurde ook 49 minuten, in plaats van de gebruikelijke 42
pi_46957668
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef marientje het volgende:

[..]

Echt niet!! Hallo, stand by your man is het in dit geval, ze houdt van Burke (Gevoelens... moeilijk voor Christina)
En, misschien wilde Burke wel door de mand vallen, hij ging meteen na die operatie toch naar The Chief en hij wist niet dat Christina er ook al was.
HOI!

Blijkbaar hebben wij allebei een andere aflevering gezien, hoe fout Burke ook is wat al zwaar verwerpelijk is, na hoe Christina de laatste afleveringen bezig was met zijn hand is een NSB actie van haar zoals deze echt totaal not done, ze had hem beter in zijn rug kunnen neersteken.

Zullen we even een side-betje doen, ik denk dat Christina gesolliciteerd heeft op de functie van Burke, dat zou haar na haar acties nog sieren zelfs

Edit: wel dikke blunder, Christina wordt ondergespoten door het bloed, doet haar mondkapje af en heel haar gezicht is schoon en meteen daarna is ze weer helemaal smerig. Raar wijf
pi_46957697
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

opgebaarde

Ben het helemaal met je eens, maar jij weet het prima te verwoorden
Ik vind jou lief
pi_46957727
terecht dat burke zo de deur sloot tegenover christina ...

maar goed, ze zaten samen al fout alleen heeft zij het net even een tikkie erger gemaakt door alleen naar de chief te stappen...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 5 maart 2007 @ 21:54:42 #295
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_46957824
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef DarkElf het volgende:
terecht dat burke zo de deur sloot tegenover christina ...

maar goed, ze zaten samen al fout alleen heeft zij het net even een tikkie verder gedaan...
Daarnaast was ze gewoon super-irritant deze aflevering....nu opeens het heilige boontje spelen. En volgens mij kwam dat verzwijgen van die hand ook meer van haar af dan van Burke.

@ opgebaarde: ikke jou ook
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_46957891
Komt ook van haar, wat zei ze ook alweer tegen Grey: doe mij dit niet aan, of iig iets met mij of ik...
  maandag 5 maart 2007 @ 22:03:14 #297
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46958165
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:52 schreef DarkElf het volgende:
terecht dat burke zo de deur sloot tegenover christina ...

maar goed, ze zaten samen al fout alleen heeft zij het net even een tikkie erger gemaakt door alleen naar de chief te stappen...
Christina dacht hierdoor ook een team te zijn, maar nu voelt ze zich gebruikt en stapt ze naar de Chief. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij iets in haar ziet....ik blijf haar lelijk vinden!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46958183
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:44 schreef FrozenFlame het volgende:
Wie O wie weet hoe dat laatste nummer in de eindscéne heet.... práchtig!
Damien Rice - Nine Crimes
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 5 maart 2007 @ 22:08:17 #299
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_46958398
quote:
Op maandag 5 maart 2007 21:50 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik ook
Same here !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_46958888
quote:
Op maandag 5 maart 2007 22:03 schreef rena het volgende:

[..]

Damien Rice - Nine Crimes
Nee, dat was tijdens de operatie met Burke en Christina.

Laatste liedje was: Kate Havnevik met New Day.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')