abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:01:41 #51
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46559400
Van Toolband.com:
quote:
TOOL TOUR TO BE RESCHEDULED

Tool Tour To Be Rescheduled
Los Angeles, CA - February 21, 2007 - Tool will be rescheduling their upcoming North American tour due to an injury in the band. Over the weekend, drummer Danny Carey tore a bicep. Danny underwent surgery TODAY and is recovering well. Rescheduled tour dates will be announced shortly.

(Note: Danny just got out of surgery and it went well)
ouch...
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:33:13 #52
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_46560449
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:01 schreef Reena het volgende:
Van Toolband.com:
[..]

ouch...
Idd, een bicep scheuren, auw, , dubbel auw als je koning der drummers bent.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:45:01 #53
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46560884
Ja, hoop dat het allemaal goed komt...hij heeft die biceps hard nodig!!!
pi_46580219
Arme Danny

Ik heb een vraagje, op YouTube staat een video => http://www.youtube.com/watch?v=UggX3ivBmcM
En op 1:48 zingt hij een liedje, maar ik weet niet welke dat is.
Wie weet welke dat is?

Alle andere weet ik natuurlijk wel
  vrijdag 23 februari 2007 @ 00:01:17 #55
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_46581013
Lijkt me een tussenstuk van een plaat van Aenema. Ik kom er alleen niet op.

EDIT: het was dus "gewoon" Prison Sex....

Dit stuk wordt gezongen:

Slipped right into your skin
So sweet was your surrender
We have become one
I have become my terror
And you my precious lamb and martyr

[ Bericht 35% gewijzigd door StupidByNature op 23-02-2007 00:07:13 ]
pi_46591321
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:42 schreef Red_85 het volgende:
klote band , als ik die in mn cd speler stop blijf hij er inzitten tot dat hij stuk of grijs is.
koptelefoon op, in bed liggen, ligt uit, het liefst s'avonds of s'nachts dus en het zuigt je helemaal mee in een reis door de diepste krochten van je ziel. erg lekker. en als je me stoort tijdens zo'n sessie krijg je een uitbrander. luister meer grunge dan dit maar af en toe moet het gewoon ff. zo lekker als je chaggerijnig bent.
Doe ik ook wel es

Vorige week was ik in slaap gevallen met Aenima op mn kop
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_46592311
ik heb het ff opgezocht en het duurt ongeveer 3 tot 4 maanden voor je weer alles mag doen, na zo'n biceps operatie.

bron: http://www.orthoweb.be/flesss/patinfo/index.asp?lang=en&navid=35&id=39&mod=patinfo
pi_46596302
Damn, das wel kut voor em(en de band natuurlijk )
Hij is zeker een van mn favo drummers
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_46597486
Tool op Werchter !?!?!

Lees ik op een belgische site en ook hier in het Werchter topic !
Dan ben ik zekerrr van de partij !
pi_46597823
Volgens mij is dat nieuws van vorig jaar..
  vrijdag 23 februari 2007 @ 16:34:36 #61
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46597978
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:21 schreef vanBoeschoten het volgende:
Tool op Werchter !?!?!

Lees ik op een belgische site en ook hier in het Werchter topic !
Dan ben ik zekerrr van de partij !
Ben benieuwd

Als het idd een paar maanden duurt voordat danny weer 100% is dan spelen ze pas na juni. En zitten er geen vroege festivals in..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_46598178
Lowlands dan??
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  vrijdag 23 februari 2007 @ 17:22:15 #63
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46599678
Denk wel dat ze festivals zouden doen...maar met die blessure is het maar afwachten wat ze eerst gaan doen, de tour inhalen of toch eerst een festical rondje...
Damn 3 tot 4 maanden...das nog best lang!
pi_46607808
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:39 schreef Bigfoot414 het volgende:
Lowlands dan??
Zou inderdaad niet verkeerd zijn, mits Danny weer de oude is!

* Orbeatle duimt voor een snel herstel
  vrijdag 23 februari 2007 @ 22:43:49 #65
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46609086
Volgens mij staan ze nog gewoon geboekt voor een festival ergens in Juni...Bonaroo ofzoiets, in Canada? Ze hebben die niet afgezegd...dus het zou zomaar eens kunnen dat ze langs andere festivals gaan...
pi_46613162
Bonaroo gaan ze waarschijnlijk wel doen ja. dat is 14-17 juni dacht ik.
pi_46618004
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:49 schreef tarzan1 het volgende:
Bonaroo gaan ze waarschijnlijk wel doen ja. dat is 14-17 juni dacht ik.
Nou, dan gaan we daar toch gewoon allemaal naartoe?
pi_46645047
quote:
Uitsluitsel: géén Tool op Rock Werchter 2007


Enkele dagen geleden kon je op deze site lezen dat Tool mogelijk naar Rock Werchter komt dit jaar. In een reclamespot op Studio Brussel was de naam duidelijk te horen.
Gerrit Kerremans, muziekcoördinator bij Studio Brussel, hoort het donderen in Keulen, aldus de krant Het Belang Van Limburg. Na een snelle luisterbeurt bevestigt hij echter dat Tool inderdaad wordt genoemd.

De spots worden opgenomen door Studio Brussel maar de inhoud ervan komt van bij de organisatie van het festival, Live Nation. Nele Bigaré, persverantwoordelijke bij Live Nation, ontkracht de berichtgeving rond de mogelijke komst van Tool en vertelt er zelfs bij dat van die band zelfs geen sprake is geweest voor de programmering van de editie van dit jaar.

Overleg met Gerrit Kerremans brengt duidelijkheid. "Bram Vandendriessche zegt Keane, maar door de geluidsmix verzuipt dat en daardoor lijkt het alsof je Tool hoort", is de officiële uitleg. In ieder geval, er is een erg groot klankverschil tussen Tool en Keane. Probeer het zelf maar eens...
Het spotje wordt nu opnieuw opgenomen om misverstanden van de baan te ruimen. Jammer voor de fans, maar Tool zien we dit jaar niet terug op de weide van Werchter.
festivalnoise


Helaas...
pi_46668601
Tool voor president

Tevens minder dat Tool niet naar W. 2007 komt
pi_46778893
de DVD zou toch ook gefilmt worden tijdens amerikaanse tour? dat betekend vast dat die ook weer uitgesteld is.
  woensdag 28 februari 2007 @ 18:42:24 #71
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46780474
Is die Vicarious single nou ooit nog uitgekomen? Dat zou toch ook een DVD single worden?
pi_46783887
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 18:42 schreef Reena het volgende:
Is die Vicarious single nou ooit nog uitgekomen? Dat zou toch ook een DVD single worden?
Is dat zo? Zou wel aangenaam zijn, die DVD singletjes van Schism en Parabol zijn ook tof
pi_46785763
vicarious is nooit uit gekomen nee. Onenigheid met de makers dacht ik. denk ook eigenlijk niet dat die nog gaat komen.
bij welke radio single zijn ze nu al? Vicarious -> The Pot -> Jambi?
niet dat ze het ooit draaien hier in nederland (ik zou iig geen zender weten). op StuBru hoor ik ze af en toe wel langs komen, al kappen ze het nummer wel op de helft af omdat het te lang duurt
pi_46786643
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:01 schreef tarzan1 het volgende:
vicarious is nooit uit gekomen nee. Onenigheid met de makers dacht ik. denk ook eigenlijk niet dat die nog gaat komen.
bij welke radio single zijn ze nu al? Vicarious -> The Pot -> Jambi?
niet dat ze het ooit draaien hier in nederland (ik zou iig geen zender weten). op StuBru hoor ik ze af en toe wel langs komen, al kappen ze het nummer wel op de helft af omdat het te lang duurt
Jambi is geloof ik de huidige single ja.
Vicarious is op 3fm nog redelijk vaak gedraaid, verder niets van 10.000 days. Op Kink FM zullen ze het wel grijs draaien.
pi_46787430
Ik heb geloof ik nog nooit een nummer van Tool op een nationale zender gehoord.


Of ik luister niet genoeg, dat kan natuurlijk ook
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_46813884
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:41 schreef Bigfoot414 het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit een nummer van Tool op een nationale zender gehoord.


Of ik luister niet genoeg, dat kan natuurlijk ook
Same here. Misschien dat 't ooit wel eens bij 3voor12 is geweest ofzo.. 't Zou zomaar kunnen..
Het is op zich ook niet echt "radio-vriendelijke" muziek, en om van die nummers nou een radio-edit te maken..
pi_46816051
Schism is vaak op TMF/MTV geweest.
pi_46819859
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:44 schreef super-muffin het volgende:
Schism is vaak op TMF/MTV geweest.
In de tijd dat er nog wel eens okay muziek kwam op TMF.. Dat is ook alweer 'n hele tijd geleden
pi_46827323
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 18:44 schreef super-muffin het volgende:
Schism is vaak op TMF/MTV geweest.
Op TV zie ik Tool af en toe nog wel es langskomen ja, maar op de radio eigenlijk nooit
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_46828270
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 20:21 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

In de tijd dat er nog wel eens okay muziek kwam op TMF.. Dat is ook alweer 'n hele tijd geleden
Tijden veranderen, we worden oud!

De eerste keer dat ik Tool zag was op TMF, toen kwam de bassist van Dreadlock Pussy langs om zijn favoriete clips aan te kondigen. Toen kwam eerst Tool met Schism, en daarna RATM met Bulls On Parade.

Die zelfde week kreeg ik een kopietje van Undertow
Dat vergeet ik nooit meer.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 01:55:30 #81
55350 Reena
Angelcrusher
pi_46833115
Het komt nog wel eens langs tijdens het ene "rock" uurtje dat TMF en MTV hebben, ergens midden in de nacht...echt een schande dat er maar 1 uurtje aan "rock" besteed wordt, terwijl de rest van de tijd bagger muziek gedraaid wordt. Niet dat er tijdens dat "rock" uurtje geen bagger gedraaid wordt...
pi_46836918
Ik weet ook nog dat Henk Westbroek tussen 12.00u en 14.00u the grudge draaide op 3fm.
pi_46841213
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 23:30 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Tijden veranderen, we worden oud!

De eerste keer dat ik Tool zag was op TMF, toen kwam de bassist van Dreadlock Pussy langs om zijn favoriete clips aan te kondigen. Toen kwam eerst Tool met Schism, en daarna RATM met Bulls On Parade.

Die zelfde week kreeg ik een kopietje van Undertow
Dat vergeet ik nooit meer.
Wat een prachtige en ontroerende anekdote
pi_46841316
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 01:55 schreef Reena het volgende:
Het komt nog wel eens langs tijdens het ene "rock" uurtje dat TMF en MTV hebben, ergens midden in de nacht...echt een schande dat er maar 1 uurtje aan "rock" besteed wordt, terwijl de rest van de tijd bagger muziek gedraaid wordt. Niet dat er tijdens dat "rock" uurtje geen bagger gedraaid wordt...
Inderdaad, om 11 uur 's avonds op TMF, TMF rockt ja.. En dan zit er elke keer Chop Suey bij van SOAD, en nog meer van die geijkte "nu-metal" crap, komt vaak niet veel bijzonders voorbij inderdaad..
  vrijdag 2 maart 2007 @ 12:18:37 #85
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_46841404
Ik zag ergens in '93 Sober op MTV Headbanger's Ball voorbij komen.

De volgende dag naar de winkel gerend om Undertow te kopen.

En de rest is geschiedenis.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_46844046
Dus de meeste mensen begonnen wel netjes bij het begin..

Ik leerde Tool pas kennen met Lateralus, en het duurde wel eventjes voordat ik de cd vaker ging draaien en 'm echt goed vond Daarna ging ik de andere cd's van Tool ook maar eens aanschaffen, en nu vind ik Aenima toch wel de beste
pi_46845453
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:18 schreef Svyatagor het volgende:
Ik zag ergens in '93 Sober op MTV Headbanger's Ball voorbij komen.

De volgende dag naar de winkel gerend om Undertow te kopen.

En de rest is geschiedenis.
Ik zal TOOL voor het eerst bij Beavis & Butthead voorbij hebben zien komen. In 95. Pas bij de release van Aenima begon het voor mij... met dank aan Arjan Grolleman van Kink FM.
pi_46845889
Ik ging naar een festivalletje in Belgie en daar zou eigenlijk Thelonious Monster komen, dat kort daarvoor bij Pinkpop de boel op stelten had gezet. Dat leek me wel lollig, dus toen het van het programma werd gehaald omdat de zanger ging afkicken baalde ik als een stekker, en al helemaal toen T.M. werd vervangen door de mij onbekende band Tool.

Na het optreden was ik om
  vrijdag 2 maart 2007 @ 14:30:12 #89
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_46846031
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:26 schreef thaleia het volgende:
Ik ging naar een festivalletje in Belgie en daar zou eigenlijk Thelonious Monster komen, dat kort daarvoor bij Pinkpop de boel op stelten had gezet. Dat leek me wel lollig, dus toen het van het programma werd gehaald omdat de zanger ging afkicken baalde ik als een stekker, en al helemaal toen T.M. werd vervangen door de mij onbekende band Tool.

Na het optreden was ik om
Wow, in die tijd had ik ze ook nog wel live willen zien.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_46846400
Ja, dat was ook wel tof, want je stond zo ongelooflijk dicht op het podium. Ik was nog een onschuldig klein meisje en werd serieus bang van de maniakale blik van Maynard
pi_46846893
Wow vet
Ik had graag bij een optreden uit die tijd willen zijn.
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 12:11 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Wat een prachtige en ontroerende anekdote
Waar zijn m'n tissues
  vrijdag 2 maart 2007 @ 23:16:58 #92
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_46864610
quote:
QUESTIONS ABOUT DANNY & THE RESCHEDULED TOUR

Lots of you have been asking just how Danny tore his [right] bicep. Some thought the injury occurred while he was playing basketball, with others wondering if he damaged it out on the golf course, or, worse still, in a motorcycle accident. Well, the truth of the matter is that he tangled with the wrong boxer. Although the guy in question (some of you might have even seen him fight) is pretty old now (at least, he's not in his prime as boxers go), he obviously got the best of Danny when this all went down a couple of weeks ago. And, as is often the case with these things, a girl was involved. As it turns out, Danny's girlfriend happens to be very close to this guy, even having him move in with them. Still, everything was going just fine until the incident that resulted in the serious injury.

DANNY WANTS TO SET THE RECORD STRAIGHT

Last night up at Danny's house, as I prepared some chicken vindaloo for a few close friends (an excellent batch, by the way), Rynne suggested that I mention on the website exactly what happened, and even post a photo of the boxer guy. "So, you want me to set the record straight, huh?" "Yes, I think you should" she said. Danny agreed, and told me that he'd e-mail me a photo of the guy before going to bed that night. "Okay, I'll do it... just as long as you don't mind", I said, "but I'm not sure what people are going to think."

As you can well imagine Danny is still in considerable pain, but on the way to the Lakers/Celtics game a couple of nights ago (I might be driving him around and cooking Indian food, but I'm not shooting hoops at the gym and turning the pages of the "Azoetia" - those jobs are still open if anyone's interested!), he mentioned to me when HE thought the tour would be rescheduled. This was off the record (as I suggested it should be until I heard from his manager), but without giving any actual time-frame, I can say that, barring any further calamity (such as all the blind spots of a purple [er, Viola Ophelia] Murciealgo or attack by a killer Savannah named "Pharaoh") or unforeseen circumstances that even our newly-acquired Almuchefi won't show, it's much better than what a lot of you are thinking (in reading the posts on the message boards). Danny has a good doctor it seems - at least I was told that the guy actually invented (and patented) the screw that's now holding things together in his arm. So, no more Def Leppard (some French guy, I assume) or Josh Freese or Meg White comments please!!! But, getting back to the altercation with that boxer (Amos being his name) that Danny lifted up in a most awkward way, put him on a wanted poster, will you San Antonio!

(NOTE: I'm going to put a photo of "Double Trouble" in the ToolArmy photo album in the "Lightside" section. We know all about Amos, but, for those who are asking, Danny's Savannah, "Pharaoh", is a hybrid of a serval and a domestic cat. Not to be confused with a "Bengal", like the one Maynard gave Adam and Camella many years ago.)


Oftewel, een beetje te wild gestoeid met zijn hond.

Van toolband.com
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_47293497
Trouwens een tijd geleden zag ik nog Parabola op MTV
Zonder Parabol aan het begin helaas.
pi_47295722
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:39 schreef thaleia het volgende:
Ik was nog een onschuldig klein meisje en werd serieus bang van de maniakale blik van Maynard
Dat is ook een van de dingen die ik zo vet vind aan Tool.
Het rockt gewoon als een tiet en Maynard gelooft ook echt wat ie zingt.
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  zondag 18 maart 2007 @ 14:51:22 #95
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_47398428
tvp
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
  maandag 19 maart 2007 @ 16:39:13 #96
172358 oddman
Introspecteur
pi_47439967
Er zijn weinig bands die zo'n trouwe en grote schare fans hebben als Tool.
Jammer alleen dat buiten die schare weinig liefhebbers zijn: je vindt het óf helemaal het einde (in ieder geval heel goed) óf loze rotherrie.
Persoonlijk kan ik niet zo goed tegen mensen die die tweede mening toegedaan zijn .
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_47447094
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:39 schreef oddman het volgende:
Er zijn weinig bands die zo'n trouwe en grote schare fans hebben als Tool.
Jammer alleen dat buiten die schare weinig liefhebbers zijn: je vindt het óf helemaal het einde (in ieder geval heel goed) óf loze rotherrie.
Persoonlijk kan ik niet zo goed tegen mensen die die tweede mening toegedaan zijn .
Ik vind het juist jammer dat die trouwe en grote schare Toolfans zo weinig kritisch en obsessief zijn, maar misschien hoort dat wel bij fans in het algemeen.

Ik behoor iig tot de liefhebbers waarvan er zo weinig zijn
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_47447228
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:50 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Ik vind het juist jammer dat die trouwe en grote schare Toolfans zo weinig kritisch en obsessief zijn, maar misschien hoort dat wel bij fans in het algemeen.
  maandag 19 maart 2007 @ 20:17:10 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_47448334
Ik vind het bij Tool fans nog wel meevallen als ik bijvoorbeeld op de Toolshed site kijk waar het fans "onder elkaar zijn". Op fora waar niet fans zich in de discussie mengen herken ik wel wat je zegt maar dat is wel vaker zo bij fans denk ik.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:59:27 #100
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_47459329
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 23:16 schreef Svyatagor het volgende:

Oftewel, een beetje te wild gestoeid met zijn hond.

Van toolband.com
Die gozer kan er altijd zon dom krom lulverhaal van maken. Wel een mooie hond.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')